quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Huub zo viel over het 'hoer' van Lieke richting Amanda, terwijl hij het net echt wel 20x naar haar hoofd heeft gesmeten. Zo hypocriet als de neten dus.
Ja, maar hij biedt nu z'n nep-excuses aan. Dus is het weer goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Huub zo viel over het 'hoer' van Lieke richting Amanda, terwijl hij het net echt wel 20x naar haar hoofd heeft gesmeten. Zo hypocriet als de neten dus.
Yep.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
En tegen Brian weer lief doen.
Is ze weer goed gelukt.
Gelukkig heb je dat argument nog nu het leugenaar roepen niet helemaal blijkt te kloppen om Huub af te brandenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Hij was (on)behoorlijk bezig ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ja echt compleet belachelijk... Huub moet morgen voor de zóveelste keer excuses maken... lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
De Febo speelt nooit scheidsrechter, integendeel. Zelfs al vragen ze erom, Febo geeft altijd als antwoord "Dat moeten jullie zelf uitzoeken / oplossen". In sommige gevallen krijgen betrokkenen pas later 'achter' beelden te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef solara4 het volgende:
waarom verteld de Febo niet hoe het zit dan??
Huub heeft redelijk gedronken en voeld zich ten onrechte benaderd door Amanda. Tuurlijk is het niet goed te praten maar ik kan het wel enigs sinds voorstellen als zo'n dom wijf je iets in de schonen wil schuiven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.quote:
Verweet hij Jaap niet ook destijds dat het niet zo werkt dat je altijd maar met je zoveelste excuses aan kan komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef akveor het volgende:
Ja echt compleet belachelijk... Huub moet morgen voor de zóveelste keer excuses maken... lekker geloofwaardig
Diegene die de stemming toch had gekregen om een nachtje in het hotel te slapen toch? Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja Bollejapie die vanavond weer is als een randdebiel doet.
Het is toch ook heel raar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
Echt, ik ga overal de hand van DGK in zien. Heeft de febo Huub ingefluisterd dat ie even moet zeggen dat Brian marshmellows in zijn hand had?
Dadelijk ben ik n nog rijp voor TRU.
Nite.
Daarom is ze er ook niet meer. Ze hield zich niet goed genoeg aan het script of wilde niet volgens het script werken. Toneelhaak noemen ze dat ook wel, waar de bewoners het ook al vaak genoeg over hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.
Ja dat viel mij ook al op ja en Huub die nog aardig tegen Brian doet ook!/quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het maar weer bizar hoor. Brian wordt aangevallen op de groep en hop, streamlock. Gelijk daarna vallen we weer in een nieuwe "ruzie" waardoor we lekker met z'n allen verder kijken. Bah !
De daklozen krijgen instructies, en als het fout loopt krijgen ze ook nog op hun falie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De Febo speelt nooit scheidsrechter, integendeel. Zelfs al vragen ze erom, Febo geeft altijd als antwoord "Dat moeten jullie zelf uitzoeken / oplossen". In sommige gevallen krijgen betrokkenen pas later 'achter' beelden te zien.
Je vergeet dr 2 bontjassen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef jacqjacq het volgende:
lieke en amanda praten alsof ze ervaren vrouwen zijn en veel ervaring hebben met het mannelijke deel van deze planeet. daarnaast snifsnif over dierenleed.
amanda en lieke eten ook gewoon vlees, amanda verzorgd haar eigen hondjes niet, huub heeft meer verzorguren aan fries gespendeerd dan alle andere mensen bij elkaar.
daarnaast is lieke een vrouw die overal over wil praten en amanda praat zonder te denken.
wat een vreselijk onvolwassen vrouwen zijn dit toch.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep.
Echt, ik ga overal de hand van DGK in zien. Heeft de febo Huub ingefluisterd dat ie even moet zeggen dat Brian marshmellows in zijn hand had?
Dadelijk ben ik n nog rijp voor TRU.
Nite.
Zodat ze een avondje geen terror zouden beleven maar Japio staakt om weg te gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Diegene die de stemming toch had gekregen om een nachtje in het hotel te slapen toch? Waarom eigenlijk?
Joh...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verweet hij Jaap niet ook destijds dat het niet zo werkt dat je altijd maar met je zoveelste excuses aan kan komen.
Je hebt een punt, ik zou ook kwaad worden, maar ik zou haar niet verrot schelden , en zeker niet met woorden waar ik iemand een paar dagen van te voren , zoals hij dat zelf noemt iemand op zijn plaats zetten.(Huub ten opzichten van Lieke, over butler Melissa)quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kan ook niet discussieren als ik zó kwaad ben, en al helemaal niet als ik van iets beschuldigt word wat ik niet gedaan heb.
vanmiddag in de tent, doggy stylequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef easysatellite het volgende:
wanneer hebbe amandel en brianless sex gehad dan??????????
Sylvia heeft haar grenzen bepaald, net zoals Bart eerder.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou aub toch op met dat script. Ik dacht dat wel het wel eens waren dat er geen script zijn, anders hadden ze Sylvia een veel beter script gegeven.
Vanochtenf of vanmiddag ze dachte dat ze het sneaky konden doen maar iemand had ze gehoord en Japio rook hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:06 schreef easysatellite het volgende:
wanneer hebbe amandel en brianless sex gehad dan??????????
Thanks... dus was me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Zodat ze een avondje geen terror zouden beleven maar Japio staakt om weg te gaan volgens mij.
Vandaar dat ik ook denk dat ze nog niet mogen slapen.
Doei Nicoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef 2live het volgende:
ach nico wil ook zijn tv momentje
Rieleks! Groetjes van de Sintquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
Huub, gore arrogante klootzak, zet die zonnebril van je kop, je bent echt niet aantrekkelijk zo...
Sylvia mag blij zijn dat ze niet meer tussen dit zootje ongeregeld zit, en dan m.n. Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Sylvia heeft haar grenzen bepaald, net zoals Bart eerder.![]()
En het lig al op film vast. Zie film topicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Vanochtenf of vanmiddag ze dachte dat ze het sneaky konden doen maar iemand had ze gehoord en Japio rook het![]()
Jij bent ook thickquote:
slaat nergens op... .het plan is nooit uitgevoerd, omdat Huub dat zelf niet wildenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Huub is nu voor de 12e keer aan het uitleggen. Ik geloof hem nu wel, maar vond het een uiterst slecht plan. Aangezien hij het nodig vond om Lieke's plan af te kraken, zeg ik nu: plan: 0, uitvoering: -4.
Ja Jaap daald zeker weer in waarde na deze dronken avond van hem. Vanmiddag was ie grappig voor degene die het gemist hebben bekijk het filmpje op youtube """"Jaap is boos"""quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:09 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sylvia mag blij zijn dat ze niet meer tussen dit zootje ongeregeld zit, en dan m.n. Jaap![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |