quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
We doen al zoveel voor jullie en dan ook nog met een stukje draad in me naad.
Ja, kom zeg, ook nog protesteren?! Wat is dit voor raar gedrag?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Karina het volgende:
noem mij 1 ding dat een man aantrekt omdat zijn vrouw het leuk vindt? En dan bedoel ik iets dat hij zelf niet lekker vindt zitten, maar dat zijn vrouw supersexy vindt staan.
Hoeft natuurlijk niet perse lingerie te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
* de mannenlingerie is nu eenmaal niet zover ontwikkeld.
Ik ga er over nadenkenquote:kom maar met voorstellen wat we voor jullie aan moeten trekken!
(wie weet een leuk onderwerp topic, maar laten we hier even kijken wat er zoal op tafel komt)
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:55 schreef Sapstengel het volgende:
Strings zijn voor breezersletjes, dit is veel mooier:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse lingerie te zijn.
[..]
Ik ga er over nadenken
Het ligt er dan ook aan WIE het draagt, beide vrouwen op de foto zijn namelijk appetijtelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:49 schreef DagobertDuck het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De manier waarom je het draagt maakt het gewoon af (geil zoals je zegt in het topic). Ik kijk naar beide uit iig.
Been there, done that... So?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Mannen zouden eens een dag lang in een string moeten lopen, wel eentje met een strakke veter. Er zijn natuurlijk ook wel lekker zittende strings.
En dat is mooi? Waar zou jij ons mannen graag in zien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Mannen zouden eens een dag lang in een string moeten lopen, wel eentje met een strakke veter. Er zijn natuurlijk ook wel lekker zittende strings.
mannen zijn nu eenmaal visueler ingesteld dan vrouwen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Karina het volgende:
Voor mij ook geen string, zit voor geen meter en er zijn zat slips die je ook niet ziet onder een lange broek, niet dat mij dat wat kan schelen trouwens.
En hoezo zou ik dat voor een man dragen, noem mij 1 ding dat een man aantrekt omdat zijn vrouw het leuk vindt? En dan bedoel ik iets dat hij zelf niet lekker vindt zitten, maar dat zijn vrouw supersexy vindt staan.
Volgens mij heeft ze hem verkeert om aan!quote:
Ik krijg een beetje de indruk dat sommige vrouwen zich verplicht voelen een string te dragen, omdat mannen dat mooi vinden. Ik heb nog nooit tegen mijn vriendin gezegt dat ze een string aan moet doen of zo. Vraag me af waar dat gevoel vandaan komt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Ga een vriendin zoeken met een lekker kontjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Heel de lol is er van af. Iedereen draagt een string tegenwoordig. Heeft nergens iets meer mee te maken.
Als ik naar Loretta Schrijver kijk denk ik niet meer : 'Misschien draagt ze wel een string' Nee ik weet zeker dat ze een draadloze verbinding heeft met de correspondent.
We moeten weer terug naar het begin.
Normale onderbroeken, en bij lekkere wijven noemen we het een slipje.
Weg met de string, hulde aan de onderbroek.
[afbeelding]
Nou ja, dan iets kleiner.
Oh die zijn leuk. Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hipsters zijn tof, vooral van de pimkie. Maar je moet er wel het figuur voor hebben.
Deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |