Het Pieter Baan Centrum gaf geen toestemming voor een uitstapje van Japioquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef haak2 het volgende:
ff een update graag waarom is jaap niet naar het hotel?
Ze hadden geen' King'size beddenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:23 schreef haak2 het volgende:
ff een update graag waarom is jaap niet naar het hotel?
Dan ook naar hotel Pieter Baan, daar kan volgens mij een ambulace naar binnen.quote:
Nee das de huishoudster. Het is MARISquote:
Oh ja, zij is ook geilquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Heet je ex niet zo??? In de serie uiteraard.![]()
Ach Ja Amanda heeft weer met hem liggen neuken. Brain heeft de ruggegraat van een weekdierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke is een laf wijf volgens Brain, ze heeft geen backbone
Je bent in de war met Palma lief.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeee, dat is de ex van zn broer! Daphne is de huishoudster!![]()
Het kan twee kanten opgaan. Hij realiseert zich dat hij op het verkeerde spoor zit en corrigeert zijn gedrag op de juiste manier, óf hij realiseert zich dat hij op het verkeerde spoor zit en neemt de verkeerde beslissing. Als hij zich na de bekendmaking van die poll blijft gedragen als een wise-ass zonder er wat vermakelijke TV tegenover te stellen, weet je precies welke kant het opgaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet. Ligt eraan hoe het word afgebeeld in de uitzending.
Als ze huub hiermee weer terug schuiven naar de underdog positie... Daar heeft ie eerder flink mee gewonnen.
Backbone of a jellyfish. speciaal vertaald voor Braaaaajen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach Ja Amanda heeft weer met hem liggen neuken. Brain heeft de ruggegraat van een weekdier
opgenomen...... moet ze maar niet in zo een bende gaan, wou in beeld nou dat was ze!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:28 schreef solara4 het volgende:
niemand vraagt zich ook niet af hoe het met JJ is nu?????
Ik vind haar niet echt een schoonheid.quote:
en dat zijn nou juist de vrouwen waar hij van houd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:24 schreef BuffyJan het volgende:
Lieke is een laf wijf volgens Brain, ze heeft geen backbone
In een cos die Playmobile Land heet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:29 schreef Suikeroom het volgende:
waar is dat topic dat het de bedoeling is dat Brian wint.. ik las het 'artikel' net op VOL maar kan het hier niet vinden
Ga je van 1 tot 99 dan ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:30 schreef noltje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt een schoonheid.
Klein, korte pootjes, neptieten, klotestem, dom en teveel tijd doorbrengend voor de spiegel.
Als ik een cijfer moest geven: 7-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |