Ja dat jij geen verstand van games heb, metroidquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:33 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 3 of Bioshock.. Ik weet niet welk spel ik liever wil spelen.
En dat zegt heel wat
Dead Rising?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
't is een Sci-Fi wereld zoals men die zag in de jaren 60, dus nee, echt realistisch zal ie niet zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom is dit nou zo'n hype? Ik word er niet echt warm of koud van. Eerst hoorde ik iets over onderwater, toen dacht ik nog dat het misschien wel vet zou kunnen zijn. Maar toen zag ik screenshots met gemuteerde wezens en zo'n klein meisje zoals in FEAR.Ik hou denk ik toch meer van wat realistischere dingen, denk ik.
Zombies en vampiers kan ik nog net hebben qua 'realisme' maar verder eigenlijk niet.
Neemt niet weg dat ik 't wel even ga proberen.![]()
Left 4 Dead kijk ik naar uit.quote:
Ik word moe van dit soort reacties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Zo dan, Metroid is en blijft een fantaschtische franchise. Dat het jou niet ligt, mwah... Sommige mensen hebben geen smaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja dat jij geen verstand van games heb, metroid
Ik heb per ongeluk een PC topic aangemaakt voor Bioshock, misschien kan dit topic dicht en dat er een 360 topic wordt aangemaakt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Anders wacht je eerst even af en begin je dan te zeiken. Consolejankebal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ow leuk, een combi-topic.
Krijgen we straks weer al dat gezeik over grafische kaarten, drivers en setting.
Zit geen error in. Je moet 'm gewoon niet fixen met de par2. Gewoon de bestanden die incompleet zijn opnieuw downloaden. Maar ga ze niet (!) fixen met je par2. Die par2-set is namelijk verneukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:42 schreef Cheiron het volgende:
Ontopic, Hoe gaat dit draaien op een core2quadropolis met een Ati9800XTX in dubbel crossfire. Anders moet ik mn voeding even overclocken. Download trouwens met een dikke 2 mbit. Balen van die CRC error in de rarfiles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |