Wauw! Da's zeker een leuk kadotje! Die soundtrack zat toch alleen maar bij de limited edition? Ha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
De makers van Bioshock hebben de orchestral soundtrack gereleased om te downloaden
http://downloads.2kgames.com/bioshock/BioShock_Score.zip
Zo behandel je fans
BioShock soundtrack te downloadenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
De makers van Bioshock hebben de orchestral soundtrack gereleased om te downloaden
http://downloads.2kgames.com/bioshock/BioShock_Score.zip
Zo behandel je fans
Bedankt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, Pixel Shader 3.0 is benodigd ja.
Ik harvest zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Wat doen jullie met de Little Sisters? Harvest of Rescue? Als rechtgeaarde koene ridder heb ik er al 2 gered
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Wat doen jullie met de Little Sisters? Harvest of Rescue? Als rechtgeaarde koene ridder heb ik er al 2 gered
Op dag 1 al (24 aug launch europa) lekker gesoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef TaLoN.NL het volgende:
Bioshock customer support op z'n best:
[afbeelding]
![]()
Goede redenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Op dag 1 al (24 aug launch europa) lekker gesoord![]()
Ik skip het spel wel
Als je zo gelimiteerd word door de developer...wat wil je dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Goede reden[afbeelding] [afbeelding]
daarbij raad ik aanquote:To get the all the musik played in Bioshock get this player kindly posted by ArkhanJG and extract (or simply drag the file into the player) the sounds of bioshock are found in the "...BioShockContentSounds_Windows" directory.
Je moet 'm toch in zo'n kast langs de kant verzenden? Vlak voor een deur. Daarna gaat die deur open..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een bloem uit een tuin moeten halen en naar die vrouw brengen die de bomen onderhoud. Wanneer ik de kamer binnen kom en de kluis open zit er niets in. Ik kom niet meer verder. Is dat een bug of moet ik iets anders doen?
Alles gepakt wat je pakken kan? Niets gemist?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Waar ging je precies heen? ik ben ook een heel stuk terug gegaan maar mn arrow wijst nog steeds naar de kamer met de kluis.
Nee.. Voor ik binnenkwam schoot ik die gasflessen naar de tyfus. Dat napalm/vuurwerper-apparaat gepakt, kluis geopend en weer terug gegaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Geen idee, Ik heb overal in de buurt gekeken. Moest je iets doen met die console voor dat raam?
mmmh, dan moet ik nog maar wat rond dwalenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee.. Voor ik binnenkwam schoot ik die gasflessen naar de tyfus. Dat napalm/vuurwerper-apparaat gepakt, kluis geopend en weer terug gegaan.
H is voor hints.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
mmmh, dan moet ik nog maar wat rond dwalen![]()
Yup, en die blijft maar zeiken over de kluis.quote:
Ga er nog eens kijken dan. Ligt er echt niks in?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:45 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Yup, en die blijft maar zeiken over de kluis.
Ja. Doden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:53 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Moet ik die big daddy die rond loopt omleggen ofzo? Er is geen little sister meer dus ik zou het punt er niet van in zien.
Nee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:54 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Gebeurt er daarna wat dan?
Rescuequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef Brammie1 het volgende:
Heb je het al een uur gespeeld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:58 schreef popolon het volgende:
Ook gedaan. Zoals verwacht: Overhyped.
Ik vind 't niet veel bijzonders.
ook met steam wordt die securom rootkit ook geinstalleertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Als je zo gelimiteerd word door de developer...wat wil je dan?
Ik dacht m eerst te gaan downloaden...dat vind ik nu alleen maar verspilling van de bandbreedte en moeite.
Misschien dat steam een goede uitkomst biedt.
Anders gaat mijn geld gewoon ergens anders naar toe.
Je kunt je plasmids verwisselen bij de Gene Bank en extra slots ervoor kopen bij de Gatherer's Garden. Zie je map voor de locaties ervan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
Stomme vraag trouwens misschien, maar waar vind ik die "Plasmid or Tonic tracks" ?!
Ik ben nu mijn vuurbal kwijt namelijk, aangezien ik geen slot vrij heb en hem dus maar heb vervangen. En nu kom ik een deur tegen waar ook nog ijs voor ligt.
Volgens 2K Games wordt er géén rootkit geinstalleerd, er wordt alleen een uniek systeem ID aangemaakt en alleen dat wordt opgeslagen door SecuRom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:45 schreef tntkiller het volgende:
[..]
ook met steam wordt die securom rootkit ook geinstalleert
of je ook gelimiteert ben met installs, weet ik niet maar vermoed van wel.
is ook de reden waarom ik het spel niet heb gekocht hou mijn pc liever vrij van die DRM troep en vooral gelimiteerde installs...ik neem meestal mijn spel mee naar bvb mijn ouders/vrienden en speel daar verder.
quote:Does SecuROM install a root kit on my computer?
No. SecuROM DOES NOT USE any root kit technology in its implementation. SecuROM Product Activation does place a folder and registry keys on your system. These folders are used only for storage of license information and information to assist with disc authentication. Please do not modify or delete these files. Tampering with these files may result in authentication issues.
En aangezien je straks 5 keer het spel mag installeren kan je het ook gemakkelijk mee naar je ouders nemen en daar ook een install doen.quote:Does SecuROM fingerprint my hardware? What does this mean?
SecuROM does not fingerprint the hardware. When an activation is performed, a unique ID is generated to identify the system being used for the activation process. The ID is in the form of a hash and cannot be read by any other system or operator. Its only purpose is for comparing future activations on a particular serial.
Does SecuROM send any information out to another server and collect any of my data?
No information is sent to any other servers. The only data collected is the serial being used for activation, the IP address used for activation, an identifier for the software being activated, and the hash of the machine ID. The ID cannot be read by any other system or operator. Its only purpose is for comparing future activations on a particular serial.
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:55 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je kunt je plasmids verwisselen bij de Gene Bank en extra slots ervoor kopen bij de Gatherer's Garden. Zie je map voor de locaties ervan.
Je hebt die kluis wel nodig. daar ligt iets in dat je verwijst na een paar dingen die je moet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 04:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Nou, ik ben heel arcadia door gerend en er gebeurt geen ene flikker. Volgens mij heb ik een een of andere canister nodig maar die kan ik dus niet vinden. Ik heb het gevoel dat er door een bug niets in die kluis zit. Hij glom ook helemaal dus er was wel iest mee. Nu kan ik dus niet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |