Hij is nu goed bezopen, dus of dit opgaat???????????quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.
Die rat (niet brian) zat ook sneaky te lachen toen JJ achter Japio aanging, volgens mij vond iedereen het wel grappig totdat ze realiseerde dat het JJ was en dat ze over de kling zou gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Dat gitaristje had Japio toch wel een keiharde peut op zijn muil kunnen geven, als begeleider van Judith?'
hier is Jaap bijna de nieuwe heldquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermee![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, terror kan ook op een andere manier, pakte hij die gore Braindead maar eens aan, maar dat mag niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit veel te ver gaan, Jaap kent geen grens. Wat mij betreft gaat hij er onmiddellijk uit, zoiets doe je niet. Hij was de hele dag al heel vervelend, en nu met drank op wordt het alleen maar erger. Ik vind Jaap een klootzak, weg ermee![]()
![]()
![]()
Eerder vanavond was het noch wel (een beetje) lachen. Nou mag hij van mij opzouten, eruit op staande voet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef Soury het volgende:
Wat een zielige domme vette lul is die Jaap. Bah Bah![]()
![]()
![]()
![]()
is toch lachenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke vent om mee te gaan trouwen die jaap.. Een beetje uit het niets vrouwen met eieren bekogelen
Heeft niets te maken met niet mogen zien. Dit komt gewoon over week ofzo op Tienquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef miesy het volgende:
wat een overdreven reactie van die judith zeg.
breekt iemand een ei over haar hoofd, word ze helemaal gek.
ik dacht dat huub best agressief kon zijn maar zij is 10x erger!
balen dat we verder niets mogen zien.
zo erg was het nou allemaal ook weer niet.
![]()
Niet per sé. Die streams gaan op lock ingeval Juf Judith na die uitlokking haar professionele reputatie op het spel zet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Streamlocks zijn er niet voor niks. dan loopt het uit de hand.
Veel geluk Coraquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuke vent om mee te gaan trouwen die jaap.. Een beetje uit het niets vrouwen met eieren bekogelen
Die juf judith is ook een hysterica tropica, en kan ik ook missen als kiespijn, maar dit doe je niet.
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval in overleg gedaan met de Febo. Jaap vraagt altijd eerst toestemming.
Oke, als je al in een jolige bui bent met zn allen, alla, maar dit..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
is toch lachenen waarom zeg je vrouwen? kattekwaad mag op iedereen het is geen slaan ofzo
![]()
Hallo, ze is daar aan het werk?!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef miesy het volgende:
wat een overdreven reactie van die judith zeg.
breekt iemand een ei over haar hoofd, word ze helemaal gek.
ik dacht dat huub best agressief kon zijn maar zij is 10x erger!
balen dat we verder niets mogen zien.
zo erg was het nou allemaal ook weer niet.
![]()
Jij bevestigt daarmee toch mijn post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Niet per sé. Die streams gaan op lock ingeval Juf Judith na die uitlokking haar professionele reputatie op het spel zet.
Daar hoeft niet echt iets voor uit de hand te lopen.
Bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judithquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Net dat filmpje eens gekeken, Judith heeft ook een schroefje los zitten... damn. Wat een agressie allemaal.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Kinga het volgende:
Net dat filmpje eens gekeken, Judith heeft ook een schroefje los zitten... damn. Wat een agressie allemaal.
En? Professionaliteit gaat toch echt voor hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judith
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |