Voorlopig niet, ik zeg timed exclusive.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Markster het volgende:
komt ook op ps3 toch
Het is niet voor de PS3 hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben hebben hebben
so what ik heb ook een xbox 360 dus ik kan alle spellen spelen die ik wilquote:
Misschien is het ook handig om de datum erbij te vermelden, want deze post dateert alweer dik 3 maanden geledenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:48 schreef VAgeNERATION het volgende:
[quote]
Het is me wat met Bioshock de laatste maanden! Volgens de laatste informatieflarden vanuit het 2K Games-hoofdkwartier zou het spel enkel naar de Xbox 360 en Vista komen, maar er gaan al lange tijd geruchten de ronde dat de langverwachte titel ook op de PS3 zou verschijnen. Onduidelijkheid troef, maar blijkbaar hebben de mensen achter OPM het antwoord gewoon klaarliggen: het bekende blad meent dat Bioshock wel degelijk naar de PS3 zal komen!
OPM geeft in zijn laatste nummer aan dat Bioshock op dit moment een van de meest originele games is die in de toekomst op de PS3 speelbaar zullen zijn. Verder maakt men duidelijk dat 2K Games in het verleden berichten heeft losgelaten met daarin de boodschap dat Bioshock op next-gen consoles zou verschijnen, een meervoudsvorm dus. 2K Games heeft nog altijd geen officiële comentaar gegeven op het artikel uit OPM.
Van Gamer.nl
Zal vast ook wel voor ps3 uitkomen dus![]()
Same herequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:57 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ja klopt, bericht van februari, denk ook wel dat ie later uit zal komen als de xbox 360/PC versie, maar uiteindelijk zal ie toch wel uitkomen op PS3?
Maakt mij iig niet uit, ik neem de 360 versie![]()
dat is een understatement... man man man, wat is dit een geweldig spel! De demo is echt om van te kwijlen zo goed. Niet alleen grafisch is ie super, ook de gameplay en vooral sfeer is uitermate goed! Deze komt er echt in!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef kepler het volgende:
kick
Demo is vandaag uitgekomen, en ik ben er erg enthousiast overGrafisch is het prima in orde en vooral het sfeertje hebben ze heel goed weten neer te zetten. Daarnaast is de gameplay prima te doen
eerst maar is seriously!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:22 schreef bigore het volgende:
Komt ie op de pc net zo snel uit als op de 360?kep wel een 360, maar ga um toch op de pc spelen, ziet er net wat beter uit denk ik, hogere resolutie
ff van Insidegamer gehaald:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is in Rapture, je ziet wel van protest/demonstratie borden liggen tegen die Ryan. Misschien soort opstand en toen is er iets mis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN bioshock in al uit in de VS! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=180435
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 3 of Bioshock.. Ik weet niet welk spel ik liever wil spelen.
En dat zegt heel wat
Dead Rising?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
't is een Sci-Fi wereld zoals men die zag in de jaren 60, dus nee, echt realistisch zal ie niet zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
Left 4 Dead kijk ik naar uit.quote:
Ik word moe van dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Zo dan, Metroid is en blijft een fantaschtische franchise. Dat het jou niet ligt, mwah... Sommige mensen hebben geen smaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Ik heb per ongeluk een PC topic aangemaakt voor Bioshock, misschien kan dit topic dicht en dat er een 360 topic wordt aangemaakt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Anders wacht je eerst even af en begin je dan te zeiken. Consolejankebal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Zit geen error in. Je moet 'm gewoon niet fixen met de par2. Gewoon de bestanden die incompleet zijn opnieuw downloaden. Maar ga ze niet (!) fixen met je par2. Die par2-set is namelijk verneukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Ontopic, Hoe gaat dit draaien op een core2quadropolis met een Ati9800XTX in dubbel crossfire. Anders moet ik mn voeding even overclocken. Download trouwens met een dikke 2 mbit. Balen van die CRC error in de rarfiles.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
(PC) Bioshock - Spirituele opvolger van System Shock
Voor al uw opmerkingen/vragen over:Download-snelheden Drivers Grafische kaarten Algehele tofheid wegens het spelen van de warez-versie.
quote:Bioshock killed my computer #1
--------------------------------------------------------------------------------
Literally, like shit blew up
I got the demo downloaded, updated to the latest drivers, and settled down to play the Bioshock demo. I wanted to set the proper mood, so the lights were off, the speakers turned up and the demo begun.
I was about 15 minutes into it, having very much enjoyed what I had seen so far, when I came upon the first Big Daddy encounter. I watch in rapt attention as he charges a splicer when suddenly BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM. It sounds as though a string of firecrackers has been detonated in my computer case, as well as each BOOM being punctuated with a bright blue flash coming through the case window.
For about half a second I sit there stunned. The first thought in my mind is "Holy Fucking Shit, that is the greatest effect I've ever seen. They should have given this game an 11." Immediately following this a sickening realization dawns on me as I look over at my tower. Blue Smoke! The magic blue smoke that makes electronics work is escaping from my PC.
What follows is a 30 second vaudeville act of me simultaneously cursing, falling as I try to leap out of my chair, and finally ripping the power cord from the wall. But the blue smoke was already out, and the smell of ozone in the air told me the bitter truth. Bioshock had fried my computer from the inside and blown the capacitors.
I took the victory into my living room and gave it some cursory revival attempts, but it was clear once the side panel was removed that it was gone. This all happened at about 8:30 CST, since which I've been endeavoring to bootstrap my old Pentium 3 back into working order. This involved a quick run to Walmart, as the damn thing is so old it doesn't have a built in NIC.
On the plus side, this errand allowed me to pick up a case of Fat Tire ale so that I might drink the pain away as I browse New Egg for a new computer.
A word of caution for anyone else planning on playing the Bioshock demo. THE GAME WAS SO FACE MELTINGLY AWESOME IT BLEW UP MY COMPUTER. Hopefully I can prevent further tragedies.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=182421
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net voor de tweede keer de demo uitgespeeld en ik weet niet meer of ik 't nog wel zo'n goed spel vind. Alles is scripted, de tweede keer verliep precies op dezelfde manier, zelfs terwijl ik uit alle macht probeerde dingen anders te doen. Ik snap niet dat mensen dit zo ontzettend 'vernieuwend' vinden. Het is gewoon hetzelfde in een ander jasje. Dat het onderwater is, merk je zelf ook niks van omdat je toch telkens gewoon in gangen/kamers/hallen vecht. Splicers vallen je gewoon aan, niks geen morele keuzes of wat dan ook. Zijn gewoon dezelfde kutkrengen als in elke andere game, niks geen empathie-opwekkende stuff.
Ik laat 'm aan me voorbij gaan.'Tis dan ook geen RPG maar een FPS met wat customizable dingetjes erin. Maar oei oei het is misschien wel de beste FPS die ik ooit gegamed heb en ik heb er al talloze gespeeld. De verhaallijn erin in so-so (geen Xenogears tafarelen maar ook zeker geen standaard verhaal), maar de presentatie ervan is echt top gedaan en zuigt je helemaal op. Ook ik had graag wat meer keuzevrijheid/interactie met het verhaal gehad maar als je dat achter je kan laten is dit gewoon een hele dope FPS. "Vernieuwend" als in een nieuw genre uitgevonden, nee, maar toch een fris briesje in de muffe kamer der shooters. En ja, hij doet me erg denken aan System Shock 2. Ik zal verder m'n spoilers voor me houden ^^. Zou m toch zeker rond de 95% raten en ik ben errug kritisch over het algemeen. Zoiezo om voor een sony fanboy een 360 (en PC dus) titel zo hoog te geven moet al genoeg zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. Oké, oké. Misschien speel ik 'm toch wel maar mijn verwachtingen zijn drastisch naar beneden gesteld. Ik vind 't ook echt geen 10 waard. Eerder een 7 of een 8..
Kan niet wachten tot de PC versie in de winkel ligt. Is toch nog steeds wat fijner speler.
meh
Ja, ik snap 't wel, maar toch. Ik ben best teleurgesteld in de demo. En qua sfeer/verhaal ligt het ook een beetje aan smaak denk ik. Ik ben absoluut geen fan van vage monsters en dergelijke, dus daar moet ik me al even doorheen bijten. De replay-waarde lijkt me ook nihil aangezien het verhaal op zich wel vaststaat. (Heb per ongeluk een spoiler meegekregen toen ik in een PC demo topic keek op de 2kgames site.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef Campina het volgende:
c/p uit vorige topic:
[..]
P.s. Oké, oké. Misschien speel ik 'm toch wel maar mijn verwachtingen zijn drastisch naar beneden gesteld. Ik vind 't ook echt geen 10 waard. Eerder een 7 of een 8.
[/spoiler]
'Tis dan ook geen RPG maar een FPS met wat customizable dingetjes erin. Maar oei oei het is misschien wel de beste FPS die ik ooit gegamed heb en ik heb er al talloze gespeeld. De verhaallijn erin in so-so (geen Xenogears tafarelen maar ook zeker geen standaard verhaal), maar de presentatie ervan is echt top gedaan en zuigt je helemaal op. Ook ik had graag wat meer keuzevrijheid/interactie met het verhaal gehad maar als je dat achter je kan laten is dit gewoon een hele dope FPS. "Vernieuwend" als in een nieuw genre uitgevonden, nee, maar toch een fris briesje in de muffe kamer der shooters. En ja, hij doet me erg denken aan System Shock 2. Ik zal verder m'n spoilers voor me houden ^^. Zou m toch zeker rond de 95% raten en ik ben errug kritisch over het algemeen. Zoiezo om voor een sony fanboy een 360 (en PC dus) titel zo hoog te geven moet al genoeg zeggen.
Kan niet wachten tot de PC versie in de winkel ligt. Is toch nog steeds wat fijner speler.
Onzin, het zijn gewoon weer monsters. Alleen zijn de meesten (in de demo in ieder geval) ergens scripted iets aan 't doen met wat goede voice-acting. Alleen je hebt nooit de keuze of maar de gedachte om ze te laten leven, omdat ze jou toch wel aanvallen. Net als elk ander spel.quote:Instead of painting Good and Evil across the foreheads of Rapture's denizens with a neon brush, Irrational gave everyone murky motives
Zie het bovenstaande stukje. Echt crap.quote:Just because the various versions of the splicers, genetically altered humans, are the standard enemies in the game, they still manage to exhibit as much personality as the rest.
Ik dacht dat je vrij was in je keuzes?quote:you'll almost be forced into against Big Daddies, who appear in every stage of the game. You'll find the game is designed to force you to fight these things
Same here, ik heb ook een 9800 pro. Dit is belachelijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef neggix het volgende:
Top, mijn pc trekt em blijkbaar niet. Zie al geen muis in het menuen daarna is het meer blok dan beeld
Mijn lieve 9800 pro moet toch een keer geruild worden
Dat wel, maar het waarom achter de monsters is een stuk beter uitgewerkt dan meeste shooters. Maar ook hier zal ik mijn spoilers voor me houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bekijk even de IGN review en zie daar al een paar dingen staan:
[..]
Onzin, het zijn gewoon weer monsters. Alleen zijn de meesten (in de demo in ieder geval) ergens scripted iets aan 't doen met wat goede voice-acting. Alleen je hebt nooit de keuze of maar de gedachte om ze te laten leven, omdat ze jou toch wel aanvallen. Net als elk ander spel.
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat in de laatste uurtjes van het spel de splicers me een beetje de keel uit begonnen te hangen, maar er zit wel enige variatie in welke splicers je waar tegenkomt enz. En ze laten je dikwijls uit je stoel springen van schrik. Ook het design van die splicers is errug goed gedaan.quote:Zie het bovenstaande stukje. Echt crap.
Zoals ik al eerder aangaf moet je inderdaad niet al te veel keuzevrijheid verwachten. De Big Daddies zijn wel optioneel (in principe) omdat ze niet agressief zijn. Je kan ze soms zelfs gebruiken als schild (splicer schiet op je, verberg je achter een big daddy en big daddy zal erg boos worden op desbetreffende splicer). En er zijn meerdere eindes (2 zover ik weet, misschien zelfs 3?) te behalen en dat is toch 1 (of 2) meer eindes dan meeste shooters.quote:[..]
Ik dacht dat je vrij was in je keuzes?![]()
Maar goed, dit baseer ik op de demo dus ik zal wel zien of 't hele spel je vrijer laat in je doen en laten.
I guess. Het verhaal erachter vind ik ook wel beter dan de meeste shooters. Toch vind ik 't een beetje overdreven dat dit overal een 10 krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef Campina het volgende:
Dat wel, maar het waarom achter de monsters is een stuk beter uitgewerkt dan meeste shooters. Maar ook hier zal ik mijn spoilers voor me houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, schrikeffect is er wel maar dat is nou niet echt bijzonder. Als ik eerlijk ben mochten van mij de splicers nog wel een tikje menselijker qua uiterlijk. Waarom zouden die plasma-aanpassingen hun gezichten zo verrot maken? Ik zou eerder denken aan veranderende lichamen dan gezichten.quote:Ik moet eerlijk toegeven dat in de laatste uurtjes van het spel de splicers me een beetje de keel uit begonnen te hangen, maar er zit wel enige variatie in welke splicers je waar tegenkomt enz. En ze laten je dikwijls uit je stoel springen van schrik. Ook het design van die splicers is errug goed gedaan.I guess. Maar goed, heb de demo alleen gespeeld dus zoveel weet ik er niet van. Overigens zeggen ze dus op IGN dat je bijna geforced wordt om die Big Daddies aan te vallen.quote:Zoals ik al eerder aangaf moet je inderdaad niet al te veel keuzevrijheid verwachten. De Big Daddies zijn wel optioneel (in principe) omdat ze niet agressief zijn. Je kan ze soms zelfs gebruiken als schild (splicer schiet op je, verberg je achter een big daddy en big daddy zal erg boos worden op desbetreffende splicer). En er zijn meerdere eindes (2 zover ik weet, misschien zelfs 3?) te behalen en dat is toch 1 (of 2) meer eindes dan meeste shooters.
Nope, had 'm trouwens wel een keer gevonden voordat ik van Bioshock gehoord had, maar de installatie verpauperde telkens. (Was nog op m'n vorige pcquote:Heb je trouwens SS2 gespeeld?)
Maar goed, het zal best een goed spel zijn al vind ik op basis van de demo dat het een overrated spel is.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
t zit m in t voornaam dat Bioshock handig gebruik maakt van dual core en SM (3.0?) op videokaarten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Darklight het volgende:
Ik speel met alles op max, en in widescreen mode
ziet er wel vet uit, heb een amd 5200+, 1950pro en 2gb geheugen
Voor de 360 of pc en waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef HyperViper het volgende:
Heb de full net gekocht, en het is de shit.
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ging vandaag naar de lokale softwareboer, maar daar kreeg ik te horen dat ik nog tot vrijdag moest wachten
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te lettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier alleen schaapachtige blikken bij de FRS (er staat geen release in de computer, maar je kunt hem pre-orderen via de site) en de Dixons (Bioslock?). Intertoys heb ik niet eens gevraagd.
Pssst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
Geduld oefenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".
Meestal krijg je em dan wel.
Psst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:Geachte heer/mevrouw,
door de overdonderende vraag van het product BIOSHOCK X-BOX360 kunnen wij u uw bestelling helaas niet leveren. Wij verwachten over twee weken het productl weer in ons assortiment te hebben.
Door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u het spel al betaald heeft is het op dit moment voor ons ook onmogelijk om het geld terug te retourneren.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Sonja Dijkema
klantenservice@bol.com
0900-2025438 (15 ct/pm)
Oops my bad... Ik dacht dat het over waar hij al was ging...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie zo'n 15 euro goedkoper is dan in de meeste winkels![]()
Sommige mensen zijn `m aan het spelen, en dan bedoel ik niet de demo.quote:
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:22 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
ExcusesIk was blijkbaar nog wel op tijd.
Dan zou ik em als het goed is ook nog krijgen, ik heb em 17 augustus pas besteld. Het vreemde is dat er vanochtend bij bestelstatus stond:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).
*refresht*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem 18 augustus besteld bij bol.com en bij mij staat er sinds de 19e al op verschillende tijden "uw bestelling word zo spoedig mogelijk uitgeleverd", maar als je even later refreshed staat er weer "onze vooraad word gecontroleerd" met de extra info dat het een titel is die nog uit moet komen. Er klopt weer weinig van iig![]()
Klopt, Bart smit en eplaza verkopen m al, kep de steelcase hier voor me staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te letten
Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Die kon ik ook niet zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Download een CRC checker of fixer, helpt denk ik wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Ik download de officiele demoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Rahl het volgende:
Tja, kopers hebben dat niet 8)
oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik download de officiele demoniet het complete spel!
Had ik ook hier met AVG, en nu zit mijn downloadlimiet vol omdat ik het 2x heb gedownload.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Toen ik er kwam hadden ze hem nog niet, heb ik hem bij de e-plaza gehaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb hem ook net gekocht in Spijkenisse bij de Game-store in het centrum![]()
Fantastische game
Ik heb 12GB limietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
4gb = limiet?![]()
jeetje, download ik in een half uur en de laatste tijd toch wel zo'n 40gb per dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of mot ik die dingen tegen de blokkade aangooien?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Dat gebeurd altijd in PC topics. Daarom zijn ze hier op fok! ook minder populair.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
He lekker die semi PC topics waar je moet doorscrollen om de spelbeleving te vinden ipv de videokaart settings
Ik zeg splitsen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
Dat gebeurd altijd in PC topics. Daarom zijn ze hier op fok! ook minder populair.
Bernie is goed in het opsplitsen van fora. We vragen hem wat te doenquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Zit vast....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of mot ik die dingen tegen de blokkade aangooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een ATI Radeon x600 Proquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
wat voor prehistorische kaart is dat dan?![]()
ik heb een 8600 GTS 256mb, niet echt spannend (cpu is een core2quad, 4gb geheugen) en daar draait ie prima met alles op high (alleen DX10 doet ie natuurlijk niet want ik heb geen Vista)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:37 schreef Thien het volgende:
[..]Dacht er gisteren aan net toen ik mn 360 uit had gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, vanavond verder!!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Jouw kaart ondersteunt geen Shader Model 3.0quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb een ATI Radeon x600 Proen een 3,3gHz processor
wat klopt hier niet?Naja, moet ik maar een nieuwe kaart aanschaffen, als dat kan, want mijn ouders waren zo stupide om een Packard Bell pc aan te schaffen ipv een die we zelf in elkaar konden zetten
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef NED het volgende:
[..]
Jouw kaart ondersteunt geen Shader Model 3.0
10 tegen 1 dat Rainbow Six - Vegas ook niet werkt en de laatste Splinter Cell ook niet.
Allemaal games die niet op SM2.0 draaien
Bart Smit heeft hem al in de schappen liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Forcefuzz het volgende:
Bij dixons.nl staat dat het gewoon op voorraad is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mij bijna in mn broek deed pissen!!!!!
Prachtig gedaan, compleet met visjes die op het droge vliegen en liggen te spartelen!!
Psst robert hier Is dat giga scherm stuk of zit je nog in je verhuizing?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Smots het volgende:
RARGH!!! ik heb 'm thuis liggen voor de 360, maar door omstandigheden heb ik tijdelijk geen TV om 'm op te spelen. KUTZOOJJJJJH!
Je 50" geval, wat doe je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Smots het volgende:
RARGH!!! ik heb 'm thuis liggen voor de 360, maar door omstandigheden heb ik tijdelijk geen TV om 'm op te spelen. KUTZOOJJJJJH!
Ik had hetzelfde probleem bij mijn lokale zachtewarenverkoper. Maar aangezien ik vanavond toch geen tijd heb om te spelen, maakt 't me niet zoveel uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op station Sloterdijk ligt een hele stapel.
Alleen mogen ze hem morgen pas verkopen.
FRS
FRS-verkopers
Voor zover ik weet zit ie in een soort kraakpand met dakterras in Leiden.........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je 50" geval, wat doe je?
waarom ben je trouwens nooit meer online?
Staat Bob (die eigenlijk Marcel heet) daar nog?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op station Sloterdijk ligt een hele stapel.
Alleen mogen ze hem morgen pas verkopen.
FRS
FRS-verkopers
Geen idee, een of andere blonde kneus met een brilletje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
Staat Bob (die eigenlijk Marcel heet) daar nog?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere blonde kneus met een brilletje.
lol dat beeldje gaat al voor 20$ -> nog 5 dagne te gaan op ebay.. dat is al meer als dat het extra kostquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Retarded het volgende:
Got it! X360 versie uiteraardBart Smit in de buurt verkocht al, dus een telefoontje naar ons hoofdkantoor gepleegd ... en toen mocht wij ook! Zat nog te twijfelen om de LE mee te nemen met het beeldje, maar zo mooi issie niet.. dus de gewone steelcase maar meegenomen!
Plastic case: Normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
lol dat beeldje gaat al voor 20$ -> nog 5 dagne te gaan op ebay.. dat is al meer als dat het extra kost
bovendien krijg je er nog meer bij
LE is hetzelfde als CE toch ? zo'n vierkant doosje
kon daar niks van vinden op internet, alleen dat ie Limited edition heet in UK
Pleur m op Ebay en wacht afquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef warchaser44 het volgende:
dus morgen heb ik een beeldje, ff kijken hoeveel ik ervoor kan vangen anders houd ik hem
quote:Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
NETHERLANDS
Ik heb hem ook besteld bij bol.com , maar mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze meestal wat later leveren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Bullebak het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op Bol, ik verwacht 'm gewoon morgen in de bus.
Dit geldt ook compleet voor mij (behalve dat ik Lost niet kijk). Donkere enge games zijn in principe niet mijn ding, maar die sfeer.. echt geweldig gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
Gisteren eens de demo gechecked, normaal is dit absoluut geen game voor mij. Hou niet zo van die donkere gangetjes en vage figuren die uit allerlei hoeken komen springen. Maar de sfeer in deze game was heel anders. Met een voet in de realiteit i.p.v. mytische monsters uit de onderwereld.
Ik kreeg bijna een soort gevoel van de serie Lost.. midden in de oceaan crashen met je vliegtuig en dan doemt die toren daar op en dan die industriële jaren 50 uitstraling.. fantastisch.
ikook en ze gingen hem wegleggen, half 9 gaat ie open ik sta voor de deur en wat een geluk dat ik vrij heb :>quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:21 schreef Kijana het volgende:
Morgenochtend ff de Limited Edition (of de Collector's Edition iig die met beeldje lol) ophalen bij Freerecordshop, daar hadden ze 'm gelukkig nog![]()
Dat wordt dus verhoogd naar 5 keer, maar ja.. nog steeds belachelijk dat zij mogen bepalen wat wij met ons legaal aangeschaft product doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je kan het spel maar 2x installeren, en dan is het einde oefening.![]()
Met 10x zou ik nog kunnen leven*, kzal waarschijnlijk wel de 360-versie aanschaffen,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat wordt dus verhoogd naar 5 keer, maar ja.. nog steeds belachelijk dat zij mogen bepalen wat wij met ons legaal aangeschaft product doen.
Ik wilde m vandaag kopen, maar nu kunnen ze de tering genieten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je de PC versie koopt wordt je keihard genaaid,
ik wilde deze game maar al te graag, maar vanaf heden is 2K dood in mijn ogen...
http://www.digg.com/pc_ga(...)in_Bioshock_mounting
No more saves for you!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef SoupNazi het volgende:
Klopt het dat er niet gesaved kan worden in de demo?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:23 schreef tntkiller het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/41317
-- stuk over 2x installeren--
Precies. Dit vind ik ook echt een barbaarse maatregel. Bovendien, wie heb je er mee? De crackers/hackers en gebruikers van de illegale versie? Nee. Je hebt er alleen de legale gebruikers mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las juist dat je key niet vrijgegeven werd wanneer je deinstalleerd. Waarschijnlijk zullen ze idd niet moeilijk doen als je belt, maar toch is het weer een vervelende maatregel voor diegene die hem legaal aanschaffen. Gekraakt wordt hij toch, waarschijnlijk zelfs zonder al die activatierommel.. nu zit iedereen er dus mee die wel 60 euro uitgeeft om hem origineel te kopen.
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Dit vind ik ook echt een barbaarse maatregel. Bovendien, wie heb je er mee? De crackers/hackers en gebruikers van de illegale versie? Nee. Je hebt er alleen de legale gebruikers mee.![]()
Mwahahahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
ik wilde deze game maar al te graag, maar vanaf heden is 2K dood in mijn ogen...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dan nog...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Aanstellers, tis trouwens al vijf keer.
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.
DEze game mocht niet ontbreken in mijn collectie, door deze maatregels pas ik dezelfde truc toe als bij starforce: Fuck You!
Ik heb zo fokking veel spellen legaal liggen (legaal geeft mij toch de meeste lol) maar als er met desze beperkingen wordt gegooid, dan ben ik eigenlijk klaar met die lui.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarkt![]()
Kom op zeg, mensen die spellen illegaal downloaden verzinnen steeds meer excuses om te downloaden. Zeg gewoon dat je geen 50 euro wil betalen, of nog beter zeg helemaal niks. Boehoe, ik mag hem maar op 5 verschillende PC's installeren... Er is niks aan de hand als je hem gewoon normaal installeerd en deinstalleerd
Gebruik je fantasie eens manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar een raar spel, het moet zich toch afspelen in 1959, wat doen die vliegende robots er dan?
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...quote:
Denk anders zo: Rapture is gebouwd door een groep mensen die zich volledig heeft afgesloten van de buitenwereld, de technologie heeft zich daar gewoon veel sneller ontwikkeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...
Prijzen aantrekkelijker maken? PC games zijn altijd al 20% goedkoper dan console games en worden ook nog eens veel sneller afgeprijst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef DaFrenk het volgende:
Maar goed, je hebt gelijk. Het wordt al snel als excuus gezien om maar illegaal te downloaden. Maar ik denk dat als men eens goed gaat nadenken over de beveiligingen en de prijzen aantrekkelijker maakt de verkoop misschien weer wat kan stijgen. Illegale downloads kan je toch niet geheel vermijden.
het feit dat je met je linkerhand electriciteit kunt schieten vind je wel normaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar een raar spel, het moet zich toch afspelen in 1959, wat doen die vliegende robots er dan?
Jeej Binnen! Big daddy staat nu op m'n bureau te pronken alleen irritant dat ik thuis werk en m'n xbox 3 meter verderop staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het goed is krijg ik de CE vandaag binnen, hij is gisteren op de post gedaan.
Als je goed kijkt zie je dat die vliegende robots uit allerlei oude zooi als een grasmaaiermotor zijn opgebouwd. Niet high-tech, maar wel functioneel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...
en een hele stad die onderwater is gebouwdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kut excuus. Het wordt ook gelogd als je m weer de-installeert. Dus op 1 pc kan je installeren tot je een ons weegt. Nu ga je m kopen toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.
DEze game mocht niet ontbreken in mijn collectie, door deze maatregels pas ik dezelfde truc toe als bij starforce: Fuck You!
Standaard post kan 1-3 dagen duren, stuk ongeduld. Snap je frustratie wel hoor, tis een topgame!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Godverdomme, gister kreeg ik van bol.com een mailtje; Bioshock is verzonden.
Maar ik heb helemaal niks binnen gekregen vandaag. WTF!!!!!
Mja ik gister slapen met het idee van; Yesss morge bioshockkkk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Standaard post kan 1-3 dagen duren, stuk ongeduld. Snap je frustratie wel hoor, tis een topgame!
Morgen wordt er ook nog bezorgd. Wedden dat ie dan op de mat ploft?
De vergelijking met de supermarkt slaat echt nergens op. Bovendien. Als ik iets bij de Supermarkt koop mag ik zelf weten wat ik ermee doe. Ik mag het over zoveel koelkasten en kasten verspreiden als ik zelf wil. Stel dat ze tegen mij zeggen dat ik maar 1 koelkast mag gebruiken. Dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarkt![]()
Ik las toch echt net dat je geen credits terugkrijgt als je deïnstalleert. Maar goed, ik wacht wel gewoon af tot de eerste mensen het probleem merken.quote:Kom op zeg, mensen die spellen illegaal downloaden verzinnen steeds meer excuses om te downloaden. Zeg gewoon dat je geen 50 euro wil betalen, of nog beter zeg helemaal niks. Boehoe, ik mag hem maar op 5 verschillende PC's installeren... Er is niks aan de hand als je hem gewoon normaal installeerd en deinstalleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en godverredomme wat ziet dat er mooit uit......Kennedy
Hij bevroor. Maar dat doen die 360's wel vaker... Nu kan ik 3 kwartier opnieuw gaan spelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:12 schreef DaFrenk het volgende:
Gecrashed?! Wow dat is nogal wat.. wordt de XBox te warm ofzo? Kan me goed voorstellen dat hij het soms zwaar kan hebben.. maar helemaal crashen.. heftig!
.... jij weer....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:06 schreef BMH het volgende:
Spel is nu alweer 2x gecrasht op de 360..... Weer een stuk overnieuw doen.
miss dat ie daardoor crashedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef BMH het volgende:
Ik heb meteen de framerate geunlocked. Speelt veel beter op een hogere framerate :p
2 opties:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:27 schreef warchaser44 het volgende:
ja, ik heb alleen het gevoel dat ik in het begin wat little sisters gemist heb, blijkt dat je die big daddy's helemaal niet perse moet afschieten en dan lopen ze naar zo'n dink toe,, wist ik niet,, maar ik speel 'm toch nog een x uit op hard want ik wil 1000 achievementpunte![]()
wanneer heb je trouwens alle foto shit unlocked ? ik heb nu al heel veel foto's genomen van splicers normale maar nog steeds geen completed shit
of ben ik nu veel verder -> al 5 uur gespeeld fzo ben nu in de market
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben nu in deWat een verdomd grote spoiler. Heb spijt dat ik dit gelezen heb. Bedankt nog he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en godverredomme wat ziet dat er mooit uit.![]()
Ten percent faster with a sturdier frame
De speler moet ook zelf zijn vindingrijkheid en fantasie erop los laten (omdat het spel je die mogelijkheid ook geeft) voordat het spel echt goed uit de verf kan komen. De reviewers prezen niet voor niets de diepzinnigheid van dit spel aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef ELdudeness het volgende:
Ik heb Bioshock nu effe 2 uur gespeeld, maar ik moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt.
De omgevingen zijn vrij eentonig, en het komt allemaal een beetje verwarrend over. Die splicers komen overal vandaan lijkt het soms wel.
Maar al die power maken het spel zeker wel tof, vooral de telikinisise waarmeen je voorwerpen kan optillen is erg gaaf. Sinds dien vindt ik het ook wel weer toffer worden , en ik heb dat nog maar net.
Dus het kan zijn dat het alleen nog maar toffer wordt.
Ik moet wel zeggen dat je het spel ingezogen wordt zoals de reviieuws al beschrijven, er is gewoon veel interactie met de omgeving waardooor de spelervaring aanzienlijk verbeterd.
maar toch vindt ik de splicers zelf nogal dom en eentonig.
Ik ben trouwens ook nog geen big daddy tegen gekomen dus ik ben aboosluut nog niet ver.
Dat hoesje van dit spel is trouwens erg gaaf, het is een soort van 3d hoesje. Dat zie je nooit bij spellen dat ze zo'n tof hhoesje maken.
Tja we moeten het er mee doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
het is en blijft een Microsoft product en daarmee loop je nou eenmaal risico dat het vastloopt![]()
Natuurlijk niet. Lekker downloaden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kut excuus. Het wordt ook gelogd als je m weer de-installeert. Dus op 1 pc kan je installeren tot je een ons weegt. Nu ga je m kopen toch?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
en godverredomme wat ziet dat er mooit uit.
[/spoiler]
Wat een verdomd grote spoiler. Heb spijt dat ik dit gelezen heb. Bedankt nog he![afbeelding]
Dat kan je eigenlijk bij elke game wel zeggen lijkt me zo, maar goed ik vindt deze game in ieder geval meer kwaliteitr uitademen dan de meeste games. ik begrijp de hype wel , maar toch valt ie flink tegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De speler moet ook zelf zijn vindingrijkheid en fantasie erop los laten (omdat het spel je die mogelijkheid ook geeft) voordat het spel echt goed uit de verf kan komen. De reviewers prezen niet voor niets de diepzinnigheid van dit spel aan.
ik had het over het fully investigaten van een soort splicerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
2 opties:
Houd de back knop ingedrukt tot je in je logs komt en druk op Y
Houd rechts op de D-pad ingedrukt.
Je krijgt dan een hint waar de betreffende splicer zich bevinden. Zijn er maar 3 die je hoeft te doen.Je moet alleen spider splicers op de gevoelige plaat vastleggen
Waar zit je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit vast. Ik moet een code invoeren op een deurslot
Iemand?![]()
Ben je al zo ver dan? Kan je dat ding niet hacken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Twilight fields. Funeral homes.
ik ben nog 2x zo verquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben je al zo ver dan? Kan je dat ding niet hacken.
Of is dat nog een beetje in het begin, staat er tegenover je een grafkist?
112quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit vast. Ik moet een code invoeren op een deurslot
Iemand?![]()
meestal kan je hem hacken met X,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
meestal kan je hem hacken met X,
anders staat de code echt niet moeilijk, ehm volges mij staat ie waar jij bent ergest op een tafel naast een doodskist
edit : code =Thnx, dat was 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Wauw! Da's zeker een leuk kadotje! Die soundtrack zat toch alleen maar bij de limited edition? Ha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
De makers van Bioshock hebben de orchestral soundtrack gereleased om te downloaden
http://downloads.2kgames.com/bioshock/BioShock_Score.zip
Zo behandel je fans
BioShock soundtrack te downloadenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
De makers van Bioshock hebben de orchestral soundtrack gereleased om te downloaden
http://downloads.2kgames.com/bioshock/BioShock_Score.zip
Zo behandel je fans
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, Pixel Shader 3.0 is benodigd ja.
Ik harvest zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Wat doen jullie met de Little Sisters? Harvest of Rescue? Als rechtgeaarde koene ridder heb ik er al 2 gered
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Wat doen jullie met de Little Sisters? Harvest of Rescue? Als rechtgeaarde koene ridder heb ik er al 2 gered
Op dag 1 al (24 aug launch europa) lekker gesoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
Bioshock customer support op z'n best:
[afbeelding]
![]()
Goede redenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Op dag 1 al (24 aug launch europa) lekker gesoord![]()
Ik skip het spel wel
Als je zo gelimiteerd word door de developer...wat wil je dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goede reden[afbeelding] [afbeelding]
daarbij raad ik aanquote:To get the all the musik played in Bioshock get this player kindly posted by ArkhanJG and extract (or simply drag the file into the player) the sounds of bioshock are found in the "...BioShockContentSounds_Windows" directory.
Je moet 'm toch in zo'n kast langs de kant verzenden? Vlak voor een deur. Daarna gaat die deur open..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een bloem uit een tuin moeten halen en naar die vrouw brengen die de bomen onderhoud. Wanneer ik de kamer binnen kom en de kluis open zit er niets in. Ik kom niet meer verder. Is dat een bug of moet ik iets anders doen?
Alles gepakt wat je pakken kan? Niets gemist?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waar ging je precies heen? ik ben ook een heel stuk terug gegaan maar mn arrow wijst nog steeds naar de kamer met de kluis.
Nee.. Voor ik binnenkwam schoot ik die gasflessen naar de tyfus. Dat napalm/vuurwerper-apparaat gepakt, kluis geopend en weer terug gegaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Geen idee, Ik heb overal in de buurt gekeken. Moest je iets doen met die console voor dat raam?
mmmh, dan moet ik nog maar wat rond dwalenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee.. Voor ik binnenkwam schoot ik die gasflessen naar de tyfus. Dat napalm/vuurwerper-apparaat gepakt, kluis geopend en weer terug gegaan.
H is voor hints.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
mmmh, dan moet ik nog maar wat rond dwalen![]()
Yup, en die blijft maar zeiken over de kluis.quote:
Ga er nog eens kijken dan. Ligt er echt niks in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, en die blijft maar zeiken over de kluis.
Ja. Doden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Moet ik die big daddy die rond loopt omleggen ofzo? Er is geen little sister meer dus ik zou het punt er niet van in zien.
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Gebeurt er daarna wat dan?
Rescuequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Heb je het al een uur gespeeld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:58 schreef popolon het volgende:
Ook gedaan. Zoals verwacht: Overhyped.
Ik vind 't niet veel bijzonders.
ook met steam wordt die securom rootkit ook geinstalleertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Als je zo gelimiteerd word door de developer...wat wil je dan?
Ik dacht m eerst te gaan downloaden...dat vind ik nu alleen maar verspilling van de bandbreedte en moeite.
Misschien dat steam een goede uitkomst biedt.
Anders gaat mijn geld gewoon ergens anders naar toe.
Je kunt je plasmids verwisselen bij de Gene Bank en extra slots ervoor kopen bij de Gatherer's Garden. Zie je map voor de locaties ervan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Stomme vraag trouwens misschien, maar waar vind ik die "Plasmid or Tonic tracks" ?!
Ik ben nu mijn vuurbal kwijt namelijk, aangezien ik geen slot vrij heb en hem dus maar heb vervangen. En nu kom ik een deur tegen waar ook nog ijs voor ligt.
Volgens 2K Games wordt er géén rootkit geinstalleerd, er wordt alleen een uniek systeem ID aangemaakt en alleen dat wordt opgeslagen door SecuRom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef tntkiller het volgende:
[..]
ook met steam wordt die securom rootkit ook geinstalleert
of je ook gelimiteert ben met installs, weet ik niet maar vermoed van wel.
is ook de reden waarom ik het spel niet heb gekocht hou mijn pc liever vrij van die DRM troep en vooral gelimiteerde installs...ik neem meestal mijn spel mee naar bvb mijn ouders/vrienden en speel daar verder.
quote:Does SecuROM install a root kit on my computer?
No. SecuROM DOES NOT USE any root kit technology in its implementation. SecuROM Product Activation does place a folder and registry keys on your system. These folders are used only for storage of license information and information to assist with disc authentication. Please do not modify or delete these files. Tampering with these files may result in authentication issues.
En aangezien je straks 5 keer het spel mag installeren kan je het ook gemakkelijk mee naar je ouders nemen en daar ook een install doen.quote:Does SecuROM fingerprint my hardware? What does this mean?
SecuROM does not fingerprint the hardware. When an activation is performed, a unique ID is generated to identify the system being used for the activation process. The ID is in the form of a hash and cannot be read by any other system or operator. Its only purpose is for comparing future activations on a particular serial.
Does SecuROM send any information out to another server and collect any of my data?
No information is sent to any other servers. The only data collected is the serial being used for activation, the IP address used for activation, an identifier for the software being activated, and the hash of the machine ID. The ID cannot be read by any other system or operator. Its only purpose is for comparing future activations on a particular serial.
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:55 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je kunt je plasmids verwisselen bij de Gene Bank en extra slots ervoor kopen bij de Gatherer's Garden. Zie je map voor de locaties ervan.
Je hebt die kluis wel nodig. daar ligt iets in dat je verwijst na een paar dingen die je moet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, ik ben heel arcadia door gerend en er gebeurt geen ene flikker. Volgens mij heb ik een een of andere canister nodig maar die kan ik dus niet vinden. Ik heb het gevoel dat er door een bug niets in die kluis zit. Hij glom ook helemaal dus er was wel iest mee. Nu kan ik dus niet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |