Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Die kon ik ook niet zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Download een CRC checker of fixer, helpt denk ik wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Ik download de officiele demoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Rahl het volgende:
Tja, kopers hebben dat niet 8)
oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik download de officiele demoniet het complete spel!
Had ik ook hier met AVG, en nu zit mijn downloadlimiet vol omdat ik het 2x heb gedownload.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Toen ik er kwam hadden ze hem nog niet, heb ik hem bij de e-plaza gehaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb hem ook net gekocht in Spijkenisse bij de Game-store in het centrum![]()
Fantastische game
Ik heb 12GB limietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
4gb = limiet?![]()
jeetje, download ik in een half uur en de laatste tijd toch wel zo'n 40gb per dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of mot ik die dingen tegen de blokkade aangooien?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Dat gebeurd altijd in PC topics. Daarom zijn ze hier op fok! ook minder populair.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
He lekker die semi PC topics waar je moet doorscrollen om de spelbeleving te vinden ipv de videokaart settings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |