Wijfffie, alles en iedereen is doorgeslagen. Jaap en JJ bijna in gevecht en daarna 15 minuten streamlock.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik wat heb gemist.
Judith is weg?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef elcastel het volgende:
Zag Jaap er al zo besmeurd uit ?
ja hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
En? Professionaliteit gaat toch echt voor hoor.
als je hapt geef je Jaap alleen maar voer.. zij tart de Godfather en moet daarom gestraft worden, snap dat danquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judith
Inderdaadquote:
Dank je, er moet wel heel wat gebeurd zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Die vind ik het op deze manier veel leuker, veel indrukwekkenderquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan die cameraman met z'n snoerhulpje..
Misschien heeft JJ een afspraak met de Febo gemaakt, dat wanneer Jaap te ver zou gaan dat ze zouden ingrijpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!
Ik kreeg het gevoel dat ze een afpraak met de Febo bedoelde.
Maarja, das slechts mijn gevoel...![]()
Ik vond Joop veel genanter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Wat laat die Judith zich gaaaaan, zeg!
Gewoon genant, zo tegen iemand gaan staan krijsen en hem te lijf gaan.
Yup a new Huub has been born, dit is oprecht een geweldige actie. Hou dit vol Japio, ik ben om!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Suikeroom het volgende:
dit is toch lachen? beter dan die agressieve Brian en Huub![]()
Japio!![]()
echt zo;n wijf die als iemand belletje trekt helemaal door t lint gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
Wijfffie, alles en iedereen is doorgeslagen. Jaap en JJ bijna in gevecht en daarna 15 minuten streamlock.
Nope, het vermoeden van de mogelijkheid tot escaleren is al voldoende om te streamlocken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bevestigt daarmee toch mijn post.
En die staat om een hoekje te gniffellen de ZAKquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef 2live het volgende:
brian heeft jaap de eieren gegeven.
met eieren gooien is toch lachen.. palma is daar mee begonnen en het mocht gewoon..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef scrabbie het volgende:
als ze nu die jaap er niet uit gooien snap ik het niet meer. hij moet echt per direct naar huis gestuurd worden door talpa
ze zeggen nu dat brian die eieren aan jaap heeft gegeven. en dat juf judith dat ook heeft gezegd. brian heeft ze dus wel gegeven. brian heeft het dus wel gezien.
Daar ging het veels te snel voor allemaal. Maar integenstelling wat iedereen hier zegt benquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:05 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Misschien heeft JJ een afspraak met de Febo gemaakt, dat wanneer Jaap te ver zou gaan dat ze zouden ingrijpen
Dat zagen we dus nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
En dat begon met eieren gooien door Jaap?
En niet goed voor haar stembanden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Ach, die speelt dat ie gek is, of is echt gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |