Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Iemand die niet kan zoenen is dodelijk, what ever happens next.
We hebben t nog steeds overt 15 jarige meisje?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
Huisgenote powerrrrr. Ze heeft bij d'r vriendin eens gepeild wat ze er van vond in z'n algemeenheid, afgelopen donderdag, en of ze deze week weer mee zou gaan. Het antwoord: jaaaaaaah het was opzich wel gezellig ja, ga wel weer mee donderdag. Punt. That's it.
Kortom: 't zal hem wel niet gaan worden vrees ik![]()
Nouja, moet toch werken vrijdag en zaterdag, dus ik heb geen tijd om donderdag nacht te stappen. Better luck volgende week enzo
Maar jammer is het wel
Bleekbaar deed je toch niet goed meequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenwtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Nee. De conclusies die jij uit mijn verhaal trekt kloppen gewoon niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef OldJeller het volgende:
Het woord succes heeft voor mij een positieve betekenis, mits sarcasme. Als je met iemand hebt gezoend/geslapen waar je spontaan anorexia van krijgt noem ik het niet bepaald een succes.
Je leidt aan cognitieve dissonantie?
Jawel, écht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee. De conclusies die jij uit mijn verhaal trekt kloppen gewoon niet.
Ja, doe je armen maar over elkaar en draai me de rug toe.quote:
Dat zou ik natuurlijk in de praktijk moeten onderzoeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Echt ernsitg wat ik had meegemaakt.. Een tijdje geleden had ik gezoend met zo'n jongen.. Hij zoende mij dus ik deed met hem mee.. Hoor ik later van een vriend van hem dat ik niet kan zoenenwtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Tsja, die dingen gebeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
dat niemand deze reply nog gemaakt heeft verbaast me, of is Clumsy al langs geweest?
En voor het weet ben je een pedo en wordt je met pek en veren aan je ballen door het forum gesleept.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.
Ik gun haar natuurlijk het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
ze had geen fotoboek wat menigeen deed twijfelen om zo'n reply neer te zetten.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En voor het weet ben je een pedo en wordt je met pek en veren aan je ballen door het forum gesleept.
De eerste zoen met iemand is in mijn beleving altijd een beetje onwennig. Als de 2e en 3e ook slecht zijn dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Trouwens, hoe oud is die vriend van je, 15?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
17, word van de zomer 18quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
We hebben t nog steeds overt 15 jarige meisje?
Wellicht had je een ander ritme. Meedoen is opzich een goed plan, maar als jij de halve of dubbele snelheid beweegt, werkt het niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
wtf... ik deed mee met zijn bewegingen...Wat vinden jullie hier nou van?
Van meedoen is dan niet echt meer sprake, vind je wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef webspider het volgende:
ander ritme (...) halve of dubbele snelheid
Kuch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef DonJames het volgende:
dat niemand deze reply nog gemaakt heeft verbaast me, of is Clumsy al langs geweest?
ja, ze is dus wel 15? Jezus man!quote:
Fantastisch broer, fantastisch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Dat is een naar hoestje, c_c. Gaat het wel goed met je?
Mais oui. Voor morgen staat er een uitje naar het strand gepland. Uitwaaien is puik. De eerste keer dat we dat samen deden riep ik constant dat ik ab-so-luut geen relatie wilde en was ik kleffende stelletjes aan het afkraken, om niet al te subtiel een hint te geven. Aan het einde van die dag merkte hij dat hij verliefd was, vertelde hij later.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef broer het volgende:
Gelukkig, c_c. En ook nog steeds succesvol als niet-vrijgezel?
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Men wil immers vaak genoeg wat men niet kan krijgen.
Weet ik, was meer om m'n posts hier te rechtvaardigenquote:
Ik heb ergens halverwege m'n beste vriend gesmst dat ik naar huis wilde.quote:Hoe ging het jou aan het einde van die dag?
Niet, ik heb net zelfs een verdomd goede tip gegevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef OldJeller het volgende:
Onhandige faalclown, een tik tegen je rode drankneus. Geen slowchat.
Dat je je geschminkte muil moet houden en door moet gaan met jongleren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet, ik heb net zelfs een verdomd goede tip gegeven.
What's up your ass?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat je je geschminkte muil moet houden en door moet gaan met jongleren?
Echt niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet ik
OJ heeft de ondankbare rol van geweten en kritische meelezer van dit topic op zich genomen. Laten we hem daar dankbaar voor zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
What's up your ass?
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
OJ heeft de ondankbare rol van geweten en kritische meelezer van dit topic op zich genomen. Laten we hem daar dankbaar voor zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!
I just wanted to FOK! with the clumsy figure!
And it looks like she wanted it too, only in another way.![]()
Drank.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrong!! Geen koelkast voor jou!
I just wanted to FOK! with the clumsy figure!
And it looks like she wanted it too, only in another way.![]()
28quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
De eerste zoen met iemand is in mijn beleving altijd een beetje onwennig. Als de 2e en 3e ook slecht zijn dan zou ik me pas zorgen gaan maken. Trouwens, hoe oud is die vriend van je, 15?
vaag... misschien wilde hij juist meer pit en wat tegenwerking?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:00 schreef Sannelie het volgende:
[..]
dat moet ik nog doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vaag... misschien wilde hij juist meer pit en wat tegenwerking?
heb je nog aan de vriend van hem bewezen dat je wel kan zoenen?
hahaha aan hem ga ik dan echt geen verslag vragen hoor.. haha maar ik denk dat het lastig gaat worden om met hem te zoenen, omdat hij zegt dat ik in de "vijver" zit van diegene waar ik al mee had gezoend zeg maar.. maaaar volgende week is er een heel leuk feestje en dan ga ik ff mn trucs uit de kast halen om er toch voor te zorgen haahahquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en dan meteen uitgebreid verslag vragen
Dus om t even op te sommen. Jij zoent met een jongen. Die jongen zegt achteraf tegen anderen dat je niet kan zoenen. Dan zegt hij nog dat je in de verkeerde vijver zit. En dus wil je nog een keer met hm zoenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:07 schreef Sannelie het volgende:
[..]
hahaha aan hem ga ik dan echt geen verslag vragen hoor.. haha maar ik denk dat het lastig gaat worden om met hem te zoenen, omdat hij zegt dat ik in de "vijver" zit van diegene waar ik al mee had gezoend zeg maar.. maaaar volgende week is er een heel leuk feestje en dan ga ik ff mn trucs uit de kast halen om er toch voor te zorgen haahah![]()
Nee zo zit het niet elkaar...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus om t even op te sommen. Jij zoent met een jongen. Die jongen zegt achteraf tegen anderen dat je niet kan zoenen. Dan zegt hij nog dat je in de verkeerde vijver zit. En dus wil je nog een keer met hm zoenen.
Heerlijk vrouwen zonder zelfrespect![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |