Voorlopig niet, ik zeg timed exclusive.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Markster het volgende:
komt ook op ps3 toch
Het is niet voor de PS3 hequote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:20 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben hebben hebben
so what ik heb ook een xbox 360 dus ik kan alle spellen spelen die ik wilquote:
Misschien is het ook handig om de datum erbij te vermelden, want deze post dateert alweer dik 3 maanden geledenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:48 schreef VAgeNERATION het volgende:
[quote]
Het is me wat met Bioshock de laatste maanden! Volgens de laatste informatieflarden vanuit het 2K Games-hoofdkwartier zou het spel enkel naar de Xbox 360 en Vista komen, maar er gaan al lange tijd geruchten de ronde dat de langverwachte titel ook op de PS3 zou verschijnen. Onduidelijkheid troef, maar blijkbaar hebben de mensen achter OPM het antwoord gewoon klaarliggen: het bekende blad meent dat Bioshock wel degelijk naar de PS3 zal komen!
OPM geeft in zijn laatste nummer aan dat Bioshock op dit moment een van de meest originele games is die in de toekomst op de PS3 speelbaar zullen zijn. Verder maakt men duidelijk dat 2K Games in het verleden berichten heeft losgelaten met daarin de boodschap dat Bioshock op next-gen consoles zou verschijnen, een meervoudsvorm dus. 2K Games heeft nog altijd geen officiële comentaar gegeven op het artikel uit OPM.
Van Gamer.nl
Zal vast ook wel voor ps3 uitkomen dus![]()
Same herequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:57 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ja klopt, bericht van februari, denk ook wel dat ie later uit zal komen als de xbox 360/PC versie, maar uiteindelijk zal ie toch wel uitkomen op PS3?
Maakt mij iig niet uit, ik neem de 360 versie![]()
dat is een understatement... man man man, wat is dit een geweldig spel! De demo is echt om van te kwijlen zo goed. Niet alleen grafisch is ie super, ook de gameplay en vooral sfeer is uitermate goed! Deze komt er echt in!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:21 schreef kepler het volgende:
kick
Demo is vandaag uitgekomen, en ik ben er erg enthousiast overGrafisch is het prima in orde en vooral het sfeertje hebben ze heel goed weten neer te zetten. Daarnaast is de gameplay prima te doen
eerst maar is seriously!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:22 schreef bigore het volgende:
Komt ie op de pc net zo snel uit als op de 360?kep wel een 360, maar ga um toch op de pc spelen, ziet er net wat beter uit denk ik, hogere resolutie
ff van Insidegamer gehaald:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er allemaal gebeurd is in Rapture, je ziet wel van protest/demonstratie borden liggen tegen die Ryan. Misschien soort opstand en toen is er iets mis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN bioshock in al uit in de VS! http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=180435
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 3 of Bioshock.. Ik weet niet welk spel ik liever wil spelen.
En dat zegt heel wat
Dead Rising?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
't is een Sci-Fi wereld zoals men die zag in de jaren 60, dus nee, echt realistisch zal ie niet zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
Left 4 Dead kijk ik naar uit.quote:
Ik word moe van dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Zo dan, Metroid is en blijft een fantaschtische franchise. Dat het jou niet ligt, mwah... Sommige mensen hebben geen smaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Ik heb per ongeluk een PC topic aangemaakt voor Bioshock, misschien kan dit topic dicht en dat er een 360 topic wordt aangemaakt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Anders wacht je eerst even af en begin je dan te zeiken. Consolejankebal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Zit geen error in. Je moet 'm gewoon niet fixen met de par2. Gewoon de bestanden die incompleet zijn opnieuw downloaden. Maar ga ze niet (!) fixen met je par2. Die par2-set is namelijk verneukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Ontopic, Hoe gaat dit draaien op een core2quadropolis met een Ati9800XTX in dubbel crossfire. Anders moet ik mn voeding even overclocken. Download trouwens met een dikke 2 mbit. Balen van die CRC error in de rarfiles.
...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
(PC) Bioshock - Spirituele opvolger van System Shock
Voor al uw opmerkingen/vragen over:Download-snelheden Drivers Grafische kaarten Algehele tofheid wegens het spelen van de warez-versie.
quote:Bioshock killed my computer #1
--------------------------------------------------------------------------------
Literally, like shit blew up
I got the demo downloaded, updated to the latest drivers, and settled down to play the Bioshock demo. I wanted to set the proper mood, so the lights were off, the speakers turned up and the demo begun.
I was about 15 minutes into it, having very much enjoyed what I had seen so far, when I came upon the first Big Daddy encounter. I watch in rapt attention as he charges a splicer when suddenly BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM BOOM. It sounds as though a string of firecrackers has been detonated in my computer case, as well as each BOOM being punctuated with a bright blue flash coming through the case window.
For about half a second I sit there stunned. The first thought in my mind is "Holy Fucking Shit, that is the greatest effect I've ever seen. They should have given this game an 11." Immediately following this a sickening realization dawns on me as I look over at my tower. Blue Smoke! The magic blue smoke that makes electronics work is escaping from my PC.
What follows is a 30 second vaudeville act of me simultaneously cursing, falling as I try to leap out of my chair, and finally ripping the power cord from the wall. But the blue smoke was already out, and the smell of ozone in the air told me the bitter truth. Bioshock had fried my computer from the inside and blown the capacitors.
I took the victory into my living room and gave it some cursory revival attempts, but it was clear once the side panel was removed that it was gone. This all happened at about 8:30 CST, since which I've been endeavoring to bootstrap my old Pentium 3 back into working order. This involved a quick run to Walmart, as the damn thing is so old it doesn't have a built in NIC.
On the plus side, this errand allowed me to pick up a case of Fat Tire ale so that I might drink the pain away as I browse New Egg for a new computer.
A word of caution for anyone else planning on playing the Bioshock demo. THE GAME WAS SO FACE MELTINGLY AWESOME IT BLEW UP MY COMPUTER. Hopefully I can prevent further tragedies.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=182421
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net voor de tweede keer de demo uitgespeeld en ik weet niet meer of ik 't nog wel zo'n goed spel vind. Alles is scripted, de tweede keer verliep precies op dezelfde manier, zelfs terwijl ik uit alle macht probeerde dingen anders te doen. Ik snap niet dat mensen dit zo ontzettend 'vernieuwend' vinden. Het is gewoon hetzelfde in een ander jasje. Dat het onderwater is, merk je zelf ook niks van omdat je toch telkens gewoon in gangen/kamers/hallen vecht. Splicers vallen je gewoon aan, niks geen morele keuzes of wat dan ook. Zijn gewoon dezelfde kutkrengen als in elke andere game, niks geen empathie-opwekkende stuff.
Ik laat 'm aan me voorbij gaan.'Tis dan ook geen RPG maar een FPS met wat customizable dingetjes erin. Maar oei oei het is misschien wel de beste FPS die ik ooit gegamed heb en ik heb er al talloze gespeeld. De verhaallijn erin in so-so (geen Xenogears tafarelen maar ook zeker geen standaard verhaal), maar de presentatie ervan is echt top gedaan en zuigt je helemaal op. Ook ik had graag wat meer keuzevrijheid/interactie met het verhaal gehad maar als je dat achter je kan laten is dit gewoon een hele dope FPS. "Vernieuwend" als in een nieuw genre uitgevonden, nee, maar toch een fris briesje in de muffe kamer der shooters. En ja, hij doet me erg denken aan System Shock 2. Ik zal verder m'n spoilers voor me houden ^^. Zou m toch zeker rond de 95% raten en ik ben errug kritisch over het algemeen. Zoiezo om voor een sony fanboy een 360 (en PC dus) titel zo hoog te geven moet al genoeg zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.s. Oké, oké. Misschien speel ik 'm toch wel maar mijn verwachtingen zijn drastisch naar beneden gesteld. Ik vind 't ook echt geen 10 waard. Eerder een 7 of een 8..
Kan niet wachten tot de PC versie in de winkel ligt. Is toch nog steeds wat fijner speler.
meh
Ja, ik snap 't wel, maar toch. Ik ben best teleurgesteld in de demo. En qua sfeer/verhaal ligt het ook een beetje aan smaak denk ik. Ik ben absoluut geen fan van vage monsters en dergelijke, dus daar moet ik me al even doorheen bijten. De replay-waarde lijkt me ook nihil aangezien het verhaal op zich wel vaststaat. (Heb per ongeluk een spoiler meegekregen toen ik in een PC demo topic keek op de 2kgames site.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:10 schreef Campina het volgende:
c/p uit vorige topic:
[..]
P.s. Oké, oké. Misschien speel ik 'm toch wel maar mijn verwachtingen zijn drastisch naar beneden gesteld. Ik vind 't ook echt geen 10 waard. Eerder een 7 of een 8.
[/spoiler]
'Tis dan ook geen RPG maar een FPS met wat customizable dingetjes erin. Maar oei oei het is misschien wel de beste FPS die ik ooit gegamed heb en ik heb er al talloze gespeeld. De verhaallijn erin in so-so (geen Xenogears tafarelen maar ook zeker geen standaard verhaal), maar de presentatie ervan is echt top gedaan en zuigt je helemaal op. Ook ik had graag wat meer keuzevrijheid/interactie met het verhaal gehad maar als je dat achter je kan laten is dit gewoon een hele dope FPS. "Vernieuwend" als in een nieuw genre uitgevonden, nee, maar toch een fris briesje in de muffe kamer der shooters. En ja, hij doet me erg denken aan System Shock 2. Ik zal verder m'n spoilers voor me houden ^^. Zou m toch zeker rond de 95% raten en ik ben errug kritisch over het algemeen. Zoiezo om voor een sony fanboy een 360 (en PC dus) titel zo hoog te geven moet al genoeg zeggen.
Kan niet wachten tot de PC versie in de winkel ligt. Is toch nog steeds wat fijner speler.
Onzin, het zijn gewoon weer monsters. Alleen zijn de meesten (in de demo in ieder geval) ergens scripted iets aan 't doen met wat goede voice-acting. Alleen je hebt nooit de keuze of maar de gedachte om ze te laten leven, omdat ze jou toch wel aanvallen. Net als elk ander spel.quote:Instead of painting Good and Evil across the foreheads of Rapture's denizens with a neon brush, Irrational gave everyone murky motives
Zie het bovenstaande stukje. Echt crap.quote:Just because the various versions of the splicers, genetically altered humans, are the standard enemies in the game, they still manage to exhibit as much personality as the rest.
Ik dacht dat je vrij was in je keuzes?quote:you'll almost be forced into against Big Daddies, who appear in every stage of the game. You'll find the game is designed to force you to fight these things
Same here, ik heb ook een 9800 pro. Dit is belachelijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:29 schreef neggix het volgende:
Top, mijn pc trekt em blijkbaar niet. Zie al geen muis in het menuen daarna is het meer blok dan beeld
Mijn lieve 9800 pro moet toch een keer geruild worden
Dat wel, maar het waarom achter de monsters is een stuk beter uitgewerkt dan meeste shooters. Maar ook hier zal ik mijn spoilers voor me houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bekijk even de IGN review en zie daar al een paar dingen staan:
[..]
Onzin, het zijn gewoon weer monsters. Alleen zijn de meesten (in de demo in ieder geval) ergens scripted iets aan 't doen met wat goede voice-acting. Alleen je hebt nooit de keuze of maar de gedachte om ze te laten leven, omdat ze jou toch wel aanvallen. Net als elk ander spel.
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat in de laatste uurtjes van het spel de splicers me een beetje de keel uit begonnen te hangen, maar er zit wel enige variatie in welke splicers je waar tegenkomt enz. En ze laten je dikwijls uit je stoel springen van schrik. Ook het design van die splicers is errug goed gedaan.quote:Zie het bovenstaande stukje. Echt crap.
Zoals ik al eerder aangaf moet je inderdaad niet al te veel keuzevrijheid verwachten. De Big Daddies zijn wel optioneel (in principe) omdat ze niet agressief zijn. Je kan ze soms zelfs gebruiken als schild (splicer schiet op je, verberg je achter een big daddy en big daddy zal erg boos worden op desbetreffende splicer). En er zijn meerdere eindes (2 zover ik weet, misschien zelfs 3?) te behalen en dat is toch 1 (of 2) meer eindes dan meeste shooters.quote:[..]
Ik dacht dat je vrij was in je keuzes?![]()
Maar goed, dit baseer ik op de demo dus ik zal wel zien of 't hele spel je vrijer laat in je doen en laten.
I guess. Het verhaal erachter vind ik ook wel beter dan de meeste shooters. Toch vind ik 't een beetje overdreven dat dit overal een 10 krijgt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef Campina het volgende:
Dat wel, maar het waarom achter de monsters is een stuk beter uitgewerkt dan meeste shooters. Maar ook hier zal ik mijn spoilers voor me houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, schrikeffect is er wel maar dat is nou niet echt bijzonder. Als ik eerlijk ben mochten van mij de splicers nog wel een tikje menselijker qua uiterlijk. Waarom zouden die plasma-aanpassingen hun gezichten zo verrot maken? Ik zou eerder denken aan veranderende lichamen dan gezichten.quote:Ik moet eerlijk toegeven dat in de laatste uurtjes van het spel de splicers me een beetje de keel uit begonnen te hangen, maar er zit wel enige variatie in welke splicers je waar tegenkomt enz. En ze laten je dikwijls uit je stoel springen van schrik. Ook het design van die splicers is errug goed gedaan.I guess. Maar goed, heb de demo alleen gespeeld dus zoveel weet ik er niet van. Overigens zeggen ze dus op IGN dat je bijna geforced wordt om die Big Daddies aan te vallen.quote:Zoals ik al eerder aangaf moet je inderdaad niet al te veel keuzevrijheid verwachten. De Big Daddies zijn wel optioneel (in principe) omdat ze niet agressief zijn. Je kan ze soms zelfs gebruiken als schild (splicer schiet op je, verberg je achter een big daddy en big daddy zal erg boos worden op desbetreffende splicer). En er zijn meerdere eindes (2 zover ik weet, misschien zelfs 3?) te behalen en dat is toch 1 (of 2) meer eindes dan meeste shooters.
Nope, had 'm trouwens wel een keer gevonden voordat ik van Bioshock gehoord had, maar de installatie verpauperde telkens. (Was nog op m'n vorige pcquote:Heb je trouwens SS2 gespeeld?)
Maar goed, het zal best een goed spel zijn al vind ik op basis van de demo dat het een overrated spel is.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
t zit m in t voornaam dat Bioshock handig gebruik maakt van dual core en SM (3.0?) op videokaarten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef Darklight het volgende:
Ik speel met alles op max, en in widescreen mode
ziet er wel vet uit, heb een amd 5200+, 1950pro en 2gb geheugen
Voor de 360 of pc en waar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:12 schreef HyperViper het volgende:
Heb de full net gekocht, en het is de shit.
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:11 schreef Brammie1 het volgende:
Ik ging vandaag naar de lokale softwareboer, maar daar kreeg ik te horen dat ik nog tot vrijdag moest wachten
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te lettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
Hier alleen schaapachtige blikken bij de FRS (er staat geen release in de computer, maar je kunt hem pre-orderen via de site) en de Dixons (Bioslock?). Intertoys heb ik niet eens gevraagd.
Pssst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren)
Geduld oefenenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan zeg je: "dan ga ik naar de concurrent".
Meestal krijg je em dan wel.
Psst...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:55 schreef Xbox_360 het volgende:
Psst..... Bioshock voor Xbox 360 op Bol, ¤50,-
quote:Geachte heer/mevrouw,
door de overdonderende vraag van het product BIOSHOCK X-BOX360 kunnen wij u uw bestelling helaas niet leveren. Wij verwachten over twee weken het productl weer in ons assortiment te hebben.
Door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om uw bestelling te annuleren. Indien u het spel al betaald heeft is het op dit moment voor ons ook onmogelijk om het geld terug te retourneren.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Sonja Dijkema
klantenservice@bol.com
0900-2025438 (15 ct/pm)
Oops my bad... Ik dacht dat het over waar hij al was ging...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie zo'n 15 euro goedkoper is dan in de meeste winkels![]()
Sommige mensen zijn `m aan het spelen, en dan bedoel ik niet de demo.quote:
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:22 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
ExcusesIk was blijkbaar nog wel op tijd.
Dan zou ik em als het goed is ook nog krijgen, ik heb em 17 augustus pas besteld. Het vreemde is dat er vanochtend bij bestelstatus stond:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 augustus besteld. Iedereen die hem na die datum heeft besteld krijgt dit mailtje iig (nog).
*refresht*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:50 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb hem 18 augustus besteld bij bol.com en bij mij staat er sinds de 19e al op verschillende tijden "uw bestelling word zo spoedig mogelijk uitgeleverd", maar als je even later refreshed staat er weer "onze vooraad word gecontroleerd" met de extra info dat het een titel is die nog uit moet komen. Er klopt weer weinig van iig![]()
Klopt, Bart smit en eplaza verkopen m al, kep de steelcase hier voor me staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het zijn fokkin amateurs... Je zou Bart Smit kunnen proberen, die gooien meestal alles direct in de schappen zonder op data te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |