Het starten met afvallen met Sonja is een begin. En je hebt vaak een steuntje in de rug nodig of iemand die je op weg helpt om goed te starten. Het is en blijft voor de meeste onder ons de bedoeling om na het lijnen het gewicht stabiel te houden op eigen kracht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:59 schreef Leylal84 het volgende:
Ik vind het onzin, iedereen weet wat hij wel en niet moet eten om af te vallen. Steek er een beetje tijd in, en sonja bakker hoeft het niet voor je te doen!!
Wat ik heb begrepen is 'zomerslank' een minder groot succes. Maar wellicht ben je nu in de stilstand tijd gekomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef Purky het volgende:
Dus het is een aanrader om het 'Zomerslank' boek van Sonja te kopen?
Staan daar ook van die weekmenu's in of alleen veel recepten?
Ik probeer nu op eigen houtje af te vallen, heb het eerste boek van Sonja Bakker gedaan, 7 kilo afgevallen. Nu ben ik eigenlijk, sinds ik gestopt ben een maand geleden, nog niets afgevallen. Daar was ik wel bang voor, zonder 'handleiding' kan ik niet afvallenMaar ik blijf het proberen!
Hmm, er komt vanzelf weer een modje langs die hem erin kan zettenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het starten met afvallen met Sonja is een begin. En je hebt vaak een steuntje in de rug nodig of iemand die je op weg helpt om goed te starten. Het is en blijft voor de meeste onder ons de bedoeling om na het lijnen het gewicht stabiel te houden op eigen kracht.
@Troel: ik kan de OP niet aanvullen. Schatje heeft dat al gedaan en ik ben geen ster in dit soort dingen.
In boek twee staat over drinken o.a. het volgende:quote:Op zondag 13 mei 2007 17:37 schreef neo2000 het volgende:
Wat ik jammer vind is dat het boek (die uit de OP) nou niet echt uit blinkt in duidelijkheid. Zo vroeg m'n vriendin zich af wat ze tussendoor kan/mag drinken. Tuurlijk, water zo veel mogelijk, maar op een gegeven moment wordt je dat ook zat. Thee idem. Dus zijn daar alternatieven voor die "mogen"? Zou misschien ook wel ergens in het boek staan, maar die heb ik nog niet helemaal doorgenomen..Thanks
Okay, thanks.. Vind het trouwens wel raar dat Light frisdranken wel mogen. Fruitdranken niet omdat hier fruitsuikers in zitten, maar light is ook zeker niet suiker loos, zit alleen minder suiker in geloof ik. Ik bedoel, coca cola light en nu ook coca cola zero, dat zal toch ook wel een reden hebben. Maar goed, het hele dieet hangt toch aan elkaar met simpel calorieen tellen dus zal uiteindelijk toch wel minder calorieen zijn of zo. Ik drink toch m'n koffie ook maar zonder suiker, just to be on the safe side met die 4 bakjes die je op een dag mag..quote:Op zondag 13 mei 2007 19:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
In boek twee staat over drinken o.a. het volgende:
- Je mag in plaats van water ook kruidenthee drinken bij voorkeur rooibosthee
- Heb je hartige trek, dan mag je één glas water per dag vervangen door een kop drinkbouillon
- Laat sapjes en frisdank zo veel mogelijk staan. Naast de vele calorieën die in de sappen zitten, tasten de zuren ook het tandglazuur aan.
- Neem ook light frisdrank met mae (maximaal 4 glazen per dag) dit ivm de kunstmatige zoetstoffen die er in zitten (aspartaam).
http://www.aspartaam.nl/quote:Op maandag 14 mei 2007 08:20 schreef teigan het volgende:
coca cola light en coca cola zero zijn gewoon hetzelfde..
Van aspartaam heb je zoveel minder nodig dan van suiker(1 gram aspartaam ipv 200 gram suiker), dat dat mini beetje energie dat het levert ook niets uitmaakt.. Een nadeel van zulke zoetstoffen is dat de hersenen er wel op reageren was het suiker.. Dus je kan er daarna alsnog enorme trek van krijgen.
Hoe snel heb je het nodig? Kan het vanavond wel overtiepen... maar dat is niet voor etenstijdquote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand voor mij het recept met de rundvleesreepjes, rijst en atjar?
Volgens mij staat het in boek 1 en dat heb ik uitgeleend.
Moet toegeven dat ik nog niet in boek 2 gekeken heb of het daar toevallig in staat.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand voor mij het recept met de rundvleesreepjes, rijst en atjar?
Volgens mij staat het in boek 1 en dat heb ik uitgeleend.
Moet toegeven dat ik nog niet in boek 2 gekeken heb of het daar toevallig in staat.
Oh nee, zo snel niet hoor, er stond sowieso al iets anders op de agenda, maar als je het over zou kunnen typen graag!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hoe snel heb je het nodig? Kan het vanavond wel overtiepen... maar dat is niet voor etenstijd
Scheelt mij weer tiepenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh nee, zo snel niet hoor, er stond sowieso al iets anders op de agenda, maar als je het over zou kunnen typen graag!
Of je leest even verder.![]()
Thanks Judeljuud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |