Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap gaat dus echt niet naar een hotel?
Is dat die zangleraares?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Nou die nacht met Huub, Brain amanda(2 weken terug) was heftiger tenminste ik heb dat zo ervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
Ik geloof niet dat ik de stemming ooit zo beneden alle peil heb gezien![]()
de verloofde van Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Ja raar he ?quote:
Sjon heeft haar vriendelijk verzocht om te komen, en Stijn heeft garanties gegeven dat er geen problemen zouden ontstaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nicolaas vindt dat Judith had kunnen weten dat Jaap haar zou terroriseren.
Hmmm...hij heeft een punt.
Het is maar wat jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
In navolging van Brain en Amanda neukt Jaap vanavond Juf Judith doggystyle![]()
Ik denk dat JJ alleen nog kwam omdat ze haar zangclienten niet in de steek wilde laten. Zou lullig zijn om hen te laten vallen omdat een 'buitenstaander' de boel verziekt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nee, Jaap mocht van de rest een nacht logeren in een 5-sterren-hotel, maar hij gunt het aan een arm en zielig Zuid-Afrikaanse kindje. HIj weigerde weg te gaan en heeft vervolgens Judith geterroriseerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?
Vanwege die eieren
Wecome to DGK!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Ze had waarschijnlijk wel op meer steun van de redactie gerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |