Je voelt je even gedisst vanuit je eigen hoek he?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentie.
Jij bent geen randstedeling.
ja da isquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentie.
Jij bent geen randstedeling.
Ok, stel je meent het serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.De Brabanders hebben tenminste persoonlijkheid!
Nouquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:53 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Je voelt je even gedisst vanuit je eigen hoek he?
Jij bent niet beter dan de rest van Nederland,
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou. Ik kan niet slapen straks
.
Nee, wie zegt dat? Jij? Ben jij dan beter?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee wij onder de rivieren zijn beter. De randstad verpaupert ook steeds meer zodat steeds meer randstedelingen als ratten ons mooie Brabantse land komen bevuilen.
Je zou zelfs otto kunnen zeggen, als je het over een benzine model hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.php
Ja frietje oorlog, wat is daar mis mee? Misschien moet je eens uit die stinkstad van je komen, verpauperde randstaddebielquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Pr0-n00b het volgende:
Pauper beleid in onzinIk open daar een topic over dat je patat moet zeggen en niet frieten (ooit van een FRIETJE OORLOG gehoord?????) en dan wordt ie dichtgegooid.
En hier zijn de modjes zo coulant dat je gewoon een topic mag openen over patat
Ik niet in ieder gevalquote:
Hahahah wat een KANKAH uitspraak.Jonge uit brabant koment de grooste wiggers man en niet te vergeten NL fagsquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.De Brabanders hebben tenminste persoonlijkheid!
eeej over brabo's mag je van mij part alles zeggen maar van kees blijf je af, jij heidenquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Hahahah wat een KANKAH uitspraak.Jonge uit brabant koment de grooste wiggers man en niet te vergeten NL fags. Btw het is echt zo'n SBS sensatie provincie waar allemaal pedo's en andere troep soorten hun heil zoeken
, en dan begin jij erover dat Brabanders over enig persoonlijkheid beschikken.
Hier zie je deze gast![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op en top Brabander
![]()
Dit verklaart genoeg lijkt me, AJU!![]()
vlaamse frietquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
In Belgie zeggen ze patat hoor debielen
patatekesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook, maar in het grootstet deel gewoon patat.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 @ 18:45 schreef DjBoBkE het volgende:
In het originele bericht stond patat. ik vind persoonlijk Friet beter staan.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
In Belgie zeggen ze patat hoor debielen
Even voor je aangepast, er miste watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:18 schreef Zwansen het volgende:
ALLE MENSEN DIE FRIET ZEGGEN PLASSEN ZITTEND!![]()
![]()
Ik las dit net in een ander topic dus dacht ik, laat ik dit ook even in een ander topic zeggen zodat andere mensen mij grappig vinden.
Labelloquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Welke topic dan? Ik heb dezelfde zin hier wel vaker op fok gezegd...
NSB'erquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:21 schreef star_gazer het volgende:Friet
Mensen die een 'friet mayo' bestellen dienen standrechtelijk geëxecuteerd te worden.
Het is gewoon een patat met en daarmee basta
Kun je hoog of laag springen.. hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |