Yep. Lijkt me niet dat dat nodig is enkel om Jaap te toneelhaken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:16 schreef Charmian het volgende:
goh ze hebben het geluid nu goed weggedraait
Brainlees zat ook stiekum te lachen...maar daar zijn het loverboys voorquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat had hij net moeten doen na die actie van Jaap, maar toen zat ie stiekum te lachen. En nu neemt hij het voor haar op. Beetje te laat![]()
Maar als wij hebben kunnen zien wat er werkelijk gebeurd is dan is het niet echt zinvol meer om daar nog een "onschuldig" toneelstukje van te maken in de uitzending hèquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
De streamlocks slaan helemaal nergens op ,ze blijven doorfilmen en gebruiken in de tv uitzending de beelden wel.
Echt niet. Jan des Boefrie krijgt de opdracht om een grote goudenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap is exit na vandaag. Niemand van de productie lult zich hier nog uit.
Zodat ook de streamers af en toe de uitzending bekijken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
De streamlocks slaan helemaal nergens op ,ze blijven doorfilmen en gebruiken in de tv uitzending de beelden wel.
op het filmpje hoor je ook "je krijgt een vette aanklacht. Maak je borst maar nat. We hadden een afspraak."quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me sterk. Hoewel Juf J. wel op een gegeven moment (net na de paardenbakscene) schreeuwde: we hadden een afspraak! we hadden een afspraak!
Ik kreeg het gevoel dat ze een afpraak met de Febo bedoelde.
Maarja, das slechts mijn gevoel...![]()
Dat vind ik toch wel heel erg ver gaan. Je kunt van haar vinden wat je wilt, maar ze is geen deelnemer aan het spel en zou dus niet zo behandeld mogen/moeten worden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het inderdaad geweldig dat Jaap dat ei op JJ dr kop heeft kapot gedrukt, en ook dat Brian dat ei nota bene heeft gegeven. Opzouten met dat gezapige gezang. Ik hoop dat ze zich aan dr woord houdt en nooooit meer terugkomt.
Huub lacht altijd als er zoiets gebeurd.... toen bij Syl (dat Billie op zijn weblog rotdingen over haar geschreven had) en al eerder... (ik geloof niet dat dat kwaaie opzet is, maar meer uit puur ongeloof )quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Dat had hij net moeten doen na die actie van Jaap, maar toen zat ie stiekum te lachen. En nu neemt hij het voor haar op. Beetje te laat![]()
Yep, per direct!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat toch te ver ? Wat heeft JJ misdaan. Een simpel schopje en iemand ligt eruit. Dit is belachelijk. Eruit met die LUL
Hoeft niet hoor, ik kan je van minuut tot minuut gedetailleerd verslag uitbrengen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg heel erg de neiging om te gaan betalen nu.
Ik blijf nog even rustig zitten lezen en wachten tot dat gevoel weer over is.
Waren er 2 COSsen? Ik heb dat niet eens gezien, sorry.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef shmoopy het volgende:
Beide topics zijn gemerged.
Daar zijn we toch maar mooi vanaf! Thanks Jaap. En mocht ze zich bedenken en nog een keer komen dan zeg ik Jaap nog een ei op dat eihoofd alsjeblieft!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marieke_B het volgende:
monnemonnemonnemonne....
ik hoor nu zelfs niks meer...jullie wel?![]()
looooolquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Villalux het volgende:
[..]
Brainlees zat ook stiekum te lachen...maar daar zijn het loverboys voor![]()
eens kijken wie er nog in de villa willen komen dan.....gezelligquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het inderdaad geweldig dat Jaap dat ei op JJ dr kop heeft kapot gedrukt, en ook dat Brian dat ei nota bene heeft gegeven. Opzouten met dat gezapige gezang. Ik hoop dat ze zich aan dr woord houdt en nooooit meer terugkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |