De trailer is vet! Maar ik denk niet dat er veel zal gebeuren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:15 schreef Malebolgia het volgende:
De promo voor volgende week:
http://www.youtube.com/watch?v=_SCqH-HFlKs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
(en nee, die soa is niet teruggekomen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:42 schreef -Mo- het volgende:
Puike aflevering. 14.hiv
Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!quote:
Reacties is zonder apostrof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Waar haal je dat met die knop vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
--
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.
Een stuk jonger? Hij was toen vijftig jaar jonger.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:51 schreef budha het volgende:
Richard (die gozer van Sudenly Susan neem ik aan) heeft in de flashback hang haar. Het is toch duidelijk dat ie toen een stuk jonger was
Wel vet dat juist hij Ben erbij heeft gehaald.
Inderdaad, daar zit meer achter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Richard is geen dag ouder geworden in het hele filmpje! En dan hebben we het over 30 jaar!
Klopt, dat zag ik meteen al.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Op Lostpedia melden ze dat Jacob tijdens zijn woede bui zichtbaar in beeld is geweest
Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke doodquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
1. Ik denk dat Locke blijft leven. Hij is gewoon te belangrijk voor het plot. Wel een goede cliffhanger ja. Nu weten we trouwens ook dat Mickail het heeft overleefd omdat de knop te laag stond en daarmee niet dood is gegaan maar enkel gewond is geraakt.
Zoiets zal het wel zijn ja. Ik vraag me wel af wie nou al die lui zijn waar Ben mee samenwerkt, zoals Tom enzo. En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
2. Ik denk dat Ben de spullen heeft doorgesluisd naar The Hostiles. Omdat je niet 1 2 3 alle spullen kan doorgeven, heeft hij het vast op langer termijn gedaan. Waarom zou hij anders niet in het dorp te vinden zijn. Hij is er waarschijnlijk vanuit gegaan dat zijn vader het weer zou vergeten. Dan kan hij mooi hij en zijn vader weglokken en uit het kamp blijven.
Dat klnkt wel heel erg Pirates of the Carribeanquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Als de jonge Ben Richard ontmoet in de jungle, draagt hij kleding die veel wegheeft van piratenkleding (wat Daniel ook aanheeft). En toen moest ik denken aan dat schip wat daar vast zit. Zou het niet kunnen dat Richard etc. schipbreukelingen zijn van dat schip...
Okee.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef chansadres het volgende:
Graag reactie's etc.
Dat zegt Michail tegen Ben als hij het tentenkamp komt binnenrennen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar haal je dat met die knop vandaan?
Je ziet de jonge Ben aan een knop draaien om die installatie uit te zetten en Mikhail heeft het over 'not set to a lethal level'quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Waar haal je dat met die knop vandaan?
Inmiddels zijn ze op die claim teruggekomen. We moeten het nu toch meer als een soort Sci-Fi zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zit meer achter.
Alhoewel ik me dan wel afvraag hoe ze dingen als Jacob en Richard wetenschappelijk gaan verklaren. Aangezien de makers ooit hebben aangegeven dat voor alles een wetenschappelijke verklaring is.
Locke gaat dood maar overleeft het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
Ja, Locke blijft uiteraard leven. En zo niet, dan sterft die een uiterst pijnlijke dood
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.quote:
Ik zat net te denken. Stel Ben kan NIET communiceren met Jacob en Locke wel. Dan zag Locke dat Ben aan het liegen was want dat "gesprek wat Ben en Jacob" klopt dan niet. Misschien daarom dat hij doet "alsof" hij hem niet ziet. Just another 2 cents.quote:
Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:
[..]
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
Maar hij ziet hem wel. Een hersenspinsel lijkt me dus uitgesloten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:09 schreef budha het volgende:
[..]
Slechts een fractie van een seconde. Het hele gesprek tussen Ben en Jacob hoort en ziet hij niet.
Ik hoop op een mooie relatieverhaallijn, zoals ze dat in 24 seizoen 6 zo goed doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:56 schreef Jivis het volgende:
En zou z'n jeugdvriendinnetje ook nog ergens zitten? Die zullen ze wel niet zonder reden in het plot verwerkt hebben.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:14 schreef TC03 het volgende:
Gewoon een prequel voor PoTC dit. Piraten die niet dood kunnen gaan en een maffe kapitein. 1+1 = 2.
Ok, misschien hoort Locke Jacob niet om de simpele reden dat Jacob dat niet wil. Als hij dat echt kan, dan is het vast ook niet moeilijk voor Jacob om alleen te worden gezien door mensen waarvan hij het wil. Wel een beetje vergezocht wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je hoort Jacob alleen als hij tegen je spreekt ofzo. Locke hoorde Jacob wel en Ben niet, en toen Ben met Jacob praatte hoorde Locke hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Locke spoiler:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best oud hèquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef calvobbes het volgende:
Die http://oceanic-air.com website is toch ook wel erg grappig. Met een beetje zoeken kom je er ook nog veel LOST dingen tegen. Je hebt er geen fuck aan, maar wel grappig om te zien dat ze dat zo gemaakt hebben
Ik had het idee dat het vulkanische as was misschien, het zag er iig uit als as en in 1 v/d flashbacks hadden ze het ook over de vulkaan op het eiland. En dat ruiken, tja misschien dat je de zwavel zou ruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:20 schreef budha het volgende:
[..]
Wat anders: wat was dat nou voor spul dat rond het hutje van Jacob op de grond lag? Locke rook er aan en had blijkbaar niet echt een idee wat het was.
31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef Headlong het volgende:
Ik de Jacob-wordt-boos scène nu een paar keer gezien, met verschillende snelheden. Maar ik zie geen Jacob hoor. Waar moet ik hem in vredesnaam zoeken?
Ik had misschien moeten vermelden dat ik daar inderdaad nadrukkelijk heb gekeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
31:54 (al eerder genoemd), zeer duidelijk te zien.
Hij kan bij Dharma zijn geborenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
leuke ep weer!
wat dingen die me op zijn gevallen
- Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen
Aldus wie precies?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef eperon het volgende:
leuke ep weer!
wat dingen die me op zijn gevallen
- de moeder van benjamin lijkt wel wat op de franse chick (dat werd uiteindelijk zn vrouw? ze hebben dezelfde dochter)
- Jacob heeft in de bijbel 12 zonen, waarvan de jongste Benjamin heet
- Benjamin zegt dat hij tegen zijn mensen liegt, o.a. dat hij op het eiland geboren is. Maar de 'man die niet ouder wordt' weet dat hij van Dharma komt, net als alle anderen die bij de gas-attack meehielpen
Google maar 's op Sarin. Een gram is genoeg om tientallen mensen in bijvoorbeeld een metro uit te schakelen. Om dorpen met een paar duizend inwoners plat te leggen is een litertje oid genoeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam
Vond het wel vreemd in die flashback dat alle mensen van Dharma zeg maar met gas waren uitgeschakeld. In de auto met Ben's pa, ok. Maar dat 'dorp' was gewoon in de open licht, lijkt me dat je wel een gigantische hoeveelheid gas nodig hebt om ervoor te zorgen dat je iedereen uitschakelt in de open lucht.
ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.quote:
Richard dusquote:
Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:52 schreef eperon het volgende:
[..]
ehhh, heb je de ep wel gezien?? hij kwam als jongetje van een jaar of 8 op het eiland.
Richard weet dat heus welquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat weet Richard toch niet. Die weet daar niks vanaf. Hij kon netzogoed zijn geboren op het eiland voor hem.
Dat zou wel een erg makkelijke verklaring zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Jacob een geest is, vandaar dat Ben en Locke hem niet konden zien.
Je merkt dat ze naar de finale aan het toebouwen zijn. Er wordt een spanningsboog gecreërd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
Toffe aflevering, alhoewel ik op meer antwoorden hoopte naar aanleiding van de trailer voor deze week. Vind bv. dat we wel heel erg weinig over het Juliet/tape recorder verhaal gehoord hebben. Zelfs voor Lost gaat dat wel erg langzaam
Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Richard weet dat heus wel.
Feit is wel dat Richard van het eiland af kan, omdat hij degene was die Juliette overhaalde bij hun bedrijf te komen werken...
Stel je niet aan man, vergeleken met seizoen 2 hebben echt al vet veel antwoorden gekregen. Lost is gebouwd op mysterie als je dat allemaal gaat ophelderen zou er geen hol meer aan zijn. Ik ben tevredenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
Ach, je weet dat de serie nog 2 seizoen door moet gaan, dan gaan ze echt niet nu opeens van alles uitleggen en allemaal antwoorden geven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:03 schreef Dos37 het volgende:
Spannende aflevering. Maar toch elke week wordt je toch redelijk teleurgesteld doordat er weer geen antwoorden zijn gevallen. Je hoopt dat weer op de volgende week maarja ijdele hoop.
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef budha het volgende:
[..]
Richard (Luis) kon van het eiland af omdat ze Dharma hebben uitgemoord en dus beschikking hebben over alle communicatiemiddelen en natuurlijk de duikboot.
Ik ben met je eens dat Richard weet dat Ben niet op het eiland geboren kan zijn. De Hostiles weten heus wel wanneer de Dharma mensen zijn aangekomen en dat Ben dus van voor die tijd is.
Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.
Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Gezien hebben ze Ben misschien niet, maar Ben was toen iets van 10 ofzo? Lijkt me niet dat Dharma daar toen al 10 jaar zat..
Als ik weet dat een groep mensen er hooguit een paar jaar is en ik zie vervolgens een jochie die duidelijk een stuk ouder is dan een paar jaar, dan snap ik wel hoe de vork in de steel zit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Ik denk niet dat de Hostiles zich bezig hielden met bekijken wie er bij Dharma werkte. Dus ik denk niet dat ze hebben gezien wie er op en van het eiland komen. Dus ze hoeven echt niet Ben te hebben gezien. Denk maar eens. Die sonarbeveiliging was om de Hostiles buiten te houden.
Wel geloof ik dat Richard het kan weten, maar iets knaagt er dat Richard het niet weet.
70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Aan de beelden te zien die uit de Hatch komen en andere stations leefden ze er al in de 70's/80's. Mevr. en Men. DeGroot waren echte hippies op die beelden. Dus ze zullen echt wel een dikke 30 jaar zitten op het eiland!
Dat betwijfel ik. Ze beschikten een onderzeeboot (niet zichtbaar dus voor de Hostiles) en een sonarbeveiliging hield hun tegen om bij de baai te komen. Ik denk dat de kans dat de Hostiles Ben op het eiland hebben zien komen te klein is. Het zou kunnen maar mij lijkt de kans dat ze hem gemist of van zo'n verre afstand gezien te hebben veel groter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:15 schreef Jivis het volgende:
Als die Hostiles de natives van het eiland zijn zullen ze heus wel in de gaten houden wie er op en af gaat.
Denk dat Ben rond de 30 is. 2004-30=1974 zelfs als hij 40 zou zijn dan was het 1964 geweest en dat is toch in de Flower Power tijd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
70/80's ja. Het is nu 2000nogwat daar. Ben is nu ook geen 10 meer.
Verkapte "ik-rook-jointjes"-postquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef Napster het volgende:
Ik ga niks lezen, eerst ff kijken als ik vanavond thuis ben
Jointje erbij![]()
Richards mensen is zonder apostrof...quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering hoor.![]()
[..]
Reacties is zonder apostrof.
Ik dacht ook meteen dat Richard's mensen van dat schip afkomen. Dat Richard misschien al 300 jaar leeft had ik niet gedacht.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Richards mensen is zonder apostrof...
Kom kom, laat je niet uit het veld slaan. Kan de beste overkomenquote:
quote:A look at the questions that have been answered and the mysteries yet to be solved for the survivors of Oceanic Flight 815 will be the focus of a new special -- in anticipation of the upcoming season finale episode -- on "Lost: The Answers," airing Thursday, May 17 on ABC
The Special is Hosted by “Lost” Executive Producers Damon Lindelof and Carlton Cuse ABC once again invites new and avid “Lost” viewers to take another look at one of the most talked about and critically acclaimed shows. “Lost: The Answers” will explore the series in a way that will bring new viewers up to date -- but which current viewers will also find illuminating – in anticipation of the Season Finale episode. The special will take an in-depth look at the mysteries of both the island and its inhabitants and recap the secrets that have been revealed, as well as those that remain unanswered.
Hosted by “Lost” executive producers Damon Lindelof (also a co-creator of the show) and Carlton Cuse, the special will revisit mysteries that have been solved, including why a polar bear is on an island in the South Pacific, who the real father of Sun’s baby is, what caused the crash of Oceanic flight 815, who was in the hatch, what happened to the Dharma group, how Locke ended up in a wheelchair, what Kate did to become one of America’s most wanted, and the identity of the real Sawyer -- who conned James Ford’s parents – leading to their deaths. In addition, mysteries that remain unsolved will also be explored.
Dus Rousseau faket haar accent?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Scherp, had ik nog niet bedachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou Annie (dat kleine meisje uit deze aflevering) uiteindelijk Danielle Rousseau zijn? Want als dat de moeder van Alexandra is en Ben de vader, dan hebben die blijkbaar wat met elkaar gedaan... En dat betekent dat het hele verhaal van die wetenschappelijke expeditie ook niet klopt.
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:23 schreef calvobbes het volgende:
Goeie aflevering. Antwoorden en nieuwe vragen. Houd het leuk!
Wel grappig om dingen 'terug' te zien en te weten waar het vandaan komt. De auto en het lijk die Hurley heeft gevonden waren dus Ben zijn vader. Busje zat vol bier etc. Klopt alleen niet dat Hurley dat busje midden in de jungle heeft gevonden en dat Ben en zijn vader al aan de rand van de heuvel stonden waar Hurley naar beneden ging
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
![]()
Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Weet jij wat Ben met die auto heeft gedaan na die gasaanval?Misschien is het wel door de implosie van de hatch verplaatst.. het zou beide kunnen.
![]()
True..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien een keer van de heuvel afgewaaid door een flinke storm, weet jij veel.
Erg goede aflevering dit zeg. Seizoen is zooooveel beter dan seizoen 2
.
Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:52 schreef voidmage het volgende:
van mij mag jack wel dood hij begint een beetje irritant te worden met zijn julliette (net als charlie claire en haar baby)
Best wel dom dat ze de andere kant niet hadden beluisterd. En het kan ook gewoon bluf zijn van Julliete dat ze de tape om moeten draaien, omdat ze weet dat Ben daar een nieuw bericht op in heeft gesproken. Al denk ik wel dat Julliete toch Ben verraad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jack powned jullie allemaal; Jules is op de hand van de Losties, anders had ze die andere kant van de tape nooit laten horen![]()
Dit wou ik ook net postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |