nee hoor dat ben je nietquote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef MooieBoot het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto's...
Hele grote orgie bij Q. thuis.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef MooieBoot het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto's...
jammer dat zijn huisgenoot er niet wasquote:
Dat kan toch gewoon geen toeval zijn!!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef DonJames het volgende:
Q noch CL hebben vandaag in het [singles]-topic gepost..![]()
Zuchtquote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon geen toeval zijn!!
Alsjeblieft zeg.![]()
whehehequote:Op zondag 13 mei 2007 16:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon geen toeval zijn!!
Alsjeblieft zeg.![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:09 schreef nixxx het volgende:
moet ik nou nog ontbijten of kan ik net zo goed meteen gaan avondeten
jij bent volkomen normaal zeker?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe
vond het leuk gister, CL is precies zoals ze hier ismaar een beetje raar
ik bedoelde het met de klemtoon op beetjequote:
Koude vulling he, de wrap zelf moet even warm gemaakt worden.quote:
Ik geloof dat ze hier Hatert hadden uitgeroepen tot probleemwijk. Ik ken ergere buurten die echt een probleem zijn als je daar als buitenstaander binnen komtquote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef TwistedDarling het volgende:
in de bijzondere buurt Hoograven.
Zo noemen ze een probleemwijk tegenwoordig.
Dat is ongeveer hetzelfde als een mongooltje 'speciaal' noemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef TwistedDarling het volgende:
ik vond het multicultureel koffiehuis ook wel een leuke ... ik zag niet veel verschillende culture ndaarquote:Op zondag 13 mei 2007 17:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Precies.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als een mongooltje 'speciaal' noemen.
Ahh, wat zit er zoals in de wraps?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koude vulling he, de wrap zelf moet even warm gemaakt worden.
Sour cream, ui, bosui, gerookte kip, mint, wortlestjes, en volgens mij nog wel meer, maar ik kijk altijd pas wat er in gaat als ik in de koelkast staarquote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:20 schreef Q. het volgende:
Zo, dat heb ik ook weer overleefd.
Dat dusquote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet alleen maar dat ik wel op de foto sta en dat ik die niet in dit topic terug wil zien.
Nou, ik heb geen directe haast om met mijn gezicht op internet te staan, vandaar ook het gebrek aan eigen foto's in fotoboek. Andere mensen vertrouwen wellicht de fotograaf en/of de lichtval niet, wie zal het zeggenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:59 schreef nixxx het volgende:
waarom doen mensen zo para over fotos...
trust me I know what I'm doingquote:Op zondag 13 mei 2007 19:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen directe haast om met mijn gezicht op internet te staan, vandaar ook het gebrek aan eigen foto's in fotoboek. Andere mensen vertrouwen wellicht de fotograaf en/of de lichtval niet, wie zal het zeggen.
ow.. laat maar danquote:Op zondag 13 mei 2007 19:06 schreef Memento-Mori het volgende:
zoals ik al zei mogen best foto;s van mij hier hoor mits ik ze eerst ff gezien heb en er dus niet als eemn josti opsta
De hoed hielpquote:Op zondag 13 mei 2007 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
preciesdat sta ik namelijk 9 van de 10keer
Vinder van plausibele excuses is my middle namequote:
.. als dat je definitie van helpen is.. dan hoef je me niet te "helpen" verhuizenquote:
Nee, jouw middle name was toch 'Bert'?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vinder van plausibele excuses is my middle name.
Hoe laat ben je weer terug? Dan weet ik of ik op je moet rekenen als ik dadelijk thee ga zetten voor iedereen hier.quote:
Het is in ieder geval niet Pieter.quote:
Wraak nemen omdat Q. een keer teveel "ik wil alleen maar zwemmen" heeft geneuriet is dan weer het andere uiterste.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
.. als dat je definitie van helpen is.. dan hoef je me niet te "helpen" verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |