Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef denB het volgende:
Wellicht wil ik mijn studie vervolgen in de US, lijkt me ook ontzettend leuk.
Je moet ook geen playstation hebben, voor je het weet heb je een kogel in je hoofdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ja, mij ook wel. Alleen niet op een technische universiteit![]()
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijnquote:
Nooit geweest. Mijn drang ging meestal naar het zuidenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn![]()
Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:17 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Denemarken is toch nóg kleiner dan Zweden? Ik heb nog nooit zo'n saai landschap gezien (schapen en windmolens). Kopenhagen zal echter wel leuk zijn![]()
Boeie, ogen dicht en tukken maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:22 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen
FUCK NS, ik heb dus zo een trainingsweekend dit weekend. Allemaal leuk en aardig, alleen moet ik op de terugweg een uur in een bus zitten ipv in een trein... Werkzaamheden enzo. Opzich wel goed dat ze iets aan het spoor doen, maarja ik heb daar dus weer last van nu...
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hèquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahahaha, nou vind het wel meevallen hoor. Het is hier schitterend mooi. Maar ja, voor iemand uit de stad zal het wel zaai zijn. Kom van een Fries dorpje hè, dan krijg je dat
Ben dr ook nog als kind een paar keer geweest, maar precies wat je zegt. Super veel landschap weinig huizenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
![]()
Ik werk thuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
volgens mij is de helft vrij of zo
In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ben als klein jochie zelf ook 2 keer in Denemarken geweest (Legoland hè) en kan me nog herinneren dat het er op de meeste plekken zowaar nog vlakker was dan in Nederland. Wel mooi land btw!
![]()
truequote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
In het zuiden nog wel wat, maar hier is het heerlijk heuvelig hoor! Je fietst je soms het apelazerus, maar wel goed voor de conditie
Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef ETA het volgende:
ik kan geen lekkere bammetjes makener is alleen van die zachte licht zoete brood te krijgen..... en een lekkere plak kaas is niet te betalen (20 euro/kg jonge goudse kaas!!!!), er is alleen maar cheddar
Plakje ham is niet plakje ham van thuis... maar wel net lekkere fried dumplings gehad voor lunch met een soepje.
En we gaan zo naar huis, lekker het weekend inmorgen is het zover, eerste afspraakje met mijn langauge partner
jaja, foto wordt hopelijk geregeld....
aan Chalmers in Goteborg????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:45 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik heb vorig semester in Zweden gestudeerd, maak je geen zorgen
Mwah, dramatisch... wel beetje grijs, beetje regen zo nu en dan, en meende net wat onweer te horen, maar heel erg slecht kan ik het niet noemen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:47 schreef denB het volgende:
[..]
true
Hoe is het weer daar? Ook zo dramatisch als hieri n nederland?
nee, is verboden (had het al opgezochtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:49 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dan haal je op de lokale markt toch ff lekker een paar plakjes hondenvlees!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |