Huub zei net dat hij had gezien dat Brain inderdaad marsemelows heeft gegeven, Jaap vind ik een schitterende vent hij geeft de verantwoordelijkheid naar iemand anders , en neemt als een klein kind geen eigen verantwoordelijkheid, ik bedoel al zou Brain hem eieren hebben gegeven, wat niet zo is, dan nog hoeft hij er niet me te gooien, en ja JJ heeft een hekel aan Brain dus haar oordeel is gekleurd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op ja en Huub die nog aardig tegen Brian doet ook!/
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef soylent het volgende:
Brian (over Huub): "Hij is weer zichzelf aan het goedpraten"
Brian praat altijd over zichzelf
Doe ik even om nog wat extra kots op te wekken voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En het lig al op film vast. Zie film topic![]()
Nicholson, eat your heart out...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Rieleks! Groetjes van de Sint![]()
[afbeelding]
zal wel door de Febo verboden zijn, want die willen, kost wat het kost, Jaap in de kooi houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Vind dit echt belachelijk.
Waarom gaan ze niet door op de eieren enzo.
wat er eventueel misschien mogelijk had kunnen gebeuren als hij het wel gedaan hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef Desii het volgende:
[..]
slaat nergens op... .het plan is nooit uitgevoerd, omdat Huub dat zelf niet wilden
Mennnn.. waar maken we ons druk om
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Mag kennelijk niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Valt wel mee.. Het staat zelfs al op de DGK site..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Marelle het volgende:
[..]
zal wel door de Febo verboden zijn, want die willen, kost wat het kost, Jaap in de kooi houden![]()
![]()
Precies!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:11 schreef maril het volgende:
[..]
Huub zei net dat hij had gezien dat Brain inderdaad marsemelows heeft gegeven, Jaap vind ik een schitterende vent hij geeft de verantwoordelijkheid naar iemand anders , en neemt als een klein kind geen eigen verantwoordelijkheid, ik bedoel al zou Brain hem eieren hebben gegeven, wat niet zo is, dan nog hoeft hij er niet me te gooien, en ja JJ heeft een hekel aan Brain dus haar oordeel is gekleurd.
lief hequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen na maandenlang samenwonen naar elkaar toegroeien.![]()
hoezo heeft Jaap nou ook al geen eieren gegooidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef FdW het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen na maandenlang samenwonen naar elkaar toegroeien.![]()
Ik verwacht vandaag of morgen dit plaatje maar dan incl. bijlquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:13 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo heeft Jaap nou ook al geen eieren gegooid![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat degene die ze de schuld gaven, niet schuldig was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |