Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Die kon ik ook niet zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:17 schreef BMH het volgende:
Jullie weten dat ik een grapje maakte?
In mijn bericht zit namelijk deze afbeelding:
[afbeelding]
Als je een goede monitor, met een goed contrast hebt kun je lezen wat er staat
Download een CRC checker of fixer, helpt denk ik wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Ik download de officiele demoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Rahl het volgende:
Tja, kopers hebben dat niet 8)
oh, in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik download de officiele demoniet het complete spel!
Had ik ook hier met AVG, en nu zit mijn downloadlimiet vol omdat ik het 2x heb gedownload.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef RickoKun het volgende:
WTF!
Mijn AVG virusscan geval vond mijn setup.exe een virus! Maar goed, het is natuurlijk geen virus maar dat kut ding heeft nu mijn setup.exe corrupt gemaakt, nou moet ik em gvd opnieuw downloaden denk ik, zonder die kut avg aan!
Toen ik er kwam hadden ze hem nog niet, heb ik hem bij de e-plaza gehaaldquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:02 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb hem ook net gekocht in Spijkenisse bij de Game-store in het centrum![]()
Fantastische game
Ik heb 12GB limietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
4gb = limiet?![]()
jeetje, download ik in een half uur en de laatste tijd toch wel zo'n 40gb per dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of mot ik die dingen tegen de blokkade aangooien?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Dat gebeurd altijd in PC topics. Daarom zijn ze hier op fok! ook minder populair.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:51 schreef Bastard het volgende:
He lekker die semi PC topics waar je moet doorscrollen om de spelbeleving te vinden ipv de videokaart settings
Ik zeg splitsen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef BMH het volgende:
Dat gebeurd altijd in PC topics. Daarom zijn ze hier op fok! ook minder populair.
Bernie is goed in het opsplitsen van fora. We vragen hem wat te doenquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:44 schreef J.Clarkson het volgende:
Zit vast....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Of mot ik die dingen tegen de blokkade aangooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een ATI Radeon x600 Proquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
wat voor prehistorische kaart is dat dan?![]()
ik heb een 8600 GTS 256mb, niet echt spannend (cpu is een core2quad, 4gb geheugen) en daar draait ie prima met alles op high (alleen DX10 doet ie natuurlijk niet want ik heb geen Vista)
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:37 schreef Thien het volgende:
[..]Dacht er gisteren aan net toen ik mn 360 uit had gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, vanavond verder!!!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
Jouw kaart ondersteunt geen Shader Model 3.0quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb een ATI Radeon x600 Proen een 3,3gHz processor
wat klopt hier niet?Naja, moet ik maar een nieuwe kaart aanschaffen, als dat kan, want mijn ouders waren zo stupide om een Packard Bell pc aan te schaffen ipv een die we zelf in elkaar konden zetten
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:23 schreef NED het volgende:
[..]
Jouw kaart ondersteunt geen Shader Model 3.0
10 tegen 1 dat Rainbow Six - Vegas ook niet werkt en de laatste Splinter Cell ook niet.
Allemaal games die niet op SM2.0 draaien
Bart Smit heeft hem al in de schappen liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:39 schreef Forcefuzz het volgende:
Bij dixons.nl staat dat het gewoon op voorraad is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mij bijna in mn broek deed pissen!!!!!
Prachtig gedaan, compleet met visjes die op het droge vliegen en liggen te spartelen!!
Psst robert hier Is dat giga scherm stuk of zit je nog in je verhuizing?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Smots het volgende:
RARGH!!! ik heb 'm thuis liggen voor de 360, maar door omstandigheden heb ik tijdelijk geen TV om 'm op te spelen. KUTZOOJJJJJH!
Je 50" geval, wat doe je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:01 schreef Smots het volgende:
RARGH!!! ik heb 'm thuis liggen voor de 360, maar door omstandigheden heb ik tijdelijk geen TV om 'm op te spelen. KUTZOOJJJJJH!
Ik had hetzelfde probleem bij mijn lokale zachtewarenverkoper. Maar aangezien ik vanavond toch geen tijd heb om te spelen, maakt 't me niet zoveel uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op station Sloterdijk ligt een hele stapel.
Alleen mogen ze hem morgen pas verkopen.
FRS
FRS-verkopers
Voor zover ik weet zit ie in een soort kraakpand met dakterras in Leiden.........quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je 50" geval, wat doe je?
waarom ben je trouwens nooit meer online?
Staat Bob (die eigenlijk Marcel heet) daar nog?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FRS op station Sloterdijk ligt een hele stapel.
Alleen mogen ze hem morgen pas verkopen.
FRS
FRS-verkopers
Geen idee, een of andere blonde kneus met een brilletje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
Staat Bob (die eigenlijk Marcel heet) daar nog?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee, een of andere blonde kneus met een brilletje.
lol dat beeldje gaat al voor 20$ -> nog 5 dagne te gaan op ebay.. dat is al meer als dat het extra kostquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:11 schreef Retarded het volgende:
Got it! X360 versie uiteraardBart Smit in de buurt verkocht al, dus een telefoontje naar ons hoofdkantoor gepleegd ... en toen mocht wij ook! Zat nog te twijfelen om de LE mee te nemen met het beeldje, maar zo mooi issie niet.. dus de gewone steelcase maar meegenomen!
Plastic case: Normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:30 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
lol dat beeldje gaat al voor 20$ -> nog 5 dagne te gaan op ebay.. dat is al meer als dat het extra kost
bovendien krijg je er nog meer bij
LE is hetzelfde als CE toch ? zo'n vierkant doosje
kon daar niks van vinden op internet, alleen dat ie Limited edition heet in UK
Pleur m op Ebay en wacht afquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:03 schreef warchaser44 het volgende:
dus morgen heb ik een beeldje, ff kijken hoeveel ik ervoor kan vangen anders houd ik hem
quote:Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com.
Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden naar:
NETHERLANDS
Ik heb hem ook besteld bij bol.com , maar mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze meestal wat later leveren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:48 schreef Bullebak het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op Bol, ik verwacht 'm gewoon morgen in de bus.
Dit geldt ook compleet voor mij (behalve dat ik Lost niet kijk). Donkere enge games zijn in principe niet mijn ding, maar die sfeer.. echt geweldig gedaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:47 schreef DaFrenk het volgende:
Gisteren eens de demo gechecked, normaal is dit absoluut geen game voor mij. Hou niet zo van die donkere gangetjes en vage figuren die uit allerlei hoeken komen springen. Maar de sfeer in deze game was heel anders. Met een voet in de realiteit i.p.v. mytische monsters uit de onderwereld.
Ik kreeg bijna een soort gevoel van de serie Lost.. midden in de oceaan crashen met je vliegtuig en dan doemt die toren daar op en dan die industriële jaren 50 uitstraling.. fantastisch.
ikook en ze gingen hem wegleggen, half 9 gaat ie open ik sta voor de deur en wat een geluk dat ik vrij heb :>quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:21 schreef Kijana het volgende:
Morgenochtend ff de Limited Edition (of de Collector's Edition iig die met beeldje lol) ophalen bij Freerecordshop, daar hadden ze 'm gelukkig nog![]()
Dat wordt dus verhoogd naar 5 keer, maar ja.. nog steeds belachelijk dat zij mogen bepalen wat wij met ons legaal aangeschaft product doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je kan het spel maar 2x installeren, en dan is het einde oefening.![]()
Met 10x zou ik nog kunnen leven*, kzal waarschijnlijk wel de 360-versie aanschaffen,quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:04 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat wordt dus verhoogd naar 5 keer, maar ja.. nog steeds belachelijk dat zij mogen bepalen wat wij met ons legaal aangeschaft product doen.
Ik wilde m vandaag kopen, maar nu kunnen ze de tering genieten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Als je de PC versie koopt wordt je keihard genaaid,
ik wilde deze game maar al te graag, maar vanaf heden is 2K dood in mijn ogen...
http://www.digg.com/pc_ga(...)in_Bioshock_mounting
No more saves for you!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:11 schreef SoupNazi het volgende:
Klopt het dat er niet gesaved kan worden in de demo?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:23 schreef tntkiller het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/41317
-- stuk over 2x installeren--
Precies. Dit vind ik ook echt een barbaarse maatregel. Bovendien, wie heb je er mee? De crackers/hackers en gebruikers van de illegale versie? Nee. Je hebt er alleen de legale gebruikers mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las juist dat je key niet vrijgegeven werd wanneer je deinstalleerd. Waarschijnlijk zullen ze idd niet moeilijk doen als je belt, maar toch is het weer een vervelende maatregel voor diegene die hem legaal aanschaffen. Gekraakt wordt hij toch, waarschijnlijk zelfs zonder al die activatierommel.. nu zit iedereen er dus mee die wel 60 euro uitgeeft om hem origineel te kopen.
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Dit vind ik ook echt een barbaarse maatregel. Bovendien, wie heb je er mee? De crackers/hackers en gebruikers van de illegale versie? Nee. Je hebt er alleen de legale gebruikers mee.![]()
Mwahahahquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
ik wilde deze game maar al te graag, maar vanaf heden is 2K dood in mijn ogen...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:01 schreef TaLoN.NL het volgende:
Dan nog...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Aanstellers, tis trouwens al vijf keer.
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.
DEze game mocht niet ontbreken in mijn collectie, door deze maatregels pas ik dezelfde truc toe als bij starforce: Fuck You!
Ik heb zo fokking veel spellen legaal liggen (legaal geeft mij toch de meeste lol) maar als er met desze beperkingen wordt gegooid, dan ben ik eigenlijk klaar met die lui.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarkt![]()
Kom op zeg, mensen die spellen illegaal downloaden verzinnen steeds meer excuses om te downloaden. Zeg gewoon dat je geen 50 euro wil betalen, of nog beter zeg helemaal niks. Boehoe, ik mag hem maar op 5 verschillende PC's installeren... Er is niks aan de hand als je hem gewoon normaal installeerd en deinstalleerd
Gebruik je fantasie eens manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar een raar spel, het moet zich toch afspelen in 1959, wat doen die vliegende robots er dan?
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...quote:
Denk anders zo: Rapture is gebouwd door een groep mensen die zich volledig heeft afgesloten van de buitenwereld, de technologie heeft zich daar gewoon veel sneller ontwikkeld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...
Prijzen aantrekkelijker maken? PC games zijn altijd al 20% goedkoper dan console games en worden ook nog eens veel sneller afgeprijst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef DaFrenk het volgende:
Maar goed, je hebt gelijk. Het wordt al snel als excuus gezien om maar illegaal te downloaden. Maar ik denk dat als men eens goed gaat nadenken over de beveiligingen en de prijzen aantrekkelijker maakt de verkoop misschien weer wat kan stijgen. Illegale downloads kan je toch niet geheel vermijden.
het feit dat je met je linkerhand electriciteit kunt schieten vind je wel normaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
vind het maar een raar spel, het moet zich toch afspelen in 1959, wat doen die vliegende robots er dan?
Jeej Binnen! Big daddy staat nu op m'n bureau te pronken alleen irritant dat ik thuis werk en m'n xbox 3 meter verderop staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Als het goed is krijg ik de CE vandaag binnen, hij is gisteren op de post gedaan.
Als je goed kijkt zie je dat die vliegende robots uit allerlei oude zooi als een grasmaaiermotor zijn opgebouwd. Niet high-tech, maar wel functioneel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
ik vind het ver gezocht, daarom speel ik dit soort spellen ook nooit maar dit moet er zo realistisch mogelijk uit zien, vrij realistische ouderwetse wapens maar dan wel vliegende schietende robots...
en een hele stad die onderwater is gebouwdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |