Je zecht zeker ook keeenker inplaats van kankerquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'Mijn god wat een kampfiguren.. het zijn meestal dezelfde die 'auto' niet goed uit kunnen spreken. Ze zeggen namelijk 'ootoo'
en als ze 3 'biewtjes' op hebben dan zijn ze 'enooowm dwonken'
Hollanders:'(
![]()
wat een figuren...
Mijn god.. kennen julie ze ook? Mensen die "frites" spellen als "friet"?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:16 schreef mrbomb het volgende:
Ofpatatjes
. Koude rillingen lopen dan over m'n rug.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:23 schreef Brentmeister het volgende:
http://www.onzetaal.nl/advies/auto.php
Patatje Oorlogquote:
ah jij komt uit brabant landquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn god.. kennen jullie ze ook? Mensen die 'patat' zeggen in plaats van het mooie 'friet'Mijn god wat een kampfiguren.. het zijn meestal dezelfde die 'auto' niet goed uit kunnen spreken. Ze zeggen namelijk 'ootoo'
en als ze 3 'biewtjes' op hebben dan zijn ze 'enooowm dwonken'
Hollanders:'(
![]()
wat een figuren...
Patat is keilekker!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
zeg je ook altijd overal KEI voor
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat kei.
Triester kanhet bijna niet.
Ach, tis nog altijd beter dan..... "jeweets"quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef SnowCockroach het volgende:
Om trouwens maar niet te spreken over 'top' of 'topper'![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef maartena het volgende:
[..]
Ach, tis nog altijd beter dan..... "jeweets"![]()
je vergeen nog spap ofzo nogquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ah jij komt uit brabant land
zeg je ook altijd overal KEI voor en noem je je moeder 'ons mam'
en noem je mensen die zielig zijn ook: ocharmeaandoenlijk hoor dat brabant
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jouquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jou![]()
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentiequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Trieste kneus heatwave komt weer even stoer opscheppen over hoe westers hij wel niet is en hoe achterlijk de rest van Nederland is. Ik schaam me als randstedeling voor jou![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
.........
zeikers:'(
![]()
wat een figuren...
Patates-frites dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja jij gaat meteen betuttelend doen alsof jij die ene randstedeling bent die eigenlijk niet liever brabander zou zijn. Nee nee nee jij wil het ook gewoon. Maar ja het is blijkbaar 'arrogant stoer' om het te ontkennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meteen schelden is idd een prachtig toonbeeld van intelligentie.
Jij bent geen randstedeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |