SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler tags, ooit van gehoord?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:08 schreef outcast_within het volgende:
...
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar denken dat het cosplay was
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:10 schreef koffiegast het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/13645
Voor mensen die beetje over roleplaying wille zien... tis niet veel maar tja why not melden dacht ik
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef wdn het volgende:
Sola eps 1 is afwijkend van de overige eps: de gevechten enzo met "die 2" komen niet veel voor in de daarnakomende eps.
De laatste (6 meen ik) was weer interessant overigens met een wat hmmm interessante ontwikkeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik ep2 nog even en dan zie ik wel verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2, 3 en 4 waren wat minder dan 5 en 6. Hmm relatietechnischer vs. spannender.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef Jordy-B het volgende:
De tekenstijl van Nagasarete Airantou is nogal anders bij episode 6.
Bij The Third gebeurde ook al zoiets... Ik haat dat.
The Second Raid is gewoon eigenlijk het 2e seizoen, met die gekke doctor als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef PsyCha het volgende:
Ik heb net Full Metal Panic! gezien. En weten jullie of daar veel verschil in zit met Full Metal Panic: The Second Rate?
Neuh, niet zó overduidelijk, maar wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
net zo overduidelijk als bij the third?? das wel kut dan...
SPOILER: Lucky Star EP 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |