Je zecht zeker ook keeenker inplaats van kankerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'Mijn god wat een kampfiguren.. het zijn meestal dezelfde die 'auto' niet goed uit kunnen spreken. Ze zeggen namelijk 'ootoo'
en als ze 3 'biewtjes' op hebben dan zijn ze 'enooowm dwonken'
Hollanders:'(
![]()
wat een figuren...
Mijn god.. kennen julie ze ook? Mensen die "frites" spellen als "friet"?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef mrbomb het volgende:
Ofpatatjes
. Koude rillingen lopen dan over m'n rug.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.php
Patatje Oorlogquote:
ah jij komt uit brabant landquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'Mijn god wat een kampfiguren.. het zijn meestal dezelfde die 'auto' niet goed uit kunnen spreken. Ze zeggen namelijk 'ootoo'
en als ze 3 'biewtjes' op hebben dan zijn ze 'enooowm dwonken'
Hollanders:'(
![]()
wat een figuren...
Patat is keilekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
zeg je ook altijd overal KEI voor
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat kei.
Triester kanhet bijna niet.
Ach, tis nog altijd beter dan..... "jeweets"quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef SnowCockroach het volgende:
Om trouwens maar niet te spreken over 'top' of 'topper'![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, tis nog altijd beter dan..... "jeweets"![]()
je vergeen nog spap ofzo nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ah jij komt uit brabant land
zeg je ook altijd overal KEI voor en noem je je moeder 'ons mam'
en noem je mensen die zielig zijn ook: ocharmeaandoenlijk hoor dat brabant
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jouquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jou![]()
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jou![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
.........
zeikers:'(
![]()
wat een figuren...
Patates-frites dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentie.
Jij bent geen randstedeling.
Ja alleen op vakantie in Frankrijk.quote:
Je voelt je even gedisst vanuit je eigen hoek he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja da isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, stel je meent het serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.De Brabanders hebben tenminste persoonlijkheid!
Nouquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je voelt je even gedisst vanuit je eigen hoek he?
Jij bent niet beter dan de rest van Nederland,
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou. Ik kan niet slapen straks
.
Nee, wie zegt dat? Jij? Ben jij dan beter?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.
Je zou zelfs otto kunnen zeggen, als je het over een benzine model hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.php
Ja frietje oorlog, wat is daar mis mee? Misschien moet je eens uit die stinkstad van je komen, verpauperde randstaddebielquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Pr0-n00b het volgende:
Pauper beleid in onzinIk open daar een topic over dat je patat moet zeggen en niet frieten (ooit van een FRIETJE OORLOG gehoord?????) en dan wordt ie dichtgegooid.
En hier zijn de modjes zo coulant dat je gewoon een topic mag openen over patat
Ik niet in ieder gevalquote:
Hahahah wat een KANKAH uitspraak.Jonge uit brabant koment de grooste wiggers man en niet te vergeten NL fagsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.De Brabanders hebben tenminste persoonlijkheid!
eeej over brabo's mag je van mij part alles zeggen maar van kees blijf je af, jij heidenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hahahah wat een KANKAH uitspraak.Jonge uit brabant koment de grooste wiggers man en niet te vergeten NL fags. Btw het is echt zo'n SBS sensatie provincie waar allemaal pedo's en andere troep soorten hun heil zoeken
, en dan begin jij erover dat Brabanders over enig persoonlijkheid beschikken.
Hier zie je deze gast![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op en top Brabander
![]()
Dit verklaart genoeg lijkt me, AJU!![]()
vlaamse frietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
In Belgie zeggen ze patat hoor debielen
patatekesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook, maar in het grootstet deel gewoon patat.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 @ 18:45 schreef DjBoBkE het volgende:
In het originele bericht stond patat. ik vind persoonlijk Friet beter staan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
In Belgie zeggen ze patat hoor debielen
Even voor je aangepast, er miste watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:
ALLE MENSEN DIE FRIET ZEGGEN PLASSEN ZITTEND!![]()
![]()
Ik las dit net in een ander topic dus dacht ik, laat ik dit ook even in een ander topic zeggen zodat andere mensen mij grappig vinden.
Labelloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke topic dan? Ik heb dezelfde zin hier wel vaker op fok gezegd...
NSB'erquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef star_gazer het volgende:Friet
Mensen die een 'friet mayo' bestellen dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.
Het is gewoon een patat met en daarmee basta
Kun je hoog of laag springen.. hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ok, jij bent wel de eerste die t heeft gezegd. Jij hebt t immers bedachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zoek maar in mijn AT. Ik heb dat vorige week al ergens gezegd.
Nee, dit werd jaren geleden al gezegd. Volgens mij VAC ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ok, jij bent wel de eerste die t heeft gezegd. Jij hebt t immers bedacht![]()
Op zich is deportatie van 'friet'-zeggenden ook nog een optiequote:
Maar de Gaskamer is toch echt voor het Patat kamp!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Op zich is deportatie van 'friet'-zeggenden ook nog een optie
Je zegt ook gaskamerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:44 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Maar de Gaskamer is toch echt voor het Patat kamp!
( Ik zei Kamp
![]()
![]()
![]()
)
Beste post uit topicquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat een origineel topic.
Friet=frans=kut
Patat FTW.
Zijn in dat stukje juist de zogenaamde Nederlanders niet in de minderheid?quote:
Die muur is ook meer bedoeld om ons binnen te houden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 05:59 schreef popolon het volgende:
Zijn in dat stukje juist de zogenaamde Nederlanders niet in de minderheid?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef alors het volgende:
Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat !!!!
Verder nog wat mien jong?
Inderdaad volgens mij hoort daar 'Marokko' te staan ipv 'Nederland'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 05:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn in dat stukje juist de zogenaamde Nederlanders niet in de minderheid?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef alors het volgende:
Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat !!!!
Echt welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 05:25 schreef Pek het volgende:
"frietje oorlog", dat klinkt toch voor geen meter man![]()
Nee, 'De Turk'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Noemen jullie de friettent dan ook de patatboer?![]()
Zeg dan gewoon "saté" anders klinkt het zo borrelnootjes achtigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:36 schreef LegerNeger het volgende:
Patat pinda!
Grunn heul wel! Alleen woon ik wel tussen de stad Groningen en Friesland in..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
dat is hemels! Helaas kennen ze dat buiten Friesland bijna nergens.
neuh, wij zeggen altijd pindasaus. Dus ook patat pinda.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon "saté" anders klinkt het zo borrelnootjes achtig
Een pilsje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is het friet! Patat vind ik net zoiets als dat je een biertje bestelt door te zegen: "Doe mij zo'n goudgele rakker". Aaarghhh..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is het friet! Patat vind ik net zoiets als dat je een biertje bestelt door te zegen: "Doe mij zo'n goudgele rakker". Aaarghhh..
doe mij een frietje oorlog... dat klinkt toch niet..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
doe mij een frietje oorlog... dat klinkt toch niet..
een friet met...
nee
et is een patatje met ofzo.. patatje oorlog....
waarom zeg je mayonaise? waarom niet " witte saus op basis van olie, mosterd en eidooiers. een stabiele emulsie van plantaardige olie in water, waarbij de eidooier als emulgator optreedt, op smaak gebracht met azijn of citroensap en dikwijls ook mosterd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg altijd:
" Doe mij een portie, door geautomatiseerde bedrijfsprocessen, bewerkte aardappelreepjes welke op onverantwoorde wijze worden gefrituurd in plantaardig, danwel dierlijke vetten of oliën.... met mayonaise "
Ik vind dat je teveel vrijheid laat in de keuze van het vet. Dat moet gewoon Ossewit zijn natuurlijk. Tssk...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg altijd:
" Doe mij een portie, door geautomatiseerde bedrijfsprocessen, bewerkte aardappelreepjes welke op onverantwoorde wijze worden gefrituurd in plantaardig, danwel dierlijke vetten of oliën.... met mayonaise "
Friet is net zoiets als dat je bij een hoer komt, en je zegt:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Omdat ik wel binnen een half uur wil etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zeg je mayonaise? waarom niet " witte saus op basis van olie, mosterd en eidooiers. een stabiele emulsie van plantaardige olie in water, waarbij de eidooier als emulgator optreedt, op smaak gebracht met azijn of citroensap en dikwijls ook mosterd.
Alleen in Belgenlandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel vrijheid laat in de keuze van het vet. Dat moet gewoon Ossewit zijn natuurlijk. Tssk...
Mayo misschien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
En dan krijg je rasfrietisme, dat klinkt toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens:
Frietje met
Frietje oorlog
Ras-friet
Patatkraamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens:
Frietje met
Frietje oorlog
Ras-friet
Frietpan?quote:
Klopt, das een apparaat waar je je PATAT in frituurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef jpg97 het volgende:
Het is toch ook friteuse en niet patateuse ?
Ja het is dus frituren, en niet pataturenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, das een apparaat waar je je PATAT in frituurt.
Dat komt uit het Frans. En dat slaat op frituren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef jpg97 het volgende:
Het is toch ook friteuse en niet patateuse ?
Wat is een friet dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja het is dus frituren, en niet pataturen
Opgelost, slotje.
En Patatten zijn gewoon aardappels.
frituren? dat doe je toch met patat!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat komt uit het Frans. En dat slaat op frituren.
Frikandellen frituur je ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
frituren? dat doe je toch met patat!
niet met friet, das dubbelop.. friet frituren... dat klinkt niet... patat frituren weer wel.... net als patatje met enz!
Zie Zwansen. En als Patatten aardappels waren geweest hadden ze wel aardappels geheten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja het is dus frituren, en niet pataturen
Opgelost, slotje.
En Patatten zijn gewoon aardappels.
dat is een portie gebakken aardappelstaafjesquote:
Dat is nederlands, stomme turkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie Zwansen. En als Patatten aardappels waren geweest hadden ze wel aardappels geheten.
Leer toch gewoon Nederlands...
doet u mij een ras frites metquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef MacKniver het volgende:
Wtf, ik heb nog nooit iets anders dan patat gehoord in de friet tent. En dan kan ik me ook niet voorstellen hoe je een patatje-met of een patatje-oorlog anders moet noemen.
Ey maartena, ff tussendoor; hebben ze in Amerika ook washandjes?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:35 schreef maartena het volgende:
Om het maar even samen te vatten:
Mensen die zich druk maken of het patat of friet is.....
Ja, maar niet zoals jij ze kent in Nederland, waar je je hand in de washand steekt. Het zijn meer kleine handdoekjes van washand-materiaal die je gebruikt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:39 schreef SnowCockroach het volgende:
Ey maartena, ff tussendoor; hebben ze in Amerika ook washandjes?
Het is een vraagstuk waar ik al maanden mee rondloop.![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals jij ze kent in Nederland, waar je je hand in de washand steekt. Het zijn meer kleine handdoekjes van washand-materiaal die je gebruikt.
patat in de friettent?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:21 schreef MacKniver het volgende:
Wtf, ik heb nog nooit iets anders dan patat gehoord in de friet tent. En dan kan ik me ook niet voorstellen hoe je een patatje-met of een patatje-oorlog anders moet noemen.
Nee, volgens mij zijn dat gewoon kleine handdoekjes, niet voor onder douche bijvoorbeeld, zoals een washand. Maar gewoon... een handdoekje in het klein.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoals jij ze kent in Nederland, waar je je hand in de washand steekt. Het zijn meer kleine handdoekjes van washand-materiaal die je gebruikt.
Rasfriet klinkt toch ook niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:51 schreef BologneseChips het volgende:
Patat, dat woord is zo lelijk, dat ik er altijd van uitgegaan ben dat het Belgisch is. Ik kan echt niet geloven dat er in dit land mensen zijn die dit trieste woord gebruiken
. Toch wel zorgwekkend.
Friet is natuurlijk de juiste benaming.
Las ik hier nou echt woorden als raspatat en patatpan?![]()
![]()
![]()
Hier kan je gewoon rasfriet bestellen, in mijn oren klinkt dat ook juistquote:
Juistem.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:50 schreef Nachtdier het volgende:
Ik bestel altijd patat met... das net even wat anders.
Maar het is wel verdomd lekkrr!
... En dan verdomme niet patat doenquote:Mensen die patat zeggen
Het komt niet bij je op dat die 600.000 bovengemiddeld slimme mensen zijn, en die 1,5 miljoen de gemiddelde ONZ user?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Pek het volgende:
Als je patat googled krijg je bijna 1.5 miljoen hits, op friet slechts 600.000
Opgelost, slotje
PATAT ftw![]()
zo moet hetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Pek het volgende:
Opgelost, slotje
PATAT ftw![]()
Je hoeft mij niet serieus te nemen maar pekquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, maar met zo'n username kunnen we je moeilijk serieus nemen he
Zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Consigliere het volgende:
verkapt "Randstad vs. De rest" topic?
Eerder Nederland beneden de rivieren vs. de rest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Consigliere het volgende:
verkapt "Randstad vs. De rest" topic?
Opgelost slotjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Frites
Zeg toch gewoon patat man oetlul.
Ja, bij de supermarkt koop je ovenfriet, en bij de snackbar patat-met.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:19 schreef Camplo het volgende:
Ik heb nog nooit Patat op een zak friet zien staan die je in de winkel koopt. Patat zeggers zijn dus kansloos. Blij jargon van de new age yuppen.
Ik koop frietEN bij de frieteboet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, bij de supermarkt koop je ovenfriet, en bij de snackbar patat-met.
Klopt als een trein.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Domme noordnederlanders
Friet is het en niet anders.
Dus dat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:14 schreef alors het volgende:
En op 'frites' ruim 3.9 miljoen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Pek het volgende:
Opgelost, slotje
PATAT ftw![]()
Beroep: schoonmakerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus dat.
FrietFrankrijk
België
![]()
Dit is Nederland. PATAT dus.
pauper
LUL IN BELGIE ZEGGEN ZE PATATquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:59 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dus dat.
FrietFrankrijk
België
![]()
Dit is Nederland. PATAT dus.
pauper
Hahahaha niet stumperdquote:
De honderden Belgen die ik gesproken hebquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 @ 18:45 schreef DjBoBkE het volgende:
In het originele bericht stond patat. ik vind persoonlijk Friet beter staan.
http://www.belgianfries.com/pre2001/cook_n.htmquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De honderden Belgen die ik gesproken heb [afbeelding]
En
'Leg friet eerst in zout water'
[..]
In franstalig belgie is het 'patat-frites' ja. En dan komen die domme hollanders op vakantie en dan gaan ze "deuks patat" bestellenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De honderden Belgen die ik gesproken heb [afbeelding]
En
'Leg friet eerst in zout water'
[..]
belgianfries.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
http://www.belgianfries.com/pre2001/cook_n.htm
Eén van de belgische sites die ik zojuist met google heb gevonden waar men het over friet heeft. Zijn de Belgen die jij gesproken hebt door Hollanders gedwongen om patat te zeggen?
Nog zoietsquote:
En wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
In franstalig belgie is het 'patat-frites' ja. En dan komen die domme hollanders op vakantie en dan gaan ze "deuks patat" bestellen![]()
![]()
Ja daarom is die pagina ook in het Nederlands.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
belgianfries.com
Misschien omdat ze het in het buitenland dan ook kennen? [afbeelding]
Een Limburger van Brabantse komaf. And proud!quote:
Dude, zoek zelf op google op friet, en bijna alle sites zullen op .be eindigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
belgianfries.com
Misschien omdat ze het in het buitenland dan ook kennen? [afbeelding]
Oh sjit, een ''Amerikaan'' die het beter weet dan iemand die bij de grens woontquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja daarom is die pagina ook in het Nederlands.Hou nou maar op, je domheid is wel genoeg bewezen.
En dan voel je je slimmer?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:27 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een Limburger van Brabantse komaf. And proud!
Gast ik woon ook vlak bij de grens. En kijk eens in je eigen fokking signature man. FRITUURKONING staat daar en geen patatkoning.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh sjit, een ''Amerikaan'' die het beter weet dan iemand die bij de grens woont
Ga jij maar lekker bbqen![]()
Ik heb een bovengemiddeld IQ ja.quote:
Ja en dan klik je op pagina's in het Nederlands, 288.000quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:13 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En op 'frites' ruim 3.9 miljoen.En nou opbokken
Oh, dat is goed mogelijk. Maar je wilt toch niet beweren dat Brabanders en Limburgers slimmer zijn dan 'Hollanders'?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb een bovengemiddeld IQ ja.
Ach ja wij wonen tenminste niet in klein-Marokko of wel die pauperrandstadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan klik je op pagina's in het Nederlands, 288.000Arme frietschreeuwertjes toch, jullie zijn echt in de minderheid hoor.
Dat doe ik toch niet. Ze komen wel slimmer over trouwens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Oh, dat is goed mogelijk. Maar je wilt toch niet beweren dat Brabanders en Limburgers slimmer zijn dan 'Hollanders'?
Daarom is het ook gewoon friet en geen patatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Gast ik woon ook vlak bij de grens. En kijk eens in je eigen fokking signature man. FRITUURKONING staat daar en geen patatkoning.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon friet en geen patat
Patatje... god wat klinkt dat dom. Maar ja zo 'blend' je wel lekker in bij de rest.quote:
Ja, iemand met een zachte g en die ''Hedde gij'' etc. zegt komt echt slimmer over dan iemand die gewoon ABN spreekt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet. Ze komen wel slimmer over trouwens.
ABN? Je bedoelt die mensen waarbij je geen verschil tussen de 'r' en de 'g' hoort?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, iemand met een zachte g en die ''Hedde gij'' etc. zegt komt echt slimmer over dan iemand die gewoon ABN spreekt.
Mensen die beweren dat ze in de Randstad ABN pratenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja, iemand met een zachte g en die ''Hedde gij'' etc. zegt komt echt slimmer over dan iemand die gewoon ABN spreekt.
Je hebt het over 'domme hollanders' t.o.v. van je eigen volkje.
Meneer Ananas.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom is het ook gewoon friet en geen patat
Ik ook niet, maar 1000x liever daar dan in Bcchhhaabant of Limburchhhhquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:32 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach ja wij wonen tenminste niet in klein-Marokko of wel die pauperrandstad
Ach laat ze.. die lui denken dat ze 'mensen van de wereld' zijn, maar ze zijn hun eigen achterbuurt nog nooit uitgeweestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat ze in de Randstad ABN praten
Mensen die beweren dat iedereen in Brabant ''Hedde gij'' zegt
Nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het over mensen die woorden gewoon uitspreken zoals ze geschreven worden, en daar niet allerlei woorden van maken die totaal niet bestaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ABN? Je bedoelt die mensen waarbij je geen verschil tussen de 'r' en de 'g' hoort?Newsflash; in het buitenland liggen ze allemaal krom om die achterlijke hete aardappel in jullie kelen
![]()
![]()
Rotop slet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar 1000x liever daar dan in Bcchhhaabant of Limburchhhh![]()
Inderdaad, in het buitenland staat Nederlands bekend als lelijke taal, vanwege de harde G van de noorderlingen. Erg jammer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ABN? Je bedoelt die mensen waarbij je geen verschil tussen de 'r' en de 'g' hoort?Newsflash; in het buitenland liggen ze allemaal krom om die achterlijke hete aardappel in jullie kelen
![]()
![]()
Je bent je eigen stadje niet eens uitgeweest dus je weet het niet eensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:36 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Meneer Ananas.
Ga naar google.
Zoek op "patat friet" (zonder aanhalingstekens, dus alleen de woorden patat en friet)
Lees het eerste resultaat waarin een belg duidelijk zegt: "Wij in België zeggen allemaal friet. "
Zo nu heb ik wel genoeg bronnen gegeven.
Hoe slim ben je eigenlijk als je je hierover druk moet maken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:35 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Patatje... god wat klinkt dat dom. Maar ja zo 'blend' je wel lekker in bij de rest.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het niet over. Ik heb het over mensen die woorden gewoon uitspreken zoals ze geschreven worden, en daar niet allerlei woorden van maken die totaal niet bestaan.
Ik vind het gewoon leuk om Hollanders te stangen.. ze zijn zo lekker makkelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe slim ben je eigenlijk als je je hierover druk moet maken?
Tja, alle grote bedrijven komen natuurlijk uit Brabant en Limburg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:37 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ach laat ze.. die lui denken dat ze 'mensen van de wereld' zijn, maar ze zijn hun eigen achterbuurt nog nooit uitgeweest
Waar baseer je op dat ik niet mijn stadje uit mijn geweest. En wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent je eigen stadje niet eens uitgeweest dus je weet het niet eens
Mensen die denken dat op internet alles klopt
Ach, je hebt Hollanders en je hebt Nederlanders...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om Hollanders te stangen.. ze zijn zo lekker makkelijk
Dat was de reden jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tja, alle grote bedrijven komen natuurlijk uit Brabant en Limburg.Zelfs Philips, een Brabants bolwerk, is weggegaan daar omdat het je hoofdkantoor een armzalige aanblik geeft.
Zeker.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat was de reden jagelukkig heb jij er verstand van
Ben volgende week in Bels, zal proberen om een filmpje te maken als ik het niet vergeetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ik niet mijn stadje uit mijn geweest. En wat is je punt?![]()
Ik heb al heel veel bronnen gegeven, en jij nog geen. Ook ik ben een aantal keer in België geweest en daar heb ik toch voornamelijk 'friet'kotten zien staan.
Maak vooral een filmpje van je patat-enclave in België, ja. Luister vooral niet naar tientallen internetpagina's. Jij bent niet voor rede vatbaar, ik hou ermee op.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben volgende week in Bels, zal proberen om een filmpje te maken als ik het niet vergeet![]()
Mensen die zich schamen voor hun landgenotenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
Wat schaam ik me toch voor mijn Nederlandse medemens als ik dit topic lees
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik dacht dat 'patat' een ouderwets woord was dat alleen vroeger gebruikt werd.
jij wel dan? Mensen die internet als officiele bron zienquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Maak vooral een filmpje van je patat-enclave in België, ja. Luister vooral niet naar tientallen internetpagina's. Jij bent niet voor rede vatbaar, ik hou ermee op.
Wel als álle Belgische sites het over friet(en) hebben, en alle sites die verschillen tussen Nederland en België aankaarten het erover eens zijn dat men beneden de rivieren friet zegt en erboven patat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef Consigliere het volgende:
[..]
jij wel dan? Mensen die internet als officiele bron zien
Mensen de alle Belgische sites hebben nagecheckt om dit feitje te wetenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Wel als álle Belgische sites het over friet(en) hebben, en alle sites die verschillen tussen Nederland en België aankaarten het erover eens zijn dat men beneden de rivieren friet zegt en erboven patat.![]()
Mensen die zich heel slim vinden en internetbronnen overmatig relativeren.
Oh mijn neukende god.. Hij gaat door.. Hoe verklaar je het dan dat alle sites die ik heb gechecked het hebben over friet in België, en geen één over patat in België? Een Joods complot? Chemtrails?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Mensen de alle Belgische sites hebben nagecheckt om dit feitje te wetenOnzeker?
Mensen die zo naief zijn om internetbronnen als volwaardig te beschouwen
ik heb het met jou niet gehad over Patat, danwel frietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Oh mijn neukende god.. Hij gaat door.. Hoe verklaar je het dan dat alle sites die ik heb gechecked het hebben over friet in België, en geen één over patat in België? Een Joods complot? Chemtrails?
Mensen die internetbronnen overmatig relativeren als die bronnen het tegendeel van iemands stelling bewijzen.
Mensen die internet boven het echte leven zettenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:02 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Oh mijn neukende god.. Hij gaat door.. Hoe verklaar je het dan dat alle sites die ik heb gechecked het hebben over friet in België, en geen één over patat in België? Een Joods complot? Chemtrails?
Mensen die internetbronnen overmatig relativeren als die bronnen het tegendeel van iemands stelling bewijzen.
Ik ruik een burgeroorlog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef Puddytat het volgende:
Mijn GOD! Volgens mij kan dit ook echt alleen op FOK! Een 6 pagina's lange discussie over Patat/Friet(es) en over waar men wat wel niet zegt.
Verdeeldheid alom. Het Noorden verdeeld van het Zuiden. Verscheurd door dat ene woordje...
De zuidelijke Alliantie + Gelderland?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:32 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik ruik een burgeroorlog.
De zuidelijke Alliantie tegen het Noorden + de Friezen.
Gelderland...mwa mwa.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef Consigliere het volgende:
[..]
De zuidelijke Alliantie + Gelderland?
Rotterdam ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:37 schreef Camplo het volgende:
[..]
Gelderland...mwa mwa.
Die waren in de oorlog ook niks waard.
Deze problemen verdienemneen topic..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:47 schreef PeZu het volgende:
de patat vs frites oorlog
de curry vs ketchup strijd
de oorlog met of zonder ui_!
Yeah tukkers zijn dan ook geen representatief deel van de Nederlandse bevolking.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:51 schreef Heatseeker het volgende:
Zelfs hier in de achterhoek zeggen we patat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |