abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:33:01 #151
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49256901
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49256903
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Was het niet je vriendin die ze smeert? Of was het iemand anders die zijn vriendin's boterloze bammetjes had gejat
pi_49256906
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Zeker weten !

Ben je sinds gisteren hier belandt? Ken je nl niet
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49256923
Oh, volgens mij was dat Damzkieee
pi_49256924
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Zeker weten !

Ben je sinds gisteren hier belandt? Ken je nl niet
Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwam
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_49256930
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Frrreek het volgende:
Oh, volgens mij was dat Damzkieee
Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendin
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_49256951
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendin
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:36:02 #158
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49256952
Mogguh allemaal

@ETA; ik ben helemaal niet jaloers, zit hier in het prachtige regenachtige Almelo
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49256964
Goeiemorgen

Vandaag lekker even 2 mixertjes fiksen
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_49256976
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwam
Ah oke, welkom
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49256982
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Ik oooooooooook niet
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49257006
Ik ben overigens goed op weg, maar ik ga over 2 maanden weer naar Nederland.

Misschien kom ik dan wel even janken
pi_49257022
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:39 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben overigens goed op weg, maar ik ga over 2 maanden weer naar Nederland.

Misschien kom ik dan wel even janken
Zonde! Laat je haar toch emigreren
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:40:41 #164
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49257024
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49257034
quote:
Damn, had die gozert zijn kop wel willen zien:

Hee, wtf, mijn auto wat doe je


whehe
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49257042
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Nee man, waarom zou ik moeten uithuilen? ik werk in hartje Berlijn en volgend jaar in Zweden! lekkere blonde meisjes neuken!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 08:42:54 #167
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_49257051
ben je idd ook een flapdrol ook.. betreft vriendinnen.. ga met piet mee naar zweden (of een van die landen) en scoor een lekker blond mokkeltje..

mijn chickie wordt vandaag ook blond..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_49257086
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
ben je idd ook een flapdrol ook.. betreft vriendinnen.. ga met piet mee naar zweden (of een van die landen) en scoor een lekker blond mokkeltje..

mijn chickie wordt vandaag ook blond..
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
pi_49257131
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg niet
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49257196
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]


Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg niet
Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daar
pi_49257308
Daar zijn we weer, aanwezig op stage!
pi_49257310
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daar
Jups, is wel de bedoeling !

Cuckoo is Zweeds, kan die zijn master ook mooi in Zweden volgen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49257318
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef denB het volgende:
Daar zijn we weer, aanwezig op stage!
Moggun Den!B
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_49257336
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Moggun Den!B
Mogguh
btw wat is die link ook al weer met de active posters van gsiter had hem opgeslagen maar ben hem weer kwijt... lang leve computer sharing -_-
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:05:32 #175
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49257363
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Jups, is wel de bedoeling !

Cuckoo is Zweeds, kan die zijn master ook mooi in Zweden volgen!
Knekkebrød?

Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49257373
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Knekkebrød?

pi_49257473
Denemarken is leuker
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:11:58 #178
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49257501
Oost-Europa
Let's go fucking Mental.
pi_49257524
Wellicht wil ik mijn studie vervolgen in de US , lijkt me ook ontzettend leuk.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:15:52 #180
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49257578
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
Wellicht wil ik mijn studie vervolgen in de US , lijkt me ook ontzettend leuk.
Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteit
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49257610
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteit
Je moet ook geen playstation hebben, voor je het weet heb je een kogel in je hoofd
pi_49257614
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
Denemarken is leuker
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:19:51 #183
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49257666
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn
Nooit geweest. Mijn drang ging meestal naar het zuiden
Let's go fucking Mental.
pi_49257744
Goedemorgen

FUCK NS, ik heb dus zo een trainingsweekend dit weekend. Allemaal leuk en aardig, alleen moet ik op de terugweg een uur in een bus zitten ipv in een trein... Werkzaamheden enzo. Opzich wel goed dat ze iets aan het spoor doen, maarja ik heb daar dus weer last van nu...
pi_49257785
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn
Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je dat
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_49257826
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen

FUCK NS, ik heb dus zo een trainingsweekend dit weekend. Allemaal leuk en aardig, alleen moet ik op de terugweg een uur in een bus zitten ipv in een trein... Werkzaamheden enzo. Opzich wel goed dat ze iets aan het spoor doen, maarja ik heb daar dus weer last van nu...
Boeie, ogen dicht en tukken maar
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:29:25 #187
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49257888
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je dat
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè ) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
pi_49257998
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè ) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
Ben dr ook nog als kind een paar keer geweest, maar precies wat je zegt. Super veel landschap weinig huizen
pi_49258056
Wat is het trouwens rustig vandaag
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:37:38 #190
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_49258123
volgens mij is de helft vrij of zo
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:37:58 #191
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_49258131
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens mij is de helft vrij of zo
Ik werk thuis
Let's go fucking Mental.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:42:31 #192
104963 ETA
European Travel Author
pi_49258240
ik kan geen lekkere bammetjes maken er is alleen van die zachte licht zoete brood te krijgen..... en een lekkere plak kaas is niet te betalen (20 euro/kg jonge goudse kaas!!!!), er is alleen maar cheddar Plakje ham is niet plakje ham van thuis... maar wel net lekkere fried dumplings gehad voor lunch met een soepje.

En we gaan zo naar huis, lekker het weekend in morgen is het zover, eerste afspraakje met mijn langauge partner jaja, foto wordt hopelijk geregeld....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_49258268
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè ) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditie
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_49258351
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditie
true
Hoe is het weer daar? Ook zo dramatisch als hieri n nederland?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:49:37 #195
88917 Cuckoo
Hèèèèèè??
pi_49258421
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
ik kan geen lekkere bammetjes maken er is alleen van die zachte licht zoete brood te krijgen..... en een lekkere plak kaas is niet te betalen (20 euro/kg jonge goudse kaas!!!!), er is alleen maar cheddar Plakje ham is niet plakje ham van thuis... maar wel net lekkere fried dumplings gehad voor lunch met een soepje.

En we gaan zo naar huis, lekker het weekend in morgen is het zover, eerste afspraakje met mijn langauge partner jaja, foto wordt hopelijk geregeld....
Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!
Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, Koekoek, 5 uur!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:50:29 #196
104963 ETA
European Travel Author
pi_49258446
ik ben ook in denemarken geweest een studiereis die ik zelf heb georganiseerd. Paar dagen in Kopenhagen gebleven, daarna door naar Zweden In het prachtige Goteborg rondgehangen om vervolgens door te gaan naar Oslo ohja, het was met de bus

vondt alleen jammer dat ik zo kort in Goteborg was..... gelukkig jaar later kon ik er weer heen voor een geheel verzorgde workshop week Lekker op die grote zeilboot slapen in de haven. Tijdens de studiereis wilde we daar ff gaan eten, maar zodra ze hoorde dat het 30 studenten waren, waren ze ineens vol Maar jaar later alsnog een dikke week daar geslapen en gegeten


en Oost europe is ook 3 jaar geleden naar Polen voor Summer University, met 30 studenten 2 weken lang rondtrekken. En 2 jaar geleden naar de Baltics, en daar ook zo'n Summer University En 3 jaar geleden ook nog ff centraal europa gedaan op een studiereis, 10 dagen tsjechie en slowakije

reizen is leuk.


veel heh
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:53:00 #197
104963 ETA
European Travel Author
pi_49258519
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
aan Chalmers in Goteborg????
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_49258530
Damn, must be some addiction
pi_49258556
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef denB het volgende:

[..]

true
Hoe is het weer daar? Ook zo dramatisch als hieri n nederland?
Mwah, dramatisch... wel beetje grijs, beetje regen zo nu en dan, en meende net wat onweer te horen, maar heel erg slecht kan ik het niet noemen...
Ja, liever zon uiteraard, maar erg is het ook weer niet.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:55:02 #200
104963 ETA
European Travel Author
pi_49258571
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:

[..]

Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!
nee, is verboden (had het al opgezocht )
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')