Wat is er gebeurd vóor JJ achter FJ aanging?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Filmpje voor degene die het gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Wederom strakke actie van Brianquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
brian heeft jaap de eieren gegeven.
Voor mj "The Kotsfather.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Daar ging het veels te snel voor allemaal. Maar integenstelling wat iedereen hier zegt ben
ik het niet eens met 'juf judith zit niet in het spel'
Natuurlijk zit juf judith WEL in het spel. Ze weet waar ze aan begonnen is.
En Japio is voor mij de king
Yep, een grote schijnheil is het. Graag samen met Jaap move!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Wifebeater was de hele tijd ook aan het giechelen.
Stijn is naar de Filestijnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef F04 het volgende:
EinStijn is nu zeker in rep en roer.
precies! ze zei de hele avond al tege de andere bewooners, hou je stil dan houd hij zelf ook wel op, en ga er niet op in, en wat doet ze vervolgens zelf?..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ach, die speelt dat ie gek is, of is echt gek.
Maar zo'n Judith laat zich compleet gaan, en die zou beter moeten weten.
Noem 'm een idioot, loop naar achter om de boel schoon te maken en zeg tegen de regie dat dit je laatste GK-bezoek was, dan hou je tenminste een beetje je waardigheid.
Dit was echt schoolpleingekrijs, wat een muts.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahaha HUUUBBB:$$$$$ TUPAC Hit 'm UPP!!! geweldig man.
Bah als je 4 jaar bent misschienquote:
Al zou hij hem gegeven hebben jaap is degene die hem heeft gegooit, als iemand mij eieren geeft bak of kook ik ze..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef ruby het volgende:
Brian speelt natuurlijk weer de vermoorde onschuld. Pfff, what's new?
Vond ik idd ook simpel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Ricard0j het volgende:
Vind het dom dat Huub begint over TuPac tegen Brian. Want Brian heeft best sterke argumenten dat hij niet voor Jaap hoeft te zorgen (Niet dat ik een Brian fan ben hoor)
Hij laat Jaap altijd het vuile werk opknappen en is nu betrapt ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
Brian is wel schuldig in deze?
Fantastisch inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:08 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
hahahaha HUUUBBB:$$$$$ TUPAC Hit 'm UPP!!! geweldig man.
What else is newquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij laat Jaap altijd het vuile werk opknappen en is nu betrapt ja.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef FdW het volgende:
Brian dacht dat Jaap de eieren zou willen barbequeen..............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |