Deze beter ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Mooie kikker hoor..
heb ik dus iets gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:57 schreef pussydeluxe het volgende:
De string is al lang weer uit!
Doe mij die kikker maar.quote:
Neequote:
Dat is geen string, dat is de onderbroek uit de OPquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Hier was de string in beginsel ook niet echt voor bedoeld, geloof ik..
Ik ben weer terug bij af, gewoon de lekker zittende onderbroek.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:06 schreef garnage-patrick het volgende:
string vind k ook niet zo boeiend.
kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Heupstringetjes(mix tussen boxer en string, liefst van kant
)
[afbeelding]
En anders heupshorts of hipsters
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
)
[afbeelding]
2004 zelfsquote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef x-tremed het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ikhoeft niet eens van kant te zijn maar dit is toch zoveel mooier en sexier dan een string. Strings zijn gewoon zooo 2006
Behoorlijk danquote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef x-tremed het volgende:
hmm je hebt gelijk mijn horloge liep voor
Gisteren een topic geopend over olifanten.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef OldJeller het volgende:
In de tijd dat TS nog succes had met vrouwen bestonden de string nog niet. Hij heeft heimwee naar die tijd, een oma-onderbroek helpt hem herinneren en is tevens de reden van deze topic.
en ineens besloot ik toch maar even niet te rukken voor het slapen gaan ..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Hier was de string in beginsel ook niet echt voor bedoeld, geloof ik..
Nee, die zitten allemaal in de kroeg!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een topic geopend over olifanten.
Zijn die uitgestorven
Toen moest er ook nog een bos haren in kwijt hequote:Op zondag 13 mei 2007 11:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit type slipje, uit de jaren 70, waar Sigourney Weaver in Alien in rond rende..dat was nog eens wat![]()
[afbeelding]
En je kon er je hand in kwijt zonder dat de randen in je pols of tussen je vingers snedenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:28 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
Toen moest er ook nog een bos haren in kwijt he
Idd. Ik vind een string meestal ook ordinair. Vooral als hij dan een stuk boven de broek van het meisje uitsteekt.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Krullenkut het volgende:
Ben het eens met Sexy_Sadie, Hipsters zijn veel sexier.. Vriendin draagt ze ook en dat is een leuke afwisseling op de inmiddels welbekende string.
Hipsters![]()
Aha dus de vorm van het gezicht is ook al bepalend bij het al dan niet kunnen dragen een stringquote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef OldJeller het volgende:
Het is voor bestemd voor mooie (jonge), slanke vrouwen en zich goed verzorgen. (ongeschreven regel)
Als je een mooie vrouw ziet die er verzorgd uitziet, verwacht je geen grote oma onderbroek o.i.d.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Aha dus de vorm van het gezicht is ook al bepalend bij het al dan niet kunnen dragen een string![]()
![]()
hmmmmm. goede keus.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hipsters zijn tof, vooral van de pimkie. Maar je moet er wel het figuur voor hebben.
Deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook strings zijn vaak gewoon zichtbaar hoor. Ms niet als de dame in kwestie stil staat en achterom in de spiegel kijkt, maar zodra je gaat bewegen, verandert de vorm van billen en broek etc. ....quote:Op zondag 13 mei 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
En toch blijven strings onder een strakke broek het mooist.
Geen lijntjes die door de broek heen te zien zijn !
Dan is dat vast een fuikstring!!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook strings zijn vaak gewoon zichtbaar hoor. Ms niet als de dame in kwestie stil staat en achterom in de spiegel kijkt, maar zodra je gaat bewegen, verandert de vorm van billen en broek etc. ....
Met maatje 34 is dat ook wel mooi hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef heaven7 het volgende:
Zulke dingen staan sowieso alleen maar als je maatje 32 hebtEn wie heeft dat nou in nl?
Fuikstring?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:49 schreef -XX- het volgende:
Dan is dat vast een fuikstring!!
Een goed klein stringentje is niet zichtbaar onder een strakke broek.![]()
Dat heb ik.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef heaven7 het volgende:
Zulke dingen staan sowieso alleen maar als je maatje 32 hebtEn wie heeft dat nou in nl?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Strings zijn voor breezersletjes, dit is veel mooier:
[afbeelding]
De FOK!-jongens, maar (FOK!) mannen dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zo, zijn we er eindelijk achter jongens dat hipsters en boxers sexier zijn dan zo een ranzige flosdraad in je naad
Preciesquote:Op maandag 14 mei 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Zo, zijn we er eindelijk achter jongens dat hipsters en boxers sexier zijn dan zo een ranzige flosdraad in je naad
De fok jongens zijn nog te redden maar de fok mannen niet meerquote:Op maandag 14 mei 2007 21:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De FOK!-jongens, maar (FOK!) mannen dan?
Hangt van de gelegenheid af, maar de string moet zeker uit de kledingkast van de aantrekkelijke dame verdwijnen.
Jamaar, dan wordt me broek zo vochtigquote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef pussydeluxe het volgende:
En dames, de beste onzichtbare slip onder een strakke broek is geen slip.
bah.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef pussydeluxe het volgende:
En dames, de beste onzichtbare slip onder een strakke broek is geen slip.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
)
[afbeelding]
Ben het helemaal met je eens, dit vind ik echt sexy.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
)
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jamaar, dan wordt me broek zo vochtig
Google even naar de website van String Emil, dan gaat je de zin wel overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:14 schreef Karina het volgende:
Misschien tijd voor de mannenstring
[afbeelding]
quote:
Heh heh, ik weet al precies welke site het is. Ik hoef niet eens te kijken. Die beelden zullen helaas nooit meer van mijn netvlies verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef Samcali het volgende:
[..]
Google even naar de website van String Emil, dan gaat je de zin wel over![]()
Is het zo eng?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heh heh, ik weet al precies welke site het is. Ik hoef niet eens te kijken. Die beelden zullen helaas nooit meer van mijn netvlies verdwijnen.
Dan ga ik er maar niet heen =Dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen, huilen of gillen.
Ja. Het is eng.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef Aventura het volgende:
Ik hou van hipsters. Strings zijn zo 2002.
Het heeft in mijn geval niks met het ZSR-verschijnsel te maken, nog met het wel of niet hebben van een mooi achterwerk. Hetis puur een comfortkwestie. De hele dag rondlopen met een veter in mijn naad vind ik niet prettig. En in bed en onder een rok krijg je kouwe billen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:12 schreef OldJeller het volgende:
Inderdaad, is er plotseling protest onder de FOK!vrouwen?
[..]![]()
Waar slaat het op? Volgens mij worden strings gedragen ipv de conventiële 'oma onderbroek', omdat je die niet door een broek heen ziet, zodat je 4 billen hebt.
En het is mooi/sexy bij vrouwen met een mooie kont. Anders kan je het inderdaad beter bedekken.
Neemt overigens niet weg dat de hipster ook mooi en sexy is, zeker als een stukje van de billen eronder uitsteekt.
Maar alsof de string afgeschaft moet worden, nee.
Dus wat was wel de reden van het dragen van zo'n kledingstuk?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het heeft in mijn geval niks met het ZSR-verschijnsel te maken, nog met het wel of niet hebben van een mooi achterwerk. Hetis puur een comfortkwestie. De hele dag rondlopen met een veter in mijn naad vind ik niet prettig. En in bed en onder een rok krijg je kouwe billen.
We doen al zoveel voor jullie en dan ook nog met een stukje draad in me naad.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus wat was wel de reden van het dragen van zo'n kledingstuk?
Doe het dan voor de man, die vindt het vaak wel mooi.Concessies.
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
We doen al zoveel voor jullie en dan ook nog met een stukje draad in me naad.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
We doen al zoveel voor jullie en dan ook nog met een stukje draad in me naad.
Ja, kom zeg, ook nog protesteren?! Wat is dit voor raar gedrag?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Karina het volgende:
noem mij 1 ding dat een man aantrekt omdat zijn vrouw het leuk vindt? En dan bedoel ik iets dat hij zelf niet lekker vindt zitten, maar dat zijn vrouw supersexy vindt staan.
Hoeft natuurlijk niet perse lingerie te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
* de mannenlingerie is nu eenmaal niet zover ontwikkeld.
Ik ga er over nadenkenquote:kom maar met voorstellen wat we voor jullie aan moeten trekken!
(wie weet een leuk onderwerp topic, maar laten we hier even kijken wat er zoal op tafel komt)
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Strings zijn voor breezersletjes, dit is veel mooier:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse lingerie te zijn.
[..]
Ik ga er over nadenken
Het ligt er dan ook aan WIE het draagt, beide vrouwen op de foto zijn namelijk appetijtelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:49 schreef DagobertDuck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De manier waarom je het draagt maakt het gewoon af (geil zoals je zegt in het topic). Ik kijk naar beide uit iig.
Been there, done that... So?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Mannen zouden eens een dag lang in een string moeten lopen, wel eentje met een strakke veter. Er zijn natuurlijk ook wel lekker zittende strings.
En dat is mooi? Waar zou jij ons mannen graag in zien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Mannen zouden eens een dag lang in een string moeten lopen, wel eentje met een strakke veter. Er zijn natuurlijk ook wel lekker zittende strings.
mannen zijn nu eenmaal visueler ingesteld dan vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Karina het volgende:
Voor mij ook geen string, zit voor geen meter en er zijn zat slips die je ook niet ziet onder een lange broek, niet dat mij dat wat kan schelen trouwens.
En hoezo zou ik dat voor een man dragen, noem mij 1 ding dat een man aantrekt omdat zijn vrouw het leuk vindt? En dan bedoel ik iets dat hij zelf niet lekker vindt zitten, maar dat zijn vrouw supersexy vindt staan.
Volgens mij heeft ze hem verkeert om aan!quote:
Ik krijg een beetje de indruk dat sommige vrouwen zich verplicht voelen een string te dragen, omdat mannen dat mooi vinden. Ik heb nog nooit tegen mijn vriendin gezegt dat ze een string aan moet doen of zo. Vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ga een vriendin zoeken met een lekker kontjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Heel de lol is er van af. Iedereen draagt een string tegenwoordig. Heeft nergens iets meer mee te maken.
Als ik naar Loretta Schrijver kijk denk ik niet meer : 'Misschien draagt ze wel een string' Nee ik weet zeker dat ze een draadloze verbinding heeft met de correspondent.
We moeten weer terug naar het begin.
Normale onderbroeken, en bij lekkere wijven noemen we het een slipje.
Weg met de string, hulde aan de onderbroek.
[afbeelding]
Nou ja, dan iets kleiner.
Oh die zijn leuk. Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hipsters zijn tof, vooral van de pimkie. Maar je moet er wel het figuur voor hebben.
Deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |