Voor de 360 of pc en waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef HyperViper het volgende:
Heb de full net gekocht, en het is de shit.
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ging vandaag naar de lokale softwareboer, maar daar kreeg ik te horen dat ik nog tot vrijdag moest wachten
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te lettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier alleen schaapachtige blikken bij de FRS (er staat geen release in de computer, maar je kunt hem pre-orderen via de site) en de Dixons (Bioslock?). Intertoys heb ik niet eens gevraagd.
Pssst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
Geduld oefenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".
Meestal krijg je em dan wel.
Psst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:Geachte heer/mevrouw,
door de overdonderende vraag van het product BIOSHOCK X-BOX360 kunnen wij u uw bestelling helaas niet leveren. Wij verwachten over twee weken het productl weer in ons assortiment te hebben.
Door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u het spel al betaald heeft is het op dit moment voor ons ook onmogelijk om het geld terug te retourneren.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Sonja Dijkema
klantenservice@bol.com
0900-2025438 (15 ct/pm)
Oops my bad... Ik dacht dat het over waar hij al was ging...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie zo'n 15 euro goedkoper is dan in de meeste winkels![]()
Sommige mensen zijn `m aan het spelen, en dan bedoel ik niet de demo.quote:
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:22 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
ExcusesIk was blijkbaar nog wel op tijd.
Dan zou ik em als het goed is ook nog krijgen, ik heb em 17 augustus pas besteld. Het vreemde is dat er vanochtend bij bestelstatus stond:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).
*refresht*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem 18 augustus besteld bij bol.com en bij mij staat er sinds de 19e al op verschillende tijden "uw bestelling word zo spoedig mogelijk uitgeleverd", maar als je even later refreshed staat er weer "onze vooraad word gecontroleerd" met de extra info dat het een titel is die nog uit moet komen. Er klopt weer weinig van iig![]()
Klopt, Bart smit en eplaza verkopen m al, kep de steelcase hier voor me staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |