Goede plaats om te regelen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet te komen om te studeren. Daar kom je om te 'studeren'...
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
maagd blijven of 17 jarig vrouwtje neuken...
Lastig lastig...![]()
Ja want dat is echt hetzelfdequote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als het me alleen maar om de neukerij te doen was, had ik allang naar de hoeren kunnen gaan.
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is echt hetzelfde![]()
Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?![]()
Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks
Overigens liep ik met koninginnedag over de wallen. En de keuze tussen helemaal geen seks of seks met een hoer zou voor mij niet al te moeilijk zijn.![]()
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ookquote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Eens, ik ben blijkbaar niet bij in de reeksquote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij is 22, zij 17... Hij ziet dat als probleem. Waarom? Je gaat toch niet meteen een relatie aan. Gewoon plezier hebben. En als je er dan later achter komt dat ze te jong is om serieus mee te doen, heb je iig je pleziertjes gehad (en zij trws ook)
Draait het leven immers om.quote:
jeejquote:Op zondag 13 mei 2007 14:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Draait het leven immers om.
Teveel mensen zien de obstakels van 500 kilometer langs de weg al.
Tja , als je iets graag wil hoe doe je dan net alsof je het niet graag wilquote:
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interessequote:Op zondag 13 mei 2007 15:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ook Whoopsydaisy is nog single. Vanavond ga ik stappen in Amsterdam, wel leuk!
Dit weekend veel gesmst met m'n liefje, kreeg ik zaterdagnacht een sms wat ik aan het doen was. Voelde me ineens best wel gecontroleerd en ik ben toch echt single. Het hele plaatje klopt niet.
Inderdaad. Ik weet ook dat het niks wordt maar ik kan wel doen alsof het me allemaal niets doet maar dat werkt ook niet. Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken. En als ik onverhoopt toch een relatie met hem krijg, dan zit ik in Brussel dus er is echt geen toekomst wat mij betreft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je liefje nu met iemand anders is en hij zit te smsen met jou ... Hoe gaat het dan als jij ooit met hem iets krijgt ?
Ja, dat bleek vanmorgen wel. Ik SMS'te dat hij zijn vriendin maar moest gaan controleren vanaf zijn vakantiequote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien he, ja heel misschien he? was het gewoon interesse
ik sms ook weleens zoiets als ik iemand wil smsen en toch niet weet precies wat en dat heeft niets met controleren te maken
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Contact verbreken kan ik (nu) niet, ik hoop wel dat dat in de toekomst gaat lukken
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad moeilijk, ik weet ook niet zo goed hoe ik zoiets moet doen.
Dat is wel knapquote:Op zondag 13 mei 2007 16:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik had zijn nummer al gewist maar ik had hem nog niet geblockt op MSN. En ik voel me echt slecht als ik weet dat ik geen contact op mag nemen. Zijn nederlandse telefoonnummers heb ik trouwens ook echt niet meer nu. Die wil ik ook niet terug. We houden het bij MSN en als hij mij belt, dan belt hij maar. Zijn sms-jes gooi ik altijd subiet uit mijn telefoon om zijn nummer er ook gelijk weer uit te gooien (nadat ik gereageerd heb vaak).
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"quote:Op zondag 13 mei 2007 16:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is wel knap![]()
Mij wil het nog niet echt zo lukken om het contact te verbreken.... weet ook niet of ik het wel wil![]()
Herkenning.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij loopt hier zielig te doen"
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelfquote:Op zondag 13 mei 2007 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als ik in die situatie zit en de neiging heb om contact op te nemen dan zeg ik gewon tegen mezelf: "goddamn hoe triest ben je, zij ligt waarschijnlijk een ander te neuken, denkt geen seconde aan je en jij bent gewoon een chick die 100 keer beter verdient"
Beter verdienen vind ik altijd zo zwak klinken. Gewoon opzouten met dat wijf, voor haar neuk je dr drie.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelf![]()
En hoezo schuldgevoel?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zo denk ik dan.. klinkt veel positiever en je houdt er niet zo'n schuldgevoel aan over tegenover jezelf![]()
Als jouw ex een leuke jongen tegenkomt zal ze geen nee zeggen, dus is het hooguit uitstel van executie...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:47 schreef ThE_ED het volgende:
Maar of al die aannames kloppen is een tweede ...
Bij deze. Helaas.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:56 schreef DonJames het volgende:
Q noch CL hebben vandaag in het [singles]-topic gepost..![]()
In dat geval wacht ik nog even.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kop op, jouw charisma moet alleen even een paar dagen op haar inwerken. ofzoiets
Hoe lang nog Q? Hoe lang nog?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Q. het volgende:
In dat geval wacht ik nog even.
Ik voorzie een snel einde.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:50 schreef Q. het volgende:
Het kan nooit lang meer duren: de wereld moet toch een keer vergaan?
Retorische vraag.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:52 schreef Heldopsokken het volgende:
Waarom nemen vrouwen de telefoon niet op als je een datum wil plannen voor een "zullen we een keer wat met z'n 2tjes gaan drinken" date die te lang op zich laat wachten ondanks dat ze er zin in had![]()
Dát. Of ze is haar telefoon kwijt en kan daarom niet opnemen.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:55 schreef Heldopsokken het volgende:
Het is allemaal 1 groot complot ?
maar hoe?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef jwjw het volgende:
Tja, je vangt de vissen uit de vijver waarin je vist.
Dus je moet eerst maar eens je omgevings factoren zien te veranderen. Zorg op een of andere manier dat je meer vrouwen (single vrouwen dan he ;-)) tegenkomt dan nu.
Zulcks een rancune. Kusje erop?quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef Disorder het volgende:
Fuck daten. Mevrouw heeft geen puf om me vanavond nog te zien. Jankhoer. Dan niet.
De kapper open op zondag, ja....quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef winterapfel het volgende:
Wat hebben onze singles vandaag allemaal gedaan? Iemand nog iets meegemaakt dat het vermelden waard is?
Mijn hoogtepunt van de dag tot nu toe was toch wel een heerlijke lange hoofdhuidmassage bij de kapper.. onder het motto van "het is zo rustig in de zaak vandaag" duurde het geheel veel langer dan normaalik kan daar zo van genieten he
verder was F1 (spanje) ook vermakelijk trouwens
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want dat is echt hetzelfde![]()
Het gaat je om de relatie die eruit vloeit?![]()
Denk dat je met die instelling veel vrouwen zal afschrikken. Je kan er toch een leuke tijd mee hebben en gewoon zien waar t schip strandt. Verder ben je een man, en mannen hebben nou eenmaal een enorme drang naar seks
Dat dus. Ik ga er heus niet vanuit dat ik meteen maar tot in de eeuwigheid bij haar zal blijven, kindjes krijgen, oud worden en doodga. Maar het is mij ook zeer zeker niet om gewoon maar een keertje neuken te doen. En om nou lol te gaan lopen maken, met uiteindelijk dan toch wel een serieuze(re) relatie als doel, met iemand waarvan je bij voorbaat al weet dat het niet gaat werken... Nee, sorry. Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Drang naar sex? Ja. De behoefte om dat op alles dat vrouwelijk is en toevallig in de buurt rondhuppelt te botvieren? Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Met beide instellingen kan je vrouwen afschrikken. Het hangt maar net van de vrouw af. Ik denk ook niet dat Bartho bedoelt dat hij meteen op de 1e date zegt dat hij minstens 2 jaar bij ze wil blijven.
Of het het vermelden waard is moet je zelf maar bepalen, maar hier komt mijn verhaaltje van vandaag:quote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef winterapfel het volgende:
Wat hebben onze singles vandaag allemaal gedaan? Iemand nog iets meegemaakt dat het vermelden waard is?
Join the club!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:37 schreef Disorder het volgende:
Hoi, ik ben Disorder en nog steeds single.
Ben jij eigenlijk wel single?quote:Op maandag 14 mei 2007 02:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi/doei/lieve kitty-posts opgeschoond.
Ja. Nog steeds.quote:
"Why do people think I'm gay???"quote:Op maandag 14 mei 2007 11:06 schreef Garisson72 het volgende:
niet wachten op dat zonnetje. Je bent zelf dat zonnetje!![]()
Te laat 'meid'. Vééééél te laat.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
o shit!
je hebt gelijk man, what was I thinking...
tietuh!!!
BIERRR!!!!
voetballlll !!!!
nog meer tietuh!!!
en BIERRR ook!!!
Je vergeet mij gewoon!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
En ik ondervind daardoor nu ook de nadelen van het single zijn: ik ben inmiddels door mijn antigrippine, neusdruppels en andere verdovende middelen heen en er is niemand die even een nieuwe voorraad kan halen.
Op de gewoonlijke afstand, maar ik kan je wel voorzien van goede shitquote:
sorryquote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds.
En ik ondervind daardoor nu ook de nadelen van het single zijn: ik ben inmiddels door mijn antigrippine, neusdruppels en andere verdovende middelen heen en er is niemand die even een nieuwe voorraad kan halen.
O ja. Toilet-papier. Dat heb ik ook nog nodig.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef webspider het volgende:
Op de gewoonlijke afstand, maar ik kan je wel voorzien van goede shit.
Ik heb een stationwagen. Dat past wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
O ja. Toilet-papier. Dat heb ik ook nog nodig.
Uiteraard.quote:Niet voor mezelf natuurlijk.
quote:Op maandag 14 mei 2007 17:48 schreef Grimm het volgende:
Vanavond weer stappen! de week goed beginnen hehe
weekend stappen is ouderwetsquote:Op maandag 14 mei 2007 18:26 schreef winterapfel het volgende:
[..]
vieren dat het al bijna weekend is!
quote:
Er zijn nog 2.545.482 wachtenden voor uquote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef xFriendx het volgende:
*Meld zich bij de balie voor singles*
Allemaal lekkere wijven? Daar wil ik dan wel eventjes mee "wachten"quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Er zijn nog 2.545.482 wachtenden voor u![]()
Niet allemaal ben ik bang, ik sta ook nog in de rij.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal lekkere wijven? Daar wil ik dan wel eventjes mee "wachten"
Hej eh, ik had ook allang een nummertje getrokken hequote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Niet allemaal ben ik bang, ik sta ook nog in de rij.
Jah, da's ook waar. De rest kruipt ook voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef winterapfel het volgende:
gaat dit met een rij?
Waarom zou ik wachten tot iedereen voor me aan de beurt is gekomen?![]()
Ja dacht t wel, ach d'r altijd wel wat te doen in Groningenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:40 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zou kunnen. Toch heb ik na werk ook wel behoefte om even rustig alleen te zijn, maar dat ligt misschien aan het soort werk of zo
![]()
Wat ga je doen? Kroegje?
"Even kijken wie er nog meer in de rij staat"quote:
Voor watquote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef webspider het volgende:
[..]
"Even kijken wie er nog meer in de rij staat"
"Show me yours, I'll show you mine"quote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga er even vanuit dat mijn familie niet 'achter mijn rug om gaat lopen fucken'quote:Op maandag 14 mei 2007 21:01 schreef Wouser het volgende:
Tja single zijn vind ik opzich beter... Ik bedoel we zijn hier met bijna 7 miljard mensen??? Nauw 6.999.999.999 mensen fucken je toch achter je rug om... behalve jezelf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |