abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 01:37:09 #151
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_49427970
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 00:42 schreef Jordy-B het volgende:
Lucky Star 6!

Ik lag echt in een deuk bij dat stukje
SPOILER: Lucky Star EP 6
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je was niet de enige
ik moest mezelf van de vloer schrapen XD
  woensdag 16 mei 2007 @ 08:20:01 #152
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49430608
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb net Full Metal Panic! gezien. En weten jullie of daar veel verschil in zit met Full Metal Panic: The Second Rate?
The second raid gaat min of meer verder waar het eerste seizoen ophield. Zelfde straatje zelfde afwisseling van humor en serieuze actie.

Fumoffu is volgendmij tussen beide seizoenen uitgekomen en gaat puur over het humor stuk. Ik vond persoonlijk de humor veel beter en de actie maar ondergeschikt in deze serie en vond the second raid ook tegenvallen na Fumoffu, dus tip, kijk eerst TSR en dan pas Fumoffu
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:50:43 #153
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49434350
Heeft iemand trouwens Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto gezien? (naam is gecopy paste hoor )

Serie klinkt erg aardig maar ik heb er nog nooit van gehoord behalve vandat shinsen er nu mee klaar is.
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:20:01 #154
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49435473
*scrollt naar boven* Dat vroeg ik gisteren om 19:07 ook Wij kijken op dezelfde site volgens mij.
(ben hem maar aan het downloaden geslagen dus binnenkort kan ik het vertellen).

Plus ik zag ergens screenies staan van Dennou Coil (Madhouse). Website: http://www.tokuma.co.jp/coil/ Die leek me ook wel aardig maar er zijn geen fansubbers

http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=6278

Genres: Adventure, Science Fiction

Plot Summary: The story takes place in the fictional Daikoku City. It follows a group of children as they use illegal AR visors called Dennou Mégané "computer spectacles" to unravel the mysteries of their half real, half Internet environment. The world displayed in the internet-connected visors contains games, virtual pets, and also internet viruses. The children interact with and reshape the digital landscape with the help of software tools.

[ Bericht 14% gewijzigd door wdn op 16-05-2007 18:54:22 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:42:16 #155
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49436221
Hmmm moet ik toch beter leren lezen. Als ik standaard een onbekende reeks letters zie waar ik niks mee kan sla ik die doorgaans over ^^. Mja als jij hem van shinsen hebt kijken we inderdaad op dezelfde site.

En iig bedankt, ik zit nu op mijn werk dus kan hem nu niet downloaden ^^. Nou ja ik denk niet dat dat op prijs wordt gesteld
pi_49450208
Wdn... user you OWN server to host images...

Niet van animenewsnetwork jatten, enzo. 's niet lief.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_49450544
airanto 6 was idd anders getekend maar het valt veel minder op dan bij the third (gelukkig)

hij was wel weer leuk
pi_49454952
Claymore 7 was weer tof. Nu weer een week wachten tot de volgende ep.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:26:06 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49456661
Claymore 7 was zeker tof
De switch van Claire naar Teresa heeft het verhaal goed gedaan.

Opening Theme: Raison D’etre by Nightmare
Ending Theme: Danzai no Hana~Guilty Sky by Riyu Kosaka
Heerlijke muziek ook

Lovely Complex 7 is ook net uit trouwens.
  woensdag 16 mei 2007 @ 20:43:23 #160
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49457365
Claymore was idd weer goed, toch ben ik erg benieuwd waar de hoofd verhaal lijn over zal gaan tot nu toe is het vooral geschiedenis ^^
pi_49458558
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:26 schreef wdn het volgende:
Claymore 7 was zeker tof
De [spoiler] heeft het verhaal goed gedaan.
zeiken over een verklapte spoiler van outcast en nu zelf een spoiler weggeven... schaam je je niet ?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:46:25 #162
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_49462319
Heb je iets tegen me, Jordy-B? Ik zal proberen het bij 1 reply te laten want ik vind dat dit topic over anime moet gaan en niet voor persoonlijke aanvallen is bedoeld (zoals hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype en hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype maar er zijn er meer geweest)

Ten tijde van mijn post had ik de volgende argumentatie:
1. Dat Teresa het verhaal beter maakt was al eerder gepost (2x zelfs meen ik). Per definitie kan het dan al geen spoiler meer zijn.
Hier zou ik dus al kunnen stoppen edoch...
2. Mijn reply verklapt in elk geval niet de clou van 2 episodes (van Lovely Complex). Volgens mij is dat een wezelijk onderdeel om iets een spoiler te laten zijn;
3. Mijn reply gaat over iets dat 3 weken geleden is gebeurd en is niet de clou van een aflevering die 1 of 2 dagen daarvoor is uitgekomen;
4. Ik zeg alleen dat Claymore beter wordt. Dat is geen spoiler. Dat is (althans in mijn ogen) waardevolle informatie zodat je de eerste paar afleveringen niet als maatstaaf neemt voor de complete serie. En het introduceren van Teresa is dat moment. Dus vanaf nu weet eenieder dat als ze de naam Teresa horen vallen ze de rug recht moeten houden want dat wordt het genieten

Dat was de reden waarom ik meende dat mijn post geen spoiler betrof en heb ik het zonder spoilertags gepost. Is dat voldoende argumentatie voor je? Mocht je meer willen svp via PM. Daar mag je me net zo vaak uitschelden als je wilt (net als alle andere personen die niet willen dat ik in dit topic reageer ) . Ik beloof alleen niet dat ik reageer.
pi_49462472
om mij even in de discussie te mengen, de opmerking van wdn m.b.t. claymore was imho geen spoiler..
een spoiler bevat een stuk cruciaal verhaal waarin een plot wordt onthuld en ik kan niet zeggen dat die opmerking daar onder viel (echter kijk ik claymore niet, dus misschien zou ik daar anders over denken als ik em keek)
pi_49465181
SPOILER: lovely complex ep 5
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49465413
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef outcast_within het volgende:
is ze gegroeid dan? kblijf 1.70m nog steeds schattig klein vinden
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:05:38 #166
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_49466106
Bwehehe dikke diss....
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:27:04 #167
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49471135
Nee daar zou je niet anders over denken, sterker nog als je alleen de eerste paar afleveringen had gezien voor het verhaal naar theresa ging mschol had je eerder iets van: Who the fuck is Theresa?

Zit die namelijk niet in ^^.

Enne 2 cm groeien in een anime xD dat ziet geen mens
pi_49471303
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

zeiken over een verklapte spoiler van outcast en nu zelf een spoiler weggeven... schaam je je niet ?
Probeert hij tactvol.
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 23:45 schreef outcast_within het volgende:
Wel twee cm..
Als je een echte groei wilt zien, kijk dan naar timeskip Naruto.
pi_49471980
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 09:27 schreef Frag_adder het volgende:
Nee daar zou je niet anders over denken, sterker nog als je alleen de eerste paar afleveringen had gezien voor het verhaal naar theresa ging mschol had je eerder iets van: Who the fuck is Theresa?

Zit die namelijk niet in ^^.

Enne 2 cm groeien in een anime xD dat ziet geen mens
wel in zo'n anime
daar draait het immers om d'r lengte
pi_49472389
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef wdn het volgende:
Heb je iets tegen me, Jordy-B? Ik zal proberen het bij 1 reply te laten want ik vind dat dit topic over anime moet gaan en niet voor persoonlijke aanvallen is bedoeld (zoals hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype en hier Het grote Anime/Manga topic deel 45: Lucky Star hype maar er zijn er meer geweest)

Ten tijde van mijn post had ik de volgende argumentatie:
1. Dat Teresa het verhaal beter maakt was al eerder gepost (2x zelfs meen ik). Per definitie kan het dan al geen spoiler meer zijn.
Ja, door jou. In spoilers (dus tussen de tags).
quote:
Hier zou ik dus al kunnen stoppen edoch...
2. Mijn reply verklapt in elk geval niet de clou van 2 episodes (van Lovely Complex). Volgens mij is dat een wezelijk onderdeel om iets een spoiler te laten zijn;
Nee, het verklapt een switch in hoofdpersonen! hoe is dat geen spoiler?!
quote:
3. Mijn reply gaat over iets dat 3 weken geleden is gebeurd en is niet de clou van een aflevering die 1 of 2 dagen daarvoor is uitgekomen;
Boeit niet. Jij loopt achter met Lovely Complex, ik loop achter met Claymore.
quote:
4. Ik zeg alleen dat Claymore beter wordt. Dat is geen spoiler. Dat is (althans in mijn ogen) waardevolle informatie zodat je de eerste paar afleveringen niet als maatstaaf neemt voor de complete serie. En het introduceren van Teresa is dat moment. Dus vanaf nu weet eenieder dat als ze de naam Teresa horen vallen ze de rug recht moeten houden want dat wordt het genieten
Nee, slimpie... Het gaat ook niet om de opmerking dat Claymore beter wordt... Het gaat om de opmerking dat er een switch plaatsvindt tussen Claire en Teresa... Dat is gewoon een spoiler.

Zeg dan gewoon dat de serie beter wordt vanaf EP zoveel.
quote:
Dat was de reden waarom ik meende dat mijn post geen spoiler betrof en heb ik het zonder spoilertags gepost. Is dat voldoende argumentatie voor je? Mocht je meer willen svp via PM. Daar mag je me net zo vaak uitschelden als je wilt (net als alle andere personen die niet willen dat ik in dit topic reageer ) . Ik beloof alleen niet dat ik reageer.
Nou, dat heb je dan mooi verkeerd gemeend. En ik heb je niet uitgescholden, ik heb alleen gezegd dat je op anderen zit te zeiken terwijl je zelf geen haar beter bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 17-05-2007 20:14:03 ]
pi_49473431
Trouwens, er was weer eens een Pokémon film op Jetix merkte ik op.
De Nederlandse stemmen waren al niet super, maar dit keer waren ze allemaal vervangen en erger kom je ze niet tegen. Ash was harstikke schor en nep en dan heb je ook nog team rocket, May en Max. Brock was matig.
pi_49473626
Het was toch niet in het Vlaams, hè? Da's pas echt erg... De Ghibli-films die voor de Benelux worden nagesynchroniseerd, zijn vaak in het Vlaams en dat klinkt zo stom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 17-05-2007 12:37:23 ]
pi_49473882
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
Het was toch niet in het Vlaams, hè? Da's pas echt erg... De Ghibli-films die voor de Benelux worden nagesynchroniseerd zijn vaak in het Vlaams en dat klinkt zo stom.
* mschol koop daarom alleen bij play.com of amerikaanse webshops (engelse sub/dub + japanse dub)
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:37:54 #174
122997 zquing
Drama Junk
pi_49474922
SPOILER
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_49475273
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:37 schreef zquing het volgende:
SPOILER

ik kan niet kijken, mijn voeding heeft het begeven en zit dus nu doodgedwongen op mijn server te internetten
pi_49475926
Heeft iemand Ojamajo Doremi gezien? Ben nu de eerste ep aan het downloaden, hij schijnt heel girly enzo te zijn maar toch
quote:
It's freaking awesome damnit!
te zijn
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:28:38 #177
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49476613
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens, er was weer eens een Pokémon film op Jetix merkte ik op.
De Nederlandse stemmen waren al niet super, maar dit keer waren ze allemaal vervangen en erger kom je ze niet tegen. Ash was harstikke schor en nep en dan heb je ook nog team rocket, May en Max. Brock was matig.
Ik heb laatst zo een 10 year anniversary special gezien, en daar hadden ash en oak als enige de goede stem, dat doet bij mij gewoon pijn aan mijn oren ^^. Vooral het team rocket versje in andere stemmen.... James was nog wel zo briljant ingesproken anders
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:31:30 #178
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_49476729
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
Het was toch niet in het Vlaams, hè? Da's pas echt erg... De Ghibli-films die voor de Benelux worden nagesynchroniseerd, zijn vaak in het Vlaams en dat klinkt zo stom.
Zolang het niet met de stem van Jamai of zo is xD dan wordt het helemaal erg. Maargoed daar heb ik geen last van ik hoef de dvd's alleen als ze met japanse stemmen zijn ^^. Mijn hele ghibli collectie heeft engels en japans meen ik.
pi_49477159
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:09 schreef woutabest het volgende:
Heeft iemand Ojamajo Doremi gezien? Ben nu de eerste ep aan het downloaden, hij schijnt heel girly enzo te zijn maar toch
[..]

te zijn
Net 5 minuten gezien, complete afrader voor iedereen
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:51:27 #180
122997 zquing
Drama Junk
pi_49477393
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef woutabest het volgende:

[..]

Net 5 minuten gezien, complete afrader voor iedereen
waar gaat 't over? Is 't shoujo?