jij heb alles gezien???quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef Kamikees... het volgende:
ik ben blij dat ik betaal voor de streamsdit had ik niet willen missen.. juf judith ging helemaal door het lint ! .. ze wou jaap echt op ze bolle harses slaan
.. en daarna werd iedereen gek..
kortom.. ik houd er van
jaap rules !
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermeequote:
Waar zie je dan dat ie dat ei op haar hoofd kapot slaat, of was dat daarvoor?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Filmpje voor degene die het gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
bij Jaap is alles geacteerd...............tot aan zijn cora aan toe... heb ik uit betrouwbare bronnen.....maar iedereen weet dit toch!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
J.aap zingt olé olé, alsof er niets aan de hand is.
Volgens mij iemand zonder enig besef van realiteit.
Hij is volgens mij echt ziek in zijn hoofd en speelt dit niet.![]()
Geloof ik niks van. Streamlocks zijn er niet voor niks. dan loopt het uit de hand.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij is het allemaal vooropgezet. Alle activiteiten lopen stuk de laatste tijd, paard weg, JJ weg, Carlos lukt nog niet echt, Marc weg ....
was wel lagguh geweest als ie haar in dr bek spoot met die tuinslangquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:57 schreef Kamikees... het volgende:
ik ben blij dat ik betaal voor de streamsdit had ik niet willen missen.. juf judith ging helemaal door het lint ! .. ze wou jaap echt op ze bolle harses slaan
.. en daarna werd iedereen gek..
kortom.. ik houd er van
jaap rules !
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef elcastel het volgende:
Volgens mij is het allemaal vooropgezet. Alle activiteiten lopen stuk de laatste tijd, paard weg, JJ weg, Carlos lukt nog niet echt, Marc weg ....
oelalaa zou wel heel paranoya zijn dan...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
bij Jaap is alles geacteerd...............tot aan zijn cora aan toe... heb ik uit betrouwbare bronnen.....maar iedereen weet dit toch!!!![]()
Tof. Bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef schatje het volgende:
Filmpje voor degene die het gemist hebben: http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |