quote:Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
16 dacht ik..quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef Kersje86 het volgende:
even weer over rousseau.... in S1(dacht ik?) hadden sayid enzo toch zo'n saiteliettelefoon ofzo en toen hoog in de bergen gegaan en toen dat berichtje van rousseau gehoort en hij zei dat het een loop was van ongeveer 6 jaar ofzo?
Ik zag niemand in die stoel zitten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Symer het volgende:
Mensenkindertjes, ben ik even een dagje weg om m'n verjaardag te vieren, meteen een half topic volgeluldEn allerlei Lost-sites die nu 'Server is too busy' of 'Too many connections' als melding geven
![]()
Anyway, ik ben er vrij overtuigd van dat Locke zichzelf in de stoel ziet zitten. Kijk maar eens goed naar die neus, Locke heeft zo'n karakteristieke neus die exact op die van Jacob lijkt. Ook zijn kin en voorhoofd zijn als twee druppels water.
De rest van de personen in het topic welquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zag niemand in die stoel zitten?![]()
tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:42 schreef Kinga het volgende:
Er stond btw in de metro van een paar dagen terug dat LOST te zien zal zijn tot 2010, met 16 afleveringen per seizoen, in plaats van 22 afleveringen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef Shrien het volgende:
tot 2010 !?!11, overdriven is ook een vak blijkbaar..
Niet overdreven dus.quote:Starting with the 2007-08 season, ABC will begin airing the 48 remaining original episodes of the hit drama "Lost," it was announced today by Stephen McPherson, president, ABC Entertainment. The episodes will air uninterrupted over three seasons (16 episodes each season), with the series concluding in 2009-10 with a highly anticipated and shocking finale.
Klikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zag niemand in die stoel zitten?![]()
Volgens wiki is 1 van de betekenissen van Namaste: "I honor the place in you in which the entire Universe dwells, I honor the place in you which is of Love, of Truth, of Light and of Peace, When you are in that place in you, and I am in that place in me, we are One."quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:
Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté
Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste
Paar topics terug heb ik ingehaakt op alle referenties naar Boedhisme, Taoisme en Hindu, was best een lijst waarin ik herhalende thema's heb aangekaart.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Chen het volgende:
Aan het begin, als al die mensen op het eiland aankomen wordt er tegen hun gezegd: Namasté
Maar als dit eiland ergens tussen de pacific ligt, waarom spreken ze daar dan Nepali en Hindi?
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Namaste
Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:28 schreef beschuit het volgende:
Is eigenlijk al duidelijk hoe lang we moeten wachten tot s04ep01?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Niet precies, maar ik gok tot de tweede week van februari.
1 van de gebieden waar Dharma zich mee bezig hield was 'life extension'. Misschien zijn de natives ontsnapte proefkonijnen van Dharma?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:42 schreef Helo het volgende:
Wat ik nog steeds raar vindt is dat die gast geen dag ouder is geworden, toch raar dat. Kan er zelf ook geen echt theorie op vastknopen met waarom hij geen dag ouder is geworden.
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah, ben nog aan het lezen. Persoonlijk kon ik me wel vinden in het hele 'Locke is Jacob' verhaal, zie ook deze cap:
http://www.lostpedia.com/images/9/97/3x20_Jacob_portrait.jpg
Zou zomaar Locke kunnen zijn, toch?
Ik hoop nog steeds dat alleantwoorden uit de Lost Experience niet van toepassing zijn in de tv serie... Maar je hebt gelijk, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.
Zelfde voornaam en vergelijk deze foto maar eens met die van Jacob!
Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik schaar me achter de menigte, die denkt dat Jacob deze man is.
Zelfde voornaam en vergelijk deze foto maar eens met die van Jacob!
Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:19 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Eens is. De naam klopt, de looks kloppen. Schat de kans vrij hoog in dat dit de echte Jacob is![]()
Lol, dus de ene keer is er gezeur dat er geen antwoorden komen, de andere keer vinden we zelf dingen online uit en dan is het ook weer niet goed. Altijd gezeurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar dat slaat toch nergens op? Waarom zo moeilijk en mhysterieus doen als alle antwoorden al voorhanden zijn?
Na Cerberus/The Black Smoke en de ´uit het niets verschijnen´-trucs van Walt kijk ik nergens meer gek van op. Wie zegt dat Jacob niet zelf kan bepalen wanneeer hij onzichtbaar kan worden?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:24 schreef Symer het volgende:
En zat Vanderfield tijdens de Lost Experience (anno 2006) niet gewoon in het bestuur van de Hanso Foundation? Lijkt me niet echt iemand die jaren op een eiland heeft gezeten en deels onzichtbaar is.
Ik vond de stem die 'Help me' zei trouwens erg op die van Jacks pa lijken.
Het kan ook zo zijn dat hij in de gevangenis zit en zichzelf ergens anders tevoorschijn laat komen. Vergelijkbaar met wat Walt ooit deed. Nu nog achterstevoren praten en dan gaat Lost helemaal losquote:Jacob Vanderfield is a member of the Board of Directors on the Hanso Foundation.
He was sentenced to four years for taking bribes from a Chinese cigarette smuggling syndicate. He served only six months of the sentence, and according to Persephone (Lost Experience) did it at a "federal country club" (probably a minimum security prison). Persephone speculated that Peter Thompson may have helped Vanderfield get out of prison early. Thompson was, at the time, the attorney for Vanderfield's fellow board member, Lawrence Peck.
Right on the money, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef t-x-m het volgende:
Ik wil jullie toch de recap van Darkufo niet onthouden, deze is elke week weer steengoed:
http://darkufo.blogspot.c(...)hind-curtain-by.html
(ff op Read Story klikken)
Nee man, hij herstelt gewoon denk ik... (de vorige aflevering werd er nadrukkelijk ingezoomd op de snel herstelde wond op zijn hand)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef furious_rage het volgende:
Ik denk ook dat de man bij de jonge Ben, Richards vader is. De kerel zegt ook denk ik nergens zn naam. Dus het lijkt mij goed mogelijk. Vraag is dan weer hoe richard geboren is, want op het eiland kan dat al niet.
En ik vermoed dat Locke wel ergens een boek of een amulet te voorschijn zal halen van achter zn shirt en dat dan blijkt dat hij helemaal niet gewond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |