Om over the backbone van die zak stront maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.
Vandaar mijn kus bij de vorige reactie. Nogmaalsquote:
ja JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Er wordt een extra tent neergezet! Toch een nieuwe bewoner?
melissa make my day ..die past er nog wel in!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Vandaar mijn kus bij de vorige reactie. Nogmaals![]()
![]()
Nou denk dat er sommige bewoners gescheiden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Hij heeft het goed voor elkaar. Het wijf dat ie geslagen en gespuugd heeft neukt ie inmiddels weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.
Judith komt Songs of Redemption zingen in de stromende regen om vervolgens in een innige omhelzing met Jaap te belanden in het extra tentje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Dat is denk ik voor de camera.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Nee echt nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap gaat dus echt niet naar een hotel?
en dat!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om over the backbone van die zak stront maar te zwijgen.
In navolging van Brain en Amanda neukt Jaap vanavond Juf Judith doggystylequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Judith komt Songs of Redemption zingen in de stromende regen om vervolgens in een innige omhelzing met Jaap te belanden in het extra tentje.
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:33 schreef mootie het volgende:
Maar Jaap gaat dus echt niet naar een hotel?
Is dat die zangleraares?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Nou die nacht met Huub, Brain amanda(2 weken terug) was heftiger tenminste ik heb dat zo ervaren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef pullup het volgende:
Ik geloof niet dat ik de stemming ooit zo beneden alle peil heb gezien![]()
de verloofde van Jaapquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef agter het volgende:
Ik schakel net in. Wie is judith?
Ja raar he ?quote:
Sjon heeft haar vriendelijk verzocht om te komen, en Stijn heeft garanties gegeven dat er geen problemen zouden ontstaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nicolaas vindt dat Judith had kunnen weten dat Jaap haar zou terroriseren.
Hmmm...hij heeft een punt.
Het is maar wat jequote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
In navolging van Brain en Amanda neukt Jaap vanavond Juf Judith doggystyle![]()
Ik denk dat JJ alleen nog kwam omdat ze haar zangclienten niet in de steek wilde laten. Zou lullig zijn om hen te laten vallen omdat een 'buitenstaander' de boel verziekt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef Day het volgende:
Nee, Jaap mocht van de rest een nacht logeren in een 5-sterren-hotel, maar hij gunt het aan een arm en zielig Zuid-Afrikaanse kindje. HIj weigerde weg te gaan en heeft vervolgens Judith geterroriseerd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?
Vanwege die eieren
Wecome to DGK!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef mootie het volgende:
Ze had waarschijnlijk wel op meer steun van de redactie gerekend.
Ze mochten 1 iemand aanwijzen die vannacht naar een hotel mocht ipv in een tentje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou Jaap naar een hotel moeten?
Vanwege die eieren
Ja, dat ging tenminste nog over beffen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:36 schreef maril het volgende:
[..]
Nou die nacht met Huub, Brain amanda(2 weken terug) was heftiger tenminste ik heb dat zo ervaren.
Ah, merci.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Day het volgende:
Nee, Jaap mocht van de rest een nacht logeren in een 5-sterren-hotel, maar hij gunt het aan een arm en zielig Zuid-Afrikaanse kindje. HIj weigerde weg te gaan en heeft vervolgens Judith geterroriseerd.
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:38 schreef schatje het volgende:
Jezus mens, hou de eer aan jezelf.
Had het gevoel dat het andersom was Amanda wilde erg graag. btw ze heeft de pil vanavond weer niet gesliktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft het goed voor elkaar. Het wijf dat ie geslagen en gespuugd heeft neukt ie inmiddels weer.
direct na de streamlock zei hij dat hij een excuusbrief wilde schrijven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:40 schreef solara4 het volgende:
Jaap meent het toch niet, zielig is dit weer
Agreedquote:
Nou.quote:
Om vervolgens termen als 'moreel verwerpelijk' en 'juridisch houdbaar' te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Wopper1 het volgende:
Kan je sorry zeggen Jaap?
Eeeuuuh dat zal ik even formuleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |