Ja. Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Frezer het volgende:
Och, mis. Wat is mis?
Maar echt een blinde blinddate, als in niet eens een foto gezien?.
Dat lijkt me eng,.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik dus ook.
Hij zal wel op geen enkele manier lijken op de mooie, jonge, slanke, gespierde prins met donker krullend haar met wie ik in mijn dromen "paardje rijd".
Dus kwam je naar deze reeks, mét hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe.
Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. Dat was meer een soort van oude gewoonte.
Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:44 schreef OldJeller het volgende:
Als singlezijnde af een toe andere singles benaderen voor een fijn moment?
Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nope. De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
En als ik er dan toch ben (en omdat c_c geen slowchat waardeert), post ik zo nu en dan iets over mijn eigen ervaringen.
Daarvoor moet je toch in de slowchat van R&P zijn, tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:48 schreef Mokster het volgende:
De ijdele hoop dat de gezelligheid van de vroegere [singles]-reeks ooit weer terugkomt.
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef OldJeller het volgende:
Ah, ja.. vroeger was alles beter. Ik leef liever in het heden in plaats van met heimwee naar het verleden te kijken. Of had je toendertijd een touch of romance?
Over vermoedelijke blinddates die op een fiasco uit zullen lopen?
Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
En nu komt de maar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik begin geen relatie omdat die ander mij leuk vind. Ik begin een relatie omdat ik die ander leuk vind, en zij mij ook.
Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg. Vertel zélf eens iets interessants dan! Ik doe tenminste nog een soort van poging ja!
Mastruberen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik ben dus Joey. Woon in het zuiden des lands, heb al 2,5 jaar een relatie en ben trouw.
Verder ben ik erac hter gekomen dat ik verslaafd ben aan klaarkomen. Ik mag alleen nog in het weekend mastruberen. Dit is mijn tweede week en het gaat moeilijk. Ik val niet meer goed in slaap omdat ik gewend was om klaar te komen in mn sok en dan te gaan slapen. Ik lig nu elke avond ong 1,5 uur te draaien voordat ik in slaap val. Zijn er hier lot genoten?
waarom mastrubeer je dan niet gewoon vraag je je natuurlijk af. Simpel, ik merk dat ik minder testosteron in mn lichaam heb als ik dat te veel doe. Ik voel me duf en mn ballen zijn een stuk kleinerNeuken mag natuurlijk wel doordeweeks alleen zit dat er niet in aangezien ik 250 kilometer van dr vandaan woon. Of ik zou natuurlijk in mn oude patroon moeten vervallen.
Heb je behalve mastruberen nog hobbies? Ja ik sport graagt alleen laakt het me aan discipline. Ik zit nu in mn 4e trainingsweek, hopelijk houd ik het nu wel vol.
Verder nog wat interessants? Ja, Duitse chicks zijn lekkerrrrrrrrrrr en geillllllllllll![]()
waar liggen je prioriteiten?!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Autoreply het volgende:
AR heeft een dineetje voor twee vanavond af kunnen zeggen, moest nog ergens anders naartoe![]()
Niet echt slim nee. Zo beterquote:
Ben ik toch blij dat ik hem gequote hebquote:
Zelfs helden maken afentoe een foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik hem gequote heb.
Gawd... Koppelen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan misgaan op zeer korte termijn.
Ik heb zojuist ook een mail beantwoord van een vriend van de vriend van een vriendin.
Mijn vriendinnen zijn mijn eeuwige-vrijgezellen-status zat en proberen me nu aan het blind daten te krijgen.
Dat kan niet anders dan uitlopen op een ontzettende catastrophe. Maar goed. Eén avondje overleef ik wel. Mits drank.
blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef zwaaibaai het volgende:
Is het hebben van een relatie de nieuwe religie geworden of zo?
Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ah, dan kun je de smalltalk dus overslaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn status is nog immer ongewijzigd, en ik weet nu zeker dat dat mokkeltje op het werk meer body dan brains heeft.
Als je weet dat iemand je leuk is, maar dat gevoel is niet wederzijds.. (ook niet na enige tijd) dan ga je toch geen relatie beginnen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zijn jullie nooit bang? Ik wel. Een relatie krijgen 'omdat ik zeker wist dat die ander mij ontzettend leuk vond'. Nu ben ik dus bang dat ik weer (uit onzekerheid) op een zelfde manier een relatie begin. Men zegt wel eens, iets kan groeien, maar dat weet ik dus niet meer zo zeker.
touchéquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
blijkbaar wel ... want je zegt zelf dat als je te lang vrijgezel bent, de redenen daar voor wel aan je te zien/horen of merken zullen zijn (en ik veronderstel dat je dat niet in de positieve zin bedoelde)
maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleenquote:
Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef OldJeller het volgende:
Ik vind het beter/motiverender als de achterliggende gedachte van deze reeks meldt je successen hier als single is.
Lieve Litpho,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet dat niet "meld hier je successen als ex-single" zijn? Dat mensen hier succesvol zijn in het zijn van single weten we na veertien topics wel.
Beste OldJeller,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Lieve Litpho,
Er bestaat meer dan alleen 'een relatie' en 'niets'.
Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.
kusjes,
OJ
Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beste OldJeller,
er bestaan meer definities van "succes".
Liefs,
L.
P.S. goed om te zien dat AtEz uiteindelijk toch helemaal is verdwenen.
Geloof me, mijn posts hebben niets te zoeken in jouw water.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Klopt, dit was ene van de vele interpretaties, zodat je een idee had en het je duidelijk werd dat je post kant noch wal raakte, zelfs niet het water.
Goh.. wtf was met jou aan de handquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Toen je begon over de oude single-reeksen, die poging?
Vooruit, omdat jij het bent:
Ik zat afgelopen weekend rustig wat te drinken met wat vriendjes en vriendinnetjes. Ik besloot op een gegeven moment wat aan de bar te bestellen, maar omdat het lang duurde besloot ik maar plaats te nemen op de kruk waar ik achter stond. Tijdens het wachten dwaalde mijn blik een beetje over alles en iedereen in de tent toen ik plotseling door de een dame naast mij aangesproken werd. Ze zag er niet onaardig uit en was met haar twee andere vriendinnen ook wat gaan drinken. We verzeilden in een gesprek waar al gauw uit bleek dat deze vrouw wel interessant was, en aangezien ik dergelijke gesprekken nog weleens kan waarderen in plaats van oppervlakkig (dronken) gezwam besloot ik nog even op mijn verworven plaats te blijven zitten.
Na een klein kwartiertje vroegen haar vriendinnen of ze mee ging naar een andere tent, maar deze vrouw maakte kenbaar door wat onverstaanbaar gefluister richting haar metgezellen dat ze toch liever hier bleef, wat beantwoord werd met wat gegiegel.
Ik was in voor een gesprek, maar meer zou het ook niet worden met de persoon in kwestie, ik had immers ook gaan avances gemaakt in enige vorm. Maar wellicht was dit ook haar intentie en had ze ook gewoon zin een conversatie.
Ondanks die gedachte was ik enigszins op mijn 'hoede' en alert op flirts, en ja hoor; vijf minuten nadat haar vriendinnen weg waren begon het al.
Nu zou ik mezelf niet zijn om A het spelletje mee te spelen of B weg te gaan, aangezien het kristalhelder was dat het gesprek niet meer het hoofdonderwerp was. Voor het eerste voelde ik om het één en ander weinig die avond, dus koos ik voor optie twee.
Gelukkig kwam na enige tijd een andere dame naar haar toe om haar te begroeten en zag ik mijn kans schoon om vriendelijk met mijn drankjes haar te verlaten zonder haar alleen te laten zitten, ze was immers wel aardig.
Onze wegen scheidden.
JIj wil altijd gelijk hebben he?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar ik ben het niet met je eens ... veel lelijke sukkels hebben een partner, veel interessante mensen zijn toch alleen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
Als je als single met iemand op een avond zoent of samen de volgende dag wakker wordt, ben je niet meteen een 'ex-single', maar had je wel succes.
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:52 schreef OldJeller het volgende:
Lieve Litpho,
kusjes,
OJ
Mja.. zoenen komt ook weer voor in verschillende gradaties van beleving..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
Iemand die niet kan zoenen is dodelijk, what ever happens next.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de vraag of je zoenen en samen wakker worden überhaupt als succes zou moeten beschouwen, blijken zoenen en samen wakker worden ook anderszins niet altijd een succes te zijn.
Maar ik moet toegeven. Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
Als het zoenen al geen succes is, moet je ook eigenlijk niet verder gaan dan dat.
Ik romantiseerde even een voorval.quote:
Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef OldJeller het volgende:
Bij jou zijn dergelijke fouten meer regel dan uitzondering geworden?
Wat een aparte manier van lezen heb jij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef OldJeller het volgende:
Wat een aparte veronderstelling dan. Of was het wishful thinking?
Het woord succes heeft voor mij een positieve betekenis, mits sarcasme. Als je met iemand hebt gezoend/geslapen waar je spontaan anorexia van krijgt noem ik het niet bepaald een succes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat een aparte manier van lezen heb jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |