Goede plaats om te regelen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet te komen om te studeren. Daar kom je om te 'studeren'...
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
maagd blijven of 17 jarig vrouwtje neuken...
Lastig lastig...![]()
Ja want dat is echt hetzelfdequote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is echt hetzelfde![]()
Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?![]()
Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks
Overigens liep ik met koninginnedag over de wallen. En de keuze tussen helemaal geen seks of seks met een hoer zou voor mij niet al te moeilijk zijn.![]()
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ookquote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Eens, ik ben blijkbaar niet bij in de reeksquote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ook)
Draait het leven immers om.quote:
jeejquote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Draait het leven immers om.
Teveel mensen zien de obstakels van 500 kilometer langs de weg al.
Tja , als je iets graag wil hoe doe je dan net alsof je het niet graag wilquote:
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interessequote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Inderdaad. Ik weet ook dat het niks wordt maar ik kan wel doen alsof het me allemaal niets doet maar dat werkt ook niet. Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken. En als ik onverhoopt toch een relatie met hem krijg, dan zit ik in Brussel dus er is echt geen toekomst wat mij betreft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?
Ja, dat bleek vanmorgen wel. Ik SMS'te dat hij zijn vriendin maar moest gaan controleren vanaf zijn vakantiequote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interesse
ik sms ook weleens zoiets als ik iemand wil smsen en toch niet weet precies wat en dat heeft niets met controleren te maken
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.
Dat is wel knapquote:Op zondag 13 mei 2007 16:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel knap![]()
Mij wil het nog niet echt zo lukken om het contact te verbreken.... weet ook niet of ik het wel wil![]()
Herkenning.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |