Gierig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Goover het volgende:Ik niet, en dannog weet ik niet of ik je bij mij liet slapen
(pafipo!)
Nog 14 minuten en dan weekend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis![]()
Morgen nog even, en dan weekend!![]()
hij is jarigquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Heujj!
is Rem jarig?
Of heeftie een baan?
Beide gevallen gefeliciteerd
danku,dankuquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Roycoooooo het volgende:
TVP![]()
Edti: REM. GEFELICITEERD MNJONGEN![]()
![]()
![]()
over de baan word ik volgende week pas gebeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Heujj!
is Rem jarig?
Of heeftie een baan?
Beide gevallen gefeliciteerd
Halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Daar ben ik dan. Beter laat dan nooit![]()
ook al is er (zo goed als) niemand meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Daar ben ik dan. Beter laat dan nooit![]()
Zolang je dr geen ongelukken mee maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Freshthinking het volgende:
Ha stelletje spamhoeren
Zijn we weer..
Net auto opgehaald waar ik drie weken lang in mag rondkarren
Nee, zoveel ga ik er toch niet in rijden. Ga er niet mee naar stage (Amsterdam), dat is toch niet te doen met de auto.quote:
sweete shit. en haaienvinnensoep is lekker hoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen iedereen. Gisteren niet gepost en we zijn 4 topics verder... Kon gisteren niet FOK'en dankzij een afdelingsuitje waarvan ik niet wist dat het een afdelingsuitje was.
Ik had gehoord dat we ipv naar de standaard foodcourt op de begane grond, naar een seafood restaurant gingen. Om 11:00 begint iedereen al op te staan en klaar te maken om te gaan. Voor dat ik het wist zat ik in een mooie alfa romeo met 140km/u door taiwan te cruisen, raampje open, wind door je haar, hoge bergen en groene rijstvelden schieten voorbij. Na een klein uurtje komen we aan in een klein dorpje niet ver van de oostkust van Taiwan. Met stuk of 30 man nemen we plaats in een klein restaurantje en wordt er van alles geserveerd, van zoete tapioca soep to verse vis. Natuurlijk komen er ook een aantal vreemdere gerechten op tafel, zoals haai (niet lekker!), soort drijfblaas van vis (vage substantie met vage sojasmaak) en hele inktvissen. Maar genoeg andere gerechten zoals garnalen, kip, verse groenten die wel goed bevielen
Na 2,5 uur lang te hebben getafeld was het tijd om te vertrekken, terug naar kantoor, dacht ik... ipv van terug naar het kantoor te rijden, gaan we met de head designer en 10 anderen richting de bergen. Na een slingerende rit stoppen we bij een luxe spa resort. En daar werd een prachtige afternoon tea geserveerd, met lekkere hapjes en drankjes, terwijl je in luxe banken lag met uitzicht over het groene taiwan....
Tegen 5:00 waren we eindelijk terug op kantoor..... voor de sier nog ff druk gedaan achter de pc tot 6:30 (was eigenlijk alleen maar aan het msn'en..) en toen was het tijd om naar huis te gaan
Tot zover een dag in het leven van een stagair in Taiwan
laat de jaloerse reakties maar komen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. jaja ik ben vroeg.. ik moet zo naar inholland Rotterdam toe.. ff kijken hoe de OV me stuurt..
Can i live your dreamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen iedereen. Gisteren niet gepost en we zijn 4 topics verder... Kon gisteren niet FOK'en dankzij een afdelingsuitje waarvan ik niet wist dat het een afdelingsuitje was.
Ik had gehoord dat we ipv naar de standaard foodcourt op de begane grond, naar een seafood restaurant gingen. Om 11:00 begint iedereen al op te staan en klaar te maken om te gaan. Voor dat ik het wist zat ik in een mooie alfa romeo met 140km/u door taiwan te cruisen, raampje open, wind door je haar, hoge bergen en groene rijstvelden schieten voorbij. Na een klein uurtje komen we aan in een klein dorpje niet ver van de oostkust van Taiwan. Met stuk of 30 man nemen we plaats in een klein restaurantje en wordt er van alles geserveerd, van zoete tapioca soep to verse vis. Natuurlijk komen er ook een aantal vreemdere gerechten op tafel, zoals haai (niet lekker!), soort drijfblaas van vis (vage substantie met vage sojasmaak) en hele inktvissen. Maar genoeg andere gerechten zoals garnalen, kip, verse groenten die wel goed bevielen
Na 2,5 uur lang te hebben getafeld was het tijd om te vertrekken, terug naar kantoor, dacht ik... ipv van terug naar het kantoor te rijden, gaan we met de head designer en 10 anderen richting de bergen. Na een slingerende rit stoppen we bij een luxe spa resort. En daar werd een prachtige afternoon tea geserveerd, met lekkere hapjes en drankjes, terwijl je in luxe banken lag met uitzicht over het groene taiwan....
Tegen 5:00 waren we eindelijk terug op kantoor..... voor de sier nog ff druk gedaan achter de pc tot 6:30 (was eigenlijk alleen maar aan het msn'en..) en toen was het tijd om naar huis te gaan
Tot zover een dag in het leven van een stagair in Taiwan
laat de jaloerse reakties maar komen![]()
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh![]()
@ETA: ben totaal niet jaloers op je. Zit hier heerlijk in een goed verzorgd kantoor waar het heerlijk weer is! Zo ook uit eten in de ''kantine'' hier met mijn eigen bammetjes!
![]()
Was het niet je vriendin die ze smeert? Of was het iemand anders die zijn vriendin's boterloze bammetjes had gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten!
Ben je sinds gisteren hier belandt? Ken je nl niet![]()
Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendinquote:
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendin![]()
Ah oke, welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwam![]()
Ik oooooooooook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Zonde! Laat je haar toch emigrerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:39 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben overigens goed op weg, maar ik ga over 2 maanden weer naar Nederland.
Misschien kom ik dan wel even janken![]()
Damn, had die gozert zijn kop wel willen zien:quote:
Nee man, waarom zou ik moeten uithuilen? ik werk in hartje Berlijn en volgend jaar in Zweden! lekkere blonde meisjes neuken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
ben je idd ook een flapdrol ook.. betreft vriendinnen.. ga met piet mee naar zweden (of een van die landen) en scoor een lekker blond mokkeltje..
mijn chickie wordt vandaag ook blond..
Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg niet![]()
Jups, is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daar
Moggun Den!Bquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef denB het volgende:
Daar zijn we weer, aanwezig op stage!
Mogguhquote:
Knekkebrød?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups, is wel de bedoeling!
Cuckoo is Zweeds, kan die zijn master ook mooi in Zweden volgen!![]()
Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
Wellicht wil ik mijn studie vervolgen in de US, lijkt me ook ontzettend leuk.
Je moet ook geen playstation hebben, voor je het weet heb je een kogel in je hoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteit![]()
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijnquote:
Nooit geweest. Mijn drang ging meestal naar het zuidenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn![]()
Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn![]()
Boeie, ogen dicht en tukken maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
FUCK NS, ik heb dus zo een trainingsweekend dit weekend. Allemaal leuk en aardig, alleen moet ik op de terugweg een uur in een bus zitten ipv in een trein... Werkzaamheden enzo. Opzich wel goed dat ze iets aan het spoor doen, maarja ik heb daar dus weer last van nu...
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hèquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je dat
Ben dr ook nog als kind een paar keer geweest, maar precies wat je zegt. Super veel landschap weinig huizenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
![]()
Ik werk thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens mij is de helft vrij of zo
In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
![]()
truequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditie
Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
ik kan geen lekkere bammetjes makener is alleen van die zachte licht zoete brood te krijgen..... en een lekkere plak kaas is niet te betalen (20 euro/kg jonge goudse kaas!!!!), er is alleen maar cheddar
Plakje ham is niet plakje ham van thuis... maar wel net lekkere fried dumplings gehad voor lunch met een soepje.
En we gaan zo naar huis, lekker het weekend inmorgen is het zover, eerste afspraakje met mijn langauge partner
jaja, foto wordt hopelijk geregeld....
aan Chalmers in Goteborg????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
Mwah, dramatisch... wel beetje grijs, beetje regen zo nu en dan, en meende net wat onweer te horen, maar heel erg slecht kan ik het niet noemen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef denB het volgende:
[..]
true
Hoe is het weer daar? Ook zo dramatisch als hieri n nederland?
nee, is verboden (had het al opgezochtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |