Ik houd zelf ook meer van het fantasy genre, maar series zoals Monster vind ik ook wel leuk om eens te kijken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:42 schreef wdn het volgende:
Jaaaaa 2de seizoen Shakugan no Shana wordt![]()
![]()
![]()
Monster:eps 1 gezien maar ik vond het iets te weinig fantasy
Ik ben vandaag begonnen aan Tsubasa Chronicles. Die stond al een heeeeeeeele tijd op de planning en omdat s2 gisteren eindelijk eens klaar was met downloaden....
Gewoon ff zoeken op http://anidb.netquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef woutabest het volgende:
Ik ben op dit moment Kenichi aan het kijken, maar zit pas bij ep4. Weet iemand hoeveel afleveringen er in totaal zijn?
okay thx weer een pagina om te bookmarkenquote:Op zondag 13 mei 2007 01:21 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Gewoon ff zoeken op http://anidb.net
38 eps, 19 gesubbed.
Dat is gewoon.. fout.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meloen broodMunch munch
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meloen broodMunch munch
Shakugan no Shanaquote:
whyquote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef wdn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meloen broodMunch munch
niks verklappen ben halverwege ep 2.. (gepauzeerd, me kat had last van eppileptische aanvallen (en hierdoor een bank die waarschijnlijk naar de fillestijenen is (fijn als me ouders net 3 dagen op vakantie zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 22:40 schreef wdn het volgende:
Lovely Complex is zeker leuk
Laatste eps had wel een WTF moment hoor![]()
Je kat heeft tijdens de aanval een bank vernield?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niks verklappen ben halverwege ep 2.. (gepauzeerd, me kat had last van eppileptische aanvallen (en hierdoor een bank die waarschijnlijk naar de fillestijenen is (fijn als me ouders net 3 dagen op vakantie zijn))
bank vernield as in : kattepis over een bank heen die nu dus naar stomerij moet... (gelukkig maar 1 kussen)quote:Op maandag 14 mei 2007 00:38 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Je kat heeft tijdens de aanval een bank vernield?
Ik zou me dan toch meer zorgen maken om de kat dan om de bank.
Arm poesje.
Gelukkig maar. Toch wel zielig hoor. Succes met de bank dan.quote:
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^quote:Op maandag 14 mei 2007 08:28 schreef outcast_within het volgende:
Hoe komt het toch dat mike dit topic zo goed in de gaten houd
dat is het deels.. (daarom doen ze zo moeilijk)quote:Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^
Maar ik meen dat het downloaden van anime legaal was tot dat een serie een licentie buiten japan heeftOf heb ik iets verkeerds begrepen.
NEEEEEEEEEjjjjjj geen discussies meer over dat gedoe en je gelijk proberen te krijgen. Dat doe je maar in FB.quote:Op maandag 14 mei 2007 08:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Omdat dit het enige topic is in film, tv en radio dat boven het onzin voor je leven niveau uit komt ^^
Maar ik meen dat het downloaden van anime legaal was tot dat een serie een licentie buiten japan heeftOf heb ik iets verkeerds begrepen. Want dan mag je naar bepaalde series toch gewoon links geven
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:17 schreef wdn het volgende:
Shog! Die evil laugh wordt steeds beter! Ganbate!![]()
edit: zeg was Nanoha vroeger ook al zo expliciet!? Want wat ik vorige week bij StrikerS 5 zag. Dan zou het in de VS voor de leeftijd 21+ zijn met 100den waarschuwingsstickers![]()
Somt het wel aardig opquote:Finally the highlight of any mahou shoujo anime, the henshin sequences of StrikerS are in episode 5. No doubt the new transformation sequences have been long awaited, ever since the end of A’s titillated us by showing the original trio at age 16 starting up their devices.
First of Fate and Nanoha’s henshin…. is just “Wow…”. Proves that there is quite a high age limit for playing henshin sequences. Fate-chan’s henshin was pretty kakkoi, but Nanoha’s henshin just had me lol’ing when her bra and pantsu played “now-you-see-me, now-you-don’t” but then RH announcing “Barrier Jacket - Aggressive Mode”…. which had me worrying ^^;;. Both of their henshin scenes now also include mecha “hasshin” calls too. Also, Rein-tan’s twirling henshin is cute, but we need full version *puriizu*.
Next off, Subaru and Tiana’s henshin, for the ephebophiliacs. Subaru probably has the most manliest henshin of them all, but ironically, her boobs are the largest XD. Also, roller skates with exhaust pipes are just so kewl. Tiana, meanwhile, probably has the most subdued but creatively choreographed henshin. Dual pistols for the win!
Lastly, for the lolicons and shotacons, are Kyaro and Elio’s henshin. Elio’s one is.. well… the only one lacking a nude scene, but that’s expected. “Kya~ Kya~~ KYAAA~~” Kyaro’s henshin meanwhile… is just so kawaii <3<3<3<3. Even her BGM sounds “cute” all around…ahhh~~~ so calming.
ik had em idd compleet niet zien aankomen,quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef wdn het volgende:
Ik wist dat je die wel goed zou vinden. Echt ik heb hardop "What the fuck!?" geroepen
Weinig personen (niemand??) zullen dat hebben zien aankomen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef outcast_within het volgende:
daarna had je zoiets van idd wel een irritante stem dat moet wel een travo zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler tags, ooit van gehoord?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef outcast_within het volgende:
...
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar denken dat het cosplay was
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef koffiegast het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/13645
Voor mensen die beetje over roleplaying wille zien... tis niet veel maar tja why not melden dacht ik
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef wdn het volgende:
Sola eps 1 is afwijkend van de overige eps: de gevechten enzo met "die 2" komen niet veel voor in de daarnakomende eps.
De laatste (6 meen ik) was weer interessant overigens met een wat hmmm interessante ontwikkeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2, 3 en 4 waren wat minder dan 5 en 6. Hmm relatietechnischer vs. spannender.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
De tekenstijl van Nagasarete Airantou is nogal anders bij episode 6.
Bij The Third gebeurde ook al zoiets... Ik haat dat.
The Second Raid is gewoon eigenlijk het 2e seizoen, met die gekke doctor als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb net Full Metal Panic! gezien. En weten jullie of daar veel verschil in zit met Full Metal Panic: The Second Rate?
Neuh, niet zó overduidelijk, maar wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...
SPOILER: Lucky Star EP 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |