Was het niet je vriendin die ze smeert? Of was het iemand anders die zijn vriendin's boterloze bammetjes had gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
De eigengesmeerde bammetjes maken het hem!
Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeker weten!
Ben je sinds gisteren hier belandt? Ken je nl niet![]()
Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendinquote:
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was het niet in iedergeval, ik heb geen eens een vriendin![]()
Ah oke, welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ben hier gister gestrand... Nadat ik in de eerste week een map van de netwerkserver had gedelte en ik eigenlijk een topic in de klaagbaak wou openen, maar dit topic tegen kwam![]()
Ik oooooooooook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Zonde! Laat je haar toch emigrerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:39 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben overigens goed op weg, maar ik ga over 2 maanden weer naar Nederland.
Misschien kom ik dan wel even janken![]()
Damn, had die gozert zijn kop wel willen zien:quote:
Nee man, waarom zou ik moeten uithuilen? ik werk in hartje Berlijn en volgend jaar in Zweden! lekkere blonde meisjes neuken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zullen we samen uithuilen?
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef Bootje84 het volgende:
ben je idd ook een flapdrol ook.. betreft vriendinnen.. ga met piet mee naar zweden (of een van die landen) en scoor een lekker blond mokkeltje..
mijn chickie wordt vandaag ook blond..
Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Veel lui studeren in Zweden! Ik jammer genoeg niet![]()
Jups, is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Moet je nog een master doen? Kan volgens mij nog steeds gratis daar
Moggun Den!Bquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef denB het volgende:
Daar zijn we weer, aanwezig op stage!
Mogguhquote:
Knekkebrød?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jups, is wel de bedoeling!
Cuckoo is Zweeds, kan die zijn master ook mooi in Zweden volgen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |