De trailer is vet! Maar ik denk niet dat er veel zal gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Malebolgia het volgende:
De promo voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCqH-HFlKs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
(en nee, die soa is niet teruggekomen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef -Mo- het volgende:
Puike aflevering. 14.hiv
Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!quote:
Reacties is zonder apostrof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Waar haal je dat met die knop vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
--
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.
Een stuk jonger? Hij was toen vijftig jaar jonger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef budha het volgende:
Richard (die gozer van Sudenly Susan neem ik aan) heeft in de flashback hang haar. Het is toch duidelijk dat ie toen een stuk jonger was
Wel vet dat juist hij Ben erbij heeft gehaald.
Inderdaad, daar zit meer achter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!
Klopt, dat zag ik meteen al.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke doodquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.
Zoiets zal het wel zijn ja. Ik vraag me wel af wie nou al die lui zijn waar Ben mee samenwerkt, zoals Tom enzo. En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
2. Ik denk dat Ben de spullen heeft doorgesluisd naar The Hostiles. Omdat je niet 1 2 3 alle spullen kan doorgeven, heeft hij het vast op langer termijn gedaan. Waarom zou hij anders niet in het dorp te vinden zijn. Hij is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat zijn vader het weer zou vergeten. Dan kan hij mooi hij en zijn vader weglokken en uit het kamp blijven.
Dat klnkt wel heel erg Pirates of the Carribeanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...
Okee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Graag reactie's etc.
Dat zegt Michail tegen Ben als hij het tentenkamp komt binnenrennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar haal je dat met die knop vandaan?
Je ziet de jonge Ben aan een knop draaien om die installatie uit te zetten en Mikhail heeft het over 'not set to a lethal level'quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar haal je dat met die knop vandaan?
Inmiddels zijn ze op die claim teruggekomen. We moeten het nu toch meer als een soort Sci-Fi zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zit meer achter.
Alhoewel ik me dan wel afvraag hoe ze dingen als Jacob en Richard wetenschappelijk gaan verklaren. Aangezien de makers ooit hebben aangegeven dat voor alles een wetenschappelijke verklaring is.
Locke gaat dood maar overleeft het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke dood
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.quote:
Ik zat net te denken. Stel Ben kan NIET communiceren met Jacob en Locke wel. Dan zag Locke dat Ben aan het liegen was want dat "gesprek wat Ben en Jacob" klopt dan niet. Misschien daarom dat hij doet "alsof" hij hem niet ziet. Just another 2 cents.quote:
Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:
[..]
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
Maar hij ziet hem wel. Een hersenspinsel lijkt me dus uitgesloten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:
[..]
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
Ik hoop op een mooie relatieverhaallijn, zoals ze dat in 24 seizoen 6 zo goed doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
Gewoon een prequel voor PoTC dit. Piraten die niet dood kunnen gaan en een maffe kapitein. 1+1 = 2.
Ok, misschien hoort Locke Jacob niet om de simpele reden dat Jacob dat niet wil. Als hij dat echt kan, dan is het vast ook niet moeilijk voor Jacob om alleen te worden gezien door mensen waarvan hij het wil. Wel een beetje vergezocht wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Locke spoiler:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best oud hèquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef calvobbes het volgende:
Die http://oceanic-air.com website is toch ook wel erg grappig. Met een beetje zoeken kom je er ook nog veel LOST dingen tegen. Je hebt er geen fuck aan, maar wel grappig om te zien dat ze dat zo gemaakt hebben
Ik had het idee dat het vulkanische as was misschien, het zag er iig uit als as en in 1 v/d flashbacks hadden ze het ook over de vulkaan op het eiland. En dat ruiken, tja misschien dat je de zwavel zou ruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef budha het volgende:
[..]
Wat anders: wat was dat nou voor spul dat rond het hutje van Jacob op de grond lag? Locke rook er aan en had blijkbaar niet echt een idee wat het was.
31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Headlong het volgende:
Ik de Jacob-wordt-boos scène nu een paar keer gezien, met verschillende snelheden. Maar ik zie geen Jacob hoor. Waar moet ik hem in vredesnaam zoeken?
Ik had misschien moeten vermelden dat ik daar inderdaad nadrukkelijk heb gekeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.
Hij kan bij Dharma zijn geborenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
leuke ep weer!
wat dingen die me op zijn gevallen
- Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen
Aldus wie precies?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
leuke ep weer!
wat dingen die me op zijn gevallen
- de moeder van benjamin lijkt wel wat op de franse chick (dat werd uiteindelijk zn vrouw? ze hebben dezelfde dochter)
- Jacob heeft in de bijbel 12 zonen, waarvan de jongste Benjamin heet
- Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen
Google maar 's op Sarin. Een gram is genoeg om tientallen mensen in bijvoorbeeld een metro uit te schakelen. Om dorpen met een paar duizend inwoners plat te leggen is een litertje oid genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam
Vond het wel vreemd in die flashback dat alle mensen van Dharma zeg maar met gas waren uitgeschakeld. In de auto met Ben's pa, ok. Maar dat 'dorp' was gewoon in de open licht, lijkt me dat je wel een gigantische hoeveelheid gas nodig hebt om ervoor te zorgen dat je iedereen uitschakelt in de open lucht.
ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.quote:
Richard dusquote:
Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef eperon het volgende:
[..]
ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.
Richard weet dat heus welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.
Dat zou wel een erg makkelijke verklaring zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Jacob een geest is, vandaar dat Ben en Locke hem niet konden zien.
Je merkt dat ze naar de finale aan het toebouwen zijn. Er wordt een spanningsboog gecreërd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam
Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Richard weet dat heus wel.
Feit is wel dat Richard van het eiland af kan, omdat hij degene was die Juliette overhaalde bij hun bedrijf te komen werken...
Stel je niet aan man, vergeleken met seizoen 2 hebben echt al vet veel antwoorden gekregen. Lost is gebouwd op mysterie als je dat allemaal gaat ophelderen zou er geen hol meer aan zijn. Ik ben tevredenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
Ach, je weet dat de serie nog 2 seizoen door moet gaan, dan gaan ze echt niet nu opeens van alles uitleggen en allemaal antwoorden geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef budha het volgende:
[..]
Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.
Ik ben met je eens dat Richard weet dat Ben niet op het eiland geboren kan zijn. De Hostiles weten heus wel wanneer de Dharma mensen zijn aangekomen en dat Ben dus van voor die tijd is.
Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.
Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..
Als ik weet dat een groep mensen er hooguit een paar jaar is en ik zie vervolgens een jochie die duidelijk een stuk ouder is dan een paar jaar, dan snap ik wel hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.
Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!
Dat betwijfel ik. Ze beschikten een onderzeeboot (niet zichtbaar dus voor de Hostiles) en een sonarbeveiliging hield hun tegen om bij de baai te komen. Ik denk dat de kans dat de Hostiles Ben op het eiland hebben zien komen te klein is. Het zou kunnen maar mij lijkt de kans dat ze hem gemist of van zo'n verre afstand gezien te hebben veel groter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Jivis het volgende:
Als die Hostiles de natives van het eiland zijn zullen ze heus wel in de gaten houden wie er op en af gaat.
Denk dat Ben rond de 30 is. 2004-30=1974 zelfs als hij 40 zou zijn dan was het 1964 geweest en dat is toch in de Flower Power tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.
Verkapte "ik-rook-jointjes"-postquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef Napster het volgende:
Ik ga niks lezen, eerst ff kijken als ik vanavond thuis ben
Jointje erbij![]()
Richards mensen is zonder apostrof...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering hoor.![]()
[..]
Reacties is zonder apostrof.
Ik dacht ook meteen dat Richard's mensen van dat schip afkomen. Dat Richard misschien al 300 jaar leeft had ik niet gedacht.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Richards mensen is zonder apostrof...
Kom kom, laat je niet uit het veld slaan. Kan de beste overkomenquote:
quote:A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC
The Special is Hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows. “Lost: The Answers” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date -- but which current viewers will also find illuminating – in anticipation of the Season Finale episode. The special will take an in-depth look at the mysteries of both the island and its inhabitants and recap the secrets that have been revealed, as well as those that remain unanswered.
Hosted by “Lost” executive producers Damon Lindelof (also a co-creator of the show) and Carlton Cuse, the special will revisit mysteries that have been solved, including why a polar bear is on an island in the South Pacific, who the real father of Sun’s baby is, what caused the crash of Oceanic flight 815, who was in the hatch, what happened to the Dharma group, how Locke ended up in a wheelchair, what Kate did to become one of America’s most wanted, and the identity of the real Sawyer -- who conned James Ford’s parents – leading to their deaths. In addition, mysteries that remain unsolved will also be explored.
Dus Rousseau faket haar accent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Scherp, had ik nog niet bedachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef calvobbes het volgende:
Goeie aflevering. Antwoorden en nieuwe vragen. Houd het leuk!
Wel grappig om dingen 'terug' te zien en te weten waar het vandaan komt. De auto en het lijk die Hurley heeft gevonden waren dus Ben zijn vader. Busje zat vol bier etc. Klopt alleen niet dat Hurley dat busje midden in de jungle heeft gevonden en dat Ben en zijn vader al aan de rand van de heuvel stonden waar Hurley naar beneden ging
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
![]()
Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
![]()
True..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.
Erg goede aflevering dit zeg. Seizoen is zooooveel beter dan seizoen 2
.
Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef voidmage het volgende:
van mij mag jack wel dood hij begint een beetje irritant te worden met zijn julliette (net als charlie claire en haar baby)
Best wel dom dat ze de andere kant niet hadden beluisterd. En het kan ook gewoon bluf zijn van Julliete dat ze de tape om moeten draaien, omdat ze weet dat Ben daar een nieuw bericht op in heeft gesproken. Al denk ik wel dat Julliete toch Ben verraad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horen![]()
Dit wou ik ook net postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dan klopt de theorie dat er geen mensen kunnen worden geboren op het eiland ook niet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:45 schreef Haunter het volgende:
Trouwens ook vet om te zien hoe Mikhail door Locke in elkaar getimmerd werd terwijl iedereen dom toe keek![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Chen het volgende:
Ja, dat laat ook zien dat Locke zeker niet dood is. Is bedoel hij krijgt een schotwond, die Mikhail, ik weet niet of iemand er nog screens van heeft, die werd gewoon levend verbrand van binnen leek het wel!
Ja, zeker wetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond?hij leek er ook nog op!
Er komen nog drie seizoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, zeker wetenAlleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet
En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
Lees gewoon is het topic doorquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja, zeker wetenAlleen wat ik niet helemaal zag was dat Richard dus veel ouders is dan Ben. Want ik weet niet of die jonger moest lijken met die lange haren van hem, maar ik zou dus nu verwachten dat Richard al wat grijs zou moeten hebben en wat rimpels enzo. En ik weet niet of die Annie Rousseau is, maar als dat niet zo is. En Rousseau dus echt al 16 jaar op het eiland is en toen alles al anders was dan klopt het al helemaal niet
En weet iemand al of er een seizoen 4 komt? Op imdb.com staat van wel, maar of ik dacht nou moet geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.001000010100001001001001010001010101001000100001
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef Pune het volgende:Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoefde de spoiler al niet meer te lezen na deze post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik bereid mijn vreugdedansje alvast voor.
Serieus doen in serie-topicsquote:
Ja, dat jongetje had dezelfde bril.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik trouwens de enige hier die de jonge versie van Ben goed gecast vond?hij leek er ook nog op!
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik ook niet duidelijk vond, maar misschien dat ik daar iets heb gemist: wie was die dode Dharma vent op het bankje waar Ben zoveel aandacht aan besteedde? Ik had het idee dat ik ergens niet had opgelet en iets mij compleet ontschoten was, want ik kon hem niet plaatsen. Hij leek wel wat op hoe de vader van Ben er in het begin op het eiland uitzag...
Is dat Richard?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Zhenar het volgende:
Dat verklaart wel waarom ze de fabuleuze Luis van Suddenly Susan hebben gecast!(
)
Oh ja, dat was die man!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.
Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...
Hoe heette die man eigenlijk? Copernicus ofzo?
Yep.quote:
Is dat zo, en zo ja, soundfile please.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die stemmen uit S1 riepen ook help me constant.
Zonder die man had Ben waarschijnlijk gewoon niet geleefd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat was de man diie Ben en zijn vader naar het eiland had gehaald. De bestuurder van de sportauto die Ben zijn vader aanhield toen z'n moeder overleed.
Maar waarom die nou extra aandacht krijgt is niet duidelijk. Ben had blijkbaar een hekel aan iedereen...
Op de helft?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We zitten nog maar op de helft.. ik heb het gevoel dat het bijna is afgelopen
Samenvattingen, please.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef Jarno het volgende:
Op 4815162342.com hebben mensen echt de tijd van hun leven met deze aflevering. Theories galore!.
2 volle seizoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef TwyLight het volgende:
nog 48?
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:quote:
Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kan je dan niks zelf?
dit please, dat please, zus please, zo please.
En ik dacht altijd dat die opmerking "Did that bird say my name?" een grapje was!quote:Hurley Bird
From Lostpedia
A large bird nicknamed the "Hurley Bird" has made two appearances in Lost. And according to this podcast it has a 16ft wingspan.
Appearances
While in the Dark Territory, Hurley saw a huge bird of prey which convinced him that whoever came up with the name "Dark Territory" was "a genius." ("Exodus, Part 1")
While being led by Michael through the jungle, Michael, Jack, Kate, Sawyer and Hurley had a seemingly giant, green bird swoop down over their heads which screeches, what appears to be, Hurley. Hurley asked if the bird screeched his name and Sawyer replies "It sure did... right before it crapped gold". Michael attempted to shoot at the bird, revealing that the gun that Jack gave him was unloaded. ("Live Together, Die Alone")
According to the DVD subtitles, the bird screeches say "Hurley" in both appearances.
Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien. Ik hoef geen antwoorden en heb mijn rodedraad theorie een paar topics terug even gepost, een post met alle verwijzingen naar diverse filosofieen die herhaaldelijk terugkomen in Lost. Daar ben ik toen een tijdje mee bezig geweest, maar dat is slechts een van vele spinsels.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mensen die continue om antwoorden smeken snappen echt helemaal niks van Lost. Alle, maar dan ook echt alle fun zou er compleet uit zijn als ze iedereen hier hun antwoorden zouden geven. Sterker nog, het zou het einde van Lost zijn.
Ik las zoiets idd een andere site ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:
http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg
Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
Ja, het is ook echt mijn site. Doe toch normaal man. Ik ben gewoon enthousiast, en wou even kwijt dat er op " die site " (quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt. Loos een adres posten met de mededeling "whoohoooh, theorieen!" erbij zou ik makkelijk als (verkapte) spam kunnen zien.
Eh doe ik dat? Ik denk dat hooguit de makers een idee hebben, verder niet. Maar dat neemt niet weg dat er hele goeie, leuke en mooie theorieen te vinden zijn, en dat is 1 van de charmes van een serie als Lost (de serie met het hoogste Twin Peaks gehalte sinds Twin Peaks zelf imho).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:04 schreef TwyLight het volgende:
True, maar jij doet nu alsof hier ook maar iemand is die de antwoorden daadwerkelijk heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder denk ik dat Jack dood gaat in de season finale. De verhaallijn rondom het personage is eigenlijk wel afgelopen, en een sterfscene met Jack hakt er aardig in. Net als met Libby toen. Verder gok ik er op dat Walt ook in de season finale te zien is,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en vervolgens een gigantische spoiler. Zet dat dan ook tussen spoilers, sukkel
.
-edit: handig dat je het ff quote.-
[ Bericht 16% gewijzigd door Mike op 10-05-2007 22:25:51 ]2000 light years from home
Omdat Lost weer als vanouds super goed isquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:27 schreef Haunter het volgende:
Die Lost-topics gaan trouwens super snel
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Omdat Lost weer als vanouds super goed is![]()
quote:Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
16 dacht ik..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Kersje86 het volgende:
even weer over rousseau.... in S1(dacht ik?) hadden sayid enzo toch zo'n saiteliettelefoon ofzo en toen hoog in de bergen gegaan en toen dat berichtje van rousseau gehoort en hij zei dat het een loop was van ongeveer 6 jaar ofzo?
Ik zag niemand in die stoel zitten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Symer het volgende:
Mensenkindertjes, ben ik even een dagje weg om m'n verjaardag te vieren, meteen een half topic volgeluldEn allerlei Lost-sites die nu 'Server is too busy' of 'Too many connections' als melding geven
![]()
Anyway, ik ben er vrij overtuigd van dat Locke zichzelf in de stoel ziet zitten. Kijk maar eens goed naar die neus, Locke heeft zo'n karakteristieke neus die exact op die van Jacob lijkt. Ook zijn kin en voorhoofd zijn als twee druppels water.
De rest van de personen in het topic welquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zag niemand in die stoel zitten?![]()
tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
Er stond btw in de metro van een paar dagen terug dat LOST te zien zal zijn tot 2010, met 16 afleveringen per seizoen, in plaats van 22 afleveringen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef Shrien het volgende:
tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..
Niet overdreven dus.quote:Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
Klikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zag niemand in die stoel zitten?![]()
Volgens wiki is 1 van de betekenissen van Namaste: "I honor the place in you in which the entire Universe dwells, I honor the place in you which is of Love, of Truth, of Light and of Peace, When you are in that place in you, and I am in that place in me, we are One."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:
Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté
Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste
Paar topics terug heb ik ingehaakt op alle referenties naar Boedhisme, Taoisme en Hindu, was best een lijst waarin ik herhalende thema's heb aangekaart.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:
Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté
Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste
Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef beschuit het volgende:
Is eigenlijk al duidelijk hoe lang we moeten wachten tot s04ep01?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.
1 van de gebieden waar Dharma zich mee bezig hield was 'life extension'. Misschien zijn de natives ontsnapte proefkonijnen van Dharma?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef Helo het volgende:
Wat ik nog steeds raar vindt is dat die gast geen dag ouder is geworden, toch raar dat. Kan er zelf ook geen echt theorie op vastknopen met waarom hij geen dag ouder is geworden.
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:
http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg
Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
Ik hoop nog steeds dat alleantwoorden uit de Lost Experience niet van toepassing zijn in de tv serie... Maar je hebt gelijk, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.
Zelfde voornaam en vergelijk deze foto maar eens met die van Jacob!
Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.
Zelfde voornaam en vergelijk deze foto maar eens met die van Jacob!
Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob is![]()
Lol, dus de ene keer is er gezeur dat er geen antwoorden komen, de andere keer vinden we zelf dingen online uit en dan is het ook weer niet goed. Altijd gezeurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?
Na Cerberus/The Black Smoke en de ´uit het niets verschijnen´-trucs van Walt kijk ik nergens meer gek van op. Wie zegt dat Jacob niet zelf kan bepalen wanneeer hij onzichtbaar kan worden?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Symer het volgende:
En zat Vanderfield tijdens de Lost Experience (anno 2006) niet gewoon in het bestuur van de Hanso Foundation? Lijkt me niet echt iemand die jaren op een eiland heeft gezeten en deels onzichtbaar is.
Ik vond de stem die 'Help me' zei trouwens erg op die van Jacks pa lijken.
Het kan ook zo zijn dat hij in de gevangenis zit en zichzelf ergens anders tevoorschijn laat komen. Vergelijkbaar met wat Walt ooit deed. Nu nog achterstevoren praten en dan gaat Lost helemaal losquote:Jacob Vanderfield is a member of the Board of Directors on the Hanso Foundation.
He was sentenced to four years for taking bribes from a Chinese cigarette smuggling syndicate. He served only six months of the sentence, and according to Persephone (Lost Experience) did it at a "federal country club" (probably a minimum security prison). Persephone speculated that Peter Thompson may have helped Vanderfield get out of prison early. Thompson was, at the time, the attorney for Vanderfield's fellow board member, Lawrence Peck.
Right on the money, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef t-x-m het volgende:
Ik wil jullie toch de recap van Darkufo niet onthouden, deze is elke week weer steengoed:
http://darkufo.blogspot.c(...)hind-curtain-by.html
(ff op Read Story klikken)
Nee man, hij herstelt gewoon denk ik... (de vorige aflevering werd er nadrukkelijk ingezoomd op de snel herstelde wond op zijn hand)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef furious_rage het volgende:
Ik denk ook dat de man bij de jonge Ben, Richards vader is. De kerel zegt ook denk ik nergens zn naam. Dus het lijkt mij goed mogelijk. Vraag is dan weer hoe richard geboren is, want op het eiland kan dat al niet.
En ik vermoed dat Locke wel ergens een boek of een amulet te voorschijn zal halen van achter zn shirt en dat dan blijkt dat hij helemaal niet gewond is.
Briljante uitlegquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef t-x-m het volgende:
Ik wil jullie toch de recap van Darkufo niet onthouden, deze is elke week weer steengoed:
http://darkufo.blogspot.c(...)hind-curtain-by.html
(ff op Read Story klikken)
Dat kan betekenen dat je niet Jacob zag maar Johnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:29 schreef calvobbes het volgende:
Maareuh... Wat zou dat "help me" van Jacob nou betekenen?
En waarom hoorde Ben dat niet en wilde die het wel graag weten?
Als Jacob dezelfde persoon is als Locke hoe kan het dan dat Ben twee verschillende personen ziet?
Ben ziet present-Locke staan en Future-Locke zitten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:32 schreef calvobbes het volgende:
Ja maar Ben ziet dus 2 mensen. Jacob die in de stoel zit en hij kijkt een andere kant op als die tegen Lock praat.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:01 schreef Symer het volgende:
Jacob was trouwens al in een eerdere aflevering te zien:
http://i5.tinypic.com/4mrl5yu.jpg
Ik hoop niet dat het zo ver gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Ben ziet present-Locke staan en Future-Locke zitten.
Of Ben ziet zichzelf zitten, dat Jacob eigenlijk een weerspiegeling van je zelfbeeld is.
Of het is Locke uit een parallelle tijdlijn ('Only fools are enslaved in time and space').
Of het is Locke's tweelingbroer ('Bad Twin' is de titel van het Lost-boek).
Of het is een kloon (er is een keer een script gelekt over Jack die zichzelf ontmoette op het eiland).
Wat voor andere, niet vergaande, theorie zie jij dan bij een Ben die tegen een lege stoel staat te praten?quote:
In ieder geval wel een geest of iets dergelijks. Aangezien we al af en toe dode mensen zien verschijnen op het eiland, is dat nou niet echt een hele vergaande theorie. Oke, het gaat officieel wel redelijk ver, maar nu we er toch al aan gewend zijn...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat voor andere, niet vergaande, theorie zie jij dan bij een Ben die tegen een lege stoel staat te praten?
Ja daar heb je gelijk in..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:21 schreef Jarno het volgende:
Tijdlijnen zijn juist enorm belangrijk binnen Lost: niet alleen is het hele flashback idee erop gebaseerd, maar denk ook eens aan de Desmond aflevering... Het zou zomaar eens die kant op kunnen gaan.
Er zjin heel veel mensen 'special' in Lost, net als dat er vaak wordt gesproken over "good" en "bad" people. Zie Lostpedia.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef kepler het volgende:
Als Ben zo bijzonder was omdat hij zijn dode moeder zag dan is Jack ook bijzonder. Want hij zag zijn vader ook lopen op het eiland, net als Walt die ook dode mensen zag?
Ze doet me denken aan een vis. Maar vind haar wel goed gecast als dochter van Daniellequote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:58 schreef Haunter het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet er uit als Karen Hayes![]()
![]()
Oee, nu breng je me in verlegenheidquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef Jivis het volgende:
Voor wat intiemere foto's van Karen stuur even een PM![]()
Ze zitten vast.quote:
Screens?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?![]()
Misschien dat dat iets met rangen en standen te maken heeft. Of dat iemand het logo krijgt van het station waar die mag komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:36 schreef Haunter het volgende:
Waarom had Ben trouwens geen Dharma logo op zijn werkpak, maar wel Ben + Work man?![]()
Zet de aflevering stil rond 34:02 en vergelijk met http://www.lostpedia.com/wiki/Image:Roger.jpgquote:
Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef TheGame het volgende:
Een aantal afleveringen geleden toen Ben Julliet's zus liet zien in Mikhail's station, sprak hij toen ook niet Jacob aan (diegene die het filmde), of vergis ik me nu?
Heb die scenes net even opnieuw bekeken en dat klopt idd. Omdat Ben eerder in de aflevering zei: "Jacob said he would take care of it himself" dacht ik ook dat hij degene was die daar in dat park met die camera stond, maar toen wisten we nog niet wie/wat Jacob was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, het was Richard die dat filmde (de niet oud wordende gast).
Hij zei echter wel dat Jacob haar zus kon beter maken![]()
quote:When Ben says he was born on the island, he means it in the metaphorical sense - not the physical one. He was born again on the day of the purge; born on the day he killed his father just as he was born on the day he killed his mother. See you in another life.
quote:Hell, Jacob may be the reason that LOST is called LOST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betreft de promo [screencap link below]:
Wtf is dit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef Chen het volgende:
Screens?
Inderdaad anders dan die van zijn pa [en geen Dharma-logo]:
Kate is btw keiblond nu vergeleken met in de serie![]()
![]()
Iedereen had daar een logo op hun shirtje staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:29 schreef calvobbes het volgende:
Hoe was dat in de klas?
Hadden de andere kinderen wel een logo en Ben niet?
Noh, Locke met de Others ineens die schijnbaar erg tegen hem opkijken. Dingen die Ben zei over Locke en Jacob en het eiland. Me dunkt dat Locke nog erg belangrijk is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:03 schreef Merkie het volgende:
Denk het niet, heb juist het idee dat de verhaallijn van Locke wel tegen het einde loopt. Maar aan de andere kant, welk karakter is er nou ooit ná de cliffhanger alsnog dood gegaan. Ik kan me alleen een vage Johnny uit The OC herinneren, voor de rest gaan alle karakters meestal op verrassende momenten dood. Dus puur serietechnisch gezien lijkt de kans me vrijwel nihil dat Locke dood is.
Ja, dat zullen meer mensen denken. En misschien juist daarom... Wel nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat Lost het verhaal is van Locke, boven al het andere.
hmm, en ik dacht dat er hierna nog maar één seizoen zou komen, dat was bekend gemaakt een tijdje terug toch?.. of..quote:
Nee, 3 seizoenen van 16 afleveringen.. voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:15 schreef edejong het volgende:
[..]
hmm, en ik dacht dat er hierna nog maar één seizoen zou komen, dat was bekend gemaakt een tijdje terug toch?.. of..![]()
En dan komt de vraag waaromquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:25 schreef budha het volgende:
Zou het nu zo zijn dat Jacob niet alleen die vage stem is die we hoorden in de vorige seizoenen, maar ook zorgt voor alle verschijningen van dode mensen?
Nu ik erover nadenkt zit daar best wel wat in. Jack zag in het begin van de serie zijn dode vader op het eiland terwijl niemand anders hem zag. Daarna zijn er nog tig verschijningen geweest.
Als Jacob daadwerkelijk kan bepalen wie hem zien en horen, dan zal hij wellicht ook in andere gedaantes kunnen verschijnen.
Vraag me nu ook af of smokey het huisdiertje is van Jacob.
niet alles moet verklaard worden tochquote:
Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef budha het volgende:
Dat is in goede Lost traditie waarschijnlijk iets voor seizoen 5 of 6.
Maar het is een interessant idee of niet? Ik geloof dat het wel eens zou kunnen. Hoop er eigenlijk ook een beejte op, want die Jacob figuur vind ik ook voor Lost toch wel over de top. Laat hem dan ook maar verantwoordelijk zijn voor alle bovennatuurlijke zaken.
Hm, de aflevering heet Man Behind the Curtain wat verwijst naar The Wizard of Oz. In dat verhaal blijkt dat de grote mythische figuur eigenlijk een illusie is en dat een mannetje achter een gordijn iedereen voor de gek houdt. Wellicht is dat een duidelijke hint dat de hele Jacob verschijning toch echt een illusie is die Ben gebruikt om de rest, inclusief Locke, in toom te houden.
Ik zou eerder denken dat Ben Locke neerschoot omdat Locke zei dat ie terug in het kamp iedereen zou vertellen dat Jacob niet echt was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?
Ja ik ook, maar ik weet wel zeker dat het uiteindelijk toch een lach wordtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Jivis het volgende:
Locke gaat niet dood trouwensAnders ga ik huilen
Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar hoe gooide Ben zichzelf dan tegen de muur, bewoog de hele hut, en schoot hij Locke zelfs neer om te weten te komen wat Jacob zei?
Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef budha het volgende:
[..]
Ben kon ook naar achteren springen. De hut voorzien van goedkope trucjes zal niet zo moeilijk zijn. Ben stond er ook op dat Locke zijn felle zaklamp uitdeed en nam een niet erg felle olielamp mee naar binnen.
Locke zei achteraf tegen Ben: "I'm not gonna be taken in by that little show you put on last night."
Geen idee, maar ik zeg niet dat het perse een truc is. Het zou echter wel kunnen. Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja maar het verschijnen van Jacob voor een paar seconden, hoe verklaar je dat dan als alles een truc zou zijn?
Vooral als je ook bedenkt dat niemand anders dan Ben Jacob ooit gezien heeft, Locke geen zaklamp mee mocht nemen, en dat Ben Locke neerschoot zodra de zei dat ie het aan de andere 'others' zou vertellen dat ie dacht dat Jacob maar een illusie van Ben was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef budha het volgende:
[..]
Het is iets logischer dat Ben idereen wijs maakt dat zijn orders van hogerhand komen en z'n best doet om die illusie hoog te houden, dan dat er daadwerkelijk iemand is die onzichtbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm, maar Jacob is wel even in beeld geweest hè. en ik denk ook dat hij misschien wel wat te maken heeft met de rook, de fluisteringen, en die verschijningen van dode mensen, enz. aangezien hij in dat huis ook vanalles deed.
en ik vind locke ook een te belangrijk persoon om dood te laten gaan... maar zijn verhaal is ook wel redelijk aan 't eind ja, op dat hij precies wil weten hoe alles in elkaar zit na. maar hij is nog niet dood, en veel mensen genezen snel op het eiland, dus tja.
ben zijn moeder is overleden bij zijn geboorte, en nu hij op dat eiland is, daar gebeurt het ook. maar of dat al zo was? ik vind het wel goed van juliet dat ze daar een middel voor kon/probeert te vinden.
zij heeft wel goede bedoelingen imo.
en ben werd wel een beetje zenuwachtig inderdaad, met die recorder, en vanwege locke, en naomi..
ik vraag me toch telkens écht af wat er nu met walt en michael is gebeurt... waar hun zijn etc.
en apart, alle mensen op het eiland blijken dood te zijn (vliegtuigramp, neergestortte helicopter, de vader van locke), maar in verhouding tot vroeger toen ben op het eiland kwam, is het weer niet zo logisch. maar ook hurly en libby in het gesticht vond ik apart, en hurly met die denkbeeldige vriend die 'm verteld dat het nep is en hij in coma ligt.
en dat de dood achter charlie aanzit hoor je op 't moment ook ff niks van...![]()
Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:07 schreef Haunter het volgende:
Eeuh, handig om het in 5 losse spoilers te doen....![]()
En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.![]()
Oke, ik kan de verleiding weerstaan in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef budha het volgende:
[..]
Kun je ze apart lezen. Voor wie na de eerste spijt krijgt
En nee, het aantal zegt niet noodzakelijk iets over het aantal doden.![]()
![]()
zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
If you increase the speed to 125%, Jacob sounds exactly like Ben
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo, idd zegquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
zo, ik ben weer bij..geweldige ep..wat me alleen verbaasd over de vorige ep en waar niemand het nog over heeft gehad::
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..![]()
![]()
Idd, leuk gevonden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Bron: http://en.lostpedia.com/wiki/Jacob incl geluidsfragment..![]()
Ehmquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Xurk het volgende:
Wat betreft de promo [screencap link below]:
Wtf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a hunch...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
EhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a hunch...![]()
![]()
Eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
verkapte tvp - eigelijk is iedereen op dat eiland gewoon echt dood![]()
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, of hallucineerde ben ? zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje. dat stemmetje "help me" moet van hemzelf komen![]()
Je hebt seizoen 1 & 2 gemist?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetjeHenk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Misschien was dat Smokey?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:32 schreef janimie het volgende:
de moeder van ben stierf, wat deed ze 'springlevend' op dat eiland, zelf denk ik dat ben schizo is, beetje jekyll en hide-typetje![]()
Ja toch, ik hoorde echt een schot toen hij tegen die muur vloogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat Ben neergeschoten werd eventjes![]()
![]()
sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.quote:
dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijks![]()
Dat is door de makers meerdere malen ontkracht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:03 schreef janimie het volgende:
[..]
sinds die meid uit die helicopter vertelde dat iedereen van is overleden (en begraven) geloof ik er niet meer zo in dat iedereen nog nog springlevend is: iedereen geneest razendsnel, die rus / militair van dharma die de electrokutie overleft heeft etc.etc.
dat eiland lijkt me meer een tussenstation naar de 'hemel' of iets derglijksHenk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Ik zeg: paralelle werkelijkheden, loophole, raakvlakken van wetenschap en levensopvattingen en onderzoek daarnaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:10 schreef janimie het volgende:
verkapte tvp - eigelijk is iedereen op dat eiland gewoon echt dood
En toch sta ik ervan versteld hoe vreselijk vertakt het verhaal KAN zijn (of de fans zoeken er teveel achter, maar het is allemaal zo ontzettend plausibel aan elkaar gelinkt...) Wat een research-job moet dat wel niet zijn...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: