abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49423542
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Frezer het volgende:
Och, mis. Wat is mis?

Maar echt een blinde blinddate, als in niet eens een foto gezien? .
Dat lijkt me eng, .
Ja. Dat vind ik dus ook.
Hij zal wel op geen enkele manier lijken op de mooie, jonge, slanke, gespierde prins met donker krullend haar met wie ik in mijn dromen "paardje rijd".
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:09:53 #210
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49423620
Of juist wel
[KNE]-Mod
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:16:07 #211
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49423831
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef Mokster het volgende:

[..]

Ja. Dat vind ik dus ook.
Hij zal wel op geen enkele manier lijken op de mooie, jonge, slanke, gespierde prins met donker krullend haar met wie ik in mijn dromen "paardje rijd".
, sterkte dan. En hopen dat je vriendinnen over goede koppelkwaliteiten beschikken, . En anders drank! .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49424610
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe.
Dus kwam je naar deze reeks, mét hoop.
pi_49424678
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:37 schreef OldJeller het volgende:

Dus kwam je naar deze reeks, mét hoop.
Nee. Dat was meer een soort van oude gewoonte.
pi_49424833
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nee. Dat was meer een soort van oude gewoonte.
Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?
pi_49424989
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef OldJeller het volgende:

Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?
Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
En als ik er dan toch ben (en omdat c_c geen slowchat waardeert), post ik zo nu en dan iets over mijn eigen ervaringen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:58:40 #216
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49425321
Och wat heb ik daar een hekel aan, als er dan ineens een quasie leuke vrouw naast je gaat zitten zo van ik ben de vriendin van ...en ik ken nog wel iemand voor je alsof je zelf niet op iemand durft af te stappen.
pi_49425849
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
En als ik er dan toch ben (en omdat c_c geen slowchat waardeert), post ik zo nu en dan iets over mijn eigen ervaringen.
Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?
Over vermoedelijke blinddates die op een fiasco uit zullen lopen?
  woensdag 16 mei 2007 @ 00:20:42 #218
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49426072
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:
De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
Daarvoor moet je toch in de slowchat van R&P zijn, tegenwoordig?

O, en ontopic: het gaat helemaal de verkeerde kant op.
pi_49426135
Broer! Vertel! Hoe heet ze? Wat doet ze? Hoe ziet ze eruit?
  woensdag 16 mei 2007 @ 00:29:16 #220
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_49426842
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:29 schreef broer het volgende:
Gaat je niks aan.
So true.
  woensdag 16 mei 2007 @ 07:19:21 #222
141482 Q.
JurassiQ
pi_49430108
Broer! Doe eens niet! Dat doe ik toch ook niet! Verlaat ons niet!
For great justice!
pi_49433633
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef OldJeller het volgende:

Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?
Over vermoedelijke blinddates die op een fiasco uit zullen lopen?
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:20:43 #224
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49435501
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:

[..]

Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeft .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49438890
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
Tomatensoep is roder dan groentensoep
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:02:18 #226
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49439109
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:23:40 #227
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49439885
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.
En nu komt de maar...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:32:42 #228
88139 JoeyT
pi_49440246
quote:

[..]

Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.
Verder ben ik erac hter gekomen dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. Ik mag alleen nog in het weekend masturberen. Dit is mijn tweede week en het gaat moeilijk. Ik val niet meer goed in slaap omdat ik gewend was om klaar te komen in mn sok en dan te gaan slapen. Ik lig nu elke avond ong 1,5 uur te draaien voordat ik in slaap val. Zijn er hier lot genoten?

waarom masturbeer je dan niet gewoon vraag je je natuurlijk af. Simpel, ik merk dat ik minder testosteron in mn lichaam heb als ik dat te veel doe. Ik voel me duf en mn ballen zijn een stuk kleiner Neuken mag natuurlijk wel doordeweeks alleen zit dat er niet in aangezien ik 250 kilometer van dr vandaan woon. Of ik zou natuurlijk in mn oude patroon moeten vervallen.

Heb je behalve masturberen nog hobbies? Ja ik sport graagt alleen laakt het me aan discipline. Ik zit nu in mn 4e trainingsweek , hopelijk houd ik het nu wel vol.

Verder nog wat interessants? Ja, Duitse chicks zijn lekkerrrrrrrrrrr en geillllllllllll

[ Bericht 1% gewijzigd door JoeyT op 16-05-2007 14:13:29 ]
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:41:15 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49440618
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.
Verder ben ik erac hter gekomen dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. Ik mag alleen nog in het weekend mastruberen. Dit is mijn tweede week en het gaat moeilijk. Ik val niet meer goed in slaap omdat ik gewend was om klaar te komen in mn sok en dan te gaan slapen. Ik lig nu elke avond ong 1,5 uur te draaien voordat ik in slaap val. Zijn er hier lot genoten?

waarom mastrubeer je dan niet gewoon vraag je je natuurlijk af. Simpel, ik merk dat ik minder testosteron in mn lichaam heb als ik dat te veel doe. Ik voel me duf en mn ballen zijn een stuk kleiner Neuken mag natuurlijk wel doordeweeks alleen zit dat er niet in aangezien ik 250 kilometer van dr vandaan woon. Of ik zou natuurlijk in mn oude patroon moeten vervallen.

Heb je behalve mastruberen nog hobbies? Ja ik sport graagt alleen laakt het me aan discipline. Ik zit nu in mn 4e trainingsweek , hopelijk houd ik het nu wel vol.

Verder nog wat interessants? Ja, Duitse chicks zijn lekkerrrrrrrrrrr en geillllllllllll
Mastruberen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49440959
AR heeft een dineetje voor twee vanavond af kunnen zeggen, moest nog ergens anders naartoe
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:32 #231
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49441009
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Autoreply het volgende:
AR heeft een dineetje voor twee vanavond af kunnen zeggen, moest nog ergens anders naartoe
waar liggen je prioriteiten?!?
[KNE]-Mod
pi_49441241
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

waar liggen je prioriteiten?!?
Het overdragen van een begroting en administratie morgenochtend
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:14:01 #233
88139 JoeyT
pi_49441879
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mastruberen?
Niet echt slim nee. Zo beter
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:19:44 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49442138
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef JoeyT het volgende:

Niet echt slim nee. Zo beter
Ben ik toch blij dat ik hem gequote heb .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:21:53 #235
88139 JoeyT
pi_49442234
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben ik toch blij dat ik hem gequote heb .
Zelfs helden maken afentoe een fout
pi_49442434
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:

[..]

Dat kan niet anders dan misgaan op zeer korte termijn.

Ik heb zojuist ook een mail beantwoord van een vriend van de vriend van een vriendin.
Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe. Maar goed. Eén avondje overleef ik wel. Mits drank.
Gawd... Koppelen...

En dan nemen ze die ene vriend die ook veel te lang vrijgezel is, maar zicht-, hoor- en/of merkbaar wel zijn reden er voor heeft.

Is het hebben van een relatie de nieuwe religie geworden of zo?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_49442748
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:

Is het hebben van een relatie de nieuwe religie geworden of zo?
blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49443041
quote:

[..]

Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?

Vooruit, omdat jij het bent:
Ik zat afgelopen weekend rustig wat te drinken met wat vriendjes en vriendinnetjes. Ik besloot op een gegeven moment wat aan de bar te bestellen, maar omdat het lang duurde besloot ik maar plaats te nemen op de kruk waar ik achter stond. Tijdens het wachten dwaalde mijn blik een beetje over alles en iedereen in de tent toen ik plotseling door de een dame naast mij aangesproken werd. Ze zag er niet onaardig uit en was met haar twee andere vriendinnen ook wat gaan drinken. We verzeilden in een gesprek waar al gauw uit bleek dat deze vrouw wel interessant was, en aangezien ik dergelijke gesprekken nog weleens kan waarderen in plaats van oppervlakkig (dronken) gezwam besloot ik nog even op mijn verworven plaats te blijven zitten.
Na een klein kwartiertje vroegen haar vriendinnen of ze mee ging naar een andere tent, maar deze vrouw maakte kenbaar door wat onverstaanbaar gefluister richting haar metgezellen dat ze toch liever hier bleef, wat beantwoord werd met wat gegiegel.
Ik was in voor een gesprek, maar meer zou het ook niet worden met de persoon in kwestie, ik had immers ook gaan avances gemaakt in enige vorm. Maar wellicht was dit ook haar intentie en had ze ook gewoon zin een conversatie.
Ondanks die gedachte was ik enigszins op mijn 'hoede' en alert op flirts, en ja hoor; vijf minuten nadat haar vriendinnen weg waren begon het al.
Nu zou ik mezelf niet zijn om A het spelletje mee te spelen of B weg te gaan, aangezien het kristalhelder was dat het gesprek niet meer het hoofdonderwerp was. Voor het eerste voelde ik om het één en ander weinig die avond, dus koos ik voor optie twee.
Gelukkig kwam na enige tijd een andere dame naar haar toe om haar te begroeten en zag ik mijn kans schoon om vriendelijk met mijn drankjes haar te verlaten zonder haar alleen te laten zitten, ze was immers wel aardig.
Onze wegen scheidden.

Ik ging de rest van de avond lafjes bier drinken, het was wel mooi geweest.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef webspider het volgende:

[..]

Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeft .
Ah, dan kun je de smalltalk dus overslaan.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Als je weet dat iemand je leuk is, maar dat gevoel is niet wederzijds.. (ook niet na enige tijd) dan ga je toch geen relatie beginnen?
pi_49443200
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)
touché
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_49443303
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef zwaaibaai het volgende:

touché
maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_49443373
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het beter/motiverender als de achterliggende gedachte van deze reeks meldt je successen hier als single is.
Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics wel .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49443599
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:

[..]

Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics wel .
Lieve Litpho,

Er bestaat meer dan alleen 'een relatie' en 'niets'.
Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.

kusjes,

OJ
pi_49443684
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Lieve Litpho,

Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.

kusjes,

OJ
Beste OldJeller,

er bestaan meer definities van "succes".

Liefs,
L.

P.S. goed om te zien dat AtEz uiteindelijk toch helemaal is verdwenen .
pi_49444059
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Litpho het volgende:

[..]

Beste OldJeller,

er bestaan meer definities van "succes".

Liefs,
L.

P.S. goed om te zien dat AtEz uiteindelijk toch helemaal is verdwenen .
Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.

Easy cowboy, don't bring that up.
pi_49444113
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.
Geloof me, mijn posts hebben niets te zoeken in jouw water.
pi_49444164
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?

Vooruit, omdat jij het bent:
Ik zat afgelopen weekend rustig wat te drinken met wat vriendjes en vriendinnetjes. Ik besloot op een gegeven moment wat aan de bar te bestellen, maar omdat het lang duurde besloot ik maar plaats te nemen op de kruk waar ik achter stond. Tijdens het wachten dwaalde mijn blik een beetje over alles en iedereen in de tent toen ik plotseling door de een dame naast mij aangesproken werd. Ze zag er niet onaardig uit en was met haar twee andere vriendinnen ook wat gaan drinken. We verzeilden in een gesprek waar al gauw uit bleek dat deze vrouw wel interessant was, en aangezien ik dergelijke gesprekken nog weleens kan waarderen in plaats van oppervlakkig (dronken) gezwam besloot ik nog even op mijn verworven plaats te blijven zitten.
Na een klein kwartiertje vroegen haar vriendinnen of ze mee ging naar een andere tent, maar deze vrouw maakte kenbaar door wat onverstaanbaar gefluister richting haar metgezellen dat ze toch liever hier bleef, wat beantwoord werd met wat gegiegel.
Ik was in voor een gesprek, maar meer zou het ook niet worden met de persoon in kwestie, ik had immers ook gaan avances gemaakt in enige vorm. Maar wellicht was dit ook haar intentie en had ze ook gewoon zin een conversatie.
Ondanks die gedachte was ik enigszins op mijn 'hoede' en alert op flirts, en ja hoor; vijf minuten nadat haar vriendinnen weg waren begon het al.
Nu zou ik mezelf niet zijn om A het spelletje mee te spelen of B weg te gaan, aangezien het kristalhelder was dat het gesprek niet meer het hoofdonderwerp was. Voor het eerste voelde ik om het één en ander weinig die avond, dus koos ik voor optie twee.
Gelukkig kwam na enige tijd een andere dame naar haar toe om haar te begroeten en zag ik mijn kans schoon om vriendelijk met mijn drankjes haar te verlaten zonder haar alleen te laten zitten, ze was immers wel aardig.
Onze wegen scheidden.
Goh.. wtf was met jou aan de hand
pi_49444582
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleen
JIj wil altijd gelijk hebben he?

Klopt wel wat je zegt, het was ook een metafoor
burgerweeshuis
pi_49444767
quote:
pi_49445548
Huisgenote powerrrrr. Ze heeft bij d'r vriendin eens gepeild wat ze er van vond in z'n algemeenheid, afgelopen donderdag, en of ze deze week weer mee zou gaan. Het antwoord: jaaaaaaah het was opzich wel gezellig ja, ga wel weer mee donderdag. Punt. That's it.

Kortom: 't zal hem wel niet gaan worden vrees ik

Nouja, moet toch werken vrijdag en zaterdag, dus ik heb geen tijd om donderdag nacht te stappen. Better luck volgende week enzo

Maar jammer is het wel
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_49446847
quote:
Lieve Litpho,

kusjes,

OJ
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
pi_49447074
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
Mja.. zoenen komt ook weer voor in verschillende gradaties van beleving..
pi_49447414
quote:

[..]

Iemand die niet kan zoenen is dodelijk, what ever happens next.
burgerweeshuis
pi_49454384
quote:

Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
is winterapfel ook achter gekomen, na te lange tijd.. als zoenen al niet goed zit, ga je uiteindelijk iets missen
pi_49455194
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Goh.. wtf was met jou aan de hand
Ik romantiseerde even een voorval.
quote:

[..]

Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?
Het kan nog weleens gebeuren dat je met iemand zoent waar je achteraf (de volgende dag) spijt van hebt, maar dat zijn over het algemeen personen waar je (sterke) twijfel bij hebt als je nuchter bent, maar als je wat op hebt niet meer.
Het zijn nooit personen die je wolf-ugly vindt, zéker niet als je de volgende dag met ze wakker wordt.
pi_49455393
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?
Nee.
pi_49455439
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nee.
Het enige juiste antwoord.
pi_49455475
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:58 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nee.
Wat een aparte veronderstelling dan. Of was het wishful thinking?
pi_49455526
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef OldJeller het volgende:

Wat een aparte veronderstelling dan. Of was het wishful thinking?
Wat een aparte manier van lezen heb jij.
pi_49455573
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het enige juiste antwoord.
Says the rug, nee nee.. je houdt wat achter.
pi_49455714
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:00 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat een aparte manier van lezen heb jij.
Het woord succes heeft voor mij een positieve betekenis, mits sarcasme. Als je met iemand hebt gezoend/geslapen waar je spontaan anorexia van krijgt noem ik het niet bepaald een succes.

Je leidt aan cognitieve dissonantie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')