koelelementenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:23 schreef De_Ananas het volgende:
Die in je broek zit en dan gaat smelten waardoor je hem niet goed meer kan gebruiken [afbeelding]
Lekker toch....quote:mijn vriendin gebruikt het ook en als je dan een zoen geeft lijkt het net alsof je een hap boter neemt
Die is ook tegen het verbranden, niet voor ernaquote:Op maandag 7 mei 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik had laatst ook labello gekocht omdat m'n bek verbrand was door de zon
Van die gele, maar 't werkte niet
Kutspul.
bahbahbah zoenen is viesquote:Op maandag 7 mei 2007 13:03 schreef dickiedik het volgende:
labello![]()
mijn vriendin gebruikt het ook en als je dan een zoen geeft lijkt het net alsof je een hap boter neemt
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:45 schreef Mustard_Man het volgende:
kan je tenminste jezelf vermaken door de velletjes eraf te scheuren
Het doet pijn als je een hap neemt van iets groots.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Mustard_Man het volgende:
Wat is er mis met uitgedroogde en kapotte lippen?![]()
Ja maar het leek alleen maar erger te worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die is ook tegen het verbranden, niet voor erna
Dat zoent niet lekker. Dat is er mis mee.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Mustard_Man het volgende:
Wat is er mis met uitgedroogde en kapotte lippen?![]()
Dat mag toch pas wanneer je getrouwd bent.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat zoent niet lekker. Dat is er mis mee.
Dus labello voor in het huwelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Dat mag toch pas wanneer je getrouwd bent.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |