Wijfffie, alles en iedereen is doorgeslagen. Jaap en JJ bijna in gevecht en daarna 15 minuten streamlock.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik wat heb gemist.
Judith is weg?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef elcastel het volgende:
Zag Jaap er al zo besmeurd uit ?
ja hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
En? Professionaliteit gaat toch echt voor hoor.
als je hapt geef je Jaap alleen maar voer.. zij tart de Godfather en moet daarom gestraft worden, snap dat danquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
het is een optelsom van weken irritaties tussen jaap en judith
Inderdaadquote:
Dank je, er moet wel heel wat gebeurd zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:56 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
Die vind ik het op deze manier veel leuker, veel indrukwekkenderquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik irriteer me vreselijk aan die cameraman met z'n snoerhulpje..
Misschien heeft JJ een afspraak met de Febo gemaakt, dat wanneer Jaap te ver zou gaan dat ze zouden ingrijpenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!
Ik kreeg het gevoel dat ze een afpraak met de Febo bedoelde.
Maarja, das slechts mijn gevoel...![]()
Ik vond Joop veel genanter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Wat laat die Judith zich gaaaaan, zeg!
Gewoon genant, zo tegen iemand gaan staan krijsen en hem te lijf gaan.
Yup a new Huub has been born, dit is oprecht een geweldige actie. Hou dit vol Japio, ik ben om!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef Suikeroom het volgende:
dit is toch lachen? beter dan die agressieve Brian en Huub![]()
Japio!![]()
echt zo;n wijf die als iemand belletje trekt helemaal door t lint gaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef shmoopy het volgende:
Wat laat die Judith zich gaaaaan, zeg!
Gewoon genant, zo tegen iemand gaan staan krijsen en hem te lijf gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |