abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49223442

"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • Amen.
    pi_49223530
    Puike aflevering. 14.hiv
    pi_49223606
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Malebolgia het volgende:
    De promo voor volgende week:
    http://www.youtube.com/watch?v=_SCqH-HFlKs
    De trailer is vet! Maar ik denk niet dat er veel zal gebeuren.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_49223616
    Over de promo:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_49223631
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef -Mo- het volgende:
    Puike aflevering. 14.hiv
    (en nee, die soa is niet teruggekomen)

En Jacob is geen hersenspinsel Nadat je hem even brief in beeld zag, werd er daarna ingezoomd op Locke's oog en die stem van Jacob klonk absoluut niet als die van Ben.
    Amen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:58 #6
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49223640
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

En na 300 jaar nog leven?
    Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!

Even een samenvatting van mijn posts:

Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
    --
    1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.

2. Ik denk dat Ben de spullen heeft doorgesluisd naar The Hostiles. Omdat je niet 1 2 3 alle spullen kan doorgeven, heeft hij het vast op langer termijn gedaan. Waarom zou hij anders niet in het dorp te vinden zijn. Hij is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat zijn vader het weer zou vergeten. Dan kan hij mooi hij en zijn vader weglokken en uit het kamp blijven.

Zou daarom ook Locke zijn vader moeten vermoorden. Om duidelijk te maken aan Ben dat hij net zo "sterk" is als hem omdat hij ook zijn vader, die hem verwaarloosde, heeft vermoord om bij een andere groep te mogen horen....

3. Ik denk dat Jacob echt is. Zoals in mijn vorige post, hij is zichtbaar in beeld geweest. Niet duidelijk maar wel zichtbaar. En nu hij praat tot Locke weten we dat zeker. Logisch dat Ben hem trouwens neerschoot. Ben heeft zijn leiderschap te danken dat hij Jacob kan zien en horen. Maar omdat Locke zo "speciaal" is staat hij al positief in het daglicht bij de andere Hostiles. Nu dat hij ook met Jacob kan communiceren is Ben zijn specialiteit kwijt.
    --
    Ik zat trouwens te denken.
    Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...

Graag reactie's etc.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:49:42 #7
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_49223855
    Goede aflevering hoor.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:

[..]
    Graag reactie's etc.
    Reacties is zonder apostrof.

Ik dacht ook meteen dat Richard's mensen van dat schip afkomen. Dat Richard misschien al 300 jaar leeft had ik niet gedacht.
    Ten percent faster with a sturdier frame
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:50:23 #8
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49223881
    Ik zat trouwens rond te dwalen op Lostpedia, een toffe wiki over Lost, en volgensmij weet ik wie de Jacob is!
    SPOILER
    Steppin out tonight
    pi_49223919
    Richard (die gozer van Sudenly Susan neem ik aan) heeft in de flashback hang haar. Het is toch duidelijk dat ie toen een stuk jonger was

Wel vet dat juist hij Ben erbij heeft gehaald.
    pi_49223968
    Locke dood
    pi_49224052
    quote:
    --
    1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.
    Waar haal je dat met die knop vandaan?
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:55:21 #12
    53267 TC03
    pi_49224079
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef budha het volgende:
    Richard (die gozer van Sudenly Susan neem ik aan) heeft in de flashback hang haar. Het is toch duidelijk dat ie toen een stuk jonger was

Wel vet dat juist hij Ben erbij heeft gehaald.
    Een stuk jonger? Hij was toen vijftig jaar jonger.
    pi_49224124
    quote:

[..]

Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!
    Inderdaad, daar zit meer achter.
    Alhoewel ik me dan wel afvraag hoe ze dingen als Jacob en Richard wetenschappelijk gaan verklaren. Aangezien de makers ooit hebben aangegeven dat voor alles een wetenschappelijke verklaring is.[/quote]
    quote:
    Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
    Klopt, dat zag ik meteen al.
    quote:
    Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke dood
    quote:
    2. Ik denk dat Ben de spullen heeft doorgesluisd naar The Hostiles. Omdat je niet 1 2 3 alle spullen kan doorgeven, heeft hij het vast op langer termijn gedaan. Waarom zou hij anders niet in het dorp te vinden zijn. Hij is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat zijn vader het weer zou vergeten. Dan kan hij mooi hij en zijn vader weglokken en uit het kamp blijven.
    Zoiets zal het wel zijn ja. Ik vraag me wel af wie nou al die lui zijn waar Ben mee samenwerkt, zoals Tom enzo. En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.
    quote:
    Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...
    Dat klnkt wel heel erg Pirates of the Carribean .
    quote:
    Graag reactie's etc.
    Okee.
    Amen.
    pi_49224180
    Ik zat net te denken en dit is slechts speculatie, maar als die Jacob echt onzichtbaar is voor Locke en zichtbaar voor Ben, zou dat iets te maken hebben met het doden van hun vader?

Ben heeft aangegeven dat Locke eerst zijn eigen vader moet doden om erbij te kunnen horen. Als Locke met een dode Cooper terugkomt in het kamp gaat Ben ervan uit dat Locke 'm zelf heeft gedood. Vandaar wellicht dat Ben zo verbaasd is dat Locke Jacob niet kan zien.
      donderdag 10 mei 2007 @ 13:57:48 #15
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49224181
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Dat zegt Michail tegen Ben als hij het tentenkamp komt binnenrennen.
    Ben: I thought you were dead
    Mickail: They didn't gave me the lethal dose.

Iets dergelijks dus. En bij de Jonge Ben Flashbacks valt te zien dat er verschillende standen op die sonarmuur zitten.
    Steppin out tonight
    pi_49224247
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Je ziet de jonge Ben aan een knop draaien om die installatie uit te zetten en Mikhail heeft het over 'not set to a lethal level'
    Edit: te langzaam getypt

Budha: Locke ziet/hoort Jacob wel.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_49224415
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad, daar zit meer achter.
    Alhoewel ik me dan wel afvraag hoe ze dingen als Jacob en Richard wetenschappelijk gaan verklaren. Aangezien de makers ooit hebben aangegeven dat voor alles een wetenschappelijke verklaring is.
    Inmiddels zijn ze op die claim teruggekomen. We moeten het nu toch meer als een soort Sci-Fi zien.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:07:36 #18
    53267 TC03
    pi_49224600
    quote:
    Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke dood
    Locke gaat dood maar overleeft het.
    pi_49224668
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:10:47 #20
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49224720
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:59 schreef Addict89 het volgende:

[..]
    Ik zat net te denken. Stel Ben kan NIET communiceren met Jacob en Locke wel. Dan zag Locke dat Ben aan het liegen was want dat "gesprek wat Ben en Jacob" klopt dan niet. Misschien daarom dat hij doet "alsof" hij hem niet ziet. Just another 2 cents.
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:11:49 #21
    53267 TC03
    pi_49224766
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:

[..]

Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
    Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.
    pi_49224777
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:

[..]

Maar hij ziet hem wel. Een hersenspinsel lijkt me dus uitgesloten?
    Amen.
    pi_49224783
    quote:
    En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.
    Ik hoop op een mooie relatieverhaallijn, zoals ze dat in 24 seizoen 6 zo goed doen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:14:13 #24
    53267 TC03
    pi_49224859
    Gewoon een prequel voor PoTC dit. Piraten die niet dood kunnen gaan en een maffe kapitein. 1+1 = 2.
    pi_49224926
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
    Gewoon een prequel voor PoTC dit. Piraten die niet dood kunnen gaan en een maffe kapitein. 1+1 = 2.
    pi_49225097
    Tagline voor seizoen 4 "How to destroy undead pirates"
    Amen.
    pi_49225163
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.
    Ok, misschien hoort Locke Jacob niet om de simpele reden dat Jacob dat niet wil. Als hij dat echt kan, dan is het vast ook niet moeilijk voor Jacob om alleen te worden gezien door mensen waarvan hij het wil. Wel een beetje vergezocht wat mij betreft.

Rookmonsters trek ik nog wel omdat daar wel een sci-fi verklaring voor is, maar die Jacob is wat over de top. Waarschijnlijk is hij verdwaald en had ie eigenlijk in Heroes moeten zitten.

Wat anders: wat was dat nou voor spul dat rond het hutje van Jacob op de grond lag? Locke rook er aan en had blijkbaar niet echt een idee wat het was.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:20:28 #28
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_49225170
    Locke spoiler:
    SPOILER
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_49225345
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Locke spoiler:
    SPOILER
    Bron?
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:25:03 #30
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_49225426
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_49225462
    Die http://oceanic-air.com website is toch ook wel erg grappig. Met een beetje zoeken kom je er ook nog veel LOST dingen tegen. Je hebt er geen fuck aan, maar wel grappig om te zien dat ze dat zo gemaakt hebben
    pi_49225657
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef calvobbes het volgende:
    Die http://oceanic-air.com website is toch ook wel erg grappig. Met een beetje zoeken kom je er ook nog veel LOST dingen tegen. Je hebt er geen fuck aan, maar wel grappig om te zien dat ze dat zo gemaakt hebben
    Best oud hè
    Amen.
    pi_49225700
    Voor mij niet
    pi_49225816
    Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam

Vond het wel vreemd in die flashback dat alle mensen van Dharma zeg maar met gas waren uitgeschakeld. In de auto met Ben's pa, ok. Maar dat 'dorp' was gewoon in de open licht, lijkt me dat je wel een gigantische hoeveelheid gas nodig hebt om ervoor te zorgen dat je iedereen uitschakelt in de open lucht.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_49225925
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef budha het volgende:

[..]

Wat anders: wat was dat nou voor spul dat rond het hutje van Jacob op de grond lag? Locke rook er aan en had blijkbaar niet echt een idee wat het was.
    Ik had het idee dat het vulkanische as was misschien, het zag er iig uit als as en in 1 v/d flashbacks hadden ze het ook over de vulkaan op het eiland. En dat ruiken, tja misschien dat je de zwavel zou ruiken.

Just guessing here
    pi_49226117
    Ik de Jacob-wordt-boos scène nu een paar keer gezien, met verschillende snelheden. Maar ik zie geen Jacob hoor. Waar moet ik hem in vredesnaam zoeken?
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
    pi_49226204
    Leuke episode, kleine Ben en zijn jeugdvriendinnetje . Ik denk inderdaad dat het jeugdvriendinnetje nog wel terug komt.

Verder klinkt het verhaal over de piraten best logisch .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49226221
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Headlong het volgende:
    Ik de Jacob-wordt-boos scène nu een paar keer gezien, met verschillende snelheden. Maar ik zie geen Jacob hoor. Waar moet ik hem in vredesnaam zoeken?
    31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_49226275
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.
    Ik had misschien moeten vermelden dat ik daar inderdaad nadrukkelijk heb gekeken.
    pi_49226299
    Net na zijn woedeaanval...

pi_49226371
    Gevonden, 31:56 in mijn versie... Ik zat me een beetje blind te staren op de 54...
    pi_49226399
    leuke ep weer!

wat dingen die me op zijn gevallen

- de moeder van benjamin lijkt wel wat op de franse chick (dat werd uiteindelijk zn vrouw? ze hebben dezelfde dochter)
    - Jacob heeft in de bijbel 12 zonen, waarvan de jongste Benjamin heet
    - Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen

misschien dat mensen die op het eiland geboren worden niet ouder worden, alle others, behalve Ben.

Ben heeft een speciale gave (praten met Jacob) en van Locke heeft de groep ook grote verwachtingen. Nu blijkt dat Locke Jacob ook kan horen. Misschien waren the others opzoek naar een nieuwe leider (Ben zou immers dood gaan aan een tumor) en denken die gevonden te hebben in Locke.
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:50:03 #43
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49226546
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
    leuke ep weer!

- Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen
    Hij kan bij Dharma zijn geboren
    Steppin out tonight
    pi_49226557
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
    leuke ep weer!

- de moeder van benjamin lijkt wel wat op de franse chick (dat werd uiteindelijk zn vrouw? ze hebben dezelfde dochter)
    - Jacob heeft in de bijbel 12 zonen, waarvan de jongste Benjamin heet
    Aldus wie precies?
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
    Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam

Vond het wel vreemd in die flashback dat alle mensen van Dharma zeg maar met gas waren uitgeschakeld. In de auto met Ben's pa, ok. Maar dat 'dorp' was gewoon in de open licht, lijkt me dat je wel een gigantische hoeveelheid gas nodig hebt om ervoor te zorgen dat je iedereen uitschakelt in de open lucht.
    Google maar 's op Sarin. Een gram is genoeg om tientallen mensen in bijvoorbeeld een metro uit te schakelen. Om dorpen met een paar duizend inwoners plat te leggen is een litertje oid genoeg.
    pi_49226644
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef chansadres het volgende:

[..]

Hij kan bij Dharma zijn geboren
    ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:50 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Aldus wie precies?
    [..]
    Richard dus
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:54:21 #46
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49226747
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef eperon het volgende:

[..]

ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.
    Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 14:56:26 #47
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_49226842
    Ik denk dat Jacob een geest is, vandaar dat Ben en Locke hem niet konden zien.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    pi_49226897
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.
    Richard weet dat heus wel .
    Feit is wel dat Richard van het eiland af kan, omdat hij degene was die Juliette overhaalde bij hun bedrijf te komen werken...
    Amen.
    pi_49226915
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
    Ik denk dat Jacob een geest is, vandaar dat Ben en Locke hem niet konden zien.
    Dat zou wel een erg makkelijke verklaring zijn.
    Amen.
    pi_49227045
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
    Je merkt dat ze naar de finale aan het toebouwen zijn. Er wordt een spanningsboog gecreërd.

Persoonlijk heb ik niet zo'n hoge verwachtingen meer. Ik vrees dat het allemaal om de confrontatie gaat draaien en dat centraal staat wie er zullen sterven. Dat er mensen doodgaan vind ik echter niet echt een ontwikkeling.

We krijgen vast geen antwoord meer op prangende vragen zoals wie/wat is Jacob, wat wilde Dharma nou echt bereiken, waar komen de Hostiles vandaan en wat is hun doel, wat maakt het eiland bijzonder, etc.

Natuurlijk eindigt de finale weer met een cliffhanger van formaat. Dan gaan we met z'n allen een week lang gissen naar ontknoping en tegen de tijd dat seizoen 4 begint vragen we ons af wat er ook weer allemaal gebeurt was.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:03:25 #51
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_49227159
    Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_49227261
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Richard weet dat heus wel .
    Feit is wel dat Richard van het eiland af kan, omdat hij degene was die Juliette overhaalde bij hun bedrijf te komen werken...
    Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.

Ik ben met je eens dat Richard weet dat Ben niet op het eiland geboren kan zijn. De Hostiles weten heus wel wanneer de Dharma mensen zijn aangekomen en dat Ben dus van voor die tijd is.
    pi_49227321
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
    Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
    Stel je niet aan man, vergeleken met seizoen 2 hebben echt al vet veel antwoorden gekregen. Lost is gebouwd op mysterie als je dat allemaal gaat ophelderen zou er geen hol meer aan zijn. Ik ben tevreden
    Amen.
    pi_49227323
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
    Ach, je weet dat de serie nog 2 seizoen door moet gaan, dan gaan ze echt niet nu opeens van alles uitleggen en allemaal antwoorden geven.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:09:11 #55
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49227431
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef budha het volgende:

[..]

Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.

Ik ben met je eens dat Richard weet dat Ben niet op het eiland geboren kan zijn. De Hostiles weten heus wel wanneer de Dharma mensen zijn aangekomen en dat Ben dus van voor die tijd is.
    Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.

Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:10:48 #56
    121830 Kadesh
    The Protectors of the Garden
    pi_49227503
    Hierna komen toch nog 3 seizoenen? (gave aflevering by the way!)
    For thirteen generations we have protected it from the unclean
    pi_49227547
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.

Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
    Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..
    pi_49227710
    Als die Hostiles de natives van het eiland zijn zullen ze heus wel in de gaten houden wie er op en af gaat.
    Amen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:15:58 #59
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49227758
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..
    Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!
    Steppin out tonight
    pi_49227836
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Als ik weet dat een groep mensen er hooguit een paar jaar is en ik zie vervolgens een jochie die duidelijk een stuk ouder is dan een paar jaar, dan snap ik wel hoe de vork in de steel zit.

En die sonarbeveiliging kan ook bedoeld zijn om ze te beschermen tegen het rookmonster. Het is immers een beetje vergezocht om een sonarbeveiliging te bouwen om mensen buiten te houden. Vooarl als je simpelweg over zo'n toren heen kunt klimmen zonder er last van te hebben.
    pi_49227853
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef chansadres het volgende:

[..]

Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!
    70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:18:47 #62
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49227885
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Jivis het volgende:
    Als die Hostiles de natives van het eiland zijn zullen ze heus wel in de gaten houden wie er op en af gaat.
    Dat betwijfel ik. Ze beschikten een onderzeeboot (niet zichtbaar dus voor de Hostiles) en een sonarbeveiliging hield hun tegen om bij de baai te komen. Ik denk dat de kans dat de Hostiles Ben op het eiland hebben zien komen te klein is. Het zou kunnen maar mij lijkt de kans dat ze hem gemist of van zo'n verre afstand gezien te hebben veel groter.
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:21:35 #63
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49228042
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Addict89 het volgende:

[..]

70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.
    Denk dat Ben rond de 30 is. 2004-30=1974 zelfs als hij 40 zou zijn dan was het 1964 geweest en dat is toch in de Flower Power tijd.
    Steppin out tonight
    pi_49228487
    Ben is midden 40. Dus geboren rond 1960. Stel dat hij rond de 10 was toen hij op het eiland kwam was dit in 1970. Dharma is ook opgericht in 1970. Oftewel, Dharma zat daar nog niet zolang toen Ben daar kwam en dus kan hij niet op het eiland geboren zijn en weet Richard dat.
    pi_49228711
    Ik ga niks lezen, eerst ff kijken als ik vanavond thuis ben
    Jointje erbij
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
    pi_49228977
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef Napster het volgende:
    Ik ga niks lezen, eerst ff kijken als ik vanavond thuis ben
    Jointje erbij
    Verkapte "ik-rook-jointjes"-post
    Amen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:41:20 #67
    53267 TC03
    pi_49229019
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef Jivis het volgende:

[..]

Verkapte "ik-rook-jointjes"-post
    Doe eens serieus in het Lost topic.
    pi_49229034
    Amen.
    pi_49229410
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
    Goede aflevering hoor.
    [..]

Reacties is zonder apostrof.

Ik dacht ook meteen dat Richard's mensen van dat schip afkomen. Dat Richard misschien al 300 jaar leeft had ik niet gedacht.
    Richards mensen is zonder apostrof...

Verder een niet echt spannende maar wel onthullende aflevering. Locke zal het wel overleven.
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:57:06 #70
    53267 TC03
    pi_49229696
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Richards mensen is zonder apostrof...
    pi_49229731
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kom kom, laat je niet uit het veld slaan. Kan de beste overkomen
    De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
      donderdag 10 mei 2007 @ 15:59:32 #72
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49229816
    Tvp zonder iets te lezen.
    Vanavond pas de ep. kijken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:30:52 #73
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49231056
    17 mei zal op ABC weer een special worden uitgezonden. Lost: The Answers
    quote:
    A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC

The Special is Hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows. “Lost: The Answers” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date -- but which current viewers will also find illuminating – in anticipation of the Season Finale episode. The special will take an in-depth look at the mysteries of both the island and its inhabitants and recap the secrets that have been revealed, as well as those that remain unanswered.

Hosted by “Lost” executive producers Damon Lindelof (also a co-creator of the show) and Carlton Cuse, the special will revisit mysteries that have been solved, including why a polar bear is on an island in the South Pacific, who the real father of Sun’s baby is, what caused the crash of Oceanic flight 815, who was in the hatch, what happened to the Dharma group, how Locke ended up in a wheelchair, what Kate did to become one of America’s most wanted, and the identity of the real Sawyer -- who conned James Ford’s parents – leading to their deaths. In addition, mysteries that remain unsolved will also be explored.
    Steppin out tonight
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:52:56 #74
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_49232135
    Lost

Zou Mikhail nou oorspronkelijk bij Dharma gezeten hebben? Want omdat hij en Ben een 'understanding' hadden, waarbij hij met rust gelaten werd, lijkt het mij dat hij niet oorspronkelijk bij de 'natives' hoort. Ik vraag me sowieso wel af hoe die natives daar komen, want het is toch een behoorlijk gevariëerd groepje mensen, niet echt dat je zegt "Goh, die stammen van dezelfde voorouders af!". Wat dan weer zou betekenen dat die groep óók op de een of andere manier op het eiland terecht is gekomen...

Je kan wel merken dat het naar een cliffhanger gaat, erg tof met Locke, ook al gaat die niet dood. "Healing powers" enzo
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      donderdag 10 mei 2007 @ 16:53:56 #75
    53267 TC03
    pi_49232199
    Hij zei ook: I'm the last surviving member of the Dharma Initiative.
    pi_49232298
    Erg indrukwekkende episode. Ik hoop wel dat die mittelos gast echt altijd dezelfde leeftijd blijft houden (of iets dergelijks) en niet dat later blijkt dat het gewoon slechte make up was :p
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:02:31 #77
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_49232595
    Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_49232836
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
    Dus Rousseau faket haar accent?
    Amen.
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:10:36 #79
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49232935
    Veel mensen hier zijn antwoorden-geilers aan het worden zolang ik op dit niveau vermaakt wordt vind ik het allemaal wel prima

Echt gave aflevering! en we zagen Hurley's Apollo-repen weer terug ... Locke zal het wel overleven, aangezien we de vorige aflevering nadrukkelijk zijn genezing van die bijtwond zagen.
    pi_49233048
    quote:
    Scherp, had ik nog niet bedacht . En Dharma was natuurlijk wel op een soort van wetenschappelijke missie, dus dat is dan een halve leugen. De vraag is dan alleen waarom ze zich Frans voordoet en waarom ze apart van Ben en de others leeft.
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:14:30 #81
    53267 TC03
    pi_49233079
    Wellicht dat ze van het eiland is afgeraakt omdat Ben haar waarschuwde en later weer terugkwam om haar dochtert terug te pawnen. Ofzo.
    pi_49233310
    Vanavond kijken
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:23:19 #83
    53267 TC03
    pi_49233373
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Vanavond kijken
    O.
    pi_49233393
    Goeie aflevering. Antwoorden en nieuwe vragen. Houd het leuk!

Wel grappig om dingen 'terug' te zien en te weten waar het vandaan komt. De auto en het lijk die Hurley heeft gevonden waren dus Ben zijn vader. Busje zat vol bier etc. Klopt alleen niet dat Hurley dat busje midden in de jungle heeft gevonden en dat Ben en zijn vader al aan de rand van de heuvel stonden waar Hurley naar beneden ging

Edit: En dat het busje op zijn kant lag...
    pi_49233436
    ik heb de aflevering nog niet gezien maar zo te lezen in dit en vorige topic gebeurd er weer veel leuks. Ik moet echter nog ff wachten op superkooi om ondertitelde divx te kunnen kijken
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:29:11 #86
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49233564
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef calvobbes het volgende:
    Goeie aflevering. Antwoorden en nieuwe vragen. Houd het leuk!

Wel grappig om dingen 'terug' te zien en te weten waar het vandaan komt. De auto en het lijk die Hurley heeft gevonden waren dus Ben zijn vader. Busje zat vol bier etc. Klopt alleen niet dat Hurley dat busje midden in de jungle heeft gevonden en dat Ben en zijn vader al aan de rand van de heuvel stonden waar Hurley naar beneden ging
    Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval? Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
    pi_49233693
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:

Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval? Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
    Ja zou kunnen

Maakt ook geen moer uit.
    Zitten wel meer rare dingen in de serie.
    Zo plaatsen ze het operagebouw van Sydney op willekeurig plekken die totaal niet kloppen met de werkelijkheid. Maar voor het verhaal komt het beter uit dat het zo gaat
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:36:25 #88
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49233824
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:

[..]

Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.

Erg goede aflevering dit zeg . Seizoen 3 is zooooveel beter dan seizoen 2 .
    2000 light years from home
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:39:39 #89
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49233928
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.

Erg goede aflevering dit zeg . Seizoen is zooooveel beter dan seizoen 2 .
    True..

Verbazingwekkend trouwens hoe snel er recaps van de afleveringen op lostpedia staan
    pi_49234060
    Ik las ergens dat we pas antwoorden krijgen in 2010, dan is het laatste seizoen
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:45:17 #91
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49234135
    Trouwens ook vet om te zien hoe Mikhail door Locke in elkaar getimmerd werd terwijl iedereen dom toe keek
      donderdag 10 mei 2007 @ 17:48:06 #92
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_49234250
    Mijn Locke, wat doe je?
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      donderdag 10 mei 2007 @ 18:52:26 #93
    142044 voidmage
    ad maiora natus sumus
    pi_49236251
    locke mag niet doodgaan dan heb heb je geen vette figuren meer in het kamp van de others.

van mij mag jack wel dood hij begint een beetje irritant te worden met zijn julliette (net als charlie claire en haar baby)

kan al niet wachten tot volgende week:D:D
    Carpe Diem!
      donderdag 10 mei 2007 @ 19:02:51 #94
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49236617
    Trippende shit weer. S3 blijft goed, maar wel weer vragen, vragen en vragen.
    Richard lijkt niet te verouderen en zou dat zo zijn met alle 'hostiles'?
    Jacob gevalletje mental-institution, wat de fok is dat. Niet kunnen zien, maar trippen om een zaklamp, vaag.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49236629
    vette aflevering
    pi_49236646
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef voidmage het volgende:
    van mij mag jack wel dood hij begint een beetje irritant te worden met zijn julliette (net als charlie claire en haar baby)
    Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horen
    pi_49238083
    31:50 is het moment.
    En pist Jakob dat vuur uit ofzo
    pi_49238465
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horen
    Best wel dom dat ze de andere kant niet hadden beluisterd. En het kan ook gewoon bluf zijn van Julliete dat ze de tape om moeten draaien, omdat ze weet dat Ben daar een nieuw bericht op in heeft gesproken. Al denk ik wel dat Julliete toch Ben verraad.

Een echt vette ep
    pi_49238674
    Hier onze vriend:

pi_49238924
    quote:
    Dit wou ik ook net posten

Ik denk ook dat dat meisje Rousseau is!
    pi_49239026
    Wat ik mij zat af te vragen.

Die auto, waar Ben zijn vader in vermoord. Dat is de zelfde auto die Hurley vind en aan het rijden wilt krijgen. Maar wat ik niet begrijp, dat busje hoort binnen de safe zone te staan.(het gedeelte dat omringd is door het beveiligings systeem) Maar Hurley heeft die auto buiten die safe zone gevonden, uitgaand van het feit dat het een paar afleveringen later pas bekend werd.

Kan iemand mij hiermee helpen ?
    [14.gif]
    pi_49239075
    Die safe zone was makkelijk uit te zetten en dat busje moest naar de Pearl station. Dus ik neem aan dat dat busje buiten de safe zone is gereden door Ben en zijn vader.
    pi_49239172
    Ohja, dat verklaart het wel. Ik zat daar even niet aan te denken dat het Pearl station buiten de safe zone lag.
    quote:
    Dan klopt de theorie dat er geen mensen kunnen worden geboren op het eiland ook niet!
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Haunter het volgende:
    Trouwens ook vet om te zien hoe Mikhail door Locke in elkaar getimmerd werd terwijl iedereen dom toe keek
    Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!
    [14.gif]
      donderdag 10 mei 2007 @ 20:23:25 #104
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49239601
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Chen het volgende:
    Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!

Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond? hij leek er ook nog op!
    pi_49239948
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [afbeelding]

Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond? hij leek er ook nog op!
    Ja, zeker weten Alleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet

En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
    [14.gif]
    pi_49240278
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:

[..]

Ja, zeker weten Alleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet

En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
    Er komen nog drie seizoenen.
    pi_49240347
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:

[..]

Lees gewoon is het topic door .
    pi_49240539
    Ik denk niet dat Rousseau Annie is..het staat toch ook helemaal niet vast dat Alex officieel de dochter is van Ben, dat denkt ze alleen maar omdat ze op jonge leeftijd is ontvoerd en door hem is opgevoed. Anders klopt het ook niet dat er geen kinderen op het eiland geboren kunnen worden die daar ook verwekt zijn.

En er komt een seizoen 4, 5 en 6.
    pi_49240778
    We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
    pi_49241304
    SPOILER
    Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
    pi_49241317
    Schitterende aflevering Locke zal het wel overleven omdat het eiland hem geneest.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    001000010100001001001001010001010101001000100001
    pi_49241378
    Oh, ik geloof nooit dat Locke dood gaat. Anders kijk ik niet meer hoor.
    Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
    pi_49241448
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:
    SPOILER
    Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:00:38 #114
    53267 TC03
    pi_49241483
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
    Ik hoefde de spoiler al niet meer te lezen na deze post.
    pi_49241533
    Totaal onverwachts iig voor mij toen Locke werdt geschoten
    pi_49242473
    Wel cool toen die vader van Ben het busje starte begon meteen: Three Dog Night - Shambala te spelen, het nummer wat ook begon toen Hurley het busje starte..

(Cool nummer )
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:27:58 #117
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49243149
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Doe eens serieus in het Lost topic.
    Serieus doen in serie-topics
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_49243354
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:27 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Serieus doen in serie-topics
    Idd, nu weer ontopic graag.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:33:50 #119
    53267 TC03
    pi_49243520
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [afbeelding]

Ja, dat jongetje had dezelfde bril. Vond ik ongeloofwaardig.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:35:55 #120
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49243676
    Toffe ep wel!!!
    Behoorlijk wat antwoorden gekregen, bijvoorbeeld over wat er nu precies met Dharma is gebeurd. Ook mooi dat dat lijk in het busje van Hurley dus gewoon de vader van Ben was!

Wat ik me nu afvraag:
  • Hoe zit dat met Richard? Wordt hij niet ouder? Is Richard de zoon van de man die Ben als kind tegenkwam in de jungle? Zijn er Richard-kloons? Volgens mij wordt hij nog belangrijk. Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast! ( )
  • Wat is er gebeurd met het vriendinnetje van Ben?
  • Wie of wat is Jacob en waarom vraagt hij Locke om hulp?!
  • Gaat Locke dood?

Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag... maar die zat al in het busje
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_49243869
    Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
    pi_49243882
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:

Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag...
    Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.

Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...

Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
    pi_49244033
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
    Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast! ( )
    Is dat Richard?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:45:06 #124
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49244318
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.

Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...

Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
    Oh ja, dat was die man!
    pi_49244455
    Oh men. Wat een serie.

, , .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:47:59 #126
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49244507
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Is dat Richard?
    Yep.

Luis in Suddenly Susan (linksonder)

Richard in Lost

Richard in Lost met lang haar
    pi_49244583
    WOOT
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:50:06 #128
    12888 Skull-splitter
    pi_49244631
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
    Is dat zo, en zo ja, soundfile please.
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zonder die man had Ben waarschijnlijk gewoon niet geleefd.
    pi_49244706
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
    Op de helft?
    We hebben ruim 68 episodes gehad. Er volgen er dit seizoen nog 3, maakt 71.
    Daarna krijgen we er nog 48.

EN WTF LOCKE!!
    pi_49244966
    Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore! .
    "I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
    pi_49244993
    nog 48?
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:55:44 #132
    12888 Skull-splitter
    pi_49245012
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
    Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore! .
    Samenvattingen, please.
      donderdag 10 mei 2007 @ 21:56:22 #133
    12888 Skull-splitter
    pi_49245038
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef TwyLight het volgende:
    nog 48?
    2 volle seizoenen.
    pi_49245094
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Samenvattingen, please.
    Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:

http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg

Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
    pi_49245210
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Samenvattingen, please.
    Kan je dan niks zelf?
    dit please, dat please, zus please, zo please.
    pi_49245297
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Kan je dan niks zelf?
    dit please, dat please, zus please, zo please.
    Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
    pi_49245548
    True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft .
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:08:32 #138
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49245792
    Ik zit wat bij Lostpedia door de "Mysteries" te bladeren, kom ik dit tegen:
    quote:
    Hurley Bird
    From Lostpedia

A large bird nicknamed the "Hurley Bird" has made two appearances in Lost. And according to this podcast it has a 16ft wingspan.

Appearances

While in the Dark Territory, Hurley saw a huge bird of prey which convinced him that whoever came up with the name "Dark Territory" was "a genius." ("Exodus, Part 1")

While being led by Michael through the jungle, Michael, Jack, Kate, Sawyer and Hurley had a seemingly giant, green bird swoop down over their heads which screeches, what appears to be, Hurley. Hurley asked if the bird screeched his name and Sawyer replies "It sure did... right before it crapped gold". Michael attempted to shoot at the bird, revealing that the gun that Jack gave him was unloaded. ("Live Together, Die Alone")

According to the DVD subtitles, the bird screeches say "Hurley" in both appearances.
    En ik dacht altijd dat die opmerking "Did that bird say my name?" een grapje was!

[ Bericht 1% gewijzigd door Zhenar op 10-05-2007 22:13:56 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:09:01 #139
    12888 Skull-splitter
    pi_49245827
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
    Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien. Ik hoef geen antwoorden en heb mijn rodedraad theorie een paar topics terug even gepost, een post met alle verwijzingen naar diverse filosofieen die herhaaldelijk terugkomen in Lost. Daar ben ik toen een tijdje mee bezig geweest, maar dat is slechts een van vele spinsels.

De andere keer dat ik om een soundfile vroeg is dat geen antwoord smeken, maar gewoon bewijs willen zien/horen. Mijn part riepen ze allemaal com estas, zolang ik dat niet kan horen of kan zien blijft dat maar een bewering.
    pi_49245983
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:

Ik las zoiets idd een andere site ook
    pi_49246080
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien.
    Ja, het is ook echt mijn site. Doe toch normaal man. Ik ben gewoon enthousiast, en wou even kwijt dat er op " die site " ( ) nu echt hele puike theorieen staan nav deze aflevering.
    pi_49246134
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
    True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft .
    Eh doe ik dat? Ik denk dat hooguit de makers een idee hebben, verder niet. Maar dat neemt niet weg dat er hele goeie, leuke en mooie theorieen te vinden zijn, en dat is 1 van de charmes van een serie als Lost (de serie met het hoogste Twin Peaks gehalte sinds Twin Peaks zelf imho).
    pi_49246185
    even een lelijke tvp..moet de nieuwe ep nog kijken dus lees ff niks
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_49246267
    Interessant dat als de hostiles het kamp van the others aanvallen dat dat voorafgaat aan een soort aardbeving, erg frappant. Verder geloof ik er niks van dat Annie uiteindelijk Daniel Rousseau is geworden, dat zou echt nergens op slaan.
    SPOILER
    Verder denk ik dat Jack dood gaat in de season finale. De verhaallijn rondom het personage is eigenlijk wel afgelopen, en een sterfscene met Jack hakt er aardig in. Net als met Libby toen . Verder gok ik er op dat Walt ook in de season finale te zien is,
    SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:14 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:18:00 #145
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49246331
    SPOILER
    en vervolgens een gigantische spoiler . Zet dat dan ook tussen spoilers, sukkel .

-edit: handig dat je het ff quote. -

[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:51 ]
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:27:19 #146
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49246789
    Die Lost-topics gaan trouwens super snel
    pi_49246866
    Maffe shit met dat huis!
    dsfsdfsdfds
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:28:59 #148
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49246888
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef Haunter het volgende:
    Die Lost-topics gaan trouwens super snel
    Omdat Lost weer als vanouds super goed is
    pi_49246898
    Mooi dat die Juliet toch bij de losties hoort...en Jack is back
      donderdag 10 mei 2007 @ 22:29:54 #150
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49246952
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Omdat Lost weer als vanouds super goed is
      Lieve Belg donderdag 10 mei 2007 @ 22:58:32 #151
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_49248663
    quote:
    Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:06:01 #152
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49249108
    Beetje jammer, heb liever gewoon twee volledige seizoenen.
    pi_49249345
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Jump het volgende:

[..]

pi_49249644
    even weer over rousseau.... in S1(dacht ik?) hadden sayid enzo toch zo'n saiteliettelefoon ofzo en toen hoog in de bergen gegaan en toen dat berichtje van rousseau gehoort en hij zei dat het een loop was van ongeveer 6 jaar ofzo?
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:16:33 #155
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49249738
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Kersje86 het volgende:
    even weer over rousseau.... in S1(dacht ik?) hadden sayid enzo toch zo'n saiteliettelefoon ofzo en toen hoog in de bergen gegaan en toen dat berichtje van rousseau gehoort en hij zei dat het een loop was van ongeveer 6 jaar ofzo?
    16 dacht ik..

Edit: Ja dus.. Sayid estimated that Rousseau's message has been playing on a loop for approximately 16 years.

[ Bericht 12% gewijzigd door Haunter op 10-05-2007 23:21:46 ]
    pi_49250991
    Mensenkindertjes, ben ik even een dagje weg om m'n verjaardag te vieren, meteen een half topic volgeluld En allerlei Lost-sites die nu 'Server is too busy' of 'Too many connections' als melding geven

Anyway, ik ben er vrij overtuigd van dat Locke zichzelf in de stoel ziet zitten. Kijk maar eens goed naar die neus, Locke heeft zo'n karakteristieke neus die exact op die van Jacob lijkt. Ook zijn kin en voorhoofd zijn als twee druppels water.

Die lijn van as rondom Jacobs hut is denk ik door Ben cs. neergelegd om Jacob op z'n plek te houden. Net zoals ze altijd zout om een huis leggen om geesten buiten te houden in Supernatural.
      donderdag 10 mei 2007 @ 23:39:54 #157
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_49251107
    Ik heb maar 1 reactie: Huh?!
    pi_49251256
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Symer het volgende:
    Mensenkindertjes, ben ik even een dagje weg om m'n verjaardag te vieren, meteen een half topic volgeluld En allerlei Lost-sites die nu 'Server is too busy' of 'Too many connections' als melding geven

Anyway, ik ben er vrij overtuigd van dat Locke zichzelf in de stoel ziet zitten. Kijk maar eens goed naar die neus, Locke heeft zo'n karakteristieke neus die exact op die van Jacob lijkt. Ook zijn kin en voorhoofd zijn als twee druppels water.
    Ik zag niemand in die stoel zitten?
    pi_49251285
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:39 schreef Kinga het volgende:
    Ik heb maar 1 reactie: Huh?!
    pi_49252320
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

De rest van de personen in het topic wel
    pi_49252446
    Dat van Jacob vond ik eigenlijk a little bit too much . Maar we zullen wel merekn wat het verhaal er achter is. Krijgen we nou nog wat meer te weten over DeGroot?
    pi_49252914
    Damn topics gaan zeker hard hier Net de aflevering gekeken en als ze zo doorgaan dan hoeven ze van mij niet te laten zien wat de losties aan het doen zijn, dit is veel boeiender
    Ook natuurlijk (weer) te lekker gemaakt door de promo maargoed, what else is new
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:42:54 #163
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_49253659
    Er stond btw in de metro van een paar dagen terug dat LOST te zien zal zijn tot 2010, met 16 afleveringen per seizoen, in plaats van 22 afleveringen.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:45:27 #164
    144937 Shrien
    OHMAHGADS
    pi_49253746
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
    Er stond btw in de metro van een paar dagen terug dat LOST te zien zal zijn tot 2010, met 16 afleveringen per seizoen, in plaats van 22 afleveringen.
    tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:45:53 #165
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_49253758
    Weer bekeken.
    Best weer goede aflevering.
    Richard is geen dag ouder geworden.

En natuurlijk kan Locke niet doodgaan. Die blijft gewoon leven.
    Die Jacob-figuur/geest vond ik wel leuk vaag.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:47:43 #166
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_49253834
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef Shrien het volgende:

tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..
    quote:
    Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
    Niet overdreven dus.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 11 mei 2007 @ 00:58:30 #167
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_49254113
    Christ, gelukkig is er nog maar 100 keer gezegd dat er nog 3 seizoenen komen, waarom niet doorgaan tot 200

Locke gaat niet dood

Toffe epi .

Ben is een zielig jongetje .

En hey Jarno jij hier
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_49254283
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Klik
    edit: Met Firefox gaat ie te snel 1.. kijk even met Internet Explorer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2007 01:09:14 ]
      vrijdag 11 mei 2007 @ 07:20:57 #169
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_49256332
    Wat een aflevering! En wat is Jack toch een eikel geworden.

[ Bericht 72% gewijzigd door FoXje op 11-05-2007 07:26:11 ]
    opgezegd@fok.nl
    pi_49256629
    Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté

Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?

Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste
    [14.gif]
    pi_49256821
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:
    Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté

Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?

Volgens wiki is 1 van de betekenissen van Namaste: "I honor the place in you in which the entire Universe dwells, I honor the place in you which is of Love, of Truth, of Light and of Peace, When you are in that place in you, and I am in that place in me, we are One."

Ik denk dat die hippies dat gewoon een leuk woord vonden.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:39:46 #172
    12888 Skull-splitter
    pi_49257009
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:

Paar topics terug heb ik ingehaakt op alle referenties naar Boedhisme, Taoisme en Hindu, was best een lijst waarin ik herhalende thema's heb aangekaart.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:28:22 #173
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_49257871
    Is eigenlijk al duidelijk hoe lang we moeten wachten tot s04ep01?
    moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
    pi_49257953
    damn echt een vette ep!
    ik schrok me dood in die scene bij Jacob! gekke shit
    pi_49257954
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef beschuit het volgende:
    Is eigenlijk al duidelijk hoe lang we moeten wachten tot s04ep01?
    Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:34:45 #176
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_49258042
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Symer het volgende:

[..]

Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.
    pi_49258238
    Wat ik nog steeds raar vindt is dat die gast geen dag ouder is geworden, toch raar dat. Kan er zelf ook geen echt theorie op vastknopen met waarom hij geen dag ouder is geworden.
    pi_49258495
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef Helo het volgende:
    Wat ik nog steeds raar vindt is dat die gast geen dag ouder is geworden, toch raar dat. Kan er zelf ook geen echt theorie op vastknopen met waarom hij geen dag ouder is geworden.
    1 van de gebieden waar Dharma zich mee bezig hield was 'life extension'. Misschien zijn de natives ontsnapte proefkonijnen van Dharma?

Of misschien hield Dharma zich juist met life extension bezig omdat dat de natives al ongelooflijk oud werden en ze dat wilden onderzoeken?

Of is het eiland dan toch Atlantis, waar men nog steeds net zo oud wordt als de norm was vóór de grote zondvloed (Noach werd toch ook iets van 800 jaar oud?)?

Hoe dan ook, het is nu wel zeker dat we de gedachte dat alles wetenschappelijk verklaarbaar moet zijn overboord kunnen gooien.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:46 #179
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_49258779
    Dat alles wetenschappelijk te verantwoorden was is volgens mij ook officieel aan de kant gezet door de makers... bron heb ik zo vlug niet bij de hand, maar daar hebben we google voor he
    pi_49259187
    Waar ik maar mee blijf zitten is dat er nu wel erg veel mensen zijn die een ouder (of meerdere) verloren hebben, met hun dood te maken hebben gehad of er zelfs verantwoordelijk voor zijn. Nog niet echt een idee wat het zou kunnen betekenen, maar typisch is het wel: Ben, Jack, Sawyer, Locke... Nog los van alle parent issues die er toch al zijn. Zou het gewoon weer een toevalligheid zijn die de groep als geheel bindt, of zou het meer zeggen? Ook gezien het feit dat Locke pas één van de Others leek te worden toen hij zij vader (kennelijk) vermoord had. Is het zien van Jacob alleen weggelegd voor degene die zijn vader of moeder vermoord heeft? Was Ben daarom zo verbaasd dat Locke niets zag (omdat Sawyer dat gedaan heeft)?

Hmmmmm.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 10:34:20 #181
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49259601
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.
    Zelfde voornaam en vergelijk deze foto maar eens met die van Jacob!
    Steppin out tonight
    pi_49259637
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat alleantwoorden uit de Lost Experience niet van toepassing zijn in de tv serie... Maar je hebt gelijk, het zou kunnen.
    pi_49260893
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:

[..]

Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob is
    pi_49260909
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob is
    Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?
    pi_49261022
    En zat Vanderfield tijdens de Lost Experience (anno 2006) niet gewoon in het bestuur van de Hanso Foundation? Lijkt me niet echt iemand die jaren op een eiland heeft gezeten en deels onzichtbaar is.

Ik vond de stem die 'Help me' zei trouwens erg op die van Jacks pa lijken.
    pi_49261152
    Het is trouwens nu wel duidelijk dat het niet meer om de losties, of om de others gaat: richard en de andere hostiles/natives zullen vanaf nu de mysterieuze partij zijn om wie het gaat draaien. De rol van de others en dharma is nu wel redelijk duidelijk geloof ik (alhoewel er nog -tig losse eindjes zijn).
    pi_49261553
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?
    Lol, dus de ene keer is er gezeur dat er geen antwoorden komen, de andere keer vinden we zelf dingen online uit en dan is het ook weer niet goed. Altijd gezeur .
    pi_49261657
    Nee, begrijp me niet verkeerd, ik zeur niet om antwoorden, maar ik snap niet dat je een serie gaat maken gebaseerd op mysteries die elke internetter binnen 3 klikken kan vinden. Dat je dus feitelijk dubbel werk doet. Ik denk dat er dus in hoofdlijnen wel gekeken is naar de Lost Experience, soort van background of framework, maar dat we voor de echte antwoorden daar absoluut niet hoeven te zijn. Hebben de makers er zelf niks over gezegd eigenlijk?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 11:45:48 #189
    75555 t-x-m
    . : : T-X-M : : . .
    pi_49261687
    Ik wil jullie toch de recap van Darkufo niet onthouden, deze is elke week weer steengoed :
    http://darkufo.blogspot.c(...)hind-curtain-by.html
    (ff op Read Story klikken)
    Blijf van mn UserIcon af Admins :@
    pi_49261810
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Symer het volgende:
    En zat Vanderfield tijdens de Lost Experience (anno 2006) niet gewoon in het bestuur van de Hanso Foundation? Lijkt me niet echt iemand die jaren op een eiland heeft gezeten en deels onzichtbaar is.

Ik vond de stem die 'Help me' zei trouwens erg op die van Jacks pa lijken.
    Na Cerberus/The Black Smoke en de ´uit het niets verschijnen´-trucs van Walt kijk ik nergens meer gek van op. Wie zegt dat Jacob niet zelf kan bepalen wanneeer hij onzichtbaar kan worden?

Btw:

quote:
    Jacob Vanderfield is a member of the Board of Directors on the Hanso Foundation.

He was sentenced to four years for taking bribes from a Chinese cigarette smuggling syndicate. He served only six months of the sentence, and according to Persephone (Lost Experience) did it at a "federal country club" (probably a minimum security prison). Persephone speculated that Peter Thompson may have helped Vanderfield get out of prison early. Thompson was, at the time, the attorney for Vanderfield's fellow board member, Lawrence Peck.
    Het kan ook zo zijn dat hij in de gevangenis zit en zichzelf ergens anders tevoorschijn laat komen. Vergelijkbaar met wat Walt ooit deed. Nu nog achterstevoren praten en dan gaat Lost helemaal los
      vrijdag 11 mei 2007 @ 11:52:39 #191
    138259 nzw
    incl fotoboek
    pi_49261915
    Richards haarkleur is wel van blond naar pik zwart gegaan. Hij verandert toch iets
    tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
    pi_49262025
    Ik merk wel dat deze aflevering de serie een nieuwe impuls heeft gegeven
    pi_49262388
    Zat zelf ook net beetje nog bij lost experience dingen te kijken en toen dacht ik ook ineens Thomas Mittelwerk - Mittelos science, misschien vergezocht, maar toeval ?
    pi_49263892
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef t-x-m het volgende:
    Ik wil jullie toch de recap van Darkufo niet onthouden, deze is elke week weer steengoed :
    Right on the money, wat mij betreft.
    pi_49264070
    Vanaf nu aan (ongeveer) doe ik ook mee met het USA topic

Eerst volgde ik het gewoon via Nederland, dus op Net5, maar aangezien ze nu al de zomerstop hebben gedaan (we waren bij episode 10) ben ik maar gaan eh.. downloaden.

Het is echt spannend! Ik heb nog niks gelezen van het topic omdat ik nu bij episode 18 ben, maargoed, binnenkort ben ik bij .
      vrijdag 11 mei 2007 @ 12:56:30 #196
    12888 Skull-splitter
    pi_49264094
    Quantum theorie zit er wel tegenaan te hikken IMO...
    pi_49266118
    Ik denk ook dat de man bij de jonge Ben, Richards vader is. De kerel zegt ook denk ik nergens zn naam. Dus het lijkt mij goed mogelijk. Vraag is dan weer hoe richard geboren is, want op het eiland kan dat al niet.
    En ik vermoed dat Locke wel ergens een boek of een amulet te voorschijn zal halen van achter zn shirt en dat dan blijkt dat hij helemaal niet gewond is .
    nou nou
      vrijdag 11 mei 2007 @ 13:47:21 #198
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49266169
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef furious_rage het volgende:
    Ik denk ook dat de man bij de jonge Ben, Richards vader is. De kerel zegt ook denk ik nergens zn naam. Dus het lijkt mij goed mogelijk. Vraag is dan weer hoe richard geboren is, want op het eiland kan dat al niet.
    En ik vermoed dat Locke wel ergens een boek of een amulet te voorschijn zal halen van achter zn shirt en dat dan blijkt dat hij helemaal niet gewond is .
    Nee man, hij herstelt gewoon denk ik... (de vorige aflevering werd er nadrukkelijk ingezoomd op de snel herstelde wond op zijn hand)
      vrijdag 11 mei 2007 @ 13:47:32 #199
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_49266180
    Wow, Wat een aflevering. Lost wordt tegen het einde van het seizoen weer echt ouderwets goed.
    pi_49267395
    Echt, lost is kut...ik wil nu alweer de volgende aflevering hebben!
    pi_49269929
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef t-x-m het volgende:
    Briljante uitleg
    pi_49270547
    Maareuh... Wat zou dat "help me" van Jacob nou betekenen? Wordt Jacob (met die kring van as/zand gevangen gehouden ofzo?).
    En waarom hoorde Ben dat niet en wilde die het wel graag weten?

Als Jacob dezelfde persoon is als Locke hoe kan het dan dat Ben twee verschillende personen ziet?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 15:30:25 #203
    75555 t-x-m
    pi_49270585
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef calvobbes het volgende:
    Maareuh... Wat zou dat "help me" van Jacob nou betekenen?
    En waarom hoorde Ben dat niet en wilde die het wel graag weten?

Als Jacob dezelfde persoon is als Locke hoe kan het dan dat Ben twee verschillende personen ziet?
    Dat kan betekenen dat je niet Jacob zag maar John
    pi_49270658
    Ja maar Ben ziet dus 2 mensen. Jacob die in de stoel zit en hij kijkt een andere kant op als die tegen Lock praat.
    pi_49271095
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef calvobbes het volgende:
    Ja maar Ben ziet dus 2 mensen. Jacob die in de stoel zit en hij kijkt een andere kant op als die tegen Lock praat.
    Ben ziet present-Locke staan en Future-Locke zitten.

Of Ben ziet zichzelf zitten, dat Jacob eigenlijk een weerspiegeling van je zelfbeeld is.

Of het is Locke uit een parallelle tijdlijn ('Only fools are enslaved in time and space').

Of het is Locke's tweelingbroer ('Bad Twin' is de titel van het Lost-boek).

Of het is een kloon (er is een keer een script gelekt over Jack die zichzelf ontmoette op het eiland).
    pi_49271862
    Jacob was trouwens al in een eerdere aflevering te zien:

http://i5.tinypic.com/4mrl5yu.jpg
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:04:13 #207
    75555 t-x-m
    pi_49271984
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:01 schreef Symer het volgende:
    Jacob was trouwens al in een eerdere aflevering te zien:

http://i5.tinypic.com/4mrl5yu.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door t-x-m op 11-05-2007 16:14:02 ]
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:11:25 #208
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49272294
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:

[..]

Ben ziet present-Locke staan en Future-Locke zitten.

Of Ben ziet zichzelf zitten, dat Jacob eigenlijk een weerspiegeling van je zelfbeeld is.

Of het is Locke uit een parallelle tijdlijn ('Only fools are enslaved in time and space').

Of het is Locke's tweelingbroer ('Bad Twin' is de titel van het Lost-boek).

Of het is een kloon (er is een keer een script gelekt over Jack die zichzelf ontmoette op het eiland).
    Ik hoop niet dat het zo ver gaat
    pi_49272418
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:11 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het zo ver gaat
    Wat voor andere, niet vergaande, theorie zie jij dan bij een Ben die tegen een lege stoel staat te praten?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:19:46 #210
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49272647
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat voor andere, niet vergaande, theorie zie jij dan bij een Ben die tegen een lege stoel staat te praten?
    In ieder geval wel een geest of iets dergelijks. Aangezien we al af en toe dode mensen zien verschijnen op het eiland, is dat nou niet echt een hele vergaande theorie. Oke, het gaat officieel wel redelijk ver, maar nu we er toch al aan gewend zijn...

Ik hoop in ieder geval dat we niet met parallele tijdlijnen, weerspiegeling oid te maken gaan krijgen
    pi_49272715
    Tijdlijnen zijn juist enorm belangrijk binnen Lost: niet alleen is het hele flashback idee erop gebaseerd, maar denk ook eens aan de Desmond aflevering... Het zou zomaar eens die kant op kunnen gaan.
    pi_49272734
    Was weer een goede aflevering. Ben benieuwd naar het spul wat om het huisje heen ligt maar vooral waarom Ben Jacob niet kon horen en Locke wel.

Ben zegt tegen richard dat hij zijn moeder ziet op het eiland terwijl ze ergens anders is gestorven (ik weet niet of hij nu zegt of ze bij zijn geboorte is gestorven). Een normaal persoon zou dan denken dat Ben niet op het eiland is geboren.

Ook ben ik benieuwd naar Richard, Ben vraagt naar Richard alsof hij wil dat hij ingrijpt. Ben was een prodigy (child) totdat later Locke komt en duidelijk een betere band met het eiland heeft.
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
    pi_49272759
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:04 schreef t-x-m het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Wat is Sayid daar aan het doen?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:23:59 #214
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49272826
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
    Tijdlijnen zijn juist enorm belangrijk binnen Lost: niet alleen is het hele flashback idee erop gebaseerd, maar denk ook eens aan de Desmond aflevering... Het zou zomaar eens die kant op kunnen gaan.
    Ja daar heb je gelijk in..
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:25:54 #215
    75555 t-x-m
    pi_49272907
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Jacob is een MILF, hij's aant fappen
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:32:30 #216
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49273135
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:25 schreef t-x-m het volgende:

[..]

Jacob is een MILF, hij's aant fappen
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:34:02 #217
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49273196
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:22 schreef Symer het volgende:

[..]

Pijn aan het lijden vanwege de kogel in z'n arm.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:35:33 #218
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_49273245
    Als Ben zo bijzonder was omdat hij zijn dode moeder zag dan is Jack ook bijzonder. Want hij zag zijn vader ook lopen op het eiland, net als Walt die ook dode mensen zag?
    The line is a dot to you!
    pi_49273460
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef kepler het volgende:
    Als Ben zo bijzonder was omdat hij zijn dode moeder zag dan is Jack ook bijzonder. Want hij zag zijn vader ook lopen op het eiland, net als Walt die ook dode mensen zag?
    Er zjin heel veel mensen 'special' in Lost, net als dat er vaak wordt gesproken over "good" en "bad" people. Zie Lostpedia.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:45:52 #220
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49273602

vrijdag 11 mei 2007 @ 16:57:19 #221
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49273952
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:45 schreef Haunter het volgende:
    [afbeelding]

Ik vind haar echt foeilelijk
    Amen.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:58:34 #222
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49273992
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet er uit als Karen Hayes
      vrijdag 11 mei 2007 @ 16:59:54 #223
    150152 Queen_Bee
    pi_49274039
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ze doet me denken aan een vis. Maar vind haar wel goed gecast als dochter van Danielle
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 mei 2007 @ 17:02:54 #224
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49274148
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Haunter het volgende:

[..]

Niet iedereen ziet er uit als Karen Hayes

Amen.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 17:07:30 #225
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49274306
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

[afbeelding]

vrijdag 11 mei 2007 @ 17:08:28 #226
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49274340
    Voor wat intiemere foto's van Karen stuur even een PM
    Amen.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 17:10:54 #227
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49274410
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef Jivis het volgende:
    Voor wat intiemere foto's van Karen stuur even een PM
    Oee, nu breng je me in verlegenheid
    pi_49275047
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 15:14 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Briljante uitleg
    Kan iemand hm kort samenvatten
      vrijdag 11 mei 2007 @ 17:36:07 #229
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49275387
    Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?
    pi_49275411
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 16:45 schreef Haunter het volgende:
    [afbeelding]

I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      vrijdag 11 mei 2007 @ 17:46:57 #231
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_49275782
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Kan iemand hm kort samenvatten
    Ze zitten vast.
    Steppin out tonight
    pi_49276326
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
    Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?
    Screens?
    [14.gif]
    pi_49276729
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
    Misschien dat dat iets met rangen en standen te maken heeft. Of dat iemand het logo krijgt van het station waar die mag komen.

Volgens mij krijgt Ben zijn vader in eerste instantie ook geen logo op zijn pak.
    pi_49276748
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef Chen het volgende:

[..]

Screens?
    Zet de aflevering stil rond 34:02 en vergelijk met http://www.lostpedia.com/wiki/Image:Roger.jpg
    pi_49276781
    Een aantal afleveringen geleden toen Ben Julliet's zus liet zien in Mikhail's station, sprak hij toen ook niet Jacob aan (diegene die het filmde), of vergis ik me nu?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 18:18:14 #236
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49276837
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef TheGame het volgende:
    Een aantal afleveringen geleden toen Ben Julliet's zus liet zien in Mikhail's station, sprak hij toen ook niet Jacob aan (diegene die het filmde), of vergis ik me nu?
    Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).
    Hij zei echter wel dat Jacob haar zus kon beter maken
    pi_49277253
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:18 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).
    Hij zei echter wel dat Jacob haar zus kon beter maken
    Heb die scenes net even opnieuw bekeken en dat klopt idd. Omdat Ben eerder in de aflevering zei: "Jacob said he would take care of it himself" dacht ik ook dat hij degene was die daar in dat park met die camera stond, maar toen wisten we nog niet wie/wat Jacob was.
    pi_49277748
    Uit dat artikel:
    quote:
    When Ben says he was born on the island, he means it in the metaphorical sense - not the physical one. He was born again on the day of the purge; born on the day he killed his father just as he was born on the day he killed his mother. See you in another life.
    quote:
    Hell, Jacob may be the reason that LOST is called LOST.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 19:26:42 #239
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49278856
    Nou, dat eerste is onzin want Ben zegt zelf dat het een leugen was.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 20:03:31 #240
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49279915
    Wat gaat het hard zeg, anderhalve dag na de aflevering is er alweer een topic bijna vol Als je naar het totaal tot nu toe van LOST kijkt is het bijna 1 topic per aflevering

Over de ep: Locke Hoop echt dat hij het overleeft, anders moet ik een nieuwe favoriete karakter gaan uitkiezen.
    En de promo ziet er weer vet uit, helaas zal dat allemaal vast weer gebeuren in de laatste vijf minuten als cliffhanger tot de finale
    SPOILER
    Wat betreft de promo [screencap link below]:
    Wtf is dit?
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef Chen het volgende:
    Screens?

Inderdaad anders dan die van zijn pa [en geen Dharma-logo]:

Kate is btw keiblond nu vergeleken met in de serie
    pi_49280463

Het logo van de Swan bunker op zijn jas.

Waarschijnlijk mocht hij daar naar binnen of werkte die daar regelmatig.
    pi_49280658
    Toch is het wel gek dat Ben totaal geen logo oid had, zelfs Annie had een tshirtje aan met een Dharma logo.
    pi_49280695
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 17:46 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ze zitten vast.
    Briljante uitleg
    pi_49280700
    Hoe was dat in de klas?

Hadden de andere kinderen wel een logo en Ben niet?
    pi_49280733
    Heeft iemand zich al afgevraagd waarom Ben Annie niet gespaard heeft of op zijn minst haar lichaam gezocht heeft, ze was de enige aardige tegen hem?
      vrijdag 11 mei 2007 @ 20:33:28 #246
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49280856
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef calvobbes het volgende:
    Hoe was dat in de klas?

Hadden de andere kinderen wel een logo en Ben niet?
    Iedereen had daar een logo op hun shirtje staan.

Alleen, zoals ik al zei, toen hij zo'n pak kreeg niet.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 20:34:34 #247
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49280899
    Little Ben had een Dharma-logo, net als de rest van de klas:

pi_49280944
    Horace, de man die Ben en zijn vader naar het eiland heeft gehaald heeft als logo " The Arrow".
    Annie heeft als eerste een algemeen logo op haar T-shirt.
    pi_49281843
    Toffe aflevering
    Hoeveel doden zijn er gevallen deze maand? Las ergens dat we 5 doden kunnen verwachten in Mei, gaat dus nog het eea gebeuren de komende 2 weken.
    Hoop niet dat Locke doodgaat, Charly mag wel sterven, het liefst zo langzaam en pijnlijk mogelijk
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:06:27 #250
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49281872
    Het viel me trouwens op dat Jacob en Richard (de langharige versie) dezelfde stijl kleren droegen..

vrijdag 11 mei 2007 @ 21:33:15 #251
    150152 Queen_Bee
    pi_49282664
    Noh ik zou Luis wel doen met zn lange haren .

Maar die kleding van Luis in de flashback, is dat niet als toen met ehm, Tom? dat ze zich armer voordoen dan ze werkelijk zijn.
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:38:43 #252
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_49282851
    Grappig eigenlijk dat Tom zo'n nietszeggend karakter is, terwijl we in seizoen twee dachten dat hij [één van] de leider[s] was van The Others
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:45:21 #253
    150152 Queen_Bee
    pi_49283132
    Inderdaad .
    I'm super sonic man
    pi_49283381
    Ik hoop echt dat Locke niet dood gaat
      vrijdag 11 mei 2007 @ 21:59:07 #255
    150152 Queen_Bee
    pi_49283685
    Ik denk dat Locke nog te belangrijk is om dood te gaan
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 mei 2007 @ 22:03:28 #256
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_49283848
    Denk het niet, heb juist het idee dat de verhaallijn van Locke wel tegen het einde loopt. Maar aan de andere kant, welk karakter is er nou ooit ná de cliffhanger alsnog dood gegaan. Ik kan me alleen een vage Johnny uit The OC herinneren, voor de rest gaan alle karakters meestal op verrassende momenten dood . Dus puur serietechnisch gezien lijkt de kans me vrijwel nihil dat Locke dood is.
    pi_49283912
    Locke ís Lost. Die gaat nowayjose dood hoor! .
      vrijdag 11 mei 2007 @ 22:18:26 #258
    150152 Queen_Bee
    pi_49284350
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 22:03 schreef Merkie het volgende:
    Denk het niet, heb juist het idee dat de verhaallijn van Locke wel tegen het einde loopt. Maar aan de andere kant, welk karakter is er nou ooit ná de cliffhanger alsnog dood gegaan. Ik kan me alleen een vage Johnny uit The OC herinneren, voor de rest gaan alle karakters meestal op verrassende momenten dood . Dus puur serietechnisch gezien lijkt de kans me vrijwel nihil dat Locke dood is.
    Noh, Locke met de Others ineens die schijnbaar erg tegen hem opkijken. Dingen die Ben zei over Locke en Jacob en het eiland. Me dunkt dat Locke nog erg belangrijk is.
    I'm super sonic man
    pi_49284375
    Ik krijg steeds vaker het gevoel dat Lost het verhaal is van Locke, boven al het andere.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 22:19:55 #260
    150152 Queen_Bee
    pi_49284400
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
    Ik krijg steeds vaker het gevoel dat Lost het verhaal is van Locke, boven al het andere.
    Ja, dat zullen meer mensen denken. En misschien juist daarom... Wel niet .
    I'm super sonic man
    pi_49286229
    quote:
    Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Jump het volgende:

[..]

hmm, en ik dacht dat er hierna nog maar één seizoen zou komen, dat was bekend gemaakt een tijdje terug toch?.. of..
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:16:32 #262
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49286262
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef edejong het volgende:

[..]

hmm, en ik dacht dat er hierna nog maar één seizoen zou komen, dat was bekend gemaakt een tijdje terug toch?.. of..
    Nee, 3 seizoenen van 16 afleveringen.. voor de zoveelste keer niet meer en niet minder
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:17:15 #263
    150152 Queen_Bee
    pi_49286277
    Here we go again
    I'm super sonic man
    pi_49286280
    Kan dat niet in de OP ofzo, is nu echt al zovaak voorbij gekomen
    pi_49286301
    Leest men hier alleen de laatste 3 reacties ofzo ..
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:18:37 #266
    150152 Queen_Bee
    pi_49286327
    Alsof ze de OP wél lezen .
    I'm super sonic man
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:23:27 #267
    165802 Reki
    no comment.
    pi_49286466
    hoeveel seizoenen komen er nog?

nee grapje

Ik vond het wel een spannende ep. kan niet wachten op de finals
    zie ondertitel :)
    pi_49286558
    Zou het nu zo zijn dat Jacob niet alleen die vage stem is die we hoorden in de vorige seizoenen, maar ook zorgt voor alle verschijningen van dode mensen?

Nu ik erover nadenkt zit daar best wel wat in. Jack zag in het begin van de serie zijn dode vader op het eiland terwijl niemand anders hem zag. Daarna zijn er nog tig verschijningen geweest.

Als Jacob daadwerkelijk kan bepalen wie hem zien en horen, dan zal hij wellicht ook in andere gedaantes kunnen verschijnen.

Vraag me nu ook af of smokey het huisdiertje is van Jacob.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:27:04 #269
    150152 Queen_Bee
    pi_49286608
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef budha het volgende:
    Zou het nu zo zijn dat Jacob niet alleen die vage stem is die we hoorden in de vorige seizoenen, maar ook zorgt voor alle verschijningen van dode mensen?

Nu ik erover nadenkt zit daar best wel wat in. Jack zag in het begin van de serie zijn dode vader op het eiland terwijl niemand anders hem zag. Daarna zijn er nog tig verschijningen geweest.

Als Jacob daadwerkelijk kan bepalen wie hem zien en horen, dan zal hij wellicht ook in andere gedaantes kunnen verschijnen.

Vraag me nu ook af of smokey het huisdiertje is van Jacob.
    En dan komt de vraag waarom
    I'm super sonic man
    pi_49287383
    Dat is in goede Lost traditie waarschijnlijk iets voor seizoen 5 of 6.

Maar het is een interessant idee of niet? Ik geloof dat het wel eens zou kunnen. Hoop er eigenlijk ook een beejte op, want die Jacob figuur vind ik ook voor Lost toch wel over de top. Laat hem dan ook maar verantwoordelijk zijn voor alle bovennatuurlijke zaken.

Hm, de aflevering heet Man Behind the Curtain wat verwijst naar The Wizard of Oz. In dat verhaal blijkt dat de grote mythische figuur eigenlijk een illusie is en dat een mannetje achter een gordijn iedereen voor de gek houdt. Wellicht is dat een duidelijke hint dat de hele Jacob verschijning toch echt een illusie is die Ben gebruikt om de rest, inclusief Locke, in toom te houden.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:48:08 #271
    163488 RubenSosa
    Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
    pi_49287388
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En dan komt de vraag waarom
    niet alles moet verklaard worden toch
    Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 23:50:13 #272
    150152 Queen_Bee
    pi_49287466
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef budha het volgende:
    Dat is in goede Lost traditie waarschijnlijk iets voor seizoen 5 of 6.

Maar het is een interessant idee of niet? Ik geloof dat het wel eens zou kunnen. Hoop er eigenlijk ook een beejte op, want die Jacob figuur vind ik ook voor Lost toch wel over de top. Laat hem dan ook maar verantwoordelijk zijn voor alle bovennatuurlijke zaken.

Hm, de aflevering heet Man Behind the Curtain wat verwijst naar The Wizard of Oz. In dat verhaal blijkt dat de grote mythische figuur eigenlijk een illusie is en dat een mannetje achter een gordijn iedereen voor de gek houdt. Wellicht is dat een duidelijke hint dat de hele Jacob verschijning toch echt een illusie is die Ben gebruikt om de rest, inclusief Locke, in toom te houden.
    Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?
    I'm super sonic man
    pi_49287772
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?
    Ik zou eerder denken dat Ben Locke neerschoot omdat Locke zei dat ie terug in het kamp iedereen zou vertellen dat Jacob niet echt was.
    pi_49287855
    Ik dacht dat Ben neergeschoten werd eventjes
      zaterdag 12 mei 2007 @ 00:07:56 #275
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_49288237
    Locke gaat niet dood trouwens Anders ga ik huilen

Amen.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 00:20:48 #276
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49288701
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Jivis het volgende:
    Locke gaat niet dood trouwens Anders ga ik huilen

Ja ik ook, maar ik weet wel zeker dat het uiteindelijk toch een lach wordt

En dat is toch wat we willen, nietwaar?
    pi_49288911
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.

Locke zei achteraf tegen Ben: "I'm not gonna be taken in by that little show you put on last night."
      zaterdag 12 mei 2007 @ 00:48:03 #278
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49289516
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef budha het volgende:

[..]

Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.

Locke zei achteraf tegen Ben: "I'm not gonna be taken in by that little show you put on last night."
    Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?
    pi_49289737
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Haunter het volgende:

[..]

Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?
    Geen idee, maar ik zeg niet dat het perse een truc is. Het zou echter wel kunnen. Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.
    pi_49289805
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef budha het volgende:

[..]
    Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.
    Vooral als je ook bedenkt dat niemand anders dan Ben Jacob ooit gezien heeft, Locke geen zaklamp mee mocht nemen, en dat Ben Locke neerschoot zodra de zei dat ie het aan de andere 'others' zou vertellen dat ie dacht dat Jacob maar een illusie van Ben was.
    pi_49289851
    Voor wie willen weten wie er nog dood gaan dit seizoen, DarkUFO heeft het op z'n site gezet.

Enorme spoiler, dus denk 3x na voordat je spiekt!
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
      zaterdag 12 mei 2007 @ 01:07:50 #282
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49290025
    Eeuh, handig om het in 5 losse spoilers te doen....
    pi_49290170
    hmm, maar Jacob is wel even in beeld geweest hè. en ik denk ook dat hij misschien wel wat te maken heeft met de rook, de fluisteringen, en die verschijningen van dode mensen, enz. aangezien hij in dat huis ook vanalles deed.

en ik vind locke ook een te belangrijk persoon om dood te laten gaan... maar zijn verhaal is ook wel redelijk aan 't eind ja, op dat hij precies wil weten hoe alles in elkaar zit na. maar hij is nog niet dood, en veel mensen genezen snel op het eiland, dus tja.

ben zijn moeder is overleden bij zijn geboorte, en nu hij op dat eiland is, daar gebeurt het ook. maar of dat al zo was? ik vind het wel goed van juliet dat ze daar een middel voor kon/probeert te vinden.
    zij heeft wel goede bedoelingen imo.

en ben werd wel een beetje zenuwachtig inderdaad, met die recorder, en vanwege locke, en naomi..

ik vraag me toch telkens écht af wat er nu met walt en michael is gebeurt... waar hun zijn etc.

en apart, alle mensen op het eiland blijken dood te zijn (vliegtuigramp, neergestortte helicopter, de vader van locke), maar in verhouding tot vroeger toen ben op het eiland kwam, is het weer niet zo logisch. maar ook hurly en libby in het gesticht vond ik apart, en hurly met die denkbeeldige vriend die 'm verteld dat het nep is en hij in coma ligt.

en dat de dood achter charlie aanzit hoor je op 't moment ook ff niks van...
    pi_49290206
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
    Eeuh, handig om het in 5 losse spoilers te doen....
    Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgt

En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 01:21:25 #285
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49290317
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef budha het volgende:

[..]

Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgt

En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.
    Oke, ik kan de verleiding weerstaan in ieder geval
    pi_49291539
    zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
    If you increase the speed to 125%, Jacob sounds exactly like Ben
    Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zaterdag 12 mei 2007 @ 02:27:41 #287
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49291619
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
    zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
    Zo, idd zeg
    pi_49291821
    Misschien zit Ben wel gewoon met het allergrootste probleem.
    pi_49294793
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
    Idd, leuk gevonden.
      zaterdag 12 mei 2007 @ 10:54:25 #290
    12888 Skull-splitter
    pi_49294967
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Xurk het volgende:
    Wat betreft de promo [screencap link below]:
    Wtf is dit?
    Ehm
    SPOILER
    Just a hunch...
    pi_49295121
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ehm
    SPOILER
    Just a hunch...
    pi_49295181
    tvp
    pi_49295245
    verkapte tvp - eigelijk is iedereen op dat eiland gewoon echt dood
    pi_49295484
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
    Eigenlijk niet.
    pi_49295578
    de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, of hallucineerde ben ? zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje. dat stemmetje "help me" moet van hemzelf komen
      zaterdag 12 mei 2007 @ 11:33:55 #296
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49295615
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
    de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje
    Je hebt seizoen 1 & 2 gemist?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49295620
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
    de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje
    Misschien was dat Smokey?
    pi_49295955
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Ik dacht dat Ben neergeschoten werd eventjes
    Ja toch, ik hoorde echt een schot toen hij tegen die muur vloog
    pi_49296190
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Je hebt seizoen 1 & 2 gemist?
    sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.
    dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijks
      zaterdag 12 mei 2007 @ 12:05:37 #300
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49296246
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 12:03 schreef janimie het volgende:

[..]

sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.
    dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijks
    Dat is door de makers meerdere malen ontkracht.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zaterdag 12 mei 2007 @ 12:08:52 #301
    12888 Skull-splitter
    pi_49296310
    quote:
    Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
    Ik zeg: paralelle werkelijkheden, loophole, raakvlakken van wetenschap en levensopvattingen en onderzoek daarnaar.

En toch sta ik ervan versteld hoe vreselijk vertakt het verhaal KAN zijn (of de fans zoeken er teveel achter, maar het is allemaal zo ontzettend plausibel aan elkaar gelinkt...) Wat een research-job moet dat wel niet zijn...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')