Belangrijk genoeg voor Bold.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef RSie het volgende:
onderstaande stond bij de Buren op het forum
Telefoongesprek met Ellen van een streamer:Fries is ZELF aan de wandel gegaan, helaas tegen prikkeldraad gekomen, hij is gehecht, paar dagen rustig in de box en komt weer goed met hem. De eigenaresse van Fries was er ook vanmorgen en kon zeggen dat Fries een goede indruk maakte. Door getetter van Japio en de hoeveelheid mensen is hij misschien wat onrustig geworden, het was gewoon een ongelukje wat wel meer gebeurd op manege's ed.
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Liess het volgende:
Lieke gaat met Amanda thee drinken.
Dat niveau is ook een stuk hoger ....quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.
waarom neem jij mijn zin over zonder te quoten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef fredfik het volgende:
huub spreekt de waarheid .Hij vroeg het aan die Ellen en die zei inderdaad dat het niet erg was en dat hij wel op de koffie zal komen, verder blijf ik het een ettertje vinden, en ik hoor hem nu weer een vrouw hoer noemen, terwijl hij van de week daar zo moralischtisch over doen , maar goed eerlijkheid voor alles.
Geef haar een klein schopje en ze staat zo voor je deurquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.
Ik kan ook niet discussieren als ik zó kwaad ben, en al helemaal niet als ik van iets beschuldigt word wat ik niet gedaan heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef maril het volgende:
Ik kan niet tegen onredelijkheid en Huub wordt nu gepakt op iets wat hij niet heeft gedaan, maar hij moet niet meer een discussie over fatsoenlijk reageren hebben want dat kan hij zelf ook niet.
door hele tijd hoer, en hij is nu ook eerlijk over die eieren Brain gaf hem marsemellows. vind het wel erg dat ik voor dat walgje op moet komen nu brrrrrrr
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef solara4 het volgende:
hoorde ik nu Brian praten???
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef haar een klein schopje en ze staat zo voor je deur![]()
Ja mischien vanwege die stemronde dat ze er niet uit zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef BuffyJan het volgende:
Ze mogen nog niet slapen?
Oh NOES... Lesbian tentsecks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef soylent het volgende:
Lieke en Amanda bonding in de tent?
En had ik dus gelijk en was hij gewoon weer een tv-moment aan het pakken ten koste van Brian.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef maril het volgende:
Ik kan niet tegen onredelijkheid en Huub wordt nu gepakt op iets wat hij niet heeft gedaan, maar hij moet niet meer een discussie over fatsoenlijk reageren hebben want dat kan hij zelf ook niet.
door hele tijd hoer, en hij is nu ook eerlijk over die eieren Brain gaf hem marsemellows. vind het wel erg dat ik voor dat walgje op moet komen nu brrrrrrr
Huh? Jaap mocht toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja mischien vanwege die stemronde dat ze er niet uit zijn gekomen?
Ze heeft nu pas moedergevoelensquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef BuffyJan het volgende:
En waarom ging Amandel niet zo uit dr plaat toen Jaap Irginia en dr veulen losliet dan?
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef solara4 het volgende:
waarom verteld de Febo niet hoe het zit dan??
Misselijk, en Jaap loopt nog steeds rond, maar goed ik zal wel gek zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef 2live het volgende:
luisteren jullie even allemaal goed; Jaap heeft dit bewust gelogen, geeft hij net toe.
Ja, maar Jaap heeft z'n hotelkamer aan een zielig kind uit Zuid-Afrika gegeven.quote:
Na de zwangerschapstest, morningafterpil zal dat morgen dan ook wel weer over zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Huub zo viel over het 'hoer' van Lieke richting Amanda, terwijl hij het net echt wel 20x naar haar hoofd heeft gesmeten. Zo hypocriet als de neten dus.
Ja, maar hij biedt nu z'n nep-excuses aan. Dus is het weer goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Huub zo viel over het 'hoer' van Lieke richting Amanda, terwijl hij het net echt wel 20x naar haar hoofd heeft gesmeten. Zo hypocriet als de neten dus.
Yep.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
En tegen Brian weer lief doen.
Is ze weer goed gelukt.
Gelukkig heb je dat argument nog nu het leugenaar roepen niet helemaal blijkt te kloppen om Huub af te brandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Hij was (on)behoorlijk bezig ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt compleet belachelijk... Huub moet morgen voor de zóveelste keer excuses maken... lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
De Febo speelt nooit scheidsrechter, integendeel. Zelfs al vragen ze erom, Febo geeft altijd als antwoord "Dat moeten jullie zelf uitzoeken / oplossen". In sommige gevallen krijgen betrokkenen pas later 'achter' beelden te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef solara4 het volgende:
waarom verteld de Febo niet hoe het zit dan??
Huub heeft redelijk gedronken en voeld zich ten onrechte benaderd door Amanda. Tuurlijk is het niet goed te praten maar ik kan het wel enigs sinds voorstellen als zo'n dom wijf je iets in de schonen wil schuiven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.quote:
Verweet hij Jaap niet ook destijds dat het niet zo werkt dat je altijd maar met je zoveelste excuses aan kan komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Ja echt compleet belachelijk... Huub moet morgen voor de zóveelste keer excuses maken... lekker geloofwaardig
Diegene die de stemming toch had gekregen om een nachtje in het hotel te slapen toch? Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja Bollejapie die vanavond weer is als een randdebiel doet.
Het is toch ook heel raar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
Echt, ik ga overal de hand van DGK in zien. Heeft de febo Huub ingefluisterd dat ie even moet zeggen dat Brian marshmellows in zijn hand had?
Dadelijk ben ik n nog rijp voor TRU.
Nite.
Daarom is ze er ook niet meer. Ze hield zich niet goed genoeg aan het script of wilde niet volgens het script werken. Toneelhaak noemen ze dat ook wel, waar de bewoners het ook al vaak genoeg over hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.
Ja dat viel mij ook al op ja en Huub die nog aardig tegen Brian doet ook!/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het maar weer bizar hoor. Brian wordt aangevallen op de groep en hop, streamlock. Gelijk daarna vallen we weer in een nieuwe "ruzie" waardoor we lekker met z'n allen verder kijken. Bah !
De daklozen krijgen instructies, en als het fout loopt krijgen ze ook nog op hun falie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Febo speelt nooit scheidsrechter, integendeel. Zelfs al vragen ze erom, Febo geeft altijd als antwoord "Dat moeten jullie zelf uitzoeken / oplossen". In sommige gevallen krijgen betrokkenen pas later 'achter' beelden te zien.
Je vergeet dr 2 bontjassen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef jacqjacq het volgende:
lieke en amanda praten alsof ze ervaren vrouwen zijn en veel ervaring hebben met het mannelijke deel van deze planeet. daarnaast snifsnif over dierenleed.
amanda en lieke eten ook gewoon vlees, amanda verzorgd haar eigen hondjes niet, huub heeft meer verzorguren aan fries gespendeerd dan alle andere mensen bij elkaar.
daarnaast is lieke een vrouw die overal over wil praten en amanda praat zonder te denken.
wat een vreselijk onvolwassen vrouwen zijn dit toch.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
Echt, ik ga overal de hand van DGK in zien. Heeft de febo Huub ingefluisterd dat ie even moet zeggen dat Brian marshmellows in zijn hand had?
Dadelijk ben ik n nog rijp voor TRU.
Nite.
Zodat ze een avondje geen terror zouden beleven maar Japio staakt om weg te gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Diegene die de stemming toch had gekregen om een nachtje in het hotel te slapen toch? Waarom eigenlijk?
Joh...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verweet hij Jaap niet ook destijds dat het niet zo werkt dat je altijd maar met je zoveelste excuses aan kan komen.
Je hebt een punt, ik zou ook kwaad worden, maar ik zou haar niet verrot schelden , en zeker niet met woorden waar ik iemand een paar dagen van te voren , zoals hij dat zelf noemt iemand op zijn plaats zetten.(Huub ten opzichten van Lieke, over butler Melissa)quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kan ook niet discussieren als ik zó kwaad ben, en al helemaal niet als ik van iets beschuldigt word wat ik niet gedaan heb.
vanmiddag in de tent, doggy stylequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef easysatellite het volgende:
wanneer hebbe amandel en brianless sex gehad dan??????????
Sylvia heeft haar grenzen bepaald, net zoals Bart eerder.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.
Vanochtenf of vanmiddag ze dachte dat ze het sneaky konden doen maar iemand had ze gehoord en Japio rook hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef easysatellite het volgende:
wanneer hebbe amandel en brianless sex gehad dan??????????
Thanks... dus was me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zodat ze een avondje geen terror zouden beleven maar Japio staakt om weg te gaan volgens mij.
Vandaar dat ik ook denk dat ze nog niet mogen slapen.
Doei Nicoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
ach nico wil ook zijn tv momentje
Rieleks! Groetjes van de Sintquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
Huub, gore arrogante klootzak, zet die zonnebril van je kop, je bent echt niet aantrekkelijk zo...
Sylvia mag blij zijn dat ze niet meer tussen dit zootje ongeregeld zit, en dan m.n. Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Sylvia heeft haar grenzen bepaald, net zoals Bart eerder.![]()
En het lig al op film vast. Zie film topicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vanochtenf of vanmiddag ze dachte dat ze het sneaky konden doen maar iemand had ze gehoord en Japio rook het![]()
Jij bent ook thickquote:
slaat nergens op... .het plan is nooit uitgevoerd, omdat Huub dat zelf niet wildenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Huub is nu voor de 12e keer aan het uitleggen. Ik geloof hem nu wel, maar vond het een uiterst slecht plan. Aangezien hij het nodig vond om Lieke's plan af te kraken, zeg ik nu: plan: 0, uitvoering: -4.
Ja Jaap daald zeker weer in waarde na deze dronken avond van hem. Vanmiddag was ie grappig voor degene die het gemist hebben bekijk het filmpje op youtube """"Jaap is boos"""quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sylvia mag blij zijn dat ze niet meer tussen dit zootje ongeregeld zit, en dan m.n. Jaap![]()
![]()
![]()
Huub zei net dat hij had gezien dat Brain inderdaad marsemelows heeft gegeven, Jaap vind ik een schitterende vent hij geeft de verantwoordelijkheid naar iemand anders , en neemt als een klein kind geen eigen verantwoordelijkheid, ik bedoel al zou Brain hem eieren hebben gegeven, wat niet zo is, dan nog hoeft hij er niet me te gooien, en ja JJ heeft een hekel aan Brain dus haar oordeel is gekleurd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op ja en Huub die nog aardig tegen Brian doet ook!/
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef soylent het volgende:
Brian (over Huub): "Hij is weer zichzelf aan het goedpraten"
Brian praat altijd over zichzelf
Doe ik even om nog wat extra kots op te wekken voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En het lig al op film vast. Zie film topic![]()
Nicholson, eat your heart out...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Rieleks! Groetjes van de Sint![]()
[afbeelding]
zal wel door de Febo verboden zijn, want die willen, kost wat het kost, Jaap in de kooi houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind dit echt belachelijk.
Waarom gaan ze niet door op de eieren enzo.
wat er eventueel misschien mogelijk had kunnen gebeuren als hij het wel gedaan hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
slaat nergens op... .het plan is nooit uitgevoerd, omdat Huub dat zelf niet wilden
Mennnn.. waar maken we ons druk om
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Mag kennelijk niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Valt wel mee.. Het staat zelfs al op de DGK site..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
zal wel door de Febo verboden zijn, want die willen, kost wat het kost, Jaap in de kooi houden![]()
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef maril het volgende:
[..]
Huub zei net dat hij had gezien dat Brain inderdaad marsemelows heeft gegeven, Jaap vind ik een schitterende vent hij geeft de verantwoordelijkheid naar iemand anders , en neemt als een klein kind geen eigen verantwoordelijkheid, ik bedoel al zou Brain hem eieren hebben gegeven, wat niet zo is, dan nog hoeft hij er niet me te gooien, en ja JJ heeft een hekel aan Brain dus haar oordeel is gekleurd.
lief hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen na maandenlang samenwonen naar elkaar toegroeien.![]()
hoezo heeft Jaap nou ook al geen eieren gegooidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen na maandenlang samenwonen naar elkaar toegroeien.![]()
Ik verwacht vandaag of morgen dit plaatje maar dan incl. bijlquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo heeft Jaap nou ook al geen eieren gegooid![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?
Ik rook liever watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe ik even om nog wat extra kots op te wekken voor het slapen gaan.
Truste lief Deeskequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef Desii het volgende:
Wat is Eric een echte homo zeg... bah
Huub kom jongen..... lul ze allemaal maar onder tafel.... (dat kan ik met een gerust hart aan je overlaten) Truste Fokkies
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Omdat degene die schuldig was, niet de schuld mocht krijgen.
Terug naar haar SM-keldertje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef solara4 het volgende:
weet iemand nu waar jj is gebleven
Er is net door Huub the man zelf toegegeven dat Brian geen eieren heeft gegeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Omdat degene die schuldig was, niet de schuld mocht krijgen.
Wie zijn dattequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Toen was ie nog lief schat ik....
Wat moeten ze anders?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:15 schreef BuffyJan het volgende:
Anders gaan ze hier nog uren over lullen, over Huub zn slechte gedachte
Hij geeft ook toe dat t n stom idee was
en uiteindelijk was dat ook niet belangrijk, Jaap heeft gegooid, niemand andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Er is net door Huub the man zelf toegegeven dat Brian geen eieren heeft gegeven.
Ik vraag mij al een geruime tijd al af waarom het in huis gepikt wordt dat iemand die les geeft eruit wordt gepest. JdM moet ingrijpen anders neemt nieman de man nog serieus, moet een nieuw gedragscode in de kooi komen anders komt er geen hond meer daaro.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
GVD, wat een stomme hoerige trut. (en een vuile rat, leg dat maar eens uit aan Netty, VIESPEUK.)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe ik even om nog wat extra kots op te wekken voor het slapen gaan.
Whaha... DGK is voor Nicolaas een maandenlang durend Happy Hour.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef FdW het volgende:
Niels heeft in de gaten dat in de consternatie de drankvoorraad niet meer in de gaten wordt gehouden.![]()
![]()
Dik in het engels tochquote:
dan wat? die bezigheidstherapie is maar bijzaak..die dragen helemaal niet bij aan het programma.. en wegpesten levert ook nog is fraaie beelden op.. duus wat is het probleem?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vraag mij al een geruime tijd al af waarom het in huis gepikt wordt dat iemand die les geeft eruit wordt gepest. JdM moet ingrijpen anders neemt nieman de man nog serieus, moet een nieuw gedragscode in de kooi komen anders komt er geen hond meer daaro.
Streamlock = Briefing over acuut te bewerkstellingen noodscript.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
Er is net door Huub the man zelf toegegeven dat Brian geen eieren heeft gegeven.
Dat filmpje in je ondertitel is monsterlijk geniaal!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef soylent het volgende:
[..]
Valt wel mee.. Het staat zelfs al op de DGK site..
Marit is lekkerderquote:
Ze moeten hem in ieder geval niet weg doen . vind hem wel een leuk kindquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:15 schreef Marelle het volgende:
Hallowwwwwwww is dat verhaal van Fries zo belangrijk nu?????? Ik wil weten wat er met Jaap gaat gebeuren, dat lijkt me pas belangrijk redactie!!!!!!!!![]()
Tnxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat filmpje in je ondertitel is monsterlijk geniaal!!!
Wat zei zij tegen hem?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:20 schreef soylent het volgende:
Lieke hakt in op Nicolaas....
Weet ik zo net nog niet. Ligt eraan hoe het word afgebeeld in de uitzending.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:14 schreef FuTilE het volgende:
Ik wil dat bedremmelde gezicht vasn Huub wel eens zien wanneer hij te horen krijgt dat 'ie zo'n twee plaatsen gezakt is in de poll...
Heet je ex niet zo??? In de serie uiteraard.quote:
De deur was niet breed genoegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef haak2 het volgende:
ff een update graag waarom is jaap niet naar het hotel?
Lilith!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Heet je ex niet zo??? In de serie uiteraard.![]()
Het Pieter Baan Centrum gaf geen toestemming voor een uitstapje van Japioquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef haak2 het volgende:
Ze hadden geen' King'size beddenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef haak2 het volgende:
Dan ook naar hotel Pieter Baan, daar kan volgens mij een ambulace naar binnen.quote:
Nee das de huishoudster. Het is MARISquote:
Oh ja, zij is ook geilquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Heet je ex niet zo??? In de serie uiteraard.![]()
Ach Ja Amanda heeft weer met hem liggen neuken. Brain heeft de ruggegraat van een weekdierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke is een laf wijf volgens Brain, ze heeft geen backbone
Je bent in de war met Palma lief.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeee, dat is de ex van zn broer! Daphne is de huishoudster!![]()
Het kan twee kanten opgaan. Hij realiseert zich dat hij op het verkeerde spoor zit en corrigeert zijn gedrag op de juiste manier, óf hij realiseert zich dat hij op het verkeerde spoor zit en neemt de verkeerde beslissing. Als hij zich na de bekendmaking van die poll blijft gedragen als een wise-ass zonder er wat vermakelijke TV tegenover te stellen, weet je precies welke kant het opgaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet. Ligt eraan hoe het word afgebeeld in de uitzending.
Als ze huub hiermee weer terug schuiven naar de underdog positie... Daar heeft ie eerder flink mee gewonnen.
Backbone of a jellyfish. speciaal vertaald voor Braaaaajen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Ja Amanda heeft weer met hem liggen neuken. Brain heeft de ruggegraat van een weekdier
opgenomen...... moet ze maar niet in zo een bende gaan, wou in beeld nou dat was ze!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:28 schreef solara4 het volgende:
niemand vraagt zich ook niet af hoe het met JJ is nu?????
Ik vind haar niet echt een schoonheid.quote:
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke is een laf wijf volgens Brain, ze heeft geen backbone
In een cos die Playmobile Land heet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
waar is dat topic dat het de bedoeling is dat Brian wint.. ik las het 'artikel' net op VOL maar kan het hier niet vinden
Ga je van 1 tot 99 dan ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef noltje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt een schoonheid.
Klein, korte pootjes, neptieten, klotestem, dom en teveel tijd doorbrengend voor de spiegel.
Als ik een cijfer moest geven: 7-
Om over the backbone van die zak stront maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.
Vandaar mijn kus bij de vorige reactie. Nogmaalsquote:
ja JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Er wordt een extra tent neergezet! Toch een nieuwe bewoner?
melissa make my day ..die past er nog wel in!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Vandaar mijn kus bij de vorige reactie. Nogmaals![]()
![]()
Nou denk dat er sommige bewoners gescheiden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Hij heeft het goed voor elkaar. Het wijf dat ie geslagen en gespuugd heeft neukt ie inmiddels weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.
Judith komt Songs of Redemption zingen in de stromende regen om vervolgens in een innige omhelzing met Jaap te belanden in het extra tentje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Dat is denk ik voor de camera.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Nee echt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap gaat dus echt niet naar een hotel?
en dat!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om over the backbone van die zak stront maar te zwijgen.
In navolging van Brain en Amanda neukt Jaap vanavond Juf Judith doggystylequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Judith komt Songs of Redemption zingen in de stromende regen om vervolgens in een innige omhelzing met Jaap te belanden in het extra tentje.
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap gaat dus echt niet naar een hotel?
Is dat die zangleraares?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Nou die nacht met Huub, Brain amanda(2 weken terug) was heftiger tenminste ik heb dat zo ervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
Ik geloof niet dat ik de stemming ooit zo beneden alle peil heb gezien![]()
de verloofde van Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Ja raar he ?quote:
Sjon heeft haar vriendelijk verzocht om te komen, en Stijn heeft garanties gegeven dat er geen problemen zouden ontstaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nicolaas vindt dat Judith had kunnen weten dat Jaap haar zou terroriseren.
Hmmm...hij heeft een punt.
Het is maar wat jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
In navolging van Brain en Amanda neukt Jaap vanavond Juf Judith doggystyle![]()
Ik denk dat JJ alleen nog kwam omdat ze haar zangclienten niet in de steek wilde laten. Zou lullig zijn om hen te laten vallen omdat een 'buitenstaander' de boel verziekt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nee, Jaap mocht van de rest een nacht logeren in een 5-sterren-hotel, maar hij gunt het aan een arm en zielig Zuid-Afrikaanse kindje. HIj weigerde weg te gaan en heeft vervolgens Judith geterroriseerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?
Vanwege die eieren
Wecome to DGK!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Ze had waarschijnlijk wel op meer steun van de redactie gerekend.
Ze mochten 1 iemand aanwijzen die vannacht naar een hotel mocht ipv in een tentje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?
Vanwege die eieren
Ja, dat ging tenminste nog over beffen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef maril het volgende:
[..]
Nou die nacht met Huub, Brain amanda(2 weken terug) was heftiger tenminste ik heb dat zo ervaren.
Ah, merci.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Day het volgende:
Nee, Jaap mocht van de rest een nacht logeren in een 5-sterren-hotel, maar hij gunt het aan een arm en zielig Zuid-Afrikaanse kindje. HIj weigerde weg te gaan en heeft vervolgens Judith geterroriseerd.
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef schatje het volgende:
Jezus mens, hou de eer aan jezelf.
Had het gevoel dat het andersom was Amanda wilde erg graag. btw ze heeft de pil vanavond weer niet gesliktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft het goed voor elkaar. Het wijf dat ie geslagen en gespuugd heeft neukt ie inmiddels weer.
direct na de streamlock zei hij dat hij een excuusbrief wilde schrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:40 schreef solara4 het volgende:
Jaap meent het toch niet, zielig is dit weer
Agreedquote:
Nou.quote:
Om vervolgens termen als 'moreel verwerpelijk' en 'juridisch houdbaar' te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Wopper1 het volgende:
Kan je sorry zeggen Jaap?
Eeeuuuh dat zal ik even formuleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |