Gelukkig maar. Toch wel zielig hoor. Succes met de bank dan.quote:
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^quote:Op maandag 14 mei 2007 08:28 schreef outcast_within het volgende:
Hoe komt het toch dat mike dit topic zo goed in de gaten houd
dat is het deels.. (daarom doen ze zo moeilijk)quote:Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^
Maar ik meen dat het downloaden van anime legaal was tot dat een serie een licentie buiten japan heeftOf heb ik iets verkeerds begrepen.
NEEEEEEEEEjjjjjj geen discussies meer over dat gedoe en je gelijk proberen te krijgen. Dat doe je maar in FB.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^
Maar ik meen dat het downloaden van anime legaal was tot dat een serie een licentie buiten japan heeftOf heb ik iets verkeerds begrepen. Want dan mag je naar bepaalde series toch gewoon links geven
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef wdn het volgende:
Shog! Die evil laugh wordt steeds beter! Ganbate!![]()
edit: zeg was Nanoha vroeger ook al zo expliciet!? Want wat ik vorige week bij StrikerS 5 zag. Dan zou het in de VS voor de leeftijd 21+ zijn met 100den waarschuwingsstickers![]()
Somt het wel aardig opquote:Finally the highlight of any mahou shoujo anime, the henshin sequences of StrikerS are in episode 5. No doubt the new transformation sequences have been long awaited, ever since the end of A’s titillated us by showing the original trio at age 16 starting up their devices.
First of Fate and Nanoha’s henshin…. is just “Wow…”. Proves that there is quite a high age limit for playing henshin sequences. Fate-chan’s henshin was pretty kakkoi, but Nanoha’s henshin just had me lol’ing when her bra and pantsu played “now-you-see-me, now-you-don’t” but then RH announcing “Barrier Jacket - Aggressive Mode”…. which had me worrying ^^;;. Both of their henshin scenes now also include mecha “hasshin” calls too. Also, Rein-tan’s twirling henshin is cute, but we need full version *puriizu*.
Next off, Subaru and Tiana’s henshin, for the ephebophiliacs. Subaru probably has the most manliest henshin of them all, but ironically, her boobs are the largest XD. Also, roller skates with exhaust pipes are just so kewl. Tiana, meanwhile, probably has the most subdued but creatively choreographed henshin. Dual pistols for the win!
Lastly, for the lolicons and shotacons, are Kyaro and Elio’s henshin. Elio’s one is.. well… the only one lacking a nude scene, but that’s expected. “Kya~ Kya~~ KYAAA~~” Kyaro’s henshin meanwhile… is just so kawaii <3<3<3<3. Even her BGM sounds “cute” all around…ahhh~~~ so calming.
ik had em idd compleet niet zien aankomen,quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef wdn het volgende:
Ik wist dat je die wel goed zou vinden. Echt ik heb hardop "What the fuck!?" geroepen
Weinig personen (niemand??) zullen dat hebben zien aankomen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef outcast_within het volgende:
daarna had je zoiets van idd wel een irritante stem dat moet wel een travo zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler tags, ooit van gehoord?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef outcast_within het volgende:
...
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar denken dat het cosplay was
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef koffiegast het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/13645
Voor mensen die beetje over roleplaying wille zien... tis niet veel maar tja why not melden dacht ik
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef wdn het volgende:
Sola eps 1 is afwijkend van de overige eps: de gevechten enzo met "die 2" komen niet veel voor in de daarnakomende eps.
De laatste (6 meen ik) was weer interessant overigens met een wat hmmm interessante ontwikkeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2, 3 en 4 waren wat minder dan 5 en 6. Hmm relatietechnischer vs. spannender.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
De tekenstijl van Nagasarete Airantou is nogal anders bij episode 6.
Bij The Third gebeurde ook al zoiets... Ik haat dat.
The Second Raid is gewoon eigenlijk het 2e seizoen, met die gekke doctor als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb net Full Metal Panic! gezien. En weten jullie of daar veel verschil in zit met Full Metal Panic: The Second Rate?
Neuh, niet zó overduidelijk, maar wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...
SPOILER: Lucky Star EP 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Lucky Star 6!
Ik lag echt in een deuk bij dat stukjeje was niet de enigeSPOILER: Lucky Star EP 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest mezelf van de vloer schrapen XD
The second raid gaat min of meer verder waar het eerste seizoen ophield. Zelfde straatje zelfde afwisseling van humor en serieuze actie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb net Full Metal Panic! gezien. En weten jullie of daar veel verschil in zit met Full Metal Panic: The Second Rate?
zeiken over een verklapte spoiler van outcast en nu zelf een spoiler weggeven... schaam je je niet ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef wdn het volgende:
Claymore 7 was zeker tof![]()
De [spoiler] heeft het verhaal goed gedaan.
SPOILER: lovely complex ep 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef outcast_within het volgende:is ze gegroeid dan? kblijf 1.70m nog steeds schattig klein vindenSPOILER: lovely complex ep 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probeert hij tactvol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
zeiken over een verklapte spoiler van outcast en nu zelf een spoiler weggeven... schaam je je niet ?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef outcast_within het volgende:Wel twee cm..SPOILER: lovely complex ep 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een echte groei wilt zien, kijk dan naar timeskip Naruto.![]()
wel in zo'n animequote:Op donderdag 17 mei 2007 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
Nee daar zou je niet anders over denken, sterker nog als je alleen de eerste paar afleveringen had gezien voor het verhaal naar theresa ging mschol had je eerder iets van: Who the fuck is Theresa?
Zit die namelijk niet in ^^.
Enne 2 cm groeien in een anime xD dat ziet geen mens
Ja, door jou. In spoilers (dus tussen de tags).quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
Heb je iets tegen me, Jordy-B? Ik zal proberen het bij 1 reply te laten want ik vind dat dit topic over anime moet gaan en niet voor persoonlijke aanvallen is bedoeld (zoals hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype en hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype maar er zijn er meer geweest)
Ten tijde van mijn post had ik de volgende argumentatie:
1. Dat Teresa het verhaal beter maakt was al eerder gepost (2x zelfs meen ik). Per definitie kan het dan al geen spoiler meer zijn.
Nee, het verklapt een switch in hoofdpersonen! hoe is dat geen spoiler?!quote:Hier zou ik dus al kunnen stoppen edoch...
2. Mijn reply verklapt in elk geval niet de clou van 2 episodes (van Lovely Complex). Volgens mij is dat een wezelijk onderdeel om iets een spoiler te laten zijn;
Boeit niet. Jij loopt achter met Lovely Complex, ik loop achter met Claymore.quote:3. Mijn reply gaat over iets dat 3 weken geleden is gebeurd en is niet de clou van een aflevering die 1 of 2 dagen daarvoor is uitgekomen;
Nee, slimpie... Het gaat ook niet om de opmerking dat Claymore beter wordt... Het gaat om de opmerking dat er een switch plaatsvindt tussen Claire en Teresa... Dat is gewoon een spoiler.quote:4. Ik zeg alleen dat Claymore beter wordt. Dat is geen spoiler. Dat is (althans in mijn ogen) waardevolle informatie zodat je de eerste paar afleveringen niet als maatstaaf neemt voor de complete serie. En het introduceren van Teresa is dat moment. Dus vanaf nu weet eenieder dat als ze de naam Teresa horen vallen ze de rug recht moeten houden want dat wordt het genieten![]()
Nou, dat heb je dan mooi verkeerd gemeend. En ik heb je niet uitgescholden, ik heb alleen gezegd dat je op anderen zit te zeiken terwijl je zelf geen haar beter bent.quote:Dat was de reden waarom ik meende dat mijn post geen spoiler betrof en heb ik het zonder spoilertags gepost. Is dat voldoende argumentatie voor je? Mocht je meer willen svp via PM. Daar mag je me net zo vaak uitschelden als je wilt (net als alle andere personen die niet willen dat ik in dit topic reageer) . Ik beloof alleen niet dat ik reageer.
* mschol koop daarom alleen bij play.com of amerikaanse webshops (engelse sub/dub + japanse dub)quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
Het was toch niet in het Vlaams, hè? Da's pas echt erg... De Ghibli-films die voor de Benelux worden nagesynchroniseerd zijn vaak in het Vlaams en dat klinkt zo stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef zquing het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan niet kijken, mijn voeding heeft het begeven en zit dus nu doodgedwongen op mijn server te internetten![]()
te zijnquote:It's freaking awesome damnit!
Ik heb laatst zo een 10 year anniversary special gezien, en daar hadden ash en oak als enige de goede stem, dat doet bij mij gewoon pijn aan mijn oren ^^. Vooral het team rocket versje in andere stemmen.... James was nog wel zo briljant ingesproken andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, er was weer eens een Pokémon film op Jetix merkte ik op.
De Nederlandse stemmen waren al niet super, maar dit keer waren ze allemaal vervangen en erger kom je ze niet tegen. Ash was harstikke schor en nep en dan heb je ook nog team rocket, May en Max.Brock was matig.
Zolang het niet met de stem van Jamai of zo is xD dan wordt het helemaal erg. Maargoed daar heb ik geen last van ik hoef de dvd's alleen als ze met japanse stemmen zijn ^^. Mijn hele ghibli collectie heeft engels en japans meen ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
Het was toch niet in het Vlaams, hè? Da's pas echt erg... De Ghibli-films die voor de Benelux worden nagesynchroniseerd, zijn vaak in het Vlaams en dat klinkt zo stom.
Net 5 minuten gezien, complete afrader voor iedereenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef woutabest het volgende:
Heeft iemand Ojamajo Doremi gezien? Ben nu de eerste ep aan het downloaden, hij schijnt heel girly enzo te zijn maar toch
[..]
te zijn
waar gaat 't over? Is 't shoujo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
Net 5 minuten gezien, complete afrader voor iedereen
Geen idee, het gaat over een klein meisje die kan toveren ofzo en is verliefd op een jongen en er zit allerlei niet-grappige humor in.quote:
halloquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Lawliet het volgende:
Hoi mensjes ^^ *nieuw hier*
Op het moment volg ik Death Note en School Rumble. Death Note is de beste anime die ik tot nu toe gezien heb, en School Rumble is gewoon lekker lachen XD.
halloquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Lawliet het volgende:
Hoi mensjes ^^ *nieuw hier*
Op het moment volg ik Death Note en School Rumble. Death Note is de beste anime die ik tot nu toe gezien heb, en School Rumble is gewoon lekker lachen XD.
hij is erg leuk ep6quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef mschol het volgende:
jeuh!! nieuwe voeding dus ik kan weer gerust naar al mijn series kijken, als eerst op het programma:
lovely complex 6
Vraag me af hoe dat gedaan is. Ik heb trouwens de mp3 van die OP op de PC staan en je wordt helemaal dol als je die op repeat doet.quote:
erg hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef mschol het volgende:
waaaarom zo'n enorme cliff hanger bij lovely complex
Ah, zo werkt dat dus. Ik kreeg alleen maar rare tekens toen ik het rechtsreeks copy-paste.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef koffiegast het volgende:
日本語の学生です
kun je dit copypasten ^^
日本語を習うこと、難しいですね
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |