Kut excuus. Het wordt ook gelogd als je m weer de-installeert. Dus op 1 pc kan je installeren tot je een ons weegt. Nu ga je m kopen toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:58 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Bij deze is bittorrent aangeslingerd.
DEze game mocht niet ontbreken in mijn collectie, door deze maatregels pas ik dezelfde truc toe als bij starforce: Fuck You!
Standaard post kan 1-3 dagen duren, stuk ongeduld. Snap je frustratie wel hoor, tis een topgame!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Godverdomme, gister kreeg ik van bol.com een mailtje; Bioshock is verzonden.
Maar ik heb helemaal niks binnen gekregen vandaag. WTF!!!!!
Mja ik gister slapen met het idee van; Yesss morge bioshockkkk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Standaard post kan 1-3 dagen duren, stuk ongeduld. Snap je frustratie wel hoor, tis een topgame!
Morgen wordt er ook nog bezorgd. Wedden dat ie dan op de mat ploft?
De vergelijking met de supermarkt slaat echt nergens op. Bovendien. Als ik iets bij de Supermarkt koop mag ik zelf weten wat ik ermee doe. Ik mag het over zoveel koelkasten en kasten verspreiden als ik zelf wil. Stel dat ze tegen mij zeggen dat ik maar 1 koelkast mag gebruiken. Dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
bij de supermarkt controleren ze regelmatig tassen omdat er zoveel gejat wordt. Omdat ik dat echt irritant vind ga ik nu maar helemaal niet meer betalen in de supermarkt![]()
Ik las toch echt net dat je geen credits terugkrijgt als je deïnstalleert. Maar goed, ik wacht wel gewoon af tot de eerste mensen het probleem merken.quote:Kom op zeg, mensen die spellen illegaal downloaden verzinnen steeds meer excuses om te downloaden. Zeg gewoon dat je geen 50 euro wil betalen, of nog beter zeg helemaal niks. Boehoe, ik mag hem maar op 5 verschillende PC's installeren... Er is niks aan de hand als je hem gewoon normaal installeerd en deinstalleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en godverredomme wat ziet dat er mooit uit......Kennedy
Hij bevroor. Maar dat doen die 360's wel vaker... Nu kan ik 3 kwartier opnieuw gaan spelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:12 schreef DaFrenk het volgende:
Gecrashed?! Wow dat is nogal wat.. wordt de XBox te warm ofzo? Kan me goed voorstellen dat hij het soms zwaar kan hebben.. maar helemaal crashen.. heftig!
.... jij weer....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:06 schreef BMH het volgende:
Spel is nu alweer 2x gecrasht op de 360..... Weer een stuk overnieuw doen.
miss dat ie daardoor crashedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:00 schreef BMH het volgende:
Ik heb meteen de framerate geunlocked. Speelt veel beter op een hogere framerate :p
2 opties:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:27 schreef warchaser44 het volgende:
ja, ik heb alleen het gevoel dat ik in het begin wat little sisters gemist heb, blijkt dat je die big daddy's helemaal niet perse moet afschieten en dan lopen ze naar zo'n dink toe,, wist ik niet,, maar ik speel 'm toch nog een x uit op hard want ik wil 1000 achievementpunte![]()
wanneer heb je trouwens alle foto shit unlocked ? ik heb nu al heel veel foto's genomen van splicers normale maar nog steeds geen completed shit
of ben ik nu veel verder -> al 5 uur gespeeld fzo ben nu in de market
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:59 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben nu in deWat een verdomd grote spoiler. Heb spijt dat ik dit gelezen heb. Bedankt nog he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en godverredomme wat ziet dat er mooit uit.![]()
Ten percent faster with a sturdier frame
De speler moet ook zelf zijn vindingrijkheid en fantasie erop los laten (omdat het spel je die mogelijkheid ook geeft) voordat het spel echt goed uit de verf kan komen. De reviewers prezen niet voor niets de diepzinnigheid van dit spel aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef ELdudeness het volgende:
Ik heb Bioshock nu effe 2 uur gespeeld, maar ik moet zeggen dat het me wel een beetje tegenvalt.
De omgevingen zijn vrij eentonig, en het komt allemaal een beetje verwarrend over. Die splicers komen overal vandaan lijkt het soms wel.
Maar al die power maken het spel zeker wel tof, vooral de telikinisise waarmeen je voorwerpen kan optillen is erg gaaf. Sinds dien vindt ik het ook wel weer toffer worden , en ik heb dat nog maar net.
Dus het kan zijn dat het alleen nog maar toffer wordt.
Ik moet wel zeggen dat je het spel ingezogen wordt zoals de reviieuws al beschrijven, er is gewoon veel interactie met de omgeving waardooor de spelervaring aanzienlijk verbeterd.
maar toch vindt ik de splicers zelf nogal dom en eentonig.
Ik ben trouwens ook nog geen big daddy tegen gekomen dus ik ben aboosluut nog niet ver.
Dat hoesje van dit spel is trouwens erg gaaf, het is een soort van 3d hoesje. Dat zie je nooit bij spellen dat ze zo'n tof hhoesje maken.
Tja we moeten het er mee doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef djkoelkast het volgende:
het is en blijft een Microsoft product en daarmee loop je nou eenmaal risico dat het vastloopt![]()
Natuurlijk niet. Lekker downloaden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kut excuus. Het wordt ook gelogd als je m weer de-installeert. Dus op 1 pc kan je installeren tot je een ons weegt. Nu ga je m kopen toch?
Ik weet hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
en godverredomme wat ziet dat er mooit uit.
[/spoiler]
Wat een verdomd grote spoiler. Heb spijt dat ik dit gelezen heb. Bedankt nog he![afbeelding]
Dat kan je eigenlijk bij elke game wel zeggen lijkt me zo, maar goed ik vindt deze game in ieder geval meer kwaliteitr uitademen dan de meeste games. ik begrijp de hype wel , maar toch valt ie flink tegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De speler moet ook zelf zijn vindingrijkheid en fantasie erop los laten (omdat het spel je die mogelijkheid ook geeft) voordat het spel echt goed uit de verf kan komen. De reviewers prezen niet voor niets de diepzinnigheid van dit spel aan.
ik had het over het fully investigaten van een soort splicerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:12 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
2 opties:
Houd de back knop ingedrukt tot je in je logs komt en druk op Y
Houd rechts op de D-pad ingedrukt.
Je krijgt dan een hint waar de betreffende splicer zich bevinden. Zijn er maar 3 die je hoeft te doen.Je moet alleen spider splicers op de gevoelige plaat vastleggen
Waar zit je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit vast. Ik moet een code invoeren op een deurslot
Iemand?![]()
Ben je al zo ver dan? Kan je dat ding niet hacken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Twilight fields. Funeral homes.
ik ben nog 2x zo verquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben je al zo ver dan? Kan je dat ding niet hacken.
Of is dat nog een beetje in het begin, staat er tegenover je een grafkist?
112quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit vast. Ik moet een code invoeren op een deurslot
Iemand?![]()
meestal kan je hem hacken met X,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
meestal kan je hem hacken met X,
anders staat de code echt niet moeilijk, ehm volges mij staat ie waar jij bent ergest op een tafel naast een doodskist
edit : code =Thnx, dat was 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |