Volgens mij een ei, ik las zoiets in de cosquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef scrabbie het volgende:
juf judith kreeg iets op haar hoofd van jaap. en toen ging ze jaap achterna. er is een hoop gegil . ik hoop dat jaap eruit moet. dit kan echt niet. er is echt een vette bonje nu
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutzooi, betaal ik daarvoor en dan gebeurt er wat en dan zetten ze de camera's uit f....k
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGcquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
mis ik alle actie van the king
Wie heeft er een filmpje?
jij heb alles gezien???quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef Kamikees... het volgende:
ik ben blij dat ik betaal voor de streamsdit had ik niet willen missen.. juf judith ging helemaal door het lint ! .. ze wou jaap echt op ze bolle harses slaan
.. en daarna werd iedereen gek..
kortom.. ik houd er van
jaap rules !
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermeequote:
Waar zie je dan dat ie dat ei op haar hoofd kapot slaat, of was dat daarvoor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Filmpje voor degene die het gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
bij Jaap is alles geacteerd...............tot aan zijn cora aan toe... heb ik uit betrouwbare bronnen.....maar iedereen weet dit toch!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
J.aap zingt olé olé, alsof er niets aan de hand is.
Volgens mij iemand zonder enig besef van realiteit.
Hij is volgens mij echt ziek in zijn hoofd en speelt dit niet.![]()
Geloof ik niks van. Streamlocks zijn er niet voor niks. dan loopt het uit de hand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij is het allemaal vooropgezet. Alle activiteiten lopen stuk de laatste tijd, paard weg, JJ weg, Carlos lukt nog niet echt, Marc weg ....
was wel lagguh geweest als ie haar in dr bek spoot met die tuinslangquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef Kamikees... het volgende:
ik ben blij dat ik betaal voor de streamsdit had ik niet willen missen.. juf judith ging helemaal door het lint ! .. ze wou jaap echt op ze bolle harses slaan
.. en daarna werd iedereen gek..
kortom.. ik houd er van
jaap rules !
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij is het allemaal vooropgezet. Alle activiteiten lopen stuk de laatste tijd, paard weg, JJ weg, Carlos lukt nog niet echt, Marc weg ....
oelalaa zou wel heel paranoya zijn dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
bij Jaap is alles geacteerd...............tot aan zijn cora aan toe... heb ik uit betrouwbare bronnen.....maar iedereen weet dit toch!!!![]()
Tof. Bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Filmpje voor degene die het gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Hij is nu goed bezopen, dus of dit opgaat???????????quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.
Die rat (niet brian) zat ook sneaky te lachen toen JJ achter Japio aanging, volgens mij vond iedereen het wel grappig totdat ze realiseerde dat het JJ was en dat ze over de kling zou gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Dat gitaristje had Japio toch wel een keiharde peut op zijn muil kunnen geven, als begeleider van Judith?'
hier is Jaap bijna de nieuwe heldquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermee![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, terror kan ook op een andere manier, pakte hij die gore Braindead maar eens aan, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermee![]()
![]()
![]()
Eerder vanavond was het noch wel (een beetje) lachen. Nou mag hij van mij opzouten, eruit op staande voet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
Wat een zielige domme vette lul is die Jaap. Bah Bah![]()
![]()
![]()
![]()
is toch lachenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke vent om mee te gaan trouwen die jaap.. Een beetje uit het niets vrouwen met eieren bekogelen
Heeft niets te maken met niet mogen zien. Dit komt gewoon over week ofzo op Tienquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef miesy het volgende:
wat een overdreven reactie van die judith zeg.
breekt iemand een ei over haar hoofd, word ze helemaal gek.
ik dacht dat huub best agressief kon zijn maar zij is 10x erger!
balen dat we verder niets mogen zien.
zo erg was het nou allemaal ook weer niet.
![]()
Niet per sé. Die streams gaan op lock ingeval Juf Judith na die uitlokking haar professionele reputatie op het spel zet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Streamlocks zijn er niet voor niks. dan loopt het uit de hand.
Veel geluk Coraquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke vent om mee te gaan trouwen die jaap.. Een beetje uit het niets vrouwen met eieren bekogelen
Die juf judith is ook een hysterica tropica, en kan ik ook missen als kiespijn, maar dit doe je niet.
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.
Oke, als je al in een jolige bui bent met zn allen, alla, maar dit..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is toch lachenen waarom zeg je vrouwen? kattekwaad mag op iedereen het is geen slaan ofzo
![]()
Hallo, ze is daar aan het werk?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef miesy het volgende:
wat een overdreven reactie van die judith zeg.
breekt iemand een ei over haar hoofd, word ze helemaal gek.
ik dacht dat huub best agressief kon zijn maar zij is 10x erger!
balen dat we verder niets mogen zien.
zo erg was het nou allemaal ook weer niet.
![]()
Jij bevestigt daarmee toch mijn post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Niet per sé. Die streams gaan op lock ingeval Juf Judith na die uitlokking haar professionele reputatie op het spel zet.
Daar hoeft niet echt iets voor uit de hand te lopen.
Bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judithquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Net dat filmpje eens gekeken, Judith heeft ook een schroefje los zitten... damn. Wat een agressie allemaal.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Net dat filmpje eens gekeken, Judith heeft ook een schroefje los zitten... damn. Wat een agressie allemaal.
En? Professionaliteit gaat toch echt voor hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judith
Wijfffie, alles en iedereen is doorgeslagen. Jaap en JJ bijna in gevecht en daarna 15 minuten streamlock.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik wat heb gemist.
Judith is weg?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef elcastel het volgende:
Zag Jaap er al zo besmeurd uit ?
ja hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
En? Professionaliteit gaat toch echt voor hoor.
als je hapt geef je Jaap alleen maar voer.. zij tart de Godfather en moet daarom gestraft worden, snap dat danquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judith
Inderdaadquote:
Dank je, er moet wel heel wat gebeurd zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Die vind ik het op deze manier veel leuker, veel indrukwekkenderquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan die cameraman met z'n snoerhulpje..
Misschien heeft JJ een afspraak met de Febo gemaakt, dat wanneer Jaap te ver zou gaan dat ze zouden ingrijpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!
Ik kreeg het gevoel dat ze een afpraak met de Febo bedoelde.
Maarja, das slechts mijn gevoel...![]()
Ik vond Joop veel genanter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Wat laat die Judith zich gaaaaan, zeg!
Gewoon genant, zo tegen iemand gaan staan krijsen en hem te lijf gaan.
Yup a new Huub has been born, dit is oprecht een geweldige actie. Hou dit vol Japio, ik ben om!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Suikeroom het volgende:
dit is toch lachen? beter dan die agressieve Brian en Huub![]()
Japio!![]()
echt zo;n wijf die als iemand belletje trekt helemaal door t lint gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Wijfffie, alles en iedereen is doorgeslagen. Jaap en JJ bijna in gevecht en daarna 15 minuten streamlock.
Nope, het vermoeden van de mogelijkheid tot escaleren is al voldoende om te streamlocken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bevestigt daarmee toch mijn post.
En die staat om een hoekje te gniffellen de ZAKquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
brian heeft jaap de eieren gegeven.
met eieren gooien is toch lachen.. palma is daar mee begonnen en het mocht gewoon..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef scrabbie het volgende:
als ze nu die jaap er niet uit gooien snap ik het niet meer. hij moet echt per direct naar huis gestuurd worden door talpa
ze zeggen nu dat brian die eieren aan jaap heeft gegeven. en dat juf judith dat ook heeft gezegd. brian heeft ze dus wel gegeven. brian heeft het dus wel gezien.
Daar ging het veels te snel voor allemaal. Maar integenstelling wat iedereen hier zegt benquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Misschien heeft JJ een afspraak met de Febo gemaakt, dat wanneer Jaap te ver zou gaan dat ze zouden ingrijpen
Dat zagen we dus nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En dat begon met eieren gooien door Jaap?
En niet goed voor haar stembanden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Ach, die speelt dat ie gek is, of is echt gek.quote:
Wat is er gebeurd vóor JJ achter FJ aanging?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Wederom strakke actie van Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
brian heeft jaap de eieren gegeven.
Voor mj "The Kotsfather.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Daar ging het veels te snel voor allemaal. Maar integenstelling wat iedereen hier zegt ben
ik het niet eens met 'juf judith zit niet in het spel'
Natuurlijk zit juf judith WEL in het spel. Ze weet waar ze aan begonnen is.
En Japio is voor mij de king
Yep, een grote schijnheil is het. Graag samen met Jaap move!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Wifebeater was de hele tijd ook aan het giechelen.
Stijn is naar de Filestijnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
EinStijn is nu zeker in rep en roer.
precies! ze zei de hele avond al tege de andere bewooners, hou je stil dan houd hij zelf ook wel op, en ga er niet op in, en wat doet ze vervolgens zelf?..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach, die speelt dat ie gek is, of is echt gek.
Maar zo'n Judith laat zich compleet gaan, en die zou beter moeten weten.
Noem 'm een idioot, loop naar achter om de boel schoon te maken en zeg tegen de regie dat dit je laatste GK-bezoek was, dan hou je tenminste een beetje je waardigheid.
Dit was echt schoolpleingekrijs, wat een muts.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahaha HUUUBBB:$$$$$ TUPAC Hit 'm UPP!!! geweldig man.
Bah als je 4 jaar bent misschienquote:
Al zou hij hem gegeven hebben jaap is degene die hem heeft gegooit, als iemand mij eieren geeft bak of kook ik ze..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef ruby het volgende:
Brian speelt natuurlijk weer de vermoorde onschuld. Pfff, what's new?
Vond ik idd ook simpel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Vind het dom dat Huub begint over TuPac tegen Brian. Want Brian heeft best sterke argumenten dat hij niet voor Jaap hoeft te zorgen (Niet dat ik een Brian fan ben hoor)
Hij laat Jaap altijd het vuile werk opknappen en is nu betrapt ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
Brian is wel schuldig in deze?
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
What else is newquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij laat Jaap altijd het vuile werk opknappen en is nu betrapt ja.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef FdW het volgende:
Brian dacht dat Jaap de eieren zou willen barbequeen..............
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
Hij laat Jaap altijd het vuile werk opknappen en is nu betrapt ja.
Misscien is hij zijn pammetjes vergeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef schatje het volgende:
De stem van die wifebeater slaat helemaal over.
Nou, dat gevoel was snel weer over, tnx.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef easysatellite het volgende:
lock?????????????????? nouja!
Dat had hij net moeten doen na die actie van Jaap, maar toen zat ie stiekum te lachen. En nu neemt hij het voor haar op. Beetje te laatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Ricard0j het volgende:
Huub probeert mans te doen tegen over Brian
En wat jammer dat we dat nu weer niet kunnen zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Wat heerlijk dat die wife beater in een hoekje wordt gedreven.
Hahha, ik had eigenlijk gedacht dat brian pissed zou worden, helaasquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
jaap had opnieuw een lading eieren weg gepakt .....volgens mij....quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Marieke_B het volgende:
heeft iemand de eieren gezien?
Ze zijn kwijt en ik heb geen idee wie ze gepakt heeft...![]()
enja
weer een streamlock
Nu kan Judith achter meekijken... dat kon niet toen ze aan t flippen wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat had hij net moeten doen na die actie van Jaap, maar toen zat ie stiekum te lachen. En nu neemt hij het voor haar op. Beetje te laat![]()
Jaap is geen klein negentienjarig meisje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef elcastel het volgende:
Brian was gewoon bang dat Jaap zich op hem zou richten, daarom deed hij niks.
Angst dat de medicijnen niet voldoende zijn om die TBS-er te remmen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Copycat het volgende:
Het is wel typisch dat er een streamlock is als Brian in het nauw gedreven wordt, groepsgewijs.
Welke DGK-bewoner komt nou niet in aanmerking voor TBSquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Angst dat de medicijnen niet voldoende zijn om die TBS-er te remmen.
moet je eens als je geen streams hebt proberen iets wijzer te worden hier, dat valt niet mee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Gigageil het volgende:
Pest pleures met TIEN......ik betaal nooit meer....![]()
Ik hhor op de achtergrond Natasja gillen......Breeeeeeeeeeeeejen. What else is new.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Copycat het volgende:
Het is wel typisch dat er een streamlock is als Brian in het nauw gedreven wordt, groepsgewijs.
Waarom? Hij is de enige die een beetje actie in dat huis triggered.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Ik vergeef die streamlock alleen als Jaap zometeen foetsie is.
geef een argument dan.. terror is niet verbodenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Afvoeren in dwangbuis. Dwangbuis in de maat van Jaap lijkt niet op voorraad te zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet iedereen hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
Hee maar dit gaat toch niet goed. Die Gozer Jaap heeft hulp nodig.. Dit klopt toch niet voor een volwassen vent![]()
Nou ja iedereen vid het blijkbaar leuk ofzo.. Ziek is ie![]()
Sorry lieverd, maar Huub heeft als enige een tijd lang zijn best gedaan om Jaap in te tomen...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat had hij net moeten doen na die actie van Jaap, maar toen zat ie stiekum te lachen. En nu neemt hij het voor haar op. Beetje te laat![]()
mee eensquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
En nu mogen we zelfs niets meer horen. Bang dat Brian weer para wordt, of dat zijn imago wordt geschaad?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hhor op de achtergrond Natasja gillen......Breeeeeeeeeeeeejen. What else is new.
ik nog steeds niet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
Hee maar dit gaat toch niet goed. Die Gozer Jaap heeft hulp nodig.. Dit klopt toch niet voor een volwassen vent![]()
Ik niet, Jaap is geweldig. Waar ik niet goed van word is Huub. Met z'n lange verhalen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Precies! Er is nu zelfs geen geluid...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Je vraagt 1 argument wáarom?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geef een argument dan.. terror is niet verboden![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
moet je eens als je geen streams hebt proberen iets wijzer te worden hier, dat valt niet mee.![]()
ik ben blij dat ik sinds vandaag streams heb
Hij loopt al de hele dag te vertellen dat hij hoopte dat jaap bleef omdat het lachen zou wordenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar Huub heeft als enige een tijd lang zijn best gedaan om Jaap in te tomen...
Ik hoot ook niks meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
monnemonnemonnemonne....
ik hoot nu zelfd niks meer...jullie wel?![]()
Jaap had beloofd dat hij zou op houden, en een deal was een deal...niet dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Sorry lieverd, maar Huub heeft als enige een tijd lang zijn best gedaan om Jaap in te tomen...
Ja, daarom kijk ik juist..Jaap op oorlogspad!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geef een argument dan.. terror is niet verboden![]()
Het echtpaar Huub en Lieke van Ballegooy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef soylent het volgende:
[..]
Welke DGK-bewoner komt nou niet in aanmerking voor TBS
Ja maar dit gaat toch te ver ? Wat heeft JJ misdaan. Een simpel schopje en iemand ligt eruit. Dit is belachelijk. Eruit met die LULquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor
Jaap is helemaal van God los en behandeling door hem bij de kindjes van God op te sluiten slaat kennelijk niet aan.
ik vind dit absoluut niet leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
hear hearquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft hem even apart genomen, ja, maar iedereen probeerde Jaap te sussen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Yep. Lijkt me niet dat dat nodig is enkel om Jaap te toneelhaken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Charmian het volgende:
goh ze hebben het geluid nu goed weggedraait
Brainlees zat ook stiekum te lachen...maar daar zijn het loverboys voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Maar als wij hebben kunnen zien wat er werkelijk gebeurd is dan is het niet echt zinvol meer om daar nog een "onschuldig" toneelstukje van te maken in de uitzending hèquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
De streamlocks slaan helemaal nergens op ,ze blijven doorfilmen en gebruiken in de tv uitzending de beelden wel.
Echt niet. Jan des Boefrie krijgt de opdracht om een grote goudenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap is exit na vandaag. Niemand van de productie lult zich hier nog uit.
Zodat ook de streamers af en toe de uitzending bekijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
De streamlocks slaan helemaal nergens op ,ze blijven doorfilmen en gebruiken in de tv uitzending de beelden wel.
op het filmpje hoor je ook "je krijgt een vette aanklacht. Maak je borst maar nat. We hadden een afspraak."quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!
Ik kreeg het gevoel dat ze een afpraak met de Febo bedoelde.
Maarja, das slechts mijn gevoel...![]()
Dat vind ik toch wel heel erg ver gaan. Je kunt van haar vinden wat je wilt, maar ze is geen deelnemer aan het spel en zou dus niet zo behandeld mogen/moeten worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het inderdaad geweldig dat Jaap dat ei op JJ dr kop heeft kapot gedrukt, en ook dat Brian dat ei nota bene heeft gegeven. Opzouten met dat gezapige gezang. Ik hoop dat ze zich aan dr woord houdt en nooooit meer terugkomt.
Huub lacht altijd als er zoiets gebeurd.... toen bij Syl (dat Billie op zijn weblog rotdingen over haar geschreven had) en al eerder... (ik geloof niet dat dat kwaaie opzet is, maar meer uit puur ongeloof )quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, per direct!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat toch te ver ? Wat heeft JJ misdaan. Een simpel schopje en iemand ligt eruit. Dit is belachelijk. Eruit met die LUL
Hoeft niet hoor, ik kan je van minuut tot minuut gedetailleerd verslag uitbrengen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg heel erg de neiging om te gaan betalen nu.
Ik blijf nog even rustig zitten lezen en wachten tot dat gevoel weer over is.
Waren er 2 COSsen? Ik heb dat niet eens gezien, sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef shmoopy het volgende:
Beide topics zijn gemerged.
Daar zijn we toch maar mooi vanaf! Thanks Jaap. En mocht ze zich bedenken en nog een keer komen dan zeg ik Jaap nog een ei op dat eihoofd alsjeblieft!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
monnemonnemonnemonne....
ik hoor nu zelfs niks meer...jullie wel?![]()
looooolquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Villalux het volgende:
[..]
Brainlees zat ook stiekum te lachen...maar daar zijn het loverboys voor![]()
eens kijken wie er nog in de villa willen komen dan.....gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het inderdaad geweldig dat Jaap dat ei op JJ dr kop heeft kapot gedrukt, en ook dat Brian dat ei nota bene heeft gegeven. Opzouten met dat gezapige gezang. Ik hoop dat ze zich aan dr woord houdt en nooooit meer terugkomt.
We wachten het af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Echt niet. Jan des Boefrie krijgt de opdracht om een grote gouden
troon in het huis te zetten met JAPIO in zilveren letters op de rugleuning !
Oh, dat snap ik wel, hoor. Ik moest in eerste instantie ook lachen, uit ongeloof dat Jaap dat gedaan heeft. Maar het is wel weer typisch dat hij nu dan weer tv wil maken ten koste van Brian.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub lacht altijd als er zoiets gebeurd.... toen bij Syl (dat Billie op zijn weblog rotdingen over haar geschreven had) en al eerder... (ik geloof niet dat dat kwaaie opzet is, maar meer uit puur ongeloof )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |