1e jaars lekker hiragana..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:12 schreef archgallo het volgende:
[..]
Crashcat, als echte student Japans moet je sig natuurlijk wel in het kanji. Rechtstreeks copy-pasten lukt niet dus hierbij linkjes naar de juiste kanji:
Kanji voor "Nihongo".
Kanji voor "gakusei".
Ik vind de serie er behoorlijk op vooruitgegaan de laatste paar afleveringen en ja ik vond het wel een goede. Lekker veel actie. Al lijkt ie wat minder duister dan eerst. Maargoed dat is mijn mening.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef zquing het volgende:
is claymore 7 nog iets? Heb hem zelf nog niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik begin de serie meer te waarderen, het begin van de serie vond ik niet zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:50 schreef koffiegast het volgende:
wow vreselijke cliffhanger bij lovely complex, sodejuuu
animeconquote:Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef woutabest het volgende:
Waar is dat, Acon? (En wat?)
ik niet, maar een hoop van mn vrienden wel als 't goed is. Als wie ga jij?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nog minder dan 2 weken te gaan p:
any other cosplayer s???? =3
je mist 't hele punt van cosplayen he, zo'n beetje de helft van de mensen gaan cosplayend naar Aconquote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef woutabest het volgende:
omfg wtf bbq jullie gaan toch niet verkleed als anime-figuurtjes naar een feestje he?![]()
Daarom juistquote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef zquing het volgende:
[..]
je mist 't hele punt van cosplayen he, zo'n beetje de helft van de mensen gaan cosplayend naar Acon
je moet ook komenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Daarom juist
Maarach, ieder z'n hobby![]()
Misschien een andere keerquote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef zquing het volgende:
[..]
je moet ook komen
er zullen vast nog wel kaartjes zijn voor alleen de zaterdag, die hele sfeer daar is gewoon tof, al is abunai leuker kwa sfeer maar op acon valt er meer te doen
natuurlijk wel. ik heb mijn pakje al binnenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef woutabest het volgende:
omfg wtf bbq jullie gaan toch niet verkleed als anime-figuurtjes naar een feestje he?![]()
ik zou mezelf niet echt zien lopen in een uuh let's say.. snorlax pakquote:Op zondag 20 mei 2007 18:35 schreef zquing het volgende:
[..]
je mist 't hele punt van cosplayen he, zo'n beetje de helft van de mensen gaan cosplayend naar Acon
Ik ga als een gopherquote:Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nog minder dan 2 weken te gaan p:
any other cosplayer s???? =3
ik ook niet echt, maar er zijn er genoeg die dat wel doenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou mezelf niet echt zien lopen in een uuh let's say.. snorlax pak
ik weet dat het veel van me pc trekt maar het rare is dat ik het tot nu toe alleen bij sumo momomo en deze serie heb gehad... (wat wel zou kunnen is dat de combinatie van h264 + mkv een te zware load is)quote:Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef wdn het volgende:
h264 dat trekt heel veel van je systeem. Ik heb hetzelfde op mijn laptop: video stopt, audio blijft lopen en dan ineens pikt het weer op. Op mijn PC loopt het allemaal wel
Welke player? Als het VLC is kijk eens bij messages.
Bij de laatste h264 op mijn laptop kreeg ik deze melding regelmatig:
[00000301] ffmpeg decoder error: more than 5 seconds of late video -> dropping frame (computer too slow ?)
redelijk aan 1 stuk doorquote:main warning: late picture skipped (251670)
main warning: late picture skipped (231191)
main warning: late picture skipped (209683)
main warning: late picture skipped (194683)
main warning: late picture skipped (173622)
main warning: late picture skipped (167031)
main warning: late picture skipped (169795)
main warning: late picture skipped (127847)
main warning: late picture skipped (121725)
main warning: late picture skipped (100362)
main warning: late picture skipped (78822)
main warning: late picture skipped (58340)
main warning: late picture skipped (36847)
main warning: late picture skipped (35875)
main warning: late picture skipped (14402)
main warning: late picture skipped (-5826)
main warning: late picture skipped (-7096)
main warning: late picture skipped (-7866)
main warning: late picture skipped (82482)
main warning: late picture skipped (41522)
main warning: late picture skipped (18554)
main warning: late picture skipped (-11083)
main warning: late picture skipped (136001)
main warning: late picture skipped (109739)
main warning: late picture skipped (85042)
main warning: late picture skipped (58806)
main warning: late picture skipped (16843)
main warning: late picture skipped (-18835)
main warning: late picture skipped (-11791)
main warning: late picture skipped (-17948)
main warning: late picture skipped (-2362)
main warning: late picture skipped (-7830)
main warning: late picture skipped (-1970)
main warning: late picture skipped (-20591)
main warning: late picture skipped (-12660)
main warning: late picture skipped (-15822)
main warning: late picture skipped (4430)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
ik zou het niet doen, het is gewoon niet relaxed kijken imhoquote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef Frag_adder het volgende:
Hmmm doen dat er veel? Anime kijken oppe laptop in de trein (ga er van uit dat je het zo doet) zo doe ik het namelijk wel maar wordt nogal eens raar aangekeken door medereizigers.
dat plaatjequote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef wdn het volgende:
- Laptop ja. 17,4" Lekker achterin de bus (uur in de bus en 1/2 uur in de trein precies genoeg voor 3 episodes en dat keer 2; overigens alleen op maandagen; andere dagen is het 1/2 uur met de trein). Heb al verschillende keren meiden mee zien kijken. Zaten ooit eens een stel van die meiden van 16/18 in de bus op weg naar school waarvan er 1 in het roze was (ja der haren) met kettingen en t-shirts van de sex pistols toen ik Nana aan het kijken was. Ze moest meteen weten wat ik aan het kijken was
- De Death Note film is toch wel bekend toch!?
Sailormoon http://en.wikipedia.org/wiki/Pretty_Guardian_Sailor_Moon Vooral het plaatje doet't'm
Ik heb jaren geleden op zo'n anime con de live action van Great Teacher Onizuka gezien, dat was erg leuk.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef Frag_adder het volgende:
Live action van een anime kan ik me niet zo heel veel bij voor stellen, ken je een voorbeeld waarbij dat vaker gedaan is?
hopelijk een geil wijf dan als die 2e hoofdrol hehequote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef wdn het volgende:
Nee. Vanmorgen al 3 gekeken op weg naar werk en vanavond 3 op de terugweg (ben bij een klant). En dan thuis de huidige serie afkijken en dan sola, misschien nanoha en dan Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto
In other news:
Mahou Sensei Negima krijgt een live action![]()
Dat lijkt me ook wel leuk
vraag me af hoe die teacher eruit zag, echt zon geblondeerde/pruik gozerquote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden op zo'n anime con de live action van Great Teacher Onizuka gezien, dat was erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |