Deze beter ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Mooie kikker hoor..
heb ik dus iets gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:57 schreef pussydeluxe het volgende:
De string is al lang weer uit!
Doe mij die kikker maar.quote:
Neequote:
Dat is geen string, dat is de onderbroek uit de OPquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Hier was de string in beginsel ook niet echt voor bedoeld, geloof ik..
Ik ben weer terug bij af, gewoon de lekker zittende onderbroek.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:06 schreef garnage-patrick het volgende:
string vind k ook niet zo boeiend.
kijk dat bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Heupstringetjes(mix tussen boxer en string, liefst van kant
)
[afbeelding]
En anders heupshorts of hipsters
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:01 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Heupstringetjes(mix tussen boxer en string, liefst van kant
)
[afbeelding]
En anders heupshorts of hipsters
2004 zelfsquote:Op zondag 13 mei 2007 00:12 schreef x-tremed het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ikhoeft niet eens van kant te zijn maar dit is toch zoveel mooier en sexier dan een string. Strings zijn gewoon zooo 2006
Behoorlijk danquote:Op zondag 13 mei 2007 00:23 schreef x-tremed het volgende:
hmm je hebt gelijk mijn horloge liep voor
Gisteren een topic geopend over olifanten.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:45 schreef OldJeller het volgende:
In de tijd dat TS nog succes had met vrouwen bestonden de string nog niet. Hij heeft heimwee naar die tijd, een oma-onderbroek helpt hem herinneren en is tevens de reden van deze topic.
en ineens besloot ik toch maar even niet te rukken voor het slapen gaan ..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:21 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Hier was de string in beginsel ook niet echt voor bedoeld, geloof ik..
Nee, die zitten allemaal in de kroeg!quote:Op zondag 13 mei 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een topic geopend over olifanten.
Zijn die uitgestorven
Toen moest er ook nog een bos haren in kwijt hequote:Op zondag 13 mei 2007 11:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit type slipje, uit de jaren 70, waar Sigourney Weaver in Alien in rond rende..dat was nog eens wat![]()
[afbeelding]
En je kon er je hand in kwijt zonder dat de randen in je pols of tussen je vingers snedenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:28 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
Toen moest er ook nog een bos haren in kwijt he
Idd. Ik vind een string meestal ook ordinair. Vooral als hij dan een stuk boven de broek van het meisje uitsteekt.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Krullenkut het volgende:
Ben het eens met Sexy_Sadie, Hipsters zijn veel sexier.. Vriendin draagt ze ook en dat is een leuke afwisseling op de inmiddels welbekende string.
Hipsters![]()
Aha dus de vorm van het gezicht is ook al bepalend bij het al dan niet kunnen dragen een stringquote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef OldJeller het volgende:
Het is voor bestemd voor mooie (jonge), slanke vrouwen en zich goed verzorgen. (ongeschreven regel)
Als je een mooie vrouw ziet die er verzorgd uitziet, verwacht je geen grote oma onderbroek o.i.d.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Aha dus de vorm van het gezicht is ook al bepalend bij het al dan niet kunnen dragen een string![]()
![]()
hmmmmm. goede keus.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:01 schreef even-vlug-reageren het volgende:
Hipsters zijn tof, vooral van de pimkie. Maar je moet er wel het figuur voor hebben.
Deze heb ik vorige week gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |