Een pilsje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is het friet! Patat vind ik net zoiets als dat je een biertje bestelt door te zegen: "Doe mij zo'n goudgele rakker". Aaarghhh..
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Natuurlijk is het friet! Patat vind ik net zoiets als dat je een biertje bestelt door te zegen: "Doe mij zo'n goudgele rakker". Aaarghhh..
doe mij een frietje oorlog... dat klinkt toch niet..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
doe mij een frietje oorlog... dat klinkt toch niet..
een friet met...
nee
et is een patatje met ofzo.. patatje oorlog....
waarom zeg je mayonaise? waarom niet " witte saus op basis van olie, mosterd en eidooiers. een stabiele emulsie van plantaardige olie in water, waarbij de eidooier als emulgator optreedt, op smaak gebracht met azijn of citroensap en dikwijls ook mosterd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg altijd:
" Doe mij een portie, door geautomatiseerde bedrijfsprocessen, bewerkte aardappelreepjes welke op onverantwoorde wijze worden gefrituurd in plantaardig, danwel dierlijke vetten of oliën.... met mayonaise "
Ik vind dat je teveel vrijheid laat in de keuze van het vet. Dat moet gewoon Ossewit zijn natuurlijk. Tssk...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:47 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg altijd:
" Doe mij een portie, door geautomatiseerde bedrijfsprocessen, bewerkte aardappelreepjes welke op onverantwoorde wijze worden gefrituurd in plantaardig, danwel dierlijke vetten of oliën.... met mayonaise "
Friet is net zoiets als dat je bij een hoer komt, en je zegt:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Zorro het volgende:
Omdat ik wel binnen een half uur wil etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zeg je mayonaise? waarom niet " witte saus op basis van olie, mosterd en eidooiers. een stabiele emulsie van plantaardige olie in water, waarbij de eidooier als emulgator optreedt, op smaak gebracht met azijn of citroensap en dikwijls ook mosterd.
Alleen in Belgenlandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel vrijheid laat in de keuze van het vet. Dat moet gewoon Ossewit zijn natuurlijk. Tssk...
Mayo misschien?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:24 schreef jovink het volgende:
Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat Patat !!!!
Verder nog wat mien jong?
En dan krijg je rasfrietisme, dat klinkt toch niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens:
Frietje met
Frietje oorlog
Ras-friet
Patatkraamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:06 schreef Agiath het volgende:
Ik zie het al voor me trouwens:
Frietje met
Frietje oorlog
Ras-friet
Frietpan?quote:
Klopt, das een apparaat waar je je PATAT in frituurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef jpg97 het volgende:
Het is toch ook friteuse en niet patateuse ?
Ja het is dus frituren, en niet pataturenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, das een apparaat waar je je PATAT in frituurt.
Dat komt uit het Frans. En dat slaat op frituren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:45 schreef jpg97 het volgende:
Het is toch ook friteuse en niet patateuse ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |