Geen idee, het gaat over een klein meisje die kan toveren ofzo en is verliefd op een jongen en er zit allerlei niet-grappige humor in.quote:
halloquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Lawliet het volgende:
Hoi mensjes ^^ *nieuw hier*
Op het moment volg ik Death Note en School Rumble. Death Note is de beste anime die ik tot nu toe gezien heb, en School Rumble is gewoon lekker lachen XD.
halloquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Lawliet het volgende:
Hoi mensjes ^^ *nieuw hier*
Op het moment volg ik Death Note en School Rumble. Death Note is de beste anime die ik tot nu toe gezien heb, en School Rumble is gewoon lekker lachen XD.
hij is erg leuk ep6quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:01 schreef mschol het volgende:
jeuh!! nieuwe voeding dus ik kan weer gerust naar al mijn series kijken, als eerst op het programma:
lovely complex 6
Vraag me af hoe dat gedaan is. Ik heb trouwens de mp3 van die OP op de PC staan en je wordt helemaal dol als je die op repeat doet.quote:
erg hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef mschol het volgende:
waaaarom zo'n enorme cliff hanger bij lovely complex
Ah, zo werkt dat dus. Ik kreeg alleen maar rare tekens toen ik het rechtsreeks copy-paste.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:05 schreef koffiegast het volgende:
日本語の学生です
kun je dit copypasten ^^
日本語を習うこと、難しいですね
1e jaars lekker hiragana..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef archgallo het volgende:
[..]
Crashcat, als echte student Japans moet je sig natuurlijk wel in het kanji. Rechtstreeks copy-pasten lukt niet dus hierbij linkjes naar de juiste kanji:
Kanji voor "Nihongo".
Kanji voor "gakusei".
Ik vind de serie er behoorlijk op vooruitgegaan de laatste paar afleveringen en ja ik vond het wel een goede. Lekker veel actie. Al lijkt ie wat minder duister dan eerst. Maargoed dat is mijn mening.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef zquing het volgende:
is claymore 7 nog iets? Heb hem zelf nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik begin de serie meer te waarderen, het begin van de serie vond ik niet zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
wow vreselijke cliffhanger bij lovely complex, sodejuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |