Ja mischien vanwege die stemronde dat ze er niet uit zijn gekomen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef BuffyJan het volgende:
Ze mogen nog niet slapen?
Oh NOES... Lesbian tentsecks.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef soylent het volgende:
Lieke en Amanda bonding in de tent?
En had ik dus gelijk en was hij gewoon weer een tv-moment aan het pakken ten koste van Brian.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef maril het volgende:
Ik kan niet tegen onredelijkheid en Huub wordt nu gepakt op iets wat hij niet heeft gedaan, maar hij moet niet meer een discussie over fatsoenlijk reageren hebben want dat kan hij zelf ook niet.
door hele tijd hoer, en hij is nu ook eerlijk over die eieren Brain gaf hem marsemellows. vind het wel erg dat ik voor dat walgje op moet komen nu brrrrrrr
Huh? Jaap mocht toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Ja mischien vanwege die stemronde dat ze er niet uit zijn gekomen?
Ze heeft nu pas moedergevoelensquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef BuffyJan het volgende:
En waarom ging Amandel niet zo uit dr plaat toen Jaap Irginia en dr veulen losliet dan?
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef solara4 het volgende:
waarom verteld de Febo niet hoe het zit dan??
Misselijk, en Jaap loopt nog steeds rond, maar goed ik zal wel gek zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef 2live het volgende:
luisteren jullie even allemaal goed; Jaap heeft dit bewust gelogen, geeft hij net toe.
Ja, maar Jaap heeft z'n hotelkamer aan een zielig kind uit Zuid-Afrika gegeven.quote:
Na de zwangerschapstest, morningafterpil zal dat morgen dan ook wel weer over zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |