abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49316534
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Vorige deel [Singles # 14] 'Je bent als een hoer voor me'.

pi_49316870
edit: te laat

En dorpen zijn idd shit, ik zal altijd in een stad blijven wonen.
pi_49316914
Goed. Ik ga weer voor het toepasselijke plaatje.

Nee, deze man gaat niet springen. Hij voelt zich slechts ietwat eenzaam. Graag zou hij geen single meer zijn.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_49318085
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Daar hoef je ook niet te komen om te studeren. Daar kom je om te 'studeren'...
Goede plaats om te regelen?
pi_49324433
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

maagd blijven of 17 jarig vrouwtje neuken...

Lastig lastig...
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:14:32 #6
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49325050
quote:
Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.
Ja want dat is echt hetzelfde

Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?

Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks

Overigens liep ik met koninginnedag over de wallen. En de keuze tussen helemaal geen seks of seks met een hoer zou voor mij niet al te moeilijk zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door JoeyT op 13-05-2007 11:22:30 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49325335
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja want dat is echt hetzelfde

Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?

Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks

Overigens liep ik met koninginnedag over de wallen. En de keuze tussen helemaal geen seks of seks met een hoer zou voor mij niet al te moeilijk zijn.
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:37:27 #8
88139 JoeyT
pi_49325504
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ook )
pi_49325559
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ook )
Eens, ik ben blijkbaar niet bij in de reeks
  zondag 13 mei 2007 @ 11:54:15 #10
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49325918
*single meldt zich*
pi_49330183
Ook nog steeds single
pi_49330209
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Gewoon plezier hebben.
Draait het leven immers om.

Teveel mensen zien de obstakels van 500 kilometer langs de weg al.
pi_49330315
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Draait het leven immers om.

Teveel mensen zien de obstakels van 500 kilometer langs de weg al.
jeej

und:

zondag 13 mei 2007 @ 14:58:15 #14
101353 mrbox
Miep miep
pi_49331106
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

jeej

und:

[afbeelding]
Tja , als je iets graag wil hoe doe je dan net alsof je het niet graag wil
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49333206
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!

Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.

[ Bericht 36% gewijzigd door Whoopsydaisy op 13-05-2007 15:55:54 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 16:01:00 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49333672
Gister lekker doorgezopen, maar ik voelde me ineens best moe, uiteindelijk gingen we allemaal vroeger weer naar huis dan we dachten volgens mij. We waren dan ook al de hele dag in touw zo'n beetje. Dus om 2u was het wel leuk geweest.
[KNE]-Mod
  zondag 13 mei 2007 @ 16:04:46 #17
101353 mrbox
Miep miep
pi_49333837
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?
pi_49334227
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interesse
ik sms ook weleens zoiets als ik iemand wil smsen en toch niet weet precies wat en dat heeft niets met controleren te maken
pi_49334233
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef mrbox het volgende:

[..]

Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?
Inderdaad. Ik weet ook dat het niks wordt maar ik kan wel doen alsof het me allemaal niets doet maar dat werkt ook niet. Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken. En als ik onverhoopt toch een relatie met hem krijg, dan zit ik in Brussel dus er is echt geen toekomst wat mij betreft.

Ik wil ook eerst over hem heenkomen voor ik weer serieus om me heen ga kijken. Brussel is de mijlpaal, als ik daar ben eerst een paar maanden feesten en dan weer hopen dat ik de prins op het witte paard tegenkom.
pi_49334356
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interesse
ik sms ook weleens zoiets als ik iemand wil smsen en toch niet weet precies wat en dat heeft niets met controleren te maken
Ja, dat bleek vanmorgen wel. Ik SMS'te dat hij zijn vriendin maar moest gaan controleren vanaf zijn vakantie , schoot een klein beetje uit mijn slof. Er zit ook een kleine voorgeschiedenis aan. Vrijdag via MSN gehad over iemand die met mij af wil spreken (hij vroeg het zelf!) en toen kreeg ik sms-jes dat hij zich daardoor kut voelt enzo. Dus toen hij zaterdag vroeg wat ik aan het doen was, ontplofte ik een heel heel klein beetje. Eigenlijk niets voor mij, ik ontplof bijna nooit.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:20:39 #21
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49334476
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]
Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.
[KNE]-Mod
pi_49334602
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).
  zondag 13 mei 2007 @ 16:30:02 #23
101353 mrbox
Miep miep
pi_49334833
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).
Dat is wel knap
Mij wil het nog niet echt zo lukken om het contact te verbreken.... weet ook niet of ik het wel wil
  zondag 13 mei 2007 @ 16:37:55 #24
88139 JoeyT
pi_49335094
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef mrbox het volgende:

[..]

Dat is wel knap
Mij wil het nog niet echt zo lukken om het contact te verbreken.... weet ook niet of ik het wel wil
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"
pi_49335171
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"
Herkenning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')