Gierig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef Goover het volgende:Ik niet, en dannog weet ik niet of ik je bij mij liet slapen
(pafipo!)
Nog 14 minuten en dan weekend!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis![]()
Morgen nog even, en dan weekend!![]()
hij is jarigquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Heujj!
is Rem jarig?
Of heeftie een baan?
Beide gevallen gefeliciteerd
danku,dankuquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef Roycoooooo het volgende:
TVP![]()
Edti: REM. GEFELICITEERD MNJONGEN![]()
![]()
![]()
over de baan word ik volgende week pas gebeldquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef Damzkieee het volgende:
Heujj!
is Rem jarig?
Of heeftie een baan?
Beide gevallen gefeliciteerd
Halloquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Daar ben ik dan. Beter laat dan nooit![]()
ook al is er (zo goed als) niemand meerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Daar ben ik dan. Beter laat dan nooit![]()
Zolang je dr geen ongelukken mee maaktquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:43 schreef Freshthinking het volgende:
Ha stelletje spamhoeren
Zijn we weer..
Net auto opgehaald waar ik drie weken lang in mag rondkarren
Nee, zoveel ga ik er toch niet in rijden. Ga er niet mee naar stage (Amsterdam), dat is toch niet te doen met de auto.quote:
sweete shit. en haaienvinnensoep is lekker hoor..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen iedereen. Gisteren niet gepost en we zijn 4 topics verder... Kon gisteren niet FOK'en dankzij een afdelingsuitje waarvan ik niet wist dat het een afdelingsuitje was.
Ik had gehoord dat we ipv naar de standaard foodcourt op de begane grond, naar een seafood restaurant gingen. Om 11:00 begint iedereen al op te staan en klaar te maken om te gaan. Voor dat ik het wist zat ik in een mooie alfa romeo met 140km/u door taiwan te cruisen, raampje open, wind door je haar, hoge bergen en groene rijstvelden schieten voorbij. Na een klein uurtje komen we aan in een klein dorpje niet ver van de oostkust van Taiwan. Met stuk of 30 man nemen we plaats in een klein restaurantje en wordt er van alles geserveerd, van zoete tapioca soep to verse vis. Natuurlijk komen er ook een aantal vreemdere gerechten op tafel, zoals haai (niet lekker!), soort drijfblaas van vis (vage substantie met vage sojasmaak) en hele inktvissen. Maar genoeg andere gerechten zoals garnalen, kip, verse groenten die wel goed bevielen
Na 2,5 uur lang te hebben getafeld was het tijd om te vertrekken, terug naar kantoor, dacht ik... ipv van terug naar het kantoor te rijden, gaan we met de head designer en 10 anderen richting de bergen. Na een slingerende rit stoppen we bij een luxe spa resort. En daar werd een prachtige afternoon tea geserveerd, met lekkere hapjes en drankjes, terwijl je in luxe banken lag met uitzicht over het groene taiwan....
Tegen 5:00 waren we eindelijk terug op kantoor..... voor de sier nog ff druk gedaan achter de pc tot 6:30 (was eigenlijk alleen maar aan het msn'en..) en toen was het tijd om naar huis te gaan
Tot zover een dag in het leven van een stagair in Taiwan
laat de jaloerse reakties maar komen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:08 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. jaja ik ben vroeg.. ik moet zo naar inholland Rotterdam toe.. ff kijken hoe de OV me stuurt..
Can i live your dreamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:50 schreef ETA het volgende:
goeiemorgen iedereen. Gisteren niet gepost en we zijn 4 topics verder... Kon gisteren niet FOK'en dankzij een afdelingsuitje waarvan ik niet wist dat het een afdelingsuitje was.
Ik had gehoord dat we ipv naar de standaard foodcourt op de begane grond, naar een seafood restaurant gingen. Om 11:00 begint iedereen al op te staan en klaar te maken om te gaan. Voor dat ik het wist zat ik in een mooie alfa romeo met 140km/u door taiwan te cruisen, raampje open, wind door je haar, hoge bergen en groene rijstvelden schieten voorbij. Na een klein uurtje komen we aan in een klein dorpje niet ver van de oostkust van Taiwan. Met stuk of 30 man nemen we plaats in een klein restaurantje en wordt er van alles geserveerd, van zoete tapioca soep to verse vis. Natuurlijk komen er ook een aantal vreemdere gerechten op tafel, zoals haai (niet lekker!), soort drijfblaas van vis (vage substantie met vage sojasmaak) en hele inktvissen. Maar genoeg andere gerechten zoals garnalen, kip, verse groenten die wel goed bevielen
Na 2,5 uur lang te hebben getafeld was het tijd om te vertrekken, terug naar kantoor, dacht ik... ipv van terug naar het kantoor te rijden, gaan we met de head designer en 10 anderen richting de bergen. Na een slingerende rit stoppen we bij een luxe spa resort. En daar werd een prachtige afternoon tea geserveerd, met lekkere hapjes en drankjes, terwijl je in luxe banken lag met uitzicht over het groene taiwan....
Tegen 5:00 waren we eindelijk terug op kantoor..... voor de sier nog ff druk gedaan achter de pc tot 6:30 (was eigenlijk alleen maar aan het msn'en..) en toen was het tijd om naar huis te gaan
Tot zover een dag in het leven van een stagair in Taiwan
laat de jaloerse reakties maar komen![]()
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh![]()
@ETA: ben totaal niet jaloers op je. Zit hier heerlijk in een goed verzorgd kantoor waar het heerlijk weer is! Zo ook uit eten in de ''kantine'' hier met mijn eigen bammetjes!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |